ThorLite Φεβρουάριος 4, 2010 #1541 Φεβρουάριος 4, 2010 Το εχει παρει στις αρχες του 2009 τωρα ποτε ακριβως δε θυμαμαι.
Athens2004 Φεβρουάριος 4, 2010 #1542 Φεβρουάριος 4, 2010 Πολυ απιθανο μηπως του συνεβη κατι αλλο και δεν καταλαβε η δεν ηθελε να σας πει ? Αν εχει και drive by wire ( ηλεκτρογκαζο ) πολυ απιθανο να κολλησει . Α και σε περιπτωση που κολαει το γκαζ το πρωτο πραγμα που παταμε ειναι συμπλεκτη και μετα φρενο . ( και ας το να κοφταρει )
Dolly Φεβρουάριος 4, 2010 #1543 Φεβρουάριος 4, 2010 καλά δεν ξέρεις την κακιά στιγμή πως αντιδρά ο καθένας.το οτι μερικοί (δεν αναφέρομε για τον φίλο σου) μπορεί να το εκμεταλευτουν και πάν να βγάλουν τζάμπα μαμακία τους είναι σίγουρο τώρα με την ανάκληση αλλά αν και εμας μας μοιάζει φυσιολογικο το τσαρούχωμα και "όλα οκ" δεν είναι η αντίδραση ολονών.
ThorLite Φεβρουάριος 4, 2010 #1544 Φεβρουάριος 4, 2010 Τι να σου πω μαστορα μπορει να ηθελε να μην γινει πιπα.
nickstamat Φεβρουάριος 4, 2010 #1545 Φεβρουάριος 4, 2010 Η πιθανότητα να συμβεί αυτό που λέμε στο γκάζι είναι πάρα πολύ μικρή.Άρα ήταν λίγο άτυχος και του συνέβη στη λάθος στιγμή.Αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο?Γιατί με το χειροκίνητο πατάς συμπλέκτη, απομονώνεις τη μηχανή και φρενάρεις με ασφάλεια.Ενώ στο αυτόματο είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα...Η Toyota πιστεύω θα βοηθήσει την κατάσταση.Τουλάχιστον στην αντιπροσωπεία που πάω εγώ, είναι πολύ συνεργάσιμοι σε όλα.
jax7480 Φεβρουάριος 4, 2010 #1546 Φεβρουάριος 4, 2010 Δεν εχει σημασια πως θα αντιδρασει ο οδηγος στην συγκεκριμενη περιπτωση. Ειτε πατησε συμπλεκτη, ειτε οχι, το αυτοκινητο πατωντας τερμα το φρενο, επρεπε να σταματησει. Εκτος αν οταν πατας γκαζι και φρενο μαζι, το ενα απο τα 2 δεν δουλευει. Λογικα δεν πρεπει να δουλευει το γκαζι.Στο group vag, στα περισσοτερα, αν οχι ολα τα ηλεκτρογκαζα, αν προσπαθησεις να πατησεις γκαζι-φρενο (μυτοτακουνο) απομονωνει το γκαζι και δουλευει μονο το φρενο.
sotiris Φεβρουάριος 4, 2010 #1547 Φεβρουάριος 4, 2010 Γενικά όταν αντικαθιστάς ένα απλό σύστημα που δουλεύει άμεσα (πατάς γκάζι - τραβάς πεταλούδα) με ένα περίπλοκο που έχει ποτενσιόμετρο, μοτέρ, διασύνδεση και εγκέφαλο είσαι άξιος της μοίρας σου.
Athens2004 Φεβρουάριος 4, 2010 #1548 Φεβρουάριος 4, 2010 Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου.
Athens2004 Φεβρουάριος 4, 2010 #1549 Φεβρουάριος 4, 2010 Δεν εχει σημασια πως θα αντιδρασει ο οδηγος στην συγκεκριμενη περιπτωση. Ειτε πατησε συμπλεκτη, ειτε οχι, το αυτοκινητο πατωντας τερμα το φρενο, επρεπε να σταματησει. Εκτος αν οταν πατας γκαζι και φρενο μαζι, το ενα απο τα 2 δεν δουλευει. Λογικα δεν πρεπει να δουλευει το γκαζι.Στο group vag, στα περισσοτερα, αν οχι ολα τα ηλεκτρογκαζα, αν προσπαθησεις να πατησεις γκαζι-φρενο (μυτοτακουνο) απομονωνει το γκαζι και δουλευει μονο το φρενο. Αν δεν κανω λάθος πατημενο φρενο με πατημενο γκαζ ειναι σαν να φρεναρεις πχ και να σε σπρώχνει και καποιος αλλος απο πισω η να σε τραβάει απο μπροστα ( πισω κουνα η μπροσθιοκινητο αντιστοιχα . ) εστω με φρενο μονο θα σταματησεις σε 10 μέτρα αποσταση και με φρενο + γκαζ τερμα σιγουρα παραπάνω απο 10 μέτρα . . Ισως εχω και αδικο βεβαια ...
sotiris Φεβρουάριος 4, 2010 #1550 Φεβρουάριος 4, 2010 Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου. Δεν διαφωνώ, αλλά προτιμάς ευκολία ή αξιοπιστία? Θεωρώ ότι με δεδομένο κόστος, μια απλή λύση είναι πιο αξιόπιστη από μια σύνθετη. Είναι θέμα πιθανοτήτων. Το ότι στο 99% των περιπτώσεων δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι 1 στους 100 αξίζει να πεθαίνει. Μη μου πεις ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρονικό γκάζι έχουν και asr+esp! Στα 2 αυτοκίνητα που οδηγώ, βλέπω ότι το καινούριο, παρ'όλο που είναι έτη φωτός μπροστά από το παλιό, έχει περισσότερα points of failure. Δεν λέω ότι δεν είναι καλύτερο ή πιο εύχρηστο, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να στραφεί η βιομηχανία πρωτίστως στην αξιοπιστία και μετά σε όλα τα υπόλοιπα. Γιατί δεν κάνουν όλοι ανακλήσεις, σε πιο μικρά ποσοστά σου λέει οκ, κάνε μου μήνυση και θα σε πληρώσω, με συμφέρει πιο πολύ. Και αν δεν γίνει ατύχημα, απλά αλλάζεις το ανταλλακτικό πληρώνοντάς το από την τσέπη σου.
Borat Φεβρουάριος 4, 2010 #1551 Φεβρουάριος 4, 2010 Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου. το ηλεκτρόγκαζο "ανακαλύφθηκε" πολύ πιο μετά απ τα από πάνω. Μια χαρά παίζει ESP+Cruise Control με ντίζα Το "μυτοτακουνο" δουλεύει σε πολλά αμάξια με ηλεκτρόγκαζο. Και προφανώς για να κάνει ανάκληση η ΤΟΥΟΤΑ σε ολόκληρη την παραγωγή της,σίγουρα δεν είναι από 2-3 παράπονα που έστειλαν κάτοχοι των οχημάτων στην μαμά εταιρία.
Athens2004 Φεβρουάριος 4, 2010 #1552 Φεβρουάριος 4, 2010 Για το αν παιζει ισως ναι ( δωσε ενα λινκ ομως να διαβασουμε τοσο καιρο ειχα λαθος αποψη :/ ) . Αλλα με ολα αυτα τα συστηματα πλεον που επεμβαινουν στην πεταλουδα και στην συμπεριφορα του γκαζιου δεν νομιζω με μια ντιζα να μπορουσαν να ελεγξουν 1002 πραγματα που εχουν τα σημερινα συγχρονα αυτοκινητα , παλι θα χρειαζοταν παραλληλοι μηχανισμοι ελεγχου κλπ κλπ . Οποτε στην ουσια παλι ηλεκτρογκαζο θα ητανε . Η εξελιξη δεν φταιει σε τπτ παντως σε ενα fault μια εταιριας , Αν ειναι να γυρισουμε σε μεσαιωνικες φοβιες , και ο αεροσακος μια στο δισεκατομυριο μπορει να ανοιξει μονος του και να σκοτωθεις εκει που πας στην ευθεια με 150 - 200 or so Και το abs μπορει να κανει fault κλπ κλπ .
Borat Φεβρουάριος 4, 2010 #1553 Φεβρουάριος 4, 2010 Για το αν παιζει ισως ναι ( δωσε ενα λινκ ομως να διαβασουμε τοσο καιρο ειχα λαθος αποψη :/ ) . Αλλα με ολα αυτα τα συστηματα πλεον που επεμβαινουν στην πεταλουδα και στην συμπεριφορα του γκαζιου δεν νομιζω με μια ντιζα να μπορουσαν να ελεγξουν 1002 πραγματα που εχουν τα σημερινα συγχρονα αυτοκινητα , παλι θα χρειαζοταν παραλληλοι μηχανισμοι ελεγχου κλπ κλπ . Οποτε στην ουσια παλι ηλεκτρογκαζο θα ητανε . Mondeo MK3 .Ντιζάτο + ESP + Cruise Control.Με 2η ντίζα πάνω στην πεταλούδα που με μηχανισμό τράβαγε την πεταλούδα για το cruise ψοντρολ και το ESP δούλευε με ανάφλεξη/βενζίνες και φρένα.Γιατί σου φαίνεται περίεργο?
PetrosD Φεβρουάριος 4, 2010 #1554 Φεβρουάριος 4, 2010 Και η BMW σειρά 5, E34 που ξέρω, είχε 2 ντίζες, μια συνδεδεμένη στο γκάζι και μια για το cruise control.
Athens2004 Φεβρουάριος 4, 2010 #1555 Φεβρουάριος 4, 2010 Δεν μου φαινεται καθολου περιεργο , Παλι ομως και σε αυτην την περιπτωση εχουμε μηχανισμο ελεγχου και 2ρη ντιζα . Οποτε παλι κατι θα μπορουσε να κολησει .
LevelOne Φεβρουάριος 4, 2010 Author #1558 Φεβρουάριος 4, 2010 Βασεις μοτέρ / σασμάν. Οι προηγούμενες απλα δεν υπήρχαν. Και ειναι εξωφρενικό πόσο δένει το μπροστινό σύστημα μονο με αυτές...
Dolly Φεβρουάριος 5, 2010 #1559 Φεβρουάριος 5, 2010 Σε αγαπάω!! Τρελό upgrade Και παρεξηγημένο μέχει αιδίας απο πολλύ κόσμο δυστηχώς... Η 911 κέρδισε 4 δεύτερα τον γύρο στο ring μόλις βάλανε στα mainstream μοντέλα τις νέες βάσεις μοτέρ της GT3. Τρελό απο εμένα.
nickstamat Φεβρουάριος 5, 2010 #1560 Φεβρουάριος 5, 2010 Σοβαρά ρε σεις?Ούτε που θα το φανταζόμουν ότι θα έκαναν τόση διαφορά τούτα...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.