Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

ωραιος , μετα αναλυουμε για οδηγικη συμπεριφορα στην ελλαδα, διπλωματα και πολυ μπλα-μπλα και εσυ τραβας βραδυ με 200 φωτο με το κινητο σου.

Στην εθνική, σε ευθεία "απεριορίστου" μήκους, βράδυ και δεν υπάρχει ψυχή τριγύρω...

Τουλάχιστον δεν αλλάζω λωρίδες σε κίνηση με αυτά τα χλμ ούτε πάω απο τα δεξιά με τόσα...

Δεν είναι εξυπνάδα το ξέρω. Χαζομάρα είναι αλλά σε "ψιλοελεγχόμενο" περιβάλλον ;)

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Δεν υπάρχει Έλληνας που να μην έχει πάει το αμάξι του στα όριά του. Αν δεν το κάνετε τώρα, το κάνατε έστω για μία στιγμή παλιά, δεν παίζει :)

Τα όρια του όδηγου να μην φτάνεις μόνο, αλλά "χαζομάρες" τέτοιου ή άλλου τύπου όλοι τις κάναμε.

Εγώ ακόμα δεν έχω πάει το καινούριο μου* στα όρια του, το πήρα τον Αύγουστο αλλά έχει ένα πρόβλημα στο δεξί εμπρός ψαλίδι και αν δεν το φτιάξω, δεν θα το τρέξω. Μέχρι 210 κοντερίσια (195 πραγματικά) έχω πάει.

*(BMW E30 του 1988)

Χαζά πράγματα. Όσο πουλάει το yaris δεν πουλάνε όλοι οι άλλοι μαζί... Τι να λέμε τώρα.

Τρέχτε αμερικανάκια να πάρετε corvette να πληρώνετε τσάμπα λάστιχα:dots:

Εδώ που τα λέμε η hyundai βγάζει μαμώ τα αμαξάκια τελευταία. Ειδικά το i20 είναι όλα τα λεφτά. Και έχει και στανταρ esp κλπ.

Τα εβριζα τα έβριζα αλλά απο τότε που έκανα ταξίδι στη θέση του οδηγού με atos έπαθα πλάκα. Αμάξι που χαίρεσαι να το οδηγείς. Φτερό στον άνεμο όμως απο θέμα ασφάλειας...

Ρε πέτρο χάνει τόσο πολύ στο κοντέρ? πολλά μου φένεται...

Εκτός από το ότι κλέβουν τα κοντέρια, ίσως έχει γίνει και αλλαγή ελαστικών και υπάρχει η διαφορά. Το Clio μου έχανε 10%, δλδ στα 200 ήταν 180 περίπου, τα περισσότερα που είδα ποτέ ήταν 210 στο κοντέρ με back draft πίσω από ένα Golfάκι ξαδέρφου..

Ο Γιάννης το πέτυχε. Ο αποτυχημένος που το είχε πριν, του έχει βάλει λάστιχα μικρότερης περιμέτρου πίσω...

Επειδή είναι πρωί με έχει πιάσει η μαμακία μου, οπότε θα το βάλω κάτω με νούμερα :hug:

Κάτσε να βάλω κάτω νούμερα…

Πόσο διαφορετικό βήμα? Πες πως είσαι με 225/45/R17.

Και βάζεις 225/40/R17.

Η διαφορά αυτή είναι χοντρικά στην διάμετρο από (225*(45/100)) = 101,25 mm

Σε (225*(40/100)) = 90 mm.

Αν πάρουμε χοντρικά και την ζάντα 17 ίντσες (2,54 * 17) = 43.18 cm

Αν το κοντέρ είναι ρυθμισμένο να δείχνει ταχύτητα με το «45άρι» ελαστικό, τότε στα 200 θα πρέπει το ελαστικό να περιστρέφεται με,

Ακτίνα = (43,18/2) + (10,125/2) = 26,6525 cm.

Περιφέρει = 2*π*ρ => 3,14 * 2 * 26,6525 => ~167,4 cm.

Στα 200, το αυτοκίνητο κινείται με 55,5 μέτρα/sec

Δηλαδή ο τροχός κάνει 55,5 / 1,674 = 33,187 στροφές / δευτερόλεπτο.

Αν τώρα βάλουμε πιο μικρό ελαστικό, ξεκινώντας πάλι τους υπολογισμούς.

Ακτίνα = (43,18/2) + (9/2) = 26,6525 cm. = 25,59 cm

Περιφέρει = 2*π*ρ => 3,14 * 2 * 25,59 => ~160,7 cm.

Στα 200, το αυτοκίνητο κινείται με 55,5 μέτρα/sec

Δηλαδή ο τροχός κάνει 55,5 / 1,607 = 34,536 στροφές / δευτερόλεπτο.

Μια διαφορά ~1,35 στροφές / δευτερόλεπτο.

Ή σαν ποσοστό 4%.

Οπότε στα 200 Km/h θα δείχνει 8% πάνω το κοντέρ =>~16 km/h διαφορά.

Σωστά τα έβαλα? :)

Ναι, εντάξει, δεν ήθελα BOT, αν ήταν θα έπαιρνα τον Nephilim!

:D

αλλά είμαι σωστός απο ότι βλέπω!

Σημερα συναδελφος στη δουλεια με Toyota Corolla 9 μηνων ειχε αργησει να ερθει,εμεις καθομασταν και κοροιδευαμε το θεμα με το γκαζι,την ανακληση κτλ.Μετα απο λιγο πηρε τηλεφωνο και μας ειπε οτι του κολησε το γκαζι στην εθνικη λιγο μετα την γεφυρα της λυκοβρυσης και καρφωθηκε πισω απο εναν αλλο.Τωρα τι θα γινει τι πρεπει να κανει?

Μα καλά, αν τσαρούχωνε το αυτοκίνητο θα σταμάταγε κανονικά...

Τώρα μυνήσεις και άγιος ο θεός, ελπίζω να μην χτύπησε ο άνθρωπος.

Απο οτι μας ειπε πατησε τερμα φρενο(Αμα σου συμβει κατι ετσι περιεργο δεν ξερω και εγω πως θα αντιδρουσα.) αλλα ο παγος δεν βοηθησε,ελιγμο δεν μπορουσε να κανει γιατι θα εμπαινε κατω απο την νταλικα.Ο χριστινανος χτυπησε στο γονατο αλλα τωρα εμπλεξε....

Ας μιλήσει εννοείται με Toyota. Οι άνθρωποι δεν είναι ερασιτέχνες. Καλό είναι φωνάξει και την Τροχαία να καταγράψει το συμβάν.

Βέβαια, λογικά θα πάει για αποζημίωση, και δωρεάν επισκευή, και άλλα αν το τρέξει.

Ευτιχώς δεν χτύπησε σοβαρά.

πάντος με την toyota άκρη θα βγάλει, μην τον προβληματίζει αυτό.

Σκεφτομαι οτι καναμε χαβαλε αυτες τις μερες με το παληκαρι με το ολο θεμα τι να πεις.Απο πλευρας λογικης φταιει γιατι επεσε απο πισω στον αλλο,ελπιζω η toyota να μην αρχισει τα κουλα γιατι το αυτοκινητο ειναι για πεταμα....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.