Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Να σας γυρίσω λιγάκι στα του ατυχήματός μου. Τελικά το αυτοκίνητο θα μείνει ως την Πέμπτη μέσα και η τελική εκτίμηση της αποκατάστασης των ζημιών μαζί με εργασία βαψίματα γυαλίσματα κλπ είναι 4030 ευρώ.....:alien:

Τα πληρώνει ο άλλος.....400.300 ευρώ έπρεπε να πληρώσει ο φορτηγατζής θανατάς........

IMAG0025.jpg

παρατηρείστε 3 πράγματα.

1)Το σκοτάδι στο δρόμο.

Παρότι η φωτό είναι στο 145χλμ στην Αρκίτσα και ο δρόμος είναι 3λωρίδες σε κάθε ρεύμα με στηθαίο στη μέση στα 2-3 χιλιόμετρα της περιοχής δεν υπάρχει ούτε μια λάμπα φωτισμού.

2)Τα λάστιχα δεξιά της νταλίκας είναι σκασμένα και ο πίσω άξονας πήγαινε μόνο με τον ''τεμπέλη'' που κι αυτός είχε γίνει σλικ.

3)Το φορτίο είναι 14 τόνοι.14κύλινδροι από τσιμέντο για κεντρικά φρεάτια αποχετεύσεων 1 τόνος ο καθένας. Το φορτηγό είχε άδεια για 10 τόνους.Φαίνονται 4 κύλινδροι έξτρα δεμένοι με συρματόσχοινα από πάνω από την κανονική σειρά.

Νύχτα και ελληνικοί δρόμοι παιδιά=no go. Εγώ αυτό κατάλαβα. Καλό που δεν έχει κίνηση και δε χρειάζεται να προσέχεις άλλους 100 βλάκες που πάνε μαζί σου τις κανονικές ώρες αλλά τουλάχιστον να ήταν φωτισμένοι οι δρόμοι. Χωρίς φώτα σε ΟΛΟ το μήκος του δρόμου 1 δευτερόλεπτο αρκεί για να βρεθεί κάτι στο δρόμο σας μέσα στο κατασκόταδο και να μην προλάβεις να αντιδράσεις. Εγώ πήρα τα συντρίμια με 130-140χλμ/ω που είχαν καλύψει και τις 3 λωρίδες και δε μπορούσες φυσικά να κάνεις και ελιγμούς βραδιάτικα και με τέτοια ταχύτητα.

Δε θέλω να σκέφτομαι το σενάριο αντί να έβρισκα λάστιχα πλαστικά και λασπωτήρες της νταλίκας να έβρισκα έναν τσιμεντένιο ογκόλιθο 1τόνου.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

@greekfragma, αφου ηταν υπερβαρος, κυνηγα το οσο δεν παει...

δεν εφαγε τπτ προστιμο για το υπερβαρο? εκτος απο τις δικιες σου ζημιες.

καθε μερα τους βλεπω στους δρομους, ολοι απο προμαχωνα, κ ευζωνους κατεβαινουν.

Σε επαρχιακούς ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει. Πριν μερικά χρόνια με το Clio (να ναι καλά το αμαξάκι) πήγαινα νύχτα στην Εύβοια.

Ήμουν σε παραδοσιακό επαρχιακό μέσα στα βουνά με 1 λωρίδα δεξιά, 1 αριστερά. Εκεί που είμαι με την μεγάλη σκάλα, βλέπω πιο μακριά μου κάποιον, οπότε βάζω τη μεσαία. Πήγαινα με 100 περίπου. Η μεσαία πόσο να φέγγει; 20 μέτρα; Ξαφνικά βλέπω ΜΠΡΟΣΤΑ μου διάζωμα και καρφί κόβω ευτυχώς αμέσως το αμάξι δεξιά και τη γλυτώνω.

Τι είχε γίνει; Κάποιος είχε πέσει πάνω στο διάζωμα και είχε ρίξει κάτω την πινακίδα εμποδίου:

http://www.asxetos.gr/senData/lib/asLibRecords-18949.photo10333_p_79.jpg

και έτσι μέσα στη νύχτα έπρεπε να μαντέψεις ότι έχει ξαφνικά μπροστά σου διάζωμα.

Γενικά τα ρδέλα που έχουμε για δρόμους θέλουν την απλή λογική: αν δεν ξέρεις τη διαδρομή, δεν πας πιο γρήγορα από ότι μπορείς να ελέγξεις.

@greekfragma, αφου ηταν υπερβαρος, κυνηγα το οσο δεν παει...

δεν εφαγε τπτ προστιμο για το υπερβαρο? εκτος απο τις δικιες σου ζημιες.

καθε μερα τους βλεπω στους δρομους, ολοι απο προμαχωνα, κ ευζωνους κατεβαινουν.

Αν θυμάσαι μετά το δυστύχημα με τα παιδιά στα Τέμπη έγινε άλλο ένα πρόσφατα και κατέβηκαν οι φορτηγατζήδες και έκλεισαν την Αθήνα πάνω στην Κηφισίας.Ο λόγος?. Η δίωξη ασκείται στον οδηγό και όχι στον ιδιοκτήτη (εκτός από την παρέμβαση εισαγγελέα στα των Τεμπών).

Ο ιδιοκτήτης είναι ο υπεύθυνος για τη συντήρηση της νταλίκας. Αν πει ο οδηγός δεν οδηγώ με τελειωμένα λάστιχα και υπέρβαρο την επόμενη μέρα θα μείνει χωρίς δουλειά.

Ο οδηγός ήταν ένας ευγενικός ανθρωπάκος γύρω στα 55 που έβγαζε το ψωμί του οδηγώντας κάθε μέρα στα μπο@ρδέλα δρόμους που έχουμε.

Το συζήτησα με τον αστυνομικό και μου λέει οτι αν τον γράψει για το υπέρβαρο και για τα φθαρμένα λάστιχα καλύτερα να του ρίξει μια με το πιστόλι, με την έννοια οτι ο ιδιοκτήτης δε θα πάθει τίποτα αλλά ο οδηγός θα μείνει χωρίς δίπλωμα για 5χρόνια και με πρόστιμο περί τα 3.000ευρώ.

Ο αστυνομικός επίσης μου πρόσθεσε οτι αν ο νόμος του δινε το δικαίωμα να κυνηγά τον ιδιοκτήτη για αμέλεια στη συντήρηση του οχήματος θα τους είχε ξεπαστρέψει όλους από τους δρόμους.

Και τελικά με έπεισε να γράψουμε μόνο την παράβαση άρθρου 12 και να μην τον ''τελειώσουμε'' τον ανθρωπάκο. Φυσικά αν είχαν φύγει τα τσιμέντα με άλλη κατάληξη ίσως να μην είχα αποφασίσει το ίδιο.

Αν η νομοθεσία στην Ελλάδα δε σου δενε τα χέρια και τον ιδιοκτήτη θα κυνηγούσα και την εταιρία που ήταν υπεύθυνη για το δρόμο σε εκείνο το σημείο και δεν είχε φωτισμό όπως ορίζεται ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας με 3 λωρίδες ανα ρεύμα και στηθαίο στη μέση.

Σε αυτό που λέει ο Γιάννης για την άγνωστη διαδρομή δεν φτάνει. Στη δική μου περίπτωση τη διαδρομή την ήξερα....δεν ήταν και καμιά δύσκολη.Και με 80 να πήγαινα πάλι τα συντρίμια δε θα φαινόντουσαν....μόνη διαφορά αντί να τα φάω με 120 θα τα τρωγα με 50 αν λέμε προλάβαινα να πατήσω και κάνα φρένο στο κατασκόταδο.

Στη παράκαμψη των Τεμπών που δεν είχα ξανακάνει την διαδρομή πάνω από 80 δε πήγα ποτέ και ας είχε και καλές ευθείες στον Αγιόκαμπο

αρα και οι αμερικανοι που πανε στο ιρακ και σκοτωνουν δε φταινε αυτοι,αλλα αυτοι που τους στελνουν.

φυσικα και θα πρεπε να τον καρφωσεις και ας εμενε χωρις δουλεια.

τι ειναι πιο συμαντικο,η δουλεια του η η ζωη σου,μου,του οταν μαλιστα εχει μεγαλο μεριδιο ευθυνης.

τελείως άκυρη η σύγκρισή σου.

αλλά να δεχθώ οτι έχεις δίκιο.τι θα κατάφερνα?να χάσει ένας οικογενειάρχης μεροκαματιάρης τη δουλειά του και το επαγγελματικό του δίπλωμα (το μόνο εργαλείο για να ζησει) και μετά τι? θα κατέβαιναν όλοι οι συνάδελφοι του δίπλα στους αγρότες να κλείσουν και την υπόλοιπη μισή Ελλάδα μέχρι το κράτος να φτιάξει τη νομοθεσία?ας είμαστε λιγάκι ρεαλιστές.

Δεν είναι 100% έτσι φράγμα μου.

Δεν είναι 12 ετών, ξέρει ΠΟΛΥ καλά τι μπορεί να γίνει αν υπερφορτώσει το αυτοκίνητο, και σε θέμα ασφάλειας και σε θέμα νομικό αν τον σταματίσουνε.

Παρόλα αυτά το κάνει on par με χιλιάδες άλλους που ζουν στην μπανανία και απλά αγνοούν τον κάθε νόμο που θεωρούν πως μπορεί να παρακάμψουν χωρίς κυρώσεις.

Ναι μιλάω σκληρά, και ναι δεν είμαι φορτηγατζής, αλλά έχω θείο που ασχολείται με το επάγγελμα και ξέρω πως είναι δύσκολο και απόλα, αλλά αν εσύ είχες χτυπήσει ή χτύπα ξύλο τίποτα πιο σοβαρό τι θα γινόταν?

Είναι αυτοσυντηρημένα, τα υπερφορτώνουν, και κινδυνεύει ο κοσμάκης. Κανένα έλεος για αυτούς μα τον θεό.

Σε ότι επάγγελμα και να είναι από την στιγμή που κάποιος αγνοεί συνειδητά ένα δυνητικό κίνδυνο για τους συνανθρώπους του, δεν αξίζει καμία λύπηση.

τελείως άκυρη η σύγκρισή σου.

αλλά να δεχθώ οτι έχεις δίκιο.τι θα κατάφερνα?να χάσει ένας οικογενειάρχης μεροκαματιάρης τη δουλειά του και το επαγγελματικό του δίπλωμα (το μόνο εργαλείο για να ζησει) και μετά τι? θα κατέβαιναν όλοι οι συνάδελφοι του δίπλα στους αγρότες να κλείσουν και την υπόλοιπη μισή Ελλάδα μέχρι το κράτος να φτιάξει τη νομοθεσία?ας είμαστε λιγάκι ρεαλιστές.

ακυρη γιατι?

και οι 2 ρισκαρουν ζωες για λεφτα.

αν δε μπορει να κανει σωστα τη δουλεια του να παει να βρει κατι αλλο να κανει,να πουλαει τυροπιτες.

σιγουρα ειναι λαθος ο νομος,και θα πρεπε να τιμωρειται και ο φορτωτης+ιδιοκτητης,αλλα αυτοι πονταρουν στο οτι δε θα τιμωρηθουν αυτοι για την παρανομια.

αν τον πιαναν αυτον και του ριχναν ενα λογικο προστιμο,κατασχεση φορτιου και 2 χρονια αφαιρεση πινακιδων και αδειας να δουμε αν θα κυκλοφορουσαν κι αλλα τετοια φορτηγα.

συμφωνώ με όσα λέτε και σαφώς και αν έπρεπε να ενεργήσω σύμφωνα με τη λογική έτσι έπρεπε να γίνει.

δε το έκανα για τους λόγους που προανέφερα και γιατί σκέφτηκα τις συνέπειες στον οδηγό που αν δεν υπάκουε στο αφεντικό δε θα είχε δουλειά....σίγουρα δεν έπραξα 100% σωστά αλλά ως εκεί ήταν η απόφαση της στιγμής. Το να κυνηγήσω νομικά τον ιδιοκτήτη και την εταιρία του αυτοκινητόδρομου για αμέλεια και των 2 θα με έβαζε σε άλλες διαδικασίες που εύχομαι να μην έρθει η ώρα για κανέναν σας και να πρέπει να πάρετε παρόμοια απόφαση....(να το τρέξω ή πολυ ταλαιπωρία για το τίποτα σε περίπτωση που η δίκη δε βγάλει κάτι)

ειχα διαβασει ενα σκηνικο στο bloka.com

οπου ενας ειδε ενα λεωφορειο κτελ να σταζει λαδια και πηρε την αστυνομια και το κατηγγειλε.

την αλλη μερα το ξαναειδε το ιδιο λεωφορειο αλλα με αλλες πινακιδες

το ξανακατηγγειλε

τη τριτη φορα το ειδε ξανα,αλλα χωρις πινακιδες

ξανα καταγγελια στην αστυνομια

τη τεταρτη ειδε να περναει ολοκαινουριο λεωφορειο:hehe:

δε ξερω τι σοι προστιμα θα εφαγαν αλλα δε τους χαλασε

Φράγμα, δεν είμαι άτομο εκδικητικό, ούτε τίποτα, αλλά σου λέω αμέλεια τέτοιου είδους δεν νομίζω πως μπορεί και πρέπει να περνάει έτσι.

Δεν ξέρω σε τι φάση είσαι, αλλά αν είχες μέσα τα παιδιά σου, θα το πέρναγες έτσι? Ο τύπος είναι Potential threat κάθε φορά που βγαίνει στον δρόμο γιατί δεν νομίζω να πιστεύει κανείς πως η υπερφόρτωση ήταν Once in a lifetime thing.

Πράγματι απλά για να δώσω λίγο δίκιο στην αντίδραση της στιγμής από τον fragma.

Η κατάσταση από τη πλευρά του οδηγού είναι ότι αν αρνηθεί στην εταιρία του να οδηγήσει το φορτηγό για οποιοδήποτε λόγο, απλά θα χάσει τη δουλειά του.

Και δεν είναι ότι θα πετύχει τίποτα ηθικό έτσι γιατί απλά αν δε το κάνει αυτός θα το κάνει κάποιος άλλος.

Θα δούλευε σωστά η κατάσταση αν.

Ο νομός εφαρμοζόταν πάντα για όλους. Οπότε αυτομάτως θα έπρεπε όλοι ο οδηγοί να αρνούνται, αν όχι βάση ηθικής, λόγω των συνεπειών που θα έχουν όπως και να έχει.

Ή αν

Υπήρχε τρόπος να αποδοθούν ευθύνες στον ιδιοκτήτη της μεταφορικής επιχείρησης όταν πιαστεί να υπερφορτώνει τα φορτηγά του.

Τίποτα από τα δύο δε συμβαίνουν εδώ οπότε στη προκειμένη περίπτωση η όποια κίνηση θα είχε μονο σαν αποτέλεσμα ένας οδηγός να χάσει τη δουλειά του...

και δε μιλάμε εδώ για έναν πιτσιρικά που μπορεί να πάει να πουλήσει τυρόπιτες... μιλάμε για έναν μεσήλικα που χωρίς το επαγγελματικό του δίπλωμα είναι ένα τίποτα.

Απλά το υπερφορτωμένο και επικίνδυνο φορτηγό της εταιρίας θα το οδηγούσε κάποιος άλλος την επόμενη μέρα.

συμφωνω κ γω οτι θα οδηγησει αλλος, δεν υπαρχει περιπτωση να μην βρουν. βασικα εγω νομιζα οτι το προστιμο παει στον ιδιοκτητη..

ρε σεις ξερετε τι εχω δει.. δεν λεγεται....

βλεπω νταλικα, κ παω με 50 πλεον.

πιτσιρικας, το χειροτερο που ειδα κ δεν θα το ξεχασω ποτε, νταλικα, να εχει πατησει αγελαδα(ηταν κοπαδι, κ περνουσαν το δρομο), δεν κανω πλακα, κ να ειναι σφηνωμενη απο κατω. περασε κανονικα απο πανω. κ αυτο, σε ανηφορα.

3 στις 5 νταλικες ειναι πανω απο το κανονικο. δεν χρειαζεται επιστημονας να εισαι. ελα να δεις τους δικους μας δρομους, που χαλανε καθε τρεις κ λιγο απο τα υπερβαρα..

αν πήγαινε στον ιδιοκτήτη η ποινή θα του είχα πιει το αίμα....και δικαστήρια και αποζημίωση για ψυχική οδύνη και ότι άλλο χωρούσε.

Το ασημένιο βέλος σε αποκλειστικότητα για τα μέλη του TheLab

http://i45.tinypic.com/fw3k15.jpg

sorry για το ελαφρώς offtopic, μιας και κανονικά η φωτό έπρεπε να πάει στο Supercars & Dreamcars Thread...:p

Μαζέυω φράγκα για ένα τέτοιο...(μετά απο το bmw φυσικά) :D :D :D

αν πήγαινε στον ιδιοκτήτη η ποινή θα του είχα πιει το αίμα....και δικαστήρια και αποζημίωση για ψυχική οδύνη και ότι άλλο χωρούσε.

Δεν είναι έτσι Γιώργο δυστυχώς.

Θα έπρεπε να τον σκίσεις τον 55άρη μεροκαματιάρη.

Και αυτόν, και τον επόμενο, και τον μεθεπόμενο.

Όταν ξεμείνουν οι ιδιοκτήτες από οδηγούς, τότε θα αρχίσουν να συντηρούν τα οχήματα.

Σκληρό, αλλά αναγκαίο.

Κι εγώ σαν εσένα θα αντιδρούσα, δυστυχώς όμως φαίνεται ότι η αστυνομία έχει κι αυτή μερίδιο ευθύνης στην ατιμωρισία.

Θα σε πιάσει αν πας με το saab με 140 αντί για 120, που δεν υπάρχει ουσιώδης διαφορά, αλλά τον εν δυνάμει δολοφόνο σου προτείνει να μην του γράψεις την πλήρη ποινή.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.