Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αφού δε πολυπιάνεις τι λέω, μάλλον θα έπρεπε να μου πεις τι ακριβώς δε καταλαβαίνεις πριν με quotareis και αρχίσεις να γράφεις τα δικά σου.

Τί δε καταλαβαίνεις όταν σου λέω σε γενικές γραμμές ότι?

Κατάλαβα όσα έπρεπε με μια γρήγορη ματιά για να καταλάβω τι έπρεπε να γράψω.
Φαουλ νούμερο ένα...

Eπειδή σου λένε στη διαφήμιση ένα νούμερο... δε σημαίνει ότι ο κινητήρας που φοράει το κάθε αυτοκίνητο βγάζει τους συγκεκριμένους ρύπους υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Αυτά είναι τυπικά νούμερα που μετρώνται μετά από μια τυπική ρουτίνα λειτουργίας με σταθερά χαμηλή ταχύτητα cruising, χωρίς πολλά σταμάτα-ξεκίνα και με πολύ χαλαρές επιταχύνσεις...

Σε ένα τυπικό μποτιλιάρισμα οι εκπεμπόμενου ρύποι ανά 100km είναι πολλαπλάσιοι από τα τυπικά νούμερα που πλασάρει το marketing...

Ναι,όπως και η κατανάλωση καυσιμου.

Το θέμα είναι αν δεν μιλήσουμε για μποτιλιαρίσματα κτλ,να πούμε σε ανοιχτό δρόμο ή της συνθήκες που έγινε η μέτρηση και έδωσε μια τιμή κατά προσέγγιση ο κατασκευαστής για τους ρύπους.

Και αυτό δηλαδή είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη σκέψη? βασίζεται σε κάποιο παράδειγμα? καποια αξιόπιστη αναφορά ? ή μήπως υπολογισμούς? Το ότι τα φουγάρα είναι ένα μέρος του προβλήματος δεν βοηθά καθόλου στο να τεκμηριώσεις τη σύγκριση σου όσο αφορά τους ρύπους σε αυτές τις δυο περιπτώσεις.
Όχι.

Δεν λέω ότι εγώ είμαι σωστός και εσύ λάθος ή το αντίθετο,αλλά με την ίδια άποψη σου απαντάω και εγώ τα ίδια παρακάτω,γιατί το τι λες εσύ και το τι λέω εγώ,προς το παρόν δεν έχουμε απόδειξη ότι τα λόγια μας στέκουν.

Απλά είναι ένα δείγμα σύγκρισης με το κριτήριο του τρόμου... το ένα το φουγάρο το βλέπεις... να κάθεται εκεί ακίνητο και να βγάζει τη κάπνα του... το αντίστοιχο πρόβλημα με τα αυτοκίνητα όμως δεν είσαι σε θέση να το παρατηρήσεις λόγω των μικρότερων διαστάσεων του ανά μονάδα.

Δεν υπάρχει πότε περίπτωση να δεις σε τετατετ σύγκριση, από τη μία τη καμινάδα ενός εργοστάσιου που παράγει ενεργεία ισοδύναμη με αυτί 5.000.000 μέσων κινητήρων αυτοκινήτου και από την άλλη ένα μασούρι από 5.000.000 εξατμίσεις αυτοκίνητων που παράγουν την αντίστοιχη ενεργεία με το εργοστάσιο...

Σουρεαλ το σκηνικό της συκγρισης... απλά το αναφέρω σαν ένα παράδειγμα για να καταλάβεις ότι δεν είσαι σε θέση να κάνεις μια τέτοια σύγκριση βασιζόμενος στα ανθρωπινά ένστικτα.

Και αυτό δηλαδή είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη σκέψη? βασίζεται σε κάποιο παράδειγμα? καποια αξιόπιστη αναφορά ? ή μήπως υπολογισμούς?

Η marketing αναφορά είναι 2ευρω ρεύμα για 100km, σε ένα αυτοκίνητο πόλης, με χαλαρούς ρυθμούς οδήγησης πάντα. Δε χρειαζεται φυσικά να τα παίρνει κάνεις τοις μετρητοίς αυτά γιατί πάντα παίζουν αστάθμητοι παράγοντες.

Στην ερώτηση όμως του αν κοστίζει λιγότερο σε καύσιμα και ρύπους το να λειτουργήσεις μια αυτόνομη μονάδα καύσης για να παράγεις πχ 25.000wh ενέργειας, από το να αξιοποιήσεις το απόθεμα μιας πολύ μεγαλύτερης μονάδας, η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι.

Άν διαφωνείς, τότε η διαφωνίας μας είναι ακριβώς σε αυτό το σημείο και αν επιμένεις δε πρόκειται να το τραβήξω περισσότερο, απλά θα σου προτείνω να κάνεις μια αναζήτηση σε βαθμούς απόδοσης συστημάτων παραγωγής ενέργειας.

Όπως είπα και πριν, το πρόβλημα στις συγκρίσεις σου έχει να κάνει με την οπτική του "φόβου". Φοβάσαι αυτό που βλέπεις και αντιλαμβάνεσαι αλλά όχι αυτό που δε βλέπεις και δεν αντιλαμβάνεσαι.

Είναι σαν να συκρίνεις τη δύναμη ενός κράτους με τη δύναμη ενός ανθρώπου. (εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρισμού VS muscle car.) Τα εργοστάσια είναι εξ ορισμού κακά, το muscle car είναι απλά cool...

Φυσικά δεν υπάρχει η παραμικρή αντίρρηση ότι η απομάκρυνση από τη καύση πετροχημικών είναι η μακράν καλύτερη λυση, αλλά αυτό δε πρόκειται να γίνει στο άμεσο μέλλον για διάφορους λόγους. Οπότε μέχρι να γίνει δε θα ήταν άσχημο να αλλάζει κάτι έστω και αργά προς το καλύτερο.

Τα περισσότερα hybrid consepts είναι άπλα marketing tricks και πράγματι δεν αξίζουν το κόπο. Κυρίως γιατί η ανάγκη του υπερκέρδους ωθεί τις εταιρίες να χρησιμοποιούν τις πιο αποδοτικές λύσεις ως προς τα δικά τους έξοδα και όχι τις πιο αποδοτικές λύσεις ως προς τη λειτουργιά του προϊόντος που παράγουν.

Το θέμα δεν το πάω στο ποιός έχει δίκιο και το τι γίνεται με τα ηλεκτρικά και τα hybrid,το θέμα το πάω στο: Μήπως τα ηλεκτρικά τα πασάρουν για οικολογικά και ρυπαίνουν περισσότερο μέσω του εργοστασίου παραγωγής ενέργειας;;; Αυτός είναι ο αρχικός προβληματισμός μου,και καταλήξαμε στο πως παράγεται το ρεύμα...

ΚΑΘΑΡΑ και ΜΟΝΟ αυτό,όχι που πως και γιατί,πως δουλεύει το ένα και το άλλο,μαζική παραγωγή,εκμεταλεύση κτλ,απλά το πόσο ρύπανση γίνεται στο περιβάλλον για να φορτιστεί ένα ηλεκτρικό αμάξι,για να βγει αυτή η ενέργεια.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Αυτό βέβαια δεν θα το μάθουμε ούτε από σένα ούτε από μένα,αυτό θα το μάθουμε μόνο αν γίνει ερεύνα για το πόσο Co2 και άλλες βρομιές βγάζει ένα φουγάρο για να βγάλει η γεννήτρια 25.000w...

Και σε αυτο το σημείο ένα έχω να πω...

Η αλήθεια είναι ότι,ότι και να πεις εσύ ή εγώ,αν τα εργοστάσια δεν σταματήσουν να αμολάνε περίεργα πράγματα στην θάλασσα,αν τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας δεν σταματήσουν να καίνε περίεργα πράγματα,αν δεν εκμεταλευτεί ο ήλιος,ο αέρας,τα ποτάμια,τα θαλάσσια ρεύματα,τα κύματα,και να γεμίσουμε τον τόπο με δέντρα,θα πάμε προς διαόλου μεριά είτε το ηλεκτρικό και το hybrid είναι οικολογικά,είτε πας βόλτα με ποδηλατάκια και πατίνια,είτε οδηγείς αυτοκίνητο με την χειρότερη εξάτμηση του κόσμου,είτε έχεις ανοιχτό το a/c μέρα νύχτα,και α γίνει σε ένα μέρος που θα σαι κοντά,μια πλημμύρα από φούσκωμα της θάλασσας,ένας tornado,ή μια ξηρασία,και εμφανιστεί κάνας οικολόγος να κοιτάξει την ζημιά,θα θυμιθείς και εμένα και ότι λέω σε αυτό το κλείσιμο του post,αλλά τότε δεν θα έχει καμιά σημασία γιατί η ζημιά θα χει γίνει...

Επίσης χαίρομαι που είχα μια αντίρρηση με σενα,επειδή πρώτη φορά ήταν που μιλήσαμε,είχα συνηθίσει βλέπεις να απαντάω στα ίδια ελατήρια,και αυτή την φορά δεν θα άντεχα τα ίδια και μόνοι τους θα τα γράφανε,μόνοι τους θα βλέπανε.

No offense to those που είχαμε συζητήσει με κάποια ένταση και είχα ακούσει γνώμες και προτάσεις,αναφέρομαι σε αυτούς που ψάχνονταν για flame με offtopic,και απ'τα αμάξια πήγαινε σε άλλες υποθέσεις το θέμα.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
έμαθα απέξω τη διαδικασία μιας και πριν μια βδομάδα γύρισα από Σαλόνικα με 2000ευρώ ζημιά. Στο 140χλμ μετά την Αρκίτσα έκανα μετωπική με κομμάτια που έφυγαν από κακοσυντηρημένη νταλίκα με 140χλμ/ω.

Λεπτομέρειες της ιστορίας και φωτογραφίες από την πληγωμένη Σουηδέζα σε 2-3 μέρες που θα έχω φτιάξει και τη ζημιά και γενικά θα ξεκουραστώ από τα αλλεπάλληλα τρεχάματα με την ασφαλιστική και τα συνεργεία.:dots:

P1209_20-12-09_01.jpg

Απλά είναι ένα δείγμα σύγκρισης με το κριτήριο του τρόμου... το ένα το φουγάρο το βλέπεις... να κάθεται εκεί ακίνητο και να βγάζει τη κάπνα του... το αντίστοιχο πρόβλημα με τα αυτοκίνητα όμως δεν είσαι σε θέση να το παρατηρήσεις λόγω των μικρότερων διαστάσεων του ανά μονάδα.

Δεν υπάρχει πότε περίπτωση να δεις σε τετατετ σύγκριση, από τη μία τη καμινάδα ενός εργοστάσιου που παράγει ενεργεία ισοδύναμη με αυτί 5.000.000 μέσων κινητήρων αυτοκινήτου και από την άλλη ένα μασούρι από 5.000.000 εξατμίσεις αυτοκίνητων που παράγουν την αντίστοιχη ενεργεία με το εργοστάσιο...

Σουρεαλ το σκηνικό της συκγρισης... απλά το αναφέρω σαν ένα παράδειγμα για να καταλάβεις ότι δεν είσαι σε θέση να κάνεις μια τέτοια σύγκριση βασιζόμενος στα ανθρωπινά ένστικτα.

Και αυτό δηλαδή είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη σκέψη? βασίζεται σε κάποιο παράδειγμα? καποια αξιόπιστη αναφορά ? ή μήπως υπολογισμούς?

Όχι, αυτό είναι απλά ένα απλό παράδειγμα για να σου δείξω ότι οποιαδήποτε σύγκριση "αίσθησης" δεν έχει νόημα. Βασίζεται σε απλή λογική 1+1 κανει 2.

Απλά εγώ το μετέφρασα σε 1+1+1+1+1+1+1+1+1+.... πάρα πολλά 1 είναι αντίστοιχα πολλά με τα 5.000.000. Το νούμερο 5.000.000 το βλέπεις ότι είναι μεγάλο... το 1+1+1+1+1+... δε πρόκειται πότε να φανταστείς ότι μπορεί να κάνει ένα αντίστοιχα μεγάλο νούμερο γιατί δε πρόκειται πότε να δεις τόσες πολλές μονάδες αθροισμένες.

Η αναφορά μου στο βαθμό απόδοσης βασίζεται σε επιστημονικά τεκμηριωμένη σκέψη που φυσικά δε την έβγαλα απ το κεφάλι μου... Γι αυτό σου είπα ότι αν πραγματικά σε ενδιαφέρει να έχεις μια σταθερή άποψη για το θέμα θα πρέπει να ψάξεις λίγο για δεδομένα που τώρα δεν έχεις.

Το θέμα δεν το πάω στο ποιός έχει δίκιο και το τι γίνεται με τα ηλεκτρικά και τα hybrid,το θέμα το πάω στο: Μήπως τα ηλεκτρικά τα πασάρουν για οικολογικά και ρυπαίνουν περισσότερο μέσω του εργοστασίου παραγωγής ενέργειας;;;

btw αυτή η πρόταση πάσχει λίγο στη λογική της γιατί η μίση αναιρεί την άλλη μίση.

Το θέμα δε το πας στο ποιος έχει δίκιο άλλα... στο ποια άποψη είναι σωστή, δηλαδή η δική σου :victory:

Επίσης πως θα κρίνεις το πόσο ρυπαίνουν αν δε ξέρεις το τι γίνεται με τα ηλεκτρικά και τα hybrid

but still για άλλη μια φορά.

Όχι. Για την ίδια συνολική παραχθείσα ποσότητα ενέργειας, ένας μεγάλος σταθμός παραγωγής καταναλώνει μακράν χαμηλότερη χημική ενεργεία και κατά συνέπεια παράγει λιγότερους ρύπους από ένα σύνολο μικρότερων κινητήρων που παράγουν συνολικά το ίδιο έργο.

Αυτό όσο αφορά το ενεργειακό κομμάτι... τώρα το τι κόστος έχει συνολικά στο περιβάλλον η κατασκευή τέτοιων οχημάτων είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και άφορα σε μεγαλύτερο βαθμό τη πολιτική της κάθε εταιρίας.

Αυτός είναι ο αρχικός προβληματισμός μου,και καταλήξαμε στο πως παράγεται το ρεύμα...

ΚΑΘΑΡΑ και ΜΟΝΟ αυτό,όχι που πως και γιατί,πως δουλεύει το ένα και το άλλο,μαζική παραγωγή,εκμεταλεύση κτλ,απλά το πόσο ρύπανση γίνεται στο περιβάλλον για να φορτιστεί ένα ηλεκτρικό αμάξι,για να βγει αυτή η ενέργεια.

Δε γίνεται να υπάρξει συζήτηση που αφορά μέσα παραγωγής ενέργειας, χωρίς να γίνει αναφορά σε βασικούς κανόνες γύρω από τη λειτουργία τους και χωρίς να ενδιαφέρεται η μια πλευρά γι αυτό.

Από τις απαντήσεις που μου δίνεις, μοιάζει σαν να μην αντιλαμβάνεσαι τον όρο "βαθμός απόδοσης".

Ή μοιάζει να πιστεύεις ότι τα παραπροϊόντα καύσης δημιουργούνται έτσι από το πουθενά χωρίς να έχουν άμεση σχέση με τη ποσότητα των καυσίμων που καταναλώθηκαν και κατά συνέπεια με αυτόν τον έρμο το βαθμό απόδοσης για τον οποίο έχουν μαλλιάσει τα δάχτυλα μου να γράφω.

και αυτό γιατί δεν είδα τη παραμικρή προσπάθεια κατάρριψης αυτου του επιχειρήματος.

Θα μπορούσες πχ να μου πεις ότι "όχι κάνεις λάθος από αυτά που ξέρω εγώ, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν υψηλότερο βαθμό απόδοσης από τους αεριοστρόβηλους-ατμοστρόβηλους που χρησιμοποιεί συνήθως η ΔΕΗ."

Ή ότι ναι μπορεί ο βαθμός απόδοσης να είναι μεγαλύτερος άλλα η ποιότητα των καυσαερίων είναι χειρότερη γιατί από τα εργοστάσια παραγωγής ενεργείας φεύγουν σχετικά μεγαλύτερες ποσότητες στάχτης, οξειδίων του θείου, οξειδίων του αζώτου, διοξίνες κλπ κλπ

(κάτι που ισχύει ανάλογα με τη περίπτωση χωρίς να αποτελεί όμως ανατρεπτικό παράγοντα για τα οφέλη αξιοποίησης της ηλεκτρικής ενεργείας για αστική μετακίνηση τουλάχιστον)

είχα συνηθίσει βλέπεις να απαντάω στα ίδια ελατήρια,και αυτή την φορά δεν θα άντεχα τα ίδια και μόνοι τους θα τα γράφανε,μόνοι τους θα βλέπανε.

Εδώ θα πρέπει να αναρωτηθείς τι προκαλεί την αντίδραση που περιγράφεις, γιατί από τη δική μου οπτική γωνία η απάντηση σου περισσότερο σαν ελατήριο μου φάνηκε αφού συνέχισες να λες τα δικά σου χωρίς να μπεις στο κόπο να κατανοήσεις τι γράφω ή να αντικρούσεις το όποιο επιχείρημα.

Κάθε δράση έχει συνήθως και μια ανάλογη αντίδραση, και στην ανθρωπινή συμπεριφορά εκτός από τη φυσική. Αυτό να το έχεις υπ όψη σου όταν λαμβάνεις δυσάρεστες απαντήσεις, όπως το έχω κι εγώ υπ όψη μου κάθε φορά που κάνω παρόμοια πόστ. Αλλά εγώ από την άλλη έχω αποδεχτεί το ταλέντο μου στο να γίνομαι δυσάρεστος.

έμαθα απέξω τη διαδικασία μιας και πριν μια βδομάδα γύρισα από Σαλόνικα με 2000ευρώ ζημιά. Στο 140χλμ μετά την Αρκίτσα έκανα μετωπική με κομμάτια που έφυγαν από κακοσυντηρημένη νταλίκα με 140χλμ/ω.

Λεπτομέρειες της ιστορίας και φωτογραφίες από την πληγωμένη Σουηδέζα σε 2-3 μέρες που θα έχω φτιάξει και τη ζημιά και γενικά θα ξεκουραστώ από τα αλλεπάλληλα τρεχάματα με την ασφαλιστική και τα συνεργεία.:dots:

:o Τι να πει κανείς...

μάσκα,ποδιά, εμπρόσθιο προφυλακτήρα, spoiler lip, φανάρια, λυγισμένο ψυγείο και βασεις ψυγείου, σπασμένο εξωτερικό σένσορα θερμοκρασίας που βρίσκεται μπροστά από το ψυγείο και μερικές γρατσουνιές στο καπώ και στα πλαινά...άρπαξαν και τα πλαινα sideskirts μιας και σκαρφάλωσα με τόσα χιλιόμετρα πάνω απο τα συντρίμια αλλά ευτυχώς μηχανικά μέρη και σασί όλα εντάξει.

σίγουρα τα νευρά γίνονται τσαντάλια σε τέτοιες φάσεις αλλά εμείς να είμαστε καλά και τα υπόλοιπα φτιάχνονται

Εγώ ξέρω πολύ καλά στο μυαλό μου τι έχω να πω και πως,το θέμα είναι προσπαθώ να το ξεκαθαρίσω το θέμα και να μιλήσουμε κάπως που όλοι θα καταλάβουνε,αλλά εγώ σου λέω ότι σε ένα heart transplant βγάζουν την καρδιά απ'τον έναν και την βάζουν στον άλλον με τόσο απλά λόγια,και εσύ μου απαντάς με λεπτομέριες που μαθαίνει ένας σε σχολή ιατρικής...

Αυτό που λέω είναι,πάρε την απόδοση του ξεκάρφωτου εργοστασίου της ΔΕΗ,χώστου πάνω 10 αμάξια να φορτίζουνε,και σύγκρινε τους ρύπους που θα βγούν για να παραχθεί αυτή η "παραπάνω ενέργεια" σε σύγκριση με τα 10 τάδε average αμάξια που κάνουν 100χμ.

Αν όχι,λες όχι,σταματάει το θέμα,αυτά που λες σε πληροφορώ ότι ούτε καταλαβαίνω τι είναι επειδή δεν γνωρίζω τις "βάσεις" για το αντικείμενο που αναφερόμαστε,ούτε με ενδιαφέρουν.

Το τι έχω καταλάβει μέχρι τώρα,είναι ότι μου λες έχεις δυο άλογα (αμάξι βενζίνης vs εργοστάσιο),το ένα κάπως αδύναμο (το αμάξι) το άλλο δυνατό (εργοστάσιο),το δυνατό αμολάει περισσότερες αλογίσιες βρομερές κοτρόνες σε μια διαδρομή 5 χιλιόμετρα και έχει φάει όχι και πολλά,αλλά την αξίζει την βρόμα γιατί σου κουβαλάει περισσότερο φορτίο και προσφέρει περισσότερα απ'ότι το αδύναμο το οποίο βγάζει αρκετές αλογίσιες,τρώει πολύ και δεν κάνει και όσα το άλλο και από πάνω.

Για το τελευταίο,άστο το θέμα,είσαι εκτός.

Δεν το βλέπω το θέμα ότι λαμβάνω δυσάρεστες απαντήσεις,βασικά δεν ξέρεις πόσο διασκεδάζω να απαντάω σε τέτοια "derby",γιατί όταν υποστηριζω τον εαυτό μου έχω τρελή ηθική ευχαρίστηση ακόμα και αν αποδειχτώ λάθος,απλά με προβληματίζει το ότι έχουμε μια ένταση,την οποία ένταση αν είχαμε λέγοντας ότι λέμε προσωπικά,μάλλον φασαρία θα γινότανε στην καλύτερη.

Τεσπα το σταματάω εδώ γιατί το θέμα πάει τα ίδια εγώ-τα ίδια εσύ.

Το δικό σου ειναι ?

σκέφτομαι για αυτα τα ζαντικά . ( enkei rpf1 17' x 7)

56777d1183057923-enkei-rpf1-teaser-shots-rpf1_1.jpg

Θα μπουν σε ασημί αυτοκίνητο.

Δεν παιζει , η στουκαρισμενο θα ειναι η ετοιμο να τα βαρεσει ( η κλεμένο ) Η ο ιδιοκτητης εχει απιστευτη αναγκη τα χρηματα . αλλα και παλι . . ..

Εκτος και αν μιλάς για αγορά απο mobile.de και γενικως απο εξωτερικο , οποτε θα σου παει ο κουκος αηδόνι μιας και το πιανει τελωνειο , 5ετια , κλπ κλπ .

edit . Μπορει και να το δινει και τοσο βεβαια και μακαρι και να το παρεις το οχημα . προσεξε ομως γιατι στις απιστευτα καλες τιμες στα αυτοκινητα υπαρχουν λακοι . . . Στο car.gr αυτα παιζουν μεσο ορο στα 7-8 χιλιαρικα οποτε ... καταλαβαινεις .

Aπό Βουλγαρία θα το πάρω (φοιτητής εδώ γαρ), και θα του βγάλω βουλγάρικα νούμερα, οπότε δε με νοιάζει για τελωνεία. Εννοείται ότι θα το κοιτάξω κι εγώ αλλά και μάστορας κτλ...

Εδώ είναι:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11258703085918382&f1=details

Αυτό ή πάω σε BMW 318 E46 '99 με 3.500 ευρά :D

Ε μιλα ετσι ρε Χριστιανε , τα ξεκαθαριζει ο κοσμος αυτα . Για Βουλγαρια δεν ξερω τι τιμες παιζουν , και παλι καλη ακουγεται ομως.

@ mech5107 Eλλαδα ειναι πανάκριβα σε 17'' πρεπει να περνανε τα 1200e 1300 , Αμερικη τα βρήκα -880δολαρς δηλαδη 610e , Περιμενω mail για πληροφοριες αποστολης κλπ απο http://www.vividracing.com/catalog/racing-tuning-series-rpf1-c-6424_4542_4906_5115_5119.html Στο site λενε οτι κανουν shipping worldwide. Ψαχνω και για europe τωρα.

Ε μιλα ετσι ρε Χριστιανε , τα ξεκαθαριζει ο κοσμος αυτα . Για Βουλγαρια δεν ξερω τι τιμες παιζουν , και παλι καλη ακουγεται ομως.

Το ξεκαθάρισα ρα... εκ των υστέρων. :D

Δε το 'βαλα μόνο για να μου πείτε τιμή αλλά και γενικότερα τι πρέπει να προσέξω. Από γκολφάκια έχω μια Χ εμπειρία, όντας κάτοχος Golf MΚ3, αλλά το τουρμπάτο ούτε το έχω οδηγήσει, ούτε και το έχει κάνας γνωστός. Τα γκολφάκια από το ΜΚ4 και μετά έχω ακούσει ότι βγάζουν περίεργα προβλήματα.

Αυτό πρέπει να είναι δευτερο στάδιο γεμάτο... Τροχαλίες (για να μη σου πώ και άλλο κομπρέσσορα), intercooler κλπ... Παει καλά, αλλα η γνώμη μου είναι πως το τουρμπάτο είναι πιο καλή βάση για να παίξεις...

@Αθηνα2004: Αν τις βάζεις για look και μόνο, ή βαλε τις ίδιες σε 18" ή διάλεξε ενα αλλο σχέδιο με μικρότερο χειλάκι / πατούρα... Ετσι την πάτησα κι εγώ με τις 17" αρες που έβαλα στο Nissan και ο θόλος μοιάζει άδειος και η ζάντα 15" άρα... :p

Αν τις βάζεις για να σου μειώσουν το αναρτώμενο βάρος ανα τροχό, τότε στα ίδια λεφτά κοιτα τις Works. Πολύ καλές, ελαφριές και μονομπλόκ. :T:

Το δικό σου ειναι ?

Όχι αυτό είναι προ fl, αλλά το παλικάρι του έβαλε πρόγραμμα πρόσφατα και μαζί με κάτι άλλα παίζει να μου ρίχνει περί τα 50 άλογα.

Γενικά είναι ρίσκο, αλλά το σκέπτομαι.

Γιάγκο στην Αγγλία πάντος υπάρχουν οπως ξέρεις 20+ βελτιωτές που με μαμά τουρμπίνα τα δίνουν τα 30-50 άτια (και καλά).

βέβαια με προβληματίζει που η works (τότε που κοιτούσα όταν έμενα πάνω - πριν 4 χρόνια - ) ήταν η μόνη που άλλαζε τουρμπίνα...

Dolly ξερεις ποιο ειναι το θέμα με τις τουρμπίνες; Λογικά του Γιάγκου φοράει κανονική 2.5άρα. Οι 2.5αρες (ρουλεμανάτες) έχουν παροχή πίεσης μέχρι 1.5bar οχι λιγο πριν σπάσουν αλλα λίγο πριν αρχίσει η τουρμπίνα να στέλνει ζεστό αέρα απο την υπερθερμανση... Δεν ειναι ουτοπικά 20-30 άλογα απο την μαμα τουρμπίνα, αλλα πρέπει να συνοδευτούν και απο κατάλληλο πρόγραμμα...

Γνώμη μου είναι οτι του Γιάγκου με μια 28αρα ρουλεμανάτη, και με τα ίδια παρελκόμενα που φοράει το παληκάρι στο βίντεο (ιντερκουλερ, προγραμμα, εξατμιση) θα διακτινιστεί...

Εδω στο Nissan, όταν εβαλα την 28άρα και χωρίς προγραμματα - εξατμιση κλπ, σηκωσα 0.95 (μεχρι εκει αφηνει ο κοφτης πίεσης αν δεν τον βγαλεις) και είδα αλλο αμαξι...

Edit: H Works δεν άλλαζε όλη την τουρμπίνα, αλλα μόνο τα "μουτρα" / αλουμινιο για να μπορεί να σηκώσει με περισσότερη ασφάλεια λίγη πίεση...

Ναι πάντα με πρόγραμμα, 30+ είναι ανετα απο όσο εχω δει και εγώ.

Ετσι γίνεται και με τα γκολφάκια τα 160άρια που με πρόγραμμα πάνε 200άρες και καμία άλλη παρέμβαση.

Αν ο Γιάγκος πάει στην οδό που λες ( που συμφωνώ btw με τα λεγόμενα σου ) όντος θα δει άλλο αμάξι μετά.

Ο μόνος που την "πάτησε" είμαι εγώ που έτσι και σηκώσω πιεση με την μαμά τουρμίνα θα την πάρω στο χέρι σε 3.000 χμ...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.