winters Ιανουάριος 16, 2010 #1401 Ιανουάριος 16, 2010 Είδατε τι έγραψε ή απλά είστε αλλεργικοί στις γάτες;Τι σχέση έχει η ΔΕΗ με τα υβριδικά; Θα τρελαθούμε τελείως;;;
kaynd Ιανουάριος 17, 2010 #1402 Ιανουάριος 17, 2010 Το σχόλιο του βασίστηκε πάνω στα 2ευρω ανα 100 χιλιόμετρα που αφορούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ή τα plug in υβριδικά οπου αξιοποιείς την ηλεκτρική ενεργεία που έχεις αποθηκεύσει στις μπαταρίες μετά από φόρτιση στο ηλεκτρικό δίκτυο... Μπορεί να ήταν ανακριβές αλλά δεν ήταν άσχετο με το θέμα.
johnsonb Ιανουάριος 17, 2010 #1403 Ιανουάριος 17, 2010 Αν ασχοληθεί κάποιος στοιχειωδώς με συστήματα ενέργειας θα καταλάβει εύκολα ότι μια μεγάλη μονάδα παραγωγής είναι μακράν αποδοτικότερη από 1000 μικρότερες που συνολικά παράγουν την ιδία ισχύ.Αυτό ισχύει στη σχέση αποδιδόμενη/καταναλισκόμενη ενέργεια αλλά και στους ρύπους αντίστοιχα.Ναι πολλά από τα εργοστάσια της ΔΕΗ είναι απαρχαιωμένα και μολύνουν περισσότερο από όσο θα μπορούσαν αντίστοιχες σύγχρονές υποδομές.Αλλά το ότι βλέπεις ένα σύγνεφο καπνού συγκεντρωμένο πάνω από μια καμινάδα ενός εργοστασίου που παράγει πολλές εκατοντάδες MW ισχύος ενώ δε βλέπεις κάτι αντίστοιχο από μια εξάτμιση ενός αυτοκινήτου την ώρα που παράγει μερικά KW, δε σημαίνει ότι το δεύτερο παράγει αναλογικά λιγότερους ρύπους…Gay ή όχι. Πράγματι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσο η φιλοσοφία κατασκευής τους δεν έρχεται σε αντίθεση με την ουσία ύπαρξης τους, είναι ιδανικά τουλάχιστον για χρήση εντός πόλης. Όταν πάμε να βάλουμε δυο πεπόνια στην ίδια σακούλα συνδυάζοντας επιδώσεις με «οικολογία» τότε είναι που χάνεται το μπαλάκι και έχεις ένα project που για να κατασκευαστεί (τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα εμπορικής εκμετάλλευσης) κοστίζει στο περιβάλλον περισσότερο από ένα muscle car των 70sΔεν πολυπιάνω το τι λες,sorry και όλας έχω πολύ δουλειά,μια ματιά έριξα όχι για να απαντήσω,αλλά θα σου δώσω ένα γρήγορο παράδειγμα.Για τα ηλεκτρικά τώρα...Αυτά τα φουγάρα στην photo ρυππαίνουν ΗΔΗ παραπάνω από όσο θέλουμε,και αυτό γίνεται απλά τροφοδοτώντας την πόλη με ρεύμα,δηλαδή τροφοδοτώντας απλά πράγματα που έχουμε όλοι σπίτι μας,όπως κουζίνα,ψυγείο,tv... Θερμοσίφωνα... κτλ...Ένα αμάξι νέας τεχνολογίας (όχι hybrid) πόσο Co2 βγάζει ανά 100km? 100gr? 200gr? .....Με την λογική αν έχεις πάνω στο ρεύμα 5.000.000 αμάξια για 40 ώρες να τα φορτίζεις όλα μαζί,αυτά τα φουγάρα θα ρυπαίνουν περισσότερο απ'ότι να καίνε 5.000.000 βενζίνη και να βγάζουν 100-200gr Co2 ανά 100km,διότι τα ίδια φουγάρα χωρίς τα αμάξια πάνω έχουν το φταίξιμο για τις περίεργες ζέστες κτλ.Επίσης αν χρειάζεσαι 2ε ρεύμα να φορτίσεις ένα αμάξι,τότε αν ο κιλοβάτορας κοστίζει 0.08 cents,θα φύγουνε για μια φόρτιση κάπου 25.000w.Δεν ξέρω αν όντως μια φόρτιση θέλει 2ε,αλλά αν θέλει,πιστεύω ότι αν τραβάς 25.000w για τις φορτίσεις σου,τότε θα ρυπαίνεις περισσότερο απότι να βγάζεις 100gr Co2/100km με βενζίνη.Αν είναι να φορτιστεί το αμάξι από ανανεώσιμη πηγή ενέργειας,ναι τότε συμφέρει και εμάς και τον γλόμπο που μας ανέχεται,αν όμως είναι να τα χώσεις στην ΔΕΗ,καλύτερα να οδηγείς muscle car με μηχανή V8 7.0L του 1950 και να είσαι άνετος λέγοντας ότι το αμάξι σου είναι οικολογικό μπροστά στο τι κοστίζει ο ηλεκτρικό στον πλανήτη.Επίσης κάπου είχα διαβάσει ότι τα hybrid για να φτιαχτούν κοστίζουν περισσότερο στον πλανήτη μας απ'ότι να φτιάξεις ένα κανονικό και να το οδηγείς.The point is,αφήστε τα να καίνε βενζίνη,και μετά από 20 χρόνια αν δεν έχουμε κάνει μπαμ,τότε βλέπουμε για νέας τεχνολογίας αμάξια,γιατί προς το παρόν τα οικολογικά/οικονομικά αμάξια μπάζουν σε πολλά σημεία.το εχεις οδηγησει?Όχι,αλλά περιμένω εσένα να μου πεις αξιολογήσεις και τι χάνω που δεν το οδηγώ,γιατί για να με ρωτάς θα το έχεις οδηγήσει όπως φαίνεται.
winters Ιανουάριος 17, 2010 #1404 Ιανουάριος 17, 2010 Το σχόλιο του βασίστηκε πάνω στα 2ευρω ανα 100 χιλιόμετρα που αφορούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ή τα plug in υβριδικά οπου αξιοποιείς την ηλεκτρική ενεργεία που έχεις αποθηκεύσει στις μπαταρίες μετά από φόρτιση στο ηλεκτρικό δίκτυο... Μπορεί να ήταν ανακριβές αλλά δεν ήταν άσχετο με το θέμα.my fault... δεν το πρόσεξα..
Nephiλiμ Ιανουάριος 17, 2010 #1406 Ιανουάριος 17, 2010 παιζει να βγει σε dvdrip ?Γιατι με τα CAM δεν τα παω καλα...
QQman Ιανουάριος 17, 2010 #1408 Ιανουάριος 17, 2010 Παιδιά πήγα να πάω την βολτούλα μου με το αυτοκινητάκι μου και μου το είχαν χτυπήσει ενώ ήταν παρκαρισμένο....έφερα τροχαία και ασφάλεια και ένας μάρτυρας είδε εν μέρει το συμβάν δλδ έναν ήχο και το αυτοκίνητο, που μάλλον αυτή με χτύπησε, να μπαίνει στο πάρκινγκ της με το τζιπ της (εγώ το είχα παρκάρει λίγο πριν την είσοδο του πάρκινγκ της)... Μπορώ να κάνω τίποτα ? ξέρει κανείς ? η ζημιά κάπου στα 200-300 ευρώ τα οποία δεν έχω...
kaynd Ιανουάριος 17, 2010 #1409 Ιανουάριος 17, 2010 Δεν πολυπιάνω το τι λες,sorry και όλας έχω πολύ δουλειά,μια ματιά έριξα όχι για να απαντήσω,αλλά θα σου δώσω ένα γρήγορο παράδειγμα.Αφού δε πολυπιάνεις τι λέω, μάλλον θα έπρεπε να μου πεις τι ακριβώς δε καταλαβαίνεις πριν με quotareis και αρχίσεις να γράφεις τα δικά σου. Τί δε καταλαβαίνεις όταν σου λέω σε γενικές γραμμές ότι?Μία μονάδα που παράγει πχ 1000 πόντους ενέργεια/ώρα είναι πιο αποδοτική από 1000 πηγές που αποδίδουν από ένα πόντο ενεργείας η κάθε μια/ωρα.Λέγοντας πιο αποδοτική εννοούμε ότι για την ίδια δεδομένη παραγόμενη ενέργεια, η αποδοτικότερη μονάδα θα καταναλώσει λιγότερο καύσιμο και σε γενικές γραμμές θα εκπέμψει λιγότερους ρύπους.Για τα ηλεκτρικά τώρα...Ένα αμάξι νέας τεχνολογίας (όχι hybrid) πόσο Co2 βγάζει ανά 100km? 100gr? 200gr? ..... Φαουλ νούμερο ένα... Eπειδή σου λένε στη διαφήμιση ένα νούμερο... δε σημαίνει ότι ο κινητήρας που φοράει το κάθε αυτοκίνητο βγάζει τους συγκεκριμένους ρύπους υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.Αυτά είναι τυπικά νούμερα που μετρώνται μετά από μια τυπική ρουτίνα λειτουργίας με σταθερά χαμηλή ταχύτητα cruising, χωρίς πολλά σταμάτα-ξεκίνα και με πολύ χαλαρές επιταχύνσεις...Σε ένα τυπικό μποτιλιάρισμα οι εκπεμπόμενου ρύποι ανά 100km είναι πολλαπλάσιοι από τα τυπικά νούμερα που πλασάρει το marketing...Με την λογική αν έχεις πάνω στο ρεύμα 5.000.000 αμάξια για 40 ώρες να τα φορτίζεις όλα μαζί,αυτά τα φουγάρα θα ρυπαίνουν περισσότερο απ'ότι να καίνε 5.000.000 βενζίνη και να βγάζουν 100-200gr Co2 ανά 100km,διότι τα ίδια φουγάρα χωρίς τα αμάξια πάνω έχουν το φταίξιμο για τις περίεργες ζέστες κτλ.Και αυτό δηλαδή είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη σκέψη? βασίζεται σε κάποιο παράδειγμα? καποια αξιόπιστη αναφορά ? ή μήπως υπολογισμούς? Το ότι τα φουγάρα είναι ένα μέρος του προβλήματος δεν βοηθά καθόλου στο να τεκμηριώσεις τη σύγκριση σου όσο αφορά τους ρύπους σε αυτές τις δυο περιπτώσεις.Απλά είναι ένα δείγμα σύγκρισης με το κριτήριο του τρόμου... το ένα το φουγάρο το βλέπεις... να κάθεται εκεί ακίνητο και να βγάζει τη κάπνα του... το αντίστοιχο πρόβλημα με τα αυτοκίνητα όμως δεν είσαι σε θέση να το παρατηρήσεις λόγω των μικρότερων διαστάσεων του ανά μονάδα. Δεν υπάρχει πότε περίπτωση να δεις σε τετατετ σύγκριση, από τη μία τη καμινάδα ενός εργοστάσιου που παράγει ενεργεία ισοδύναμη με αυτί 5.000.000 μέσων κινητήρων αυτοκινήτου και από την άλλη ένα μασούρι από 5.000.000 εξατμίσεις αυτοκίνητων που παράγουν την αντίστοιχη ενεργεία με το εργοστάσιο...Σουρεαλ το σκηνικό της συκγρισης... απλά το αναφέρω σαν ένα παράδειγμα για να καταλάβεις ότι δεν είσαι σε θέση να κάνεις μια τέτοια σύγκριση βασιζόμενος στα ανθρωπινά ένστικτα.Επίσης αν χρειάζεσαι 2ε ρεύμα να φορτίσεις ένα αμάξι,τότε αν ο κιλοβάτορας κοστίζει 0.08 cents,θα φύγουνε για μια φόρτιση κάπου 25.000w.Δεν ξέρω αν όντως μια φόρτιση θέλει 2ε,αλλά αν θέλει,πιστεύω ότι αν τραβάς 25.000w για τις φορτίσεις σου,τότε θα ρυπαίνεις περισσότερο απότι να βγάζεις 100gr Co2/100km με βενζίνη. Η marketing αναφορά είναι 2ευρω ρεύμα για 100km, σε ένα αυτοκίνητο πόλης, με χαλαρούς ρυθμούς οδήγησης πάντα. Δε χρειαζεται φυσικά να τα παίρνει κάνεις τοις μετρητοίς αυτά γιατί πάντα παίζουν αστάθμητοι παράγοντες.Στην ερώτηση όμως του αν κοστίζει λιγότερο σε καύσιμα και ρύπους το να λειτουργήσεις μια αυτόνομη μονάδα καύσης για να παράγεις πχ 25.000wh ενέργειας, από το να αξιοποιήσεις το απόθεμα μιας πολύ μεγαλύτερης μονάδας, η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι.Άν διαφωνείς, τότε η διαφωνίας μας είναι ακριβώς σε αυτό το σημείο και αν επιμένεις δε πρόκειται να το τραβήξω περισσότερο, απλά θα σου προτείνω να κάνεις μια αναζήτηση σε βαθμούς απόδοσης συστημάτων παραγωγής ενέργειας.Αν είναι να φορτιστεί το αμάξι από ανανεώσιμη πηγή ενέργειας,ναι τότε συμφέρει και εμάς και τον γλόμπο που μας ανέχεται,αν όμως είναι να τα χώσεις στην ΔΕΗ,καλύτερα να οδηγείς muscle car με μηχανή V8 7.0L του 1950 και να είσαι άνετος λέγοντας ότι το αμάξι σου είναι οικολογικό μπροστά στο τι κοστίζει ο ηλεκτρικό στον πλανήτη.Όπως είπα και πριν, το πρόβλημα στις συγκρίσεις σου έχει να κάνει με την οπτική του "φόβου". Φοβάσαι αυτό που βλέπεις και αντιλαμβάνεσαι αλλά όχι αυτό που δε βλέπεις και δεν αντιλαμβάνεσαι.Είναι σαν να συκρίνεις τη δύναμη ενός κράτους με τη δύναμη ενός ανθρώπου. (εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρισμού VS muscle car.) Τα εργοστάσια είναι εξ ορισμού κακά, το muscle car είναι απλά cool...Φυσικά δεν υπάρχει η παραμικρή αντίρρηση ότι η απομάκρυνση από τη καύση πετροχημικών είναι η μακράν καλύτερη λυση, αλλά αυτό δε πρόκειται να γίνει στο άμεσο μέλλον για διάφορους λόγους. Οπότε μέχρι να γίνει δε θα ήταν άσχημο να αλλάζει κάτι έστω και αργά προς το καλύτερο.Επίσης κάπου είχα διαβάσει ότι τα hybrid για να φτιαχτούν κοστίζουν περισσότερο στον πλανήτη μας απ'ότι να φτιάξεις ένα κανονικό και να το οδηγείς. Τα περισσότερα hybrid consepts είναι άπλα marketing tricks και πράγματι δεν αξίζουν το κόπο. Κυρίως γιατί η ανάγκη του υπερκέρδους ωθεί τις εταιρίες να χρησιμοποιούν τις πιο αποδοτικές λύσεις ως προς τα δικά τους έξοδα και όχι τις πιο αποδοτικές λύσεις ως προς τη λειτουργιά του προϊόντος που παράγουν.
QQman Ιανουάριος 17, 2010 #1410 Ιανουάριος 17, 2010 Παιδιά πήγα να πάω την βολτούλα μου με το αυτοκινητάκι μου και μου το είχαν χτυπήσει ενώ ήταν παρκαρισμένο....έφερα τροχαία και ασφάλεια και ένας μάρτυρας είδε εν μέρει το συμβάν δλδ έναν ήχο και το αυτοκίνητο, που μάλλον αυτή με χτύπησε, να μπαίνει στο πάρκινγκ της με το τζιπ της (εγώ το είχα παρκάρει λίγο πριν την είσοδο του πάρκινγκ της)... Μπορώ να κάνω τίποτα ? ξέρει κανείς ? η ζημιά κάπου στα 200-300 ευρώ τα οποία δεν έχω... Κανείς ρε παιδάκια ? η ασφάλεια και η τροχαία κράτησαν πολυυυυ παθητική στάση δεν μου είπαν και πολλά.. :bye:
greekfragma Ιανουάριος 17, 2010 #1411 Ιανουάριος 17, 2010 Παιδιά πήγα να πάω την βολτούλα μου με το αυτοκινητάκι μου και μου το είχαν χτυπήσει ενώ ήταν παρκαρισμένο....έφερα τροχαία και ασφάλεια και ένας μάρτυρας είδε εν μέρει το συμβάν δλδ έναν ήχο και το αυτοκίνητο, που μάλλον αυτή με χτύπησε, να μπαίνει στο πάρκινγκ της με το τζιπ της (εγώ το είχα παρκάρει λίγο πριν την είσοδο του πάρκινγκ της)... Μπορώ να κάνω τίποτα ? ξέρει κανείς ? η ζημιά κάπου στα 200-300 ευρώ τα οποία δεν έχω... Θα πρέπει να καλέσεις ξανά την τροχαία και τον εκπρόσωπο της ασφαλιστικής σου. Να ψάξει και να φέρει η τροχαία τον ιδιοκτήτη του jeep και να διασταυρώσετε με όλους παρόντες οτι έχει και αυτός χτύπημα στο ίδιο ύψος και το χρώμα'' σου από την ζημιά. Αν βρεθεί οτι το τζιποειδές έχει όντως χτύπημα και χρώμα που κάνει match με την περίπτωσή σου τότε θα συμπληρώσετε φιλική δήλωση με υπαιτιότητά του/της για να πληρώσει εκείνος/η τη ζημιά. Αν αρνηθεί μπορείς να πας δικαστικά (και εφόσον ο μάρτυρας προθυμοποιηθεί να συμμετάσχει) και θα δικαιωθείς μόνο αν ο εμπειρογνώμονας βεβαιώσει μαζί με την τροχαία οτι τα στοιχεία είναι υπερ σου. Αν η τροχαία και ο ασφαλιστής δεν καταλήξουν οτι τα στοιχεία ταιριάζουν δυστυχώς το να πας δικαστικώς με επιχειρήματα στον αέρα δεν αξίζουν την φασαρία για 200-300ευρώ ζημιά.
kaynd Ιανουάριος 17, 2010 #1412 Ιανουάριος 17, 2010 Αν στο αυτοκίνητο αυτής που σε χτύπησε υπάρχουν ακόμα τα σημάδια του χτυπήματος και αν ο μάρτυρας θέλει να καταθέσει, ίσως κάτι μπορεί να γίνει, αλλιώς μάλλον θα πρέπει να το καταπιείς Για διαδικαστικές λεπτομέρειες υπεύθυνοι να σε βοηθήσουν είναι ο ασφαλιστής σου - ασφαλιστική εταιρία σου. [edit] ο fragma τα είπε καλύτερα από πάνω
QQman Ιανουάριος 17, 2010 #1413 Ιανουάριος 17, 2010 Θα πρέπει να δεχτεί και εκείνη έλεγχο όμως στην περιουσία της όμως...ή όχι ? ολόκληρη η πολυκατοικία δικιά της ήταν ρε παιδιά γιατί τόση αδικία ? τελικά το να είσαι φτηνός άνθρωπος δεν το σώζει ούτε όλος ο χρυσός του κόσμου.. Σαφώς δεν αξίζει 200-330 ευρώ ζημιά αυτή η φασαρία, άλλα προσπαθώ να είμαι τίμιος και ηθικός στην ζωή μου και όταν δεν δέχομαι αντίστοιχη συμπεριφορά τρελαίνομαι
Κωστάκης Ιανουάριος 17, 2010 #1414 Ιανουάριος 17, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Okj8aHcn_Yw EPIC
greekfragma Ιανουάριος 17, 2010 #1415 Ιανουάριος 17, 2010 έμαθα απέξω τη διαδικασία μιας και πριν μια βδομάδα γύρισα από Σαλόνικα με 2000ευρώ ζημιά. Στο 140χλμ μετά την Αρκίτσα έκανα μετωπική με κομμάτια που έφυγαν από κακοσυντηρημένη νταλίκα με 140χλμ/ω. Λεπτομέρειες της ιστορίας και φωτογραφίες από την πληγωμένη Σουηδέζα σε 2-3 μέρες που θα έχω φτιάξει και τη ζημιά και γενικά θα ξεκουραστώ από τα αλλεπάλληλα τρεχάματα με την ασφαλιστική και τα συνεργεία.
QQman Ιανουάριος 17, 2010 #1416 Ιανουάριος 17, 2010 έμαθα απέξω τη διαδικασία μιας και πριν μια βδομάδα γύρισα από Σαλόνικα με 2000ευρώ ζημιά. Στο 140χλμ μετά την Αρκίτσα έκανα μετωπική με κομμάτια που έφυγαν από κακοσυντηρημένη νταλίκα με 140χλμ/ω.Λεπτομέρειες της ιστορίας και φωτογραφίες από την πληγωμένη Σουηδέζα σε 2-3 μέρες που θα έχω φτιάξει και τη ζημιά και γενικά θα ξεκουραστώ από τα αλλεπάλληλα τρεχάματα με την ασφαλιστική και τα συνεργεία. Τουλάχιστον είχες την υλική αντικατάσταση καθώς και την ηθική ικανοποίηση, ειδικά στο θέμα της ηθικής ικανοποίησης γιατί άλλο να φταις εσύ και να αναλαβεις τις συνέπειες των πράξεων σου και άλλο να πληρώνεις λάθη και ανευθυνότητες άλλων
greekfragma Ιανουάριος 17, 2010 #1417 Ιανουάριος 17, 2010 Θα πρέπει να δεχτεί και εκείνη έλεγχο όμως στην περιουσία της όμως...ή όχι ? ολόκληρη η πολυκατοικία δικιά της ήταν ρε παιδιά γιατί τόση αδικία ? τελικά το να είσαι φτηνός άνθρωπος δεν το σώζει ούτε όλος ο χρυσός του κόσμου..Σαφώς δεν αξίζει 200-330 ευρώ ζημιά αυτή η φασαρία, άλλα προσπαθώ να είμαι τίμιος και ηθικός στην ζωή μου και όταν δεν δέχομαι αντίστοιχη συμπεριφορά τρελαίνομαι Μα δε θα την καλέσει ο οποιοσδήποτε για έλεγχο...η Αστυνομία θα το κάνει και έχει κάθε δικαίωμα αν κληθεί από τον οποιονδήποτε. Σου εύχομαι να έχει όντως τα σημάδια που θα σε καλύψουν. Τουλάχιστον είχες την υλική αντικατάσταση καθώς και την ηθική ικανοποίηση, ειδικά στο θέμα της ηθικής ικανοποίησης γιατί άλλο να φταις εσύ και να αναλαβεις τις συνέπειες των πράξεων σου και άλλο να πληρώνεις λάθη και ανευθυνότητες άλλων Ηθική ικανοποίηση δεν είχα. Λίγο υπομονή 2-3 μέρες να κάτσω να ηρεμήσω να τα συγκεντρώσω όλα σε φωτό για να πάρετε μια ιδέα πόσο μπουρδέλο κράτος είμαστε.
performer Ιανουάριος 17, 2010 #1418 Ιανουάριος 17, 2010 έμαθα απέξω τη διαδικασία μιας και πριν μια βδομάδα γύρισα από Σαλόνικα με 2000ευρώ ζημιά. Στο 140χλμ μετά την Αρκίτσα έκανα μετωπική με κομμάτια που έφυγαν από κακοσυντηρημένη νταλίκα με 140χλμ/ω.Λεπτομέρειες της ιστορίας και φωτογραφίες από την πληγωμένη Σουηδέζα σε 2-3 μέρες που θα έχω φτιάξει και τη ζημιά και γενικά θα ξεκουραστώ από τα αλλεπάλληλα τρεχάματα με την ασφαλιστική και τα συνεργεία. πιστεύω με τόσα χλμ να μην πήρε το σασί...:cry:
greekfragma Ιανουάριος 17, 2010 #1419 Ιανουάριος 17, 2010 μάσκα,ποδιά, εμπρόσθιο προφυλακτήρα, spoiler lip, φανάρια, λυγισμένο ψυγείο και βασεις ψυγείου, σπασμένο εξωτερικό σένσορα θερμοκρασίας που βρίσκεται μπροστά από το ψυγείο και μερικές γρατσουνιές στο καπώ και στα πλαινά...άρπαξαν και τα πλαινα sideskirts μιας και σκαρφάλωσα με τόσα χιλιόμετρα πάνω απο τα συντρίμια αλλά ευτυχώς μηχανικά μέρη και σασί όλα εντάξει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.