Κοπρίτης Ιανουάριος 13, 2010 #1381 Ιανουάριος 13, 2010 Το μεταχειρισμένο είναι πολύ δύσκολη αγορά.Εγώ προσωπικά το αγόρασα από κολλητό χωρίς ψάξιμο.Σε κάθε άλλη περίπτωση, είναι πολύ δύσκολο να βρεις τι έχει γίνει.Προσωπικά προτιμώ να αγοράσω από έναν ιδιώτη που θα μου πει σταράτα έχιε αυτό και αυτό οτ πρόβλημα, παρά από μαντρά που θα πάει να πουλήσει atos για 360 modena.Σωτηρη μη νομιζειςκι οι ιδιωτες πλεον δεν ειναι οπως οταν αγοραζαν & πουλουσαν αμαξια οι πατεραδες μας...παιζουν κι εκει λαμογιες τρελλες και ειπαμε καντε κι εναν ελεγχο τις πινακιδας του προς αγορα αυτοκινητου με τον ασφαλιστη σαςφιλος πηγε να την πατησει με "αγρατζουνιστο" αμαξι απο ιδιωτη, φαινομενικα αψογοτο οποιο οπως αποκαλυφτηκε ειχε εμπλακει σε 5 τρακαρισματα τα τελευταια 2 χρονια (και δεν ειναι και κανενας ασχετος, κοβει το ματι του και ξερει τα βασικα)
fotme Ιανουάριος 13, 2010 #1382 Ιανουάριος 13, 2010 παιδια η λυση στο θεμα αυτο ειναι απλη, 20-30-50-ποσο ευρω και ενας φαναρτζης μαζι σας, απλα πραγματα.@Winters: οι οθονες στο βιντεο σου ειναι bordless ή η ιδεα μου ειναι?
LevelOne Ιανουάριος 13, 2010 Author #1383 Ιανουάριος 13, 2010 Σε λευκό τα σπάει....Honda CR-Zhttp://www.youtube.com/watch?v=SCEsGLwimKY&fmt=22Θα τα έσπαγε αν έιχε εναν B20, F20 ή εστω εναν ολοκαίνουριο B16 ο οποίος έγραψε ιστορία στα CRX... Δεν μπορώ να νοήσω το μότο "chase your adventure" με εναν 1500αρη υβριδικό και μισό τόνο μπαταρίες... Απλα δεν μπορώ...Κρίμα γιατι είναι πανέμορφο... και ειχε ολα τα φόντα να γίνει best seller...
JdCZT Ιανουάριος 13, 2010 #1385 Ιανουάριος 13, 2010 Θα τα έσπαγε αν έιχε εναν B20, F20 ή εστω εναν ολοκαίνουριο B16 ο οποίος έγραψε ιστορία στα CRX... Δεν μπορώ να νοήσω το μότο "chase your adventure" με εναν 1500αρη υβριδικό και μισό τόνο μπαταρίες... Απλα δεν μπορώ...Κρίμα γιατι είναι πανέμορφο... και ειχε ολα τα φόντα να γίνει best seller...LevelOne τα εχεις παρεξηγησει τα νεας τεχνολογιας αυτοκινητα...εμενα προσωπικα δε θα με χαλαγε ενα ηλεκτροκινητο που με 2 ευρω ρευμα θα εγραφε 100 χιλ για μεσα στη πολη οπως το i-mev της mitsubishi αν δεν κανω λαθος και ενα Ιαπωνικο που να ψαχνει τους κοφτες σε καμοια πιστα...
johnsonb Ιανουάριος 14, 2010 #1386 Ιανουάριος 14, 2010 Σε λευκό τα σπάει....Honda CR-Z http://www.youtube.com/watch?v=SCEsGLwimKY&fmt=22 Δεν δίνω δεκάρα για τις γιαπωνέζικες μπάλες,αλλά σοβαρά αυτή η γιαμαπέζα θα αντικαταστήσει το CRX? Αυτό είναι να το οδηγούνε γυναίκες που δεν μπορούνε να πάνε αμάξι με σοβαρό κινητήρα,όχι CRX αντικαταστάτης. LevelOne τα εχεις παρεξηγησει τα νεας τεχνολογιας αυτοκινητα...εμενα προσωπικα δε θα με χαλαγε ενα ηλεκτροκινητο που με 2 ευρω ρευμα θα εγραφε 100 χιλ για μεσα στη πολη οπως το i-mev της mitsubishi αν δεν κανω λαθος και ενα Ιαπωνικο που να ψαχνει τους κοφτες σε καμοια πιστα... Είναι καλά τα ηλεκτροκίνητα,γρήγορη επιτάχυνση,2ε για 100 χιλιόμετρα,και πάνω απ'όλα δεν βγάζουν αυτά co2... ...Η ΔΕΗ βγάζει όμως τόνους μόνο και μόνο για να φορτίσει 5-6 αν φανταστείς πόσο ρεύμα φεύγει για να φορτίσει ένα τέτοιο. http://pavanvan.files.wordpress.com/2009/10/smoke-stack-pollution.jpg Μερικές φορές χαίρομαι που δεν κυκλοφορούν πολλά pussycars,γιατί το Co2 που θα βγαινέ απ'την ΔΕΗ δεν θα χε σχέση με αυτό που βγαίνει απ'τα αμάξια τώρα.
JdCZT Ιανουάριος 14, 2010 #1387 Ιανουάριος 14, 2010 Εδω θα συμφωνησω...θελει πολυ δρομο για να γινουν οι μεταφορες μας πραγματικα οικολογικες...ουτε εμενα μου λεει κατι το να εκπεμπεται co2 απο τα εργοστασια και οχι απο το αυτοκινητο...Ειχανε πει κατι οι Γερμανοι και συγκεκριμενα η volkswagen να βαλουν σε αρχικο σταδιο σε βενζιναδικο ταχυφορτιστες και να δημιουργησουν σταθμους στην εθνικη οπου θα σταματας θα σου αλλαζουν την μπαταρια με μια πληρως φορτισμενη στο μπαμ μπαμ και θα συνεχιζεις κανονικα το ταξιδι σου...και η φορτιση τους θα γινεται με ανεμογεννητριες...αυτο πιστευω πως ειναι οικολογικη μετακινηση αλλα παει αλλου το θεμα....
LevelOne Ιανουάριος 14, 2010 Author #1388 Ιανουάριος 14, 2010 Πίστεψε με ειδικά εδώ, δεν θα ήθελες να μπλέξεις με... ταχυφορτίσεις και ανταλλαγές συσσωρευτών...Αλλα αυτό πάει αλλού την κουβεντα...
dimitris_s Ιανουάριος 14, 2010 #1389 Ιανουάριος 14, 2010 Έχουν περάσει κάτι μηνάκια από τότε. Κλασσικά ένας κωλόγερος ήταν όλη μέρα στα χωράφια, και θεώρησε μετά συνετό να πιάσει τιμόνι και να κάνει 300km. Και κλασσικά κοιμήθηκε στο τιμόνι, βγήκε στο αντίθετο ρεύμα, στούκαρε με ένα ίδιο Audi, ήρθε αυτός κάθετα στο δρόμο και ήρθα και του τη φόρεσα κι εγώ. Ευτυχώς που τελευταία στιγμή μου έκοψε και το έστριψα και λοκάρισα τον πίσω άξονά του, γιατί αν τον χτυπούσα απ' τη πλευρά της πόρτας, θα έπαιζε τάβλι με τον Άγιο Πέτρο ο παππούς τώρα. Ο παππούς έσπασε κάτι πλευρά, το χέρι του και μια ελαφρά διάσειση, η κοπελιά στο άλλο αμάξι μελάνιασαν τα μπουτάκια της λίγο και εγώ κομπλε (επειδή φορούσα ζώνη). H Golf-άρα είναι δική μου... Μακριά απο' μας απο δω και πέρα, και φοράτε ζώνη μάγκες.
nickstamat Ιανουάριος 14, 2010 #1390 Ιανουάριος 14, 2010 η κοπελιά στο άλλο αμάξι μελάνιασαν τα μπουτάκια της Μακριά απο' μας απο δω και πέρα, και φοράτε ζώνη μάγκες. Πάντα
GriGaS Ιανουάριος 15, 2010 #1392 Ιανουάριος 15, 2010 η κοπελιά στο άλλο αμάξι μελάνιασαν τα μπουτάκια της λίγο τα μελανιασμένα μπουτάκια ήταν στο Audi με τις βουλγάρικες πινακίδες??
dimitris_s Ιανουάριος 15, 2010 #1393 Ιανουάριος 15, 2010 τα μελανιασμένα μπουτάκια ήταν στο Audi με τις βουλγάρικες πινακίδες?? Στη Βουλγαρία συνέβη. Όλα βουλγάρικες πινακίδες έχουν, εκτός απ' το δικό μου.
ea6gka Ιανουάριος 15, 2010 #1395 Ιανουάριος 15, 2010 Αυτό είναι να το οδηγούνε γυναίκες που δεν μπορούνε να πάνε αμάξι με σοβαρό κινητήρα,όχι CRX αντικαταστάτης.το εχεις οδηγησει?
winters Ιανουάριος 16, 2010 #1396 Ιανουάριος 16, 2010 Δεν δίνω δεκάρα για τις γιαπωνέζικες μπάλες,αλλά σοβαρά αυτή η γιαμαπέζα θα αντικαταστήσει το CRX? Αυτό είναι να το οδηγούνε γυναίκες που δεν μπορούνε να πάνε αμάξι με σοβαρό κινητήρα,όχι CRX αντικαταστάτης. Είναι καλά τα ηλεκτροκίνητα,γρήγορη επιτάχυνση,2ε για 100 χιλιόμετρα,και πάνω απ'όλα δεν βγάζουν αυτά co2... ...Η ΔΕΗ βγάζει όμως τόνους μόνο και μόνο για να φορτίσει 5-6 αν φανταστείς πόσο ρεύμα φεύγει για να φορτίσει ένα τέτοιο. http://pavanvan.files.wordpress.com/2009/10/smoke-stack-pollution.jpg Μερικές φορές χαίρομαι που δεν κυκλοφορούν πολλά pussycars,γιατί το Co2 που θα βγαινέ απ'την ΔΕΗ δεν θα χε σχέση με αυτό που βγαίνει απ'τα αμάξια τώρα. http://www.funnyforumpics.com/forums/fail/4/FAIL-Cats-We-shall-decide.jpg
Hydra Ιανουάριος 16, 2010 #1397 Ιανουάριος 16, 2010 Πραγματικα τετοιου τυπου φωτογραφιες και γατοψιψινιες θα πρεπε να απαγορευθουν στο φορουμ.Καταντησαν αηδια.Αν θελουμε κατι να πουμε,το λεμε με λογια.Ευτυχως ειμαστε ανρθωποι (και οχι γατες :nada: ). Συγνωμη για το off-topic.
Tsakonas Ιανουάριος 16, 2010 #1398 Ιανουάριος 16, 2010 Πραγματικα τετοιου τυπου φωτογραφιες και γατοψιψινιες θα πρεπε να απαγορευθουν στο φορουμ.Καταντησαν αηδια.Αν θελουμε κατι να πουμε,το λεμε με λογια.Ευτυχως ειμαστε ανρθωποι (και οχι γατες :nada: ).Συγνωμη για το off-topic.
kaynd Ιανουάριος 16, 2010 #1400 Ιανουάριος 16, 2010 Δεν είναι το πρόβλημα στις φωτογραφίες πιστεύω αλλά περισσότερο στην ειρωνεία. Καλό είναι να εξηγείς έστω με δυο λόγια το γιατί διαφωνείς.lolcats or not το ένα σκέτο ειρωνικό σχόλιο είναι πάντα ενοχλητικό.Συνεχίζοντας στην απάντηση μου πάνω σε αυτό. Είναι καλά τα ηλεκτροκίνητα,γρήγορη επιτάχυνση,2ε για 100 χιλιόμετρα,και πάνω απ'όλα δεν βγάζουν αυτά co2......Η ΔΕΗ βγάζει όμως τόνους μόνο και μόνο για να φορτίσει 5-6 αν φανταστείς πόσο ρεύμα φεύγει για να φορτίσει ένα τέτοιο.http://pavanvan.files.wordpress.com/2009/10/smoke-stack-pollution.jpgΜερικές φορές χαίρομαι που δεν κυκλοφορούν πολλά pussycars,γιατί το Co2 που θα βγαινέ απ'την ΔΕΗ δεν θα χε σχέση με αυτό που βγαίνει απ'τα αμάξια τώρα.Αν ασχοληθεί κάποιος στοιχειωδώς με συστήματα ενέργειας θα καταλάβει εύκολα ότι μια μεγάλη μονάδα παραγωγής είναι μακράν αποδοτικότερη από 1000 μικρότερες που συνολικά παράγουν την ιδία ισχύ.Αυτό ισχύει στη σχέση αποδιδόμενη/καταναλισκόμενη ενέργεια αλλά και στους ρύπους αντίστοιχα.Ναι πολλά από τα εργοστάσια της ΔΕΗ είναι απαρχαιωμένα και μολύνουν περισσότερο από όσο θα μπορούσαν αντίστοιχες σύγχρονές υποδομές.Αλλά το ότι βλέπεις ένα σύγνεφο καπνού συγκεντρωμένο πάνω από μια καμινάδα ενός εργοστασίου που παράγει πολλές εκατοντάδες MW ισχύος ενώ δε βλέπεις κάτι αντίστοιχο από μια εξάτμιση ενός αυτοκινήτου την ώρα που παράγει μερικά KW, δε σημαίνει ότι το δεύτερο παράγει αναλογικά λιγότερους ρύπους…Gay ή όχι. Πράγματι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσο η φιλοσοφία κατασκευής τους δεν έρχεται σε αντίθεση με την ουσία ύπαρξης τους, είναι ιδανικά τουλάχιστον για χρήση εντός πόλης. Όταν πάμε να βάλουμε δυο πεπόνια στην ίδια σακούλα συνδυάζοντας επιδώσεις με «οικολογία» τότε είναι που χάνεται το μπαλάκι και έχεις ένα project που για να κατασκευαστεί (τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα εμπορικής εκμετάλλευσης) κοστίζει στο περιβάλλον περισσότερο από ένα muscle car των 70s
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.