Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ε, βέβαια, 740 άλογα και >100 kgm ροπή.

Θέλει ολόκληρο εργοστάσιο για να αγγίξεις τέτοια ταχύτητα με τόση μετωπική επιφάνεια στον άνεμο... :TD:

Δεν αφήνουν τα SUV στην ησυχία τους? Δεν είναι για να πιάνουν τέτοιες ταχύτητες αυτά...

Υ.Γ.: Είδα χτες μία Ferrari 599GTB στο Vive Mar στη Βούλα... Έρωτας λέμε...

Link to comment
Share on other sites

Detroit. General Motors announced today that the intended sale of Saab Automobile AB would not be concluded. After the withdrawal of Koenigsegg Group AB last month, GM had been in discussions with Spyker Cars about its interest in acquiring Saab. During the due diligence, certain issues arose that both parties believe could not be resolved. As a result, GM will start an orderly wind-down of Saab operations.

"Despite the best efforts of all involved, it has become very clear that the due diligence required to complete this complex transaction could not be executed in a reasonable time. In order to maintain operations, Saab needed a quick resolution," said GM Europe President Nick Reilly. "We regret that we were not able to complete this transaction with Spyker Cars. We will work closely with the Saab organization to wind down the business in an orderly and responsible manner. This is not a bankruptcy or forced liquidation process. Consequently, we expect Saab to satisfy debts including supplier payments, and to wind down production and the distribution channel in an orderly manner while looking after our customers."

Saab will continue to honor warranties, while providing service and spare parts to current Saab owners around the world.

As part of its efforts to become a leaner organization, GM began seeking a buyer for Saab's operations in January. Last week, Saab Automobile AB announced that it had closed on the sale of certain Saab 9-3, current 9-5 and powertrain technology and tooling to Beijing Automotive Industry Holdings Co. Ltd. (BAIC). GM expects today's announcement to have no impact on the earlier sale.

As the company continues to reinvent itself, GM has been faced with some very difficult but necessary business decisions. The focus will remain on the four core brands - Buick, Cadillac, Chevrolet and GMC - and several regional brands, including Opel / Vauxhall in Europe. This will enable the company to devote more engineering and marketing resources to each brand and model.

:bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye:

91A_saab_9-3_aero_sedan.jpg

06.saab.9-3.aero.r34.500.jpg

33.jpg

19.jpg

epcp_0706_02z+2006_saab_9-3_aero_x4r+rear_view.jpg

:bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye:

Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε εμένα θυμίζει calibra το αποπάνω ; :hehe:

Μην στεναχωριέσαι Γιώργη, να νοικιάσεις ότι ταινία κυκλοφορεί με δημοσιογράφους αμερικάνικων εφημερίδων και θα είναι σαν να μην πέρασε μία μέρα :p

Link to comment
Share on other sites

Κρίμας...Πέρα από την εταιρία μακάρι να μην χάσει και πολύς κόσμος τις δουλειές του.... :(

33.jpg

Ποπο το porsche τα σπάει ε? Και το χρώμα τέλειο!

George will you ever forgive me?

Link to comment
Share on other sites

oops fragma :...:

Το κλείσιμο της Saab αποφάσισε χθες η General Motors αφότου οι συνομιλίες για την πώληση της σουηδικής εταιρείας αυτοκινήτων στην ολλανδική Spyker Cars απέβησαν άκαρπες, σηματοδοτώντας την τρίτη φορά που μια συμφωνία της GM για την πώληση ευρωπαϊκής θυγατρικής της έχει άδοξο τέλος.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της GM, τα χρονικά περιθώρια για ολοκλήρωση συμφωνίας ήταν πολύ στενά, ενώ τα ζητήματα που ανέκυψαν κατά τις συνομιλίες με τη Spyker Cars αποδείχθηκαν δύσκολο να επιλυθούν.

Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της GM, Τζον Σμιθ, δήλωσε ότι οι εκπρόσωποι των GM, Spyker και της σουηδικής κυβέρνησης προσπαθούσαν μέχρι την τελευταία στιγμή να καταλήξουν σε κάποια συμφωνία, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο να παρουσιαστούν άλλοι ενδιαφερόμενοι.

Η Saab απασχολεί περίπου 3.400 εργαζομένους ανά τον κόσμο, οι περισσότεροι από τους οποίους στη Σουηδία. Η εταιρεία διαθέτει 1.100 αντιπροσώπους, για τους οποίους η GM θα συνεχίσει να προσφέρει εγγυήσεις μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία εκκαθάρισης.

Η GM είχε αποκτήσει ποσοστό 50% στη Saab το 1989 έπειτα από το διαχωρισμό της από τη Scania και έναντι ποσού 600 εκατ. δολαρίων. Το 2000 εξασφάλισε τον απόλυτο έλεγχο της σουηδικής εταιρείας, καταβάλλοντας 125 εκατ. δολάρια επιπλέον.

Αλλά ακόμη και μετά την εξαγορά της GM, η Saab παρέμεινε στενά συνδεδεμένη με τη Σουηδία και την παράδοση της χώρας στην κατασκευή αξιόπιστων και ασφαλών αυτοκινήτων.

Κριμα παντως για τους ανθρωπους που θα τους παρατησουν στον δρομο...

Επισης οσοι εχουνε Saab και κλεισουν και οι αντιπροσωπειες ,τι κανουν?

Link to comment
Share on other sites

:DΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ :D

http://us1.campaign-archive.com/?u=3dc6e0523f9d9f22376a5126d&id=b1a6e23d13

SPYKER CARS RENEWS OFFER FOR SAAB THAT REMOVES LAST HURDLES

ZEEWOLDE, The Netherlands (20 December, 2009) – Following the announcement on Friday that the intended sales terms of Saab Automobile AB between Spyker and General Motors (GM) could not be finalized, the Spyker leadership has submitted a renewed offer in the hopes of securing a future for Saab, its employees and the brand – despite the announcement that the winding down of Saab would begin.

και για αυτούς που δεν ξέρουν την Spyker

http://www.spykercars.nl/?pag=1

Aileron_Front_3-4_right_side_doors_open.jpg

Link to comment
Share on other sites

Whoa! Τώρα από βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων για 50άρηδες θα γίνει για 40άρηδες :hehe:

Πέραν από την πλάκα, μακάρι να έχει αίσιο τέλος για τους εργαζόμενους η ιστορία. :)

Link to comment
Share on other sites

Οταν απο τη παραγωγη των αυτοκινητων το 1/5 ειναι το ποσο που φτανει στους κατασκευαστες και τα υπολοιπα 4/5 ειναι φοροι στο κρατος,τι να κανει μια εταιρεια και να μη κλεισει για να πα να πουλησει καστανα...:bye:

Link to comment
Share on other sites

Θελω να πω,οτι παιρνεις ενα αμαξι 8 χιλιαδες ευρω,αλλα στην πραγματικοτητα τα μισα ειναι φοροι στο κρατος,γιατι αμα φτιαχνεις ενα αμαξι και το καλουπι σου στοιχιζει 1 εκατομμυριο ευρω,φτιαχνοντας 1 εκατομμυριο αμαξια,το καλουπι δε κανει 1 ευρω? :upside:

Link to comment
Share on other sites

Αφιερωμένο: http://www.autoblog.com/gallery/alfa-romeo-giulietta-2#3

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/12/091202_ar_giulietta02.jpg

Εμένα ο πώλος μου θυμίζει νέο Opel Astra αλλά θα πέσει φωτιά να με κάψει :hehe:

Link to comment
Share on other sites

επειδη το ειχα ξεχασει με τα λαστιχα , μπηκαν Toyo proxes CF1 , ησυχα και με καλο κρατημα στο βρεγμενο , πολυ ευχαριστημενος (240€)

Επειδή το είχα ξεχάσει ( :p ) έβαλα barum polaris 2 χειμερινά, τα σπάσανε!

Φέτες στις άλπεις (150+) και με έβγαλαν ασπροπρόσωπο στη Modena που είχε 20-30 πόντους χιόνι. Οι κακόμοιροι οι Ιταλοί σπινιάρανε συνέχεια κι εγώ πήγαινα κυριλλέ :hehe:

Πολύ χιόνι όμως, το έφαγα με το κουτάλι :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.