performer Δεκέμβριος 11, 2009 #1321 Δεκέμβριος 11, 2009 Πανί ή αλυσίδα για χιόνια; - Audi A6 1.8 Quattro και 215/55 R16Ελπίζω να μη χρειαστεί αλλά καλό είναι να υπάρχουν. εξαρτάται για τι ποσότητα χιονιού μιλάμε.για εθνική κουβέρτες, για Αλαγονία αλυσίδες
Dolly Δεκέμβριος 11, 2009 #1322 Δεκέμβριος 11, 2009 Μαζι με Performer και εγώ...Στο λιβάδι έχει χιόνι σήμερα το βράδυ... αυρίο ανοίγει το ΧΚ!Ε ρε γλέντια
spresv Δεκέμβριος 12, 2009 #1323 Δεκέμβριος 12, 2009 Ψιτ εσυ! 21 Μεγαρα, ελα για βολτα! (αν δεν δουλευεις...)
Dolly Δεκέμβριος 12, 2009 #1324 Δεκέμβριος 12, 2009 ΟΧΙ 21.......................... QQ QQ QQΑφενός δουλεύω αλλά δεν μπορώ να φύγω και πιο νωρίς γιατί εχουμε Xmas dinner Με την ομάδα μετά την δουλειά κατά τις 7.00 :suicide2:
pastelidis.n.s. Δεκέμβριος 12, 2009 #1325 Δεκέμβριος 12, 2009 Michelin εβαλα τελικα τα Exalto Pilot II...ωραιο λαστιχακι μεχρι στιγμης...
KoMM Δεκέμβριος 17, 2009 #1327 Δεκέμβριος 17, 2009 ρε μανγκες μονο σε εμενα φερνουν αναγουλα τα suv? πραγματικα δλδ 1000 φορες ενα κλιο ρς παρα ενα καγιεν τριπλοτουρμπο...
performer Δεκέμβριος 17, 2009 #1328 Δεκέμβριος 17, 2009 http://i330.photobucket.com/albums/l430/performergr/GLK1.jpghttp://i330.photobucket.com/albums/l430/performergr/GLK2.jpghttp://i330.photobucket.com/albums/l430/performergr/GLK3.jpghttp://i330.photobucket.com/albums/l430/performergr/GLK4.jpghttp://i330.photobucket.com/albums/l430/performergr/GLK5.jpghttp://i330.photobucket.com/albums/l430/performergr/GLK6.jpghttp://i330.photobucket.com/albums/l430/performergr/GLK7.jpg
nickstamat Δεκέμβριος 17, 2009 #1329 Δεκέμβριος 17, 2009 http://www.autofree.gr/details.php?id=4619 Ε, βέβαια, 740 άλογα και >100 kgm ροπή. Θέλει ολόκληρο εργοστάσιο για να αγγίξεις τέτοια ταχύτητα με τόση μετωπική επιφάνεια στον άνεμο... Δεν αφήνουν τα SUV στην ησυχία τους? Δεν είναι για να πιάνουν τέτοιες ταχύτητες αυτά... Υ.Γ.: Είδα χτες μία Ferrari 599GTB στο Vive Mar στη Βούλα... Έρωτας λέμε...
greekfragma Δεκέμβριος 18, 2009 #1330 Δεκέμβριος 18, 2009 Detroit. General Motors announced today that the intended sale of Saab Automobile AB would not be concluded. After the withdrawal of Koenigsegg Group AB last month, GM had been in discussions with Spyker Cars about its interest in acquiring Saab. During the due diligence, certain issues arose that both parties believe could not be resolved. As a result, GM will start an orderly wind-down of Saab operations."Despite the best efforts of all involved, it has become very clear that the due diligence required to complete this complex transaction could not be executed in a reasonable time. In order to maintain operations, Saab needed a quick resolution," said GM Europe President Nick Reilly. "We regret that we were not able to complete this transaction with Spyker Cars. We will work closely with the Saab organization to wind down the business in an orderly and responsible manner. This is not a bankruptcy or forced liquidation process. Consequently, we expect Saab to satisfy debts including supplier payments, and to wind down production and the distribution channel in an orderly manner while looking after our customers." Saab will continue to honor warranties, while providing service and spare parts to current Saab owners around the world. As part of its efforts to become a leaner organization, GM began seeking a buyer for Saab's operations in January. Last week, Saab Automobile AB announced that it had closed on the sale of certain Saab 9-3, current 9-5 and powertrain technology and tooling to Beijing Automotive Industry Holdings Co. Ltd. (BAIC). GM expects today's announcement to have no impact on the earlier sale. As the company continues to reinvent itself, GM has been faced with some very difficult but necessary business decisions. The focus will remain on the four core brands - Buick, Cadillac, Chevrolet and GMC - and several regional brands, including Opel / Vauxhall in Europe. This will enable the company to devote more engineering and marketing resources to each brand and model. :bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye: :bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye:
RootX Δεκέμβριος 18, 2009 #1331 Δεκέμβριος 18, 2009 Μόνο σε εμένα θυμίζει calibra το αποπάνω ; Μην στεναχωριέσαι Γιώργη, να νοικιάσεις ότι ταινία κυκλοφορεί με δημοσιογράφους αμερικάνικων εφημερίδων και θα είναι σαν να μην πέρασε μία μέρα
Hohenstaufen Δεκέμβριος 18, 2009 #1332 Δεκέμβριος 18, 2009 Κρίμας...Πέρα από την εταιρία μακάρι να μην χάσει και πολύς κόσμος τις δουλειές του.... Ποπο το porsche τα σπάει ε? Και το χρώμα τέλειο! George will you ever forgive me?
raven_g20 Δεκέμβριος 18, 2009 #1333 Δεκέμβριος 18, 2009 μόλις έφαγα σαβούρδα με την μηχανή (600αρα xj6)...γαμ* τα λάδια σας ...πάλι καλά τι βγάλαμε με γρατζουνιές...αλλά ψιλοχάλια η μηχανή...την γκαντεμιά μου μέσα...
Hydra Δεκέμβριος 19, 2009 #1334 Δεκέμβριος 19, 2009 oops fragma :...:Το κλείσιμο της Saab αποφάσισε χθες η General Motors αφότου οι συνομιλίες για την πώληση της σουηδικής εταιρείας αυτοκινήτων στην ολλανδική Spyker Cars απέβησαν άκαρπες, σηματοδοτώντας την τρίτη φορά που μια συμφωνία της GM για την πώληση ευρωπαϊκής θυγατρικής της έχει άδοξο τέλος.Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της GM, τα χρονικά περιθώρια για ολοκλήρωση συμφωνίας ήταν πολύ στενά, ενώ τα ζητήματα που ανέκυψαν κατά τις συνομιλίες με τη Spyker Cars αποδείχθηκαν δύσκολο να επιλυθούν. Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της GM, Τζον Σμιθ, δήλωσε ότι οι εκπρόσωποι των GM, Spyker και της σουηδικής κυβέρνησης προσπαθούσαν μέχρι την τελευταία στιγμή να καταλήξουν σε κάποια συμφωνία, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο να παρουσιαστούν άλλοι ενδιαφερόμενοι.Η Saab απασχολεί περίπου 3.400 εργαζομένους ανά τον κόσμο, οι περισσότεροι από τους οποίους στη Σουηδία. Η εταιρεία διαθέτει 1.100 αντιπροσώπους, για τους οποίους η GM θα συνεχίσει να προσφέρει εγγυήσεις μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία εκκαθάρισης.Η GM είχε αποκτήσει ποσοστό 50% στη Saab το 1989 έπειτα από το διαχωρισμό της από τη Scania και έναντι ποσού 600 εκατ. δολαρίων. Το 2000 εξασφάλισε τον απόλυτο έλεγχο της σουηδικής εταιρείας, καταβάλλοντας 125 εκατ. δολάρια επιπλέον. Αλλά ακόμη και μετά την εξαγορά της GM, η Saab παρέμεινε στενά συνδεδεμένη με τη Σουηδία και την παράδοση της χώρας στην κατασκευή αξιόπιστων και ασφαλών αυτοκινήτων.Κριμα παντως για τους ανθρωπους που θα τους παρατησουν στον δρομο...Επισης οσοι εχουνε Saab και κλεισουν και οι αντιπροσωπειες ,τι κανουν?
greekfragma Δεκέμβριος 21, 2009 #1335 Δεκέμβριος 21, 2009 ΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ http://us1.campaign-archive.com/?u=3dc6e0523f9d9f22376a5126d&id=b1a6e23d13 SPYKER CARS RENEWS OFFER FOR SAAB THAT REMOVES LAST HURDLES ZEEWOLDE, The Netherlands (20 December, 2009) – Following the announcement on Friday that the intended sales terms of Saab Automobile AB between Spyker and General Motors (GM) could not be finalized, the Spyker leadership has submitted a renewed offer in the hopes of securing a future for Saab, its employees and the brand – despite the announcement that the winding down of Saab would begin. και για αυτούς που δεν ξέρουν την Spyker http://www.spykercars.nl/?pag=1
jpavly Δεκέμβριος 21, 2009 #1336 Δεκέμβριος 21, 2009 Whoa! Τώρα από βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων για 50άρηδες θα γίνει για 40άρηδες Πέραν από την πλάκα, μακάρι να έχει αίσιο τέλος για τους εργαζόμενους η ιστορία.
Hydra Δεκέμβριος 21, 2009 #1337 Δεκέμβριος 21, 2009 Οταν απο τη παραγωγη των αυτοκινητων το 1/5 ειναι το ποσο που φτανει στους κατασκευαστες και τα υπολοιπα 4/5 ειναι φοροι στο κρατος,τι να κανει μια εταιρεια και να μη κλεισει για να πα να πουλησει καστανα...:bye:
Hydra Δεκέμβριος 21, 2009 #1339 Δεκέμβριος 21, 2009 Θελω να πω,οτι παιρνεις ενα αμαξι 8 χιλιαδες ευρω,αλλα στην πραγματικοτητα τα μισα ειναι φοροι στο κρατος,γιατι αμα φτιαχνεις ενα αμαξι και το καλουπι σου στοιχιζει 1 εκατομμυριο ευρω,φτιαχνοντας 1 εκατομμυριο αμαξια,το καλουπι δε κανει 1 ευρω?
jpavly Δεκέμβριος 21, 2009 #1340 Δεκέμβριος 21, 2009 Σε κάθε αμάξι που φτιάχνει η Saab δηλαδή το 50% είναι η εφορία της;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.