Thresh86 Δεκέμβριος 6, 2009 #1281 Δεκέμβριος 6, 2009 Περι ιταλικων... Σημερα σε επιστροφη απο εκδρομη, στο (αδειο) τουνελ στο Αρτεμισιο, 156GTA πισω απο GT 3.2 V6 Compressore, αμφοτερα χωρις προκαταλυτες, μεσαια κλπ. Μα τον Αγιο Οκτανιο, τετοιο ηχο δεν εχω ματακουσει, και δεν ηταν η πρωτη μου φορα σε V6. Ακομα κουδουνιζει το κεφαλι μου...Αν και δεν είμαι ιταλόφιλος,για τον 3.2 Busso απλά respect :banging:Να υποθέσω όταν λες Compressore,εννοείς την βελτιωμένη απο την Autodelta έκδοση?
Dolly Δεκέμβριος 7, 2009 #1282 Δεκέμβριος 7, 2009 spresv εχτές πήγα μονοήμερο Αράχωβα και τα γύρω μέρη, στην ευθεία της Θήβας εγώ με κοντά 200, με περνάει ένα GT3 997 άσπρο, με ένα RS4 απο πίσω του, πραγματικά δεν ξέρω με πόσα, να καταλάβεις τον είχα δει και ήμουν μεσαία και οι τύποι κάνανε σφήνες δεν ξέρω με πόσα, πραγματικά πρέπει να με περάσανε γεμάτα 250-260...Το αναφέρω για τον ήχο που λες, τέτοιο ήχο σαν το GT3 με τόσα χμ δεν έχω ξανακούσει / πετύχει...
greekfragma Δεκέμβριος 7, 2009 #1283 Δεκέμβριος 7, 2009 Επειδή γιορτές έρχονται.......και η Αράχωβα θα αρχίσει να μαζεύει κόσμο...και επειδή το χω ξανακούσει από φίλο για τελίκιασμα στην ευθεία της Θήβας......έχετε συνειδητοποιήσει τι θα συμβεί με ταχύτητα άνω των 200 εάν πεταχτεί από τα πλαινά χωράφια κάποιο αγροτικό? Καλές γιορτές με ασφάλεια στους δρόμους και το κρασάκι με μέτρο.
Dolly Δεκέμβριος 7, 2009 #1284 Δεκέμβριος 7, 2009 Επειδή κάνω snowboard και είμαι Αράχοβα κάθε ΣΚ σχεδόν να σου πω πως από τώρα είναι γεμάτη σχεδόν γιατί άλλωστε «είναι η Μύκονος του χειμώνα». Αφήνω στην άκρη σχόλια που έχω για το εν λόγω μέρος και επιστρέφω ον τόπικ. Στο σημείο αυτό αγροτικό ΔΕΝ μπορεί να σου πεταχτεί πού λέω γιατί έχει μπαριέρα δεξιά αριστερά, υπάρχει ορατότητα, και για μπανανία είναι και καλός ο τάπητας. Να μου πεις σκύλος, γάτα να σου πω ναι. Είμαι από του πρώτους που κράζουν για «τρέλες» στους δρόμους, αλλά υπάρχουν και κομμάτια που έστω και για μια γκαζιά μπορείς να πας γρήγορα στην Ελλάδα. (Βέβαια πιο κάτω γίνεται 1 λωρίδα με κώνους και είχε ένα Corolla Sedan που είχα γίνει ακορντεόν με ένα Lada Samara (Που το τελευταίο δεν φρέναρε)… ευτυχώς δεν χτύπησε κανείς.
jpavly Δεκέμβριος 7, 2009 #1285 Δεκέμβριος 7, 2009 Έλα Τσίρο, σου 'φεξε http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=478&page_id=2910
greekfragma Δεκέμβριος 7, 2009 #1286 Δεκέμβριος 7, 2009 μετά από 5 χρόνια συμβίωσης με τη Σουηδέζα,80.000 χλμ και μια καμμένη ασφάλεια, χθες μου έβγαλε το 1ο πρόβλημα.τα φτυσε το wiper transmission (όχι το wiper motor) και δυστυχώς αυτά τα 2 πωλούνται μόνο μαζί.κόστος ανταλλακτικού=150ευρώ και τοποθέτηση από μένα (ας είναι καλα το WIS)
Dolly Δεκέμβριος 7, 2009 #1287 Δεκέμβριος 7, 2009 Σε βρίσκω πολύ καλό μετά απο τόσο καιρό το μόνο πρόβλημα... Ιάπωνας η Σουηδέζα σου! Ebay βρίκες? μήπως το 150άρι γίνει 50-100?
greekfragma Δεκέμβριος 7, 2009 #1288 Δεκέμβριος 7, 2009 ebay μονο μεταχειρισμένα...έχω και κωδικό ανταλλακτικού αν μπορεί να βοηθήσει κανείς.....General Motors Part # 12755304δυστυχώς πάει πακέτο με το μοτέρ.....το μοτέρ το κοίταξα και είναι οκ......η εγκατάσταση δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο.ξεβίδωμα τα wiper arms,βγάζεις το πλαστικό κάλλυμα για τη βροχή, ξεσυνδέεις μια πρίζα και σε 3 παξιμάδια (1 μοτέρ 2 μηχανισμός) είσαι έτοιμος να βάλεις το νέο.
PetrosD Δεκέμβριος 7, 2009 #1289 Δεκέμβριος 7, 2009 Πάλι χάλασε το POLO της μαμάς. Δεν δουλεύει ο 2ος κύλινδρος, δεν είναι μπουζί. Μάλλον μπεκ. Μακάρι δηλαδή. Σε λίγο φεύγω για συνεργείο.... Άντε πάλι έξοδα το χιλιαράκι.
pastelidis.n.s. Δεκέμβριος 7, 2009 #1290 Δεκέμβριος 7, 2009 Για Mercedes A class ποιο λετε?Toyo T1RMichelin KleberMichelin Pilot ExaltoPirelli P6Bridgestone Turanza ER300Ποιο απο ολα...ειχα αναφερει και παλαιοτερα οτι προοριζονται για ταξιδια (εθνικη οδος, στροφες-επαρχιακο δικτυο), βροχες και γενικα οδοστρομα το οποιο θελει ενα σκληρο λαστιχο
jpavly Δεκέμβριος 7, 2009 #1291 Δεκέμβριος 7, 2009 Πάλι χάλασε το POLO της μαμάς. Δεν δουλεύει ο 2ος κύλινδρος, δεν είναι μπουζί. Μάλλον μπεκ. Μακάρι δηλαδή. Σε λίγο φεύγω για συνεργείο.... Άντε πάλι έξοδα το χιλιαράκι. Μα γιατί; Τα γερμανικά δεν είναι αυτά που δεν σπάνε - δεν χαλάνε;
PetrosD Δεκέμβριος 7, 2009 #1292 Δεκέμβριος 7, 2009 Όχι, ποιος τα λέει αυτά; Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ζημιάρικο. Διαρροή στο μπουζοκαλώδιο ήταν. Το άλλαξαν.
spresv Δεκέμβριος 7, 2009 #1293 Δεκέμβριος 7, 2009 Αν και δεν είμαι ιταλόφιλος,για τον 3.2 Busso απλά respect :banging:Να υποθέσω όταν λες Compressore,εννοείς την βελτιωμένη απο την Autodelta έκδοση?Ναι, αυτη. Με full Supersprint και 4μπουκο Ragazzon. Aλλου...Και που σαι, dolly... Στην παρεα ηταν και μια Shelby GT500!
nickstamat Δεκέμβριος 7, 2009 #1294 Δεκέμβριος 7, 2009 1027 Ευρώ το σύνολο για τέλη κυκλοφορίας. Καλά πάμε..Όταν τα πληρώσουμε, τα αμάξια μας θα σταματήσουν να μολύνουν δηλαδή.
Thresh86 Δεκέμβριος 8, 2009 #1295 Δεκέμβριος 8, 2009 Στην παρεα ηταν και μια Shelby GT500!Speaking of which http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Ford-Mustang-GT500/245637/ "The trouble is, even with the assistance of a two-stage ESP system, the GT500 will break traction incredibly easily":banging:
LevelOne Δεκέμβριος 8, 2009 Author #1297 Δεκέμβριος 8, 2009 Και που να πετύχαινες τον Αγγελίδη στις καλές του με το θηρίο την 190Ε.... :devil:
greekfragma Δεκέμβριος 8, 2009 #1298 Δεκέμβριος 8, 2009 μια απορία για την γλιστερή ανάβαση Ριτσώνας με τόσα άλογα σε πισωκίνητο.....(εμπειρία από αναβάσεις ή έστω να παρακολουθήσω δεν έχω γενικά)Με τόσο πλάγιασμα και σχεδόν driftariσμα στα S-άκια δεν έχανε τον ατελείωτο χρόνο?δεν θα ήταν προτιμότερο να το πηγαίνει πιο συντηρητικά στο γκάζι για να μην γλιστράει τόσο?
LevelOne Δεκέμβριος 8, 2009 Author #1299 Δεκέμβριος 8, 2009 Δεν είναι δυνατόν να οδηγηθεί αλλιώς πισωκίνητο αυτοκίνητο σε αυτές τις συνθήκες, και οσο περίεργο και αν ακούγεται, είναι ο πιο γρήγορος τρόπος... Scandinavians know better!
kaynd Δεκέμβριος 8, 2009 #1300 Δεκέμβριος 8, 2009 Σίγουρα με λίγο μικρότερη γωνιά drift στις εξόδους θα πήγαινε ταχύτερα. Από εκεί και πέρα συνήθως σε γλιστερά οδοστρώματα οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν να προκαλούν υπερστροφή για να κατευθύνουν το αυτοκίνητο εκεί που θέλουν. Η Εσκεμμένη από τον οδηγό υπερστροφή, ελέγχεται πολύ ευκολότερα από την πιθανή υποστροφή που μπορεί να σου εμφανιστεί.Μη ξεχνάμε όμως ότι ειδικά σε τοπικό επίπεδο οι αναβάσεις δε γίνονται τόσο πολύ για το χρόνο όσο για το θέαμα και τη προσωπική ταυλα του οδηγού.καλά πάντως δε θα βιαζόμουν να χαρακτηρίσω το συγκεκριμένο κύριο που οδηγεί "Σκανδιναβό" καθώς δε τον είδα να μπαίνει με φλικ και braking drift στις στροφές... απλά στις εξόδους του δίνει και καταλαβαίνει. (Αλλά σπάνια οδηγός σε τοπικό πρωτάθλημα και ειδικά με ελληνικού βεληνεκούς τσέπη θα οδηγήσει έτσι, καθώς με μια τυχούσα ζημιά πιθανότατα θα βγει εκτός για την υπόλοιπη σαιζόν τουλάχιστον...)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.