Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

'Εννοια σου Γιάγκο και οπου να 'ναι θα μας την πέσουν...

http://www.motorauthority.com/blog/1027945_bmw-will-focus-on-eight-speed-automatic-transmissions

Φαντάζεσαι και χειροκίνητο; Θα πάει το ανακάτεμα σύννεφο...

Ενώ τώρα μια χαρά εεε;

Έχω κατεβάσει Μήτσε αφηρημένος κάτι δευτέρες και ξυπνάω από το μουγκρητό!

Ευτυχώς το παπί έχει μόνο 3 γιατί στα προηγούμενα με τις 6 και 7 ποτέ δεν ήξερα τι ταχύτητα είχα. : D

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

@kaynd ...

εχεις παει (αν δεν κανω λαθος) ενα βημα παραπερα τη συζητηση ,εμπλεκωντας στο ολο θεμα και τις σχεσεις μεταδοσης.

Δεν διαφωνω σε αυτα που λες (γραφεις) αλλα τουλαχιστον εγω αναφερομουν καθαρα στο θεμα του κινητηρα του τι μπορει να αποδωσει.(εστω δλδ οπως γραφεις και εσυ με σχεση μεταδοσης 1-1).

Κατα τα αλλα (πλην του κιβωτιου:p) η καλυτερη ηλεκτρονικη διαχειρηση καυσιμου (αμεσος ψεκασμος γαρ) και η μεταβλητη διαρκεια/χρονισμος βαβιδων εχουν πιασει δουλεια.

Πράγματι μάλλον το πήγα παραπέρα το θέμα αλλά από την άλλη δε έχει νόημα να συγκρίνει κανείς ανόμοια πράγματα ούτε να κάνει υπεραπλουστέυσεις για έννοιες οι οποίες στη τελική δεν είναι και τόσο δύσκολες και είναι κρίμα να τις δολοφονούμε καθημερινά σε συζήτησης του τύπου Ισχύς vs Ροπή...

Άν το μεταθέσουμε στον ηλεκτρισμό που ίσως κάποιοι αντιλαμβανόμαστε καλύτερα εδώ μέσα είναι σαν να λέμε Αmpere vs Watt

20Ampere στην 5αρα γραμμή του τροφοδοτικού σου δίνουν 100Watt αλλά τα ίδια ampere στα 12V σου δίνουν 240Watt.

Και όλα αυτά προέρχονται από ένα τροφοδοτικό που δε καταναλώνει πάνω από 2amp στα 220V για τη συγκεκριμένη ισχύ.

Όπως για να καλύψεις τις ενεργειακές ανάγκες ενός ηλεκτρικού σύνολου θα πρέπει να συμπεριλάβεις στους υπολογισμούς σου και το τροφοδοτικό που θα κάνει το μετασχηματισμό τάσης-ρεύματος, έτσι και σε ένα κινητήριο σύνολο που αποδίδει την ισχύ του με περιστροφική κίνηση θα πρέπει να συμπεριλάβεις και τη σχέση μετάδοσης. Αλλιώς είναι σαν να συγκρίνεις τα 20Ampere της 5αρας με τα 20Ampere της 12αρας ενός τροφοδοτικού...

και παλι δεν διαφωνω, απλα μενω μονο στο κομματι κινητηρα και στο πως αποδιδει αυτος και οχι στο γενικοτερο συνολο ,και πως θα μπορουσε να περασει η δυναμη μεσω κιβωτιου ωστε να κινησει καλυτερα οτιδηποτε.

Στο ηλεκτρονικο αντιστοιχο ειναι σαν να προσπαθω να συγκρινω δυο γραμμες 12voltes απο δυο πηγες.

Άσε που πάει πιο αργά και από το θάνατο:shout:
:rofl:

έχεις πάει ποτέ με κάποιο 4x4 σε παρόμοια διαδρομή;

δεν έχω πάει αλλά έχω δει απο κοντά. αυτός φοβάται μη βρέξει τις ποδιές, και λογικο το βρίσκω.

Έλα βρε performer, είμαι σίγουρος ότι μόλις έκλεισε την κάμερα έβγαλε το μαντιλάκι απ'τον hondo και καθάριζε τις ζάντες :hehe:

δεν έχω πάει αλλά έχω δει απο κοντά. αυτός φοβάται μη βρέξει τις ποδιές, και λογικο το βρίσκω.

δεν φοβάται μην βρέξει τις ποδιές.απλά είναι μονοπάτι!έχει ενεργοποιήσει το αργό + διπλό μπλοκέ:man_in_love:(ελάχιστα suv το έχουν,να φανταστείς ότι τα περισσότερα αγροτικά έχουν μονό μπλοκέ:p).είναι φυσιολογικό να πηγαίνει σίγα πάνω στα κοτρόνια....

Έλα βρε performer, είμαι σίγουρος ότι μόλις έκλεισε την κάμερα έβγαλε το μαντιλάκι απ'τον hondo και καθάριζε τις ζάντες :hehe:

νταξ έχεις δίκιο όμως θα συμφωνήσεις μαζί μου, ότι λίγοι κάνουν κάτι παρόμοιο:)

δεν τα πήγε και άσχημα:)

Πράγματι μάλλον το πήγα παραπέρα το θέμα αλλά από την άλλη δε έχει νόημα να συγκρίνει κανείς ανόμοια πράγματα ούτε να κάνει υπεραπλουστέυσεις για έννοιες οι οποίες στη τελική δεν είναι και τόσο δύσκολες και είναι κρίμα να τις δολοφονούμε καθημερινά σε συζήτησης του τύπου Ισχύς vs Ροπή...

Αν αναφέρεσαι σε εμένα,δεν έκανα καμιά υπεραπλούστευση ούτε το πήγα σε ισχύς vs ροπή.Για όνομα δηλαδή...

Τους κινητήρες των αυτοκινήτων τους ανέφερα ξεκάθαρα για να καταδείξω τις τεχνολογίες και σε καμία περίπτωση

να συγκρίνω ανόμοια πράγματα.Απο που κι ως που δηλαδή,καθώς όπως και ανέφερα παραπάνω, τελείως διαφορετικά ζητούμενα σε κάθε περίπτωση κινητήρα/συνόλου.

Γενικά αναφέρθηκα στη συζήτηση αυτού του στιλ και όχι συγκεκριμένα σε εσένα. Αν ήθελα να αναφερθώ συγκεκριμένα σε εσένα θα είχα κάνει quote κάτι από το ποστ σου.

Αν θέλεις για να γίνω πιο συγκεκριμένος με εσένα γράφεις.

Οι μοτοσικλέτες δεν είναι στο απόλυτο κυνήγι της ροπής αλλά περισσότερο στην ευστροφία και ιπποδύναμη.

Κι εγώ μεταξύ των άλλων είπα ότι όλοι είναι στο απόλυτο κυνήγι της ροπής απλά στις μοτοσικλέτες αυτό συμβαίνει σε πολύ υψηλότερες στροφές από τις αντίστοιχες ενός αυτοκινήτου. Αυτό γιατί είναι ένας τρόπος συμβατός με τους περιορισμούς της μοτοσικλέτας να κανείς ένα ελαφρύ και μικρό μηχανικό σύνολο να αποδώσει ικανή μέγιστη ισχύ.

Καταλαβαίνω ότι στη προκειμένη περίπτωση του πoστ σου με τη λέξει “ροπή” περιγράφεις όλα αυτά τα χαρακτηριστικά ενός κινητήρα με γεμάτη καμπύλη ροπής στις χαμηλές στροφές οπότε με αυτή τη λογική δεν υπάρχει θέμα.

Αλλά η παρεξήγηση αυτών των εννοιών είναι διάχυτη στο κόσμο και αυτό με έκανε να γράψω ότι έγραψα, έστω κι αν εδώ ακόμα δεν φτάσαμε στο στάδιο του παραλόγου που επικρατεί στα διαφορά car forums. Αλλά αν είχαμε φτάσει εκεί απλά θα είχα κλείσει το tab.

ReaperX για δες

Ιταλικα τι περιμενες :phttp://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=67849

To ξέρω. :)

Απλός έλεγχος είναι για κάτι βίδες στην κολόνα.

Ανακλίσεις δεν υπάρχει εταιρία που να μην κάνει..Και καλά κάνουν δλδ γιατί αν γίνει καμιά στραβή τα έξοδα είναι πολλά μετά...:p

Περι ιταλικων...

Θα βγει λενε με τους παρακατω βενζινοκινητηρες

1.4TB 120hp

1.4TB MultiAir 170hp

1750 TBi 235hp "QV"

Περι ιταλικων... Σημερα σε επιστροφη απο εκδρομη, στο (αδειο) τουνελ στο Αρτεμισιο, 156GTA πισω απο GT 3.2 V6 Compressore, αμφοτερα χωρις προκαταλυτες, μεσαια κλπ. Μα τον Αγιο Οκτανιο, τετοιο ηχο δεν εχω ματακουσει, και δεν ηταν η πρωτη μου φορα σε V6. Ακομα κουδουνιζει το κεφαλι μου...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.