ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 4, 2009 #1261 Δεκέμβριος 4, 2009 'Εννοια σου Γιάγκο και οπου να 'ναι θα μας την πέσουν...http://www.motorauthority.com/blog/1027945_bmw-will-focus-on-eight-speed-automatic-transmissionsΦαντάζεσαι και χειροκίνητο; Θα πάει το ανακάτεμα σύννεφο...Ενώ τώρα μια χαρά εεε;Έχω κατεβάσει Μήτσε αφηρημένος κάτι δευτέρες και ξυπνάω από το μουγκρητό!Ευτυχώς το παπί έχει μόνο 3 γιατί στα προηγούμενα με τις 6 και 7 ποτέ δεν ήξερα τι ταχύτητα είχα. : D
ΝTG Δεκέμβριος 4, 2009 #1262 Δεκέμβριος 4, 2009 @kaynd ... εχεις παει (αν δεν κανω λαθος) ενα βημα παραπερα τη συζητηση ,εμπλεκωντας στο ολο θεμα και τις σχεσεις μεταδοσης. Δεν διαφωνω σε αυτα που λες (γραφεις) αλλα τουλαχιστον εγω αναφερομουν καθαρα στο θεμα του κινητηρα του τι μπορει να αποδωσει.(εστω δλδ οπως γραφεις και εσυ με σχεση μεταδοσης 1-1). Κατα τα αλλα (πλην του κιβωτιου) η καλυτερη ηλεκτρονικη διαχειρηση καυσιμου (αμεσος ψεκασμος γαρ) και η μεταβλητη διαρκεια/χρονισμος βαβιδων εχουν πιασει δουλεια.
kaynd Δεκέμβριος 4, 2009 #1263 Δεκέμβριος 4, 2009 Πράγματι μάλλον το πήγα παραπέρα το θέμα αλλά από την άλλη δε έχει νόημα να συγκρίνει κανείς ανόμοια πράγματα ούτε να κάνει υπεραπλουστέυσεις για έννοιες οι οποίες στη τελική δεν είναι και τόσο δύσκολες και είναι κρίμα να τις δολοφονούμε καθημερινά σε συζήτησης του τύπου Ισχύς vs Ροπή... Άν το μεταθέσουμε στον ηλεκτρισμό που ίσως κάποιοι αντιλαμβανόμαστε καλύτερα εδώ μέσα είναι σαν να λέμε Αmpere vs Watt20Ampere στην 5αρα γραμμή του τροφοδοτικού σου δίνουν 100Watt αλλά τα ίδια ampere στα 12V σου δίνουν 240Watt.Και όλα αυτά προέρχονται από ένα τροφοδοτικό που δε καταναλώνει πάνω από 2amp στα 220V για τη συγκεκριμένη ισχύ.Όπως για να καλύψεις τις ενεργειακές ανάγκες ενός ηλεκτρικού σύνολου θα πρέπει να συμπεριλάβεις στους υπολογισμούς σου και το τροφοδοτικό που θα κάνει το μετασχηματισμό τάσης-ρεύματος, έτσι και σε ένα κινητήριο σύνολο που αποδίδει την ισχύ του με περιστροφική κίνηση θα πρέπει να συμπεριλάβεις και τη σχέση μετάδοσης. Αλλιώς είναι σαν να συγκρίνεις τα 20Ampere της 5αρας με τα 20Ampere της 12αρας ενός τροφοδοτικού...
ΝTG Δεκέμβριος 5, 2009 #1264 Δεκέμβριος 5, 2009 και παλι δεν διαφωνω, απλα μενω μονο στο κομματι κινητηρα και στο πως αποδιδει αυτος και οχι στο γενικοτερο συνολο ,και πως θα μπορουσε να περασει η δυναμη μεσω κιβωτιου ωστε να κινησει καλυτερα οτιδηποτε.Στο ηλεκτρονικο αντιστοιχο ειναι σαν να προσπαθω να συγκρινω δυο γραμμες 12voltes απο δυο πηγες.
Chosen Δεκέμβριος 5, 2009 #1265 Δεκέμβριος 5, 2009 Στο 00:15 απογειώνεται :yes2:http://www.youtube.com/watch?v=GbEtrPKa-Qg
ΝTG Δεκέμβριος 5, 2009 #1267 Δεκέμβριος 5, 2009 τεξανος levelone.. (λιγο οξυμωρο το off-roading σε μονοπατακι για αυτοκινητα)
performer Δεκέμβριος 5, 2009 #1269 Δεκέμβριος 5, 2009 Άσε που πάει πιο αργά και από το θάνατο:shout: έχεις πάει ποτέ με κάποιο 4x4 σε παρόμοια διαδρομή;
bezdim Δεκέμβριος 5, 2009 #1270 Δεκέμβριος 5, 2009 δεν έχω πάει αλλά έχω δει απο κοντά. αυτός φοβάται μη βρέξει τις ποδιές, και λογικο το βρίσκω.
RootX Δεκέμβριος 5, 2009 #1271 Δεκέμβριος 5, 2009 Έλα βρε performer, είμαι σίγουρος ότι μόλις έκλεισε την κάμερα έβγαλε το μαντιλάκι απ'τον hondo και καθάριζε τις ζάντες
performer Δεκέμβριος 5, 2009 #1272 Δεκέμβριος 5, 2009 δεν έχω πάει αλλά έχω δει απο κοντά. αυτός φοβάται μη βρέξει τις ποδιές, και λογικο το βρίσκω. δεν φοβάται μην βρέξει τις ποδιές.απλά είναι μονοπάτι!έχει ενεργοποιήσει το αργό + διπλό μπλοκέ:man_in_love:(ελάχιστα suv το έχουν,να φανταστείς ότι τα περισσότερα αγροτικά έχουν μονό μπλοκέ).είναι φυσιολογικό να πηγαίνει σίγα πάνω στα κοτρόνια....
performer Δεκέμβριος 5, 2009 #1273 Δεκέμβριος 5, 2009 Έλα βρε performer, είμαι σίγουρος ότι μόλις έκλεισε την κάμερα έβγαλε το μαντιλάκι απ'τον hondo και καθάριζε τις ζάντες νταξ έχεις δίκιο όμως θα συμφωνήσεις μαζί μου, ότι λίγοι κάνουν κάτι παρόμοιο δεν τα πήγε και άσχημα
Thresh86 Δεκέμβριος 5, 2009 #1274 Δεκέμβριος 5, 2009 Πράγματι μάλλον το πήγα παραπέρα το θέμα αλλά από την άλλη δε έχει νόημα να συγκρίνει κανείς ανόμοια πράγματα ούτε να κάνει υπεραπλουστέυσεις για έννοιες οι οποίες στη τελική δεν είναι και τόσο δύσκολες και είναι κρίμα να τις δολοφονούμε καθημερινά σε συζήτησης του τύπου Ισχύς vs Ροπή... Αν αναφέρεσαι σε εμένα,δεν έκανα καμιά υπεραπλούστευση ούτε το πήγα σε ισχύς vs ροπή.Για όνομα δηλαδή...Τους κινητήρες των αυτοκινήτων τους ανέφερα ξεκάθαρα για να καταδείξω τις τεχνολογίες και σε καμία περίπτωση να συγκρίνω ανόμοια πράγματα.Απο που κι ως που δηλαδή,καθώς όπως και ανέφερα παραπάνω, τελείως διαφορετικά ζητούμενα σε κάθε περίπτωση κινητήρα/συνόλου.
kaynd Δεκέμβριος 5, 2009 #1275 Δεκέμβριος 5, 2009 Γενικά αναφέρθηκα στη συζήτηση αυτού του στιλ και όχι συγκεκριμένα σε εσένα. Αν ήθελα να αναφερθώ συγκεκριμένα σε εσένα θα είχα κάνει quote κάτι από το ποστ σου.Αν θέλεις για να γίνω πιο συγκεκριμένος με εσένα γράφεις.Οι μοτοσικλέτες δεν είναι στο απόλυτο κυνήγι της ροπής αλλά περισσότερο στην ευστροφία και ιπποδύναμη.Κι εγώ μεταξύ των άλλων είπα ότι όλοι είναι στο απόλυτο κυνήγι της ροπής απλά στις μοτοσικλέτες αυτό συμβαίνει σε πολύ υψηλότερες στροφές από τις αντίστοιχες ενός αυτοκινήτου. Αυτό γιατί είναι ένας τρόπος συμβατός με τους περιορισμούς της μοτοσικλέτας να κανείς ένα ελαφρύ και μικρό μηχανικό σύνολο να αποδώσει ικανή μέγιστη ισχύ.Καταλαβαίνω ότι στη προκειμένη περίπτωση του πoστ σου με τη λέξει “ροπή” περιγράφεις όλα αυτά τα χαρακτηριστικά ενός κινητήρα με γεμάτη καμπύλη ροπής στις χαμηλές στροφές οπότε με αυτή τη λογική δεν υπάρχει θέμα.Αλλά η παρεξήγηση αυτών των εννοιών είναι διάχυτη στο κόσμο και αυτό με έκανε να γράψω ότι έγραψα, έστω κι αν εδώ ακόμα δεν φτάσαμε στο στάδιο του παραλόγου που επικρατεί στα διαφορά car forums. Αλλά αν είχαμε φτάσει εκεί απλά θα είχα κλείσει το tab.
GoMaR Δεκέμβριος 6, 2009 #1276 Δεκέμβριος 6, 2009 ReaperX για δες Ιταλικα τι περιμενες http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=67849
ReaperX Δεκέμβριος 6, 2009 #1277 Δεκέμβριος 6, 2009 ReaperX για δεςΙταλικα τι περιμενες http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=67849 To ξέρω. Απλός έλεγχος είναι για κάτι βίδες στην κολόνα. Ανακλίσεις δεν υπάρχει εταιρία που να μην κάνει..Και καλά κάνουν δλδ γιατί αν γίνει καμιά στραβή τα έξοδα είναι πολλά μετά...
Hydra Δεκέμβριος 6, 2009 #1278 Δεκέμβριος 6, 2009 ReaperX για δεςΙταλικα τι περιμενες http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=67849 Ιταλικα ,τι περιμενεις...??? Ωραιο. Ειδα και τους αλλους,με μια οικονομικη κριση κοντεψαν να καταρευσουν.:suicide2:
cptkoulis Δεκέμβριος 6, 2009 #1279 Δεκέμβριος 6, 2009 Περι ιταλικων... Θα βγει λενε με τους παρακατω βενζινοκινητηρες 1.4TB 120hp 1.4TB MultiAir 170hp 1750 TBi 235hp "QV"
spresv Δεκέμβριος 6, 2009 #1280 Δεκέμβριος 6, 2009 Περι ιταλικων... Σημερα σε επιστροφη απο εκδρομη, στο (αδειο) τουνελ στο Αρτεμισιο, 156GTA πισω απο GT 3.2 V6 Compressore, αμφοτερα χωρις προκαταλυτες, μεσαια κλπ. Μα τον Αγιο Οκτανιο, τετοιο ηχο δεν εχω ματακουσει, και δεν ηταν η πρωτη μου φορα σε V6. Ακομα κουδουνιζει το κεφαλι μου...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.