Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

δεν έχω πάει αλλά έχω δει απο κοντά. αυτός φοβάται μη βρέξει τις ποδιές, και λογικο το βρίσκω.

δεν φοβάται μην βρέξει τις ποδιές.απλά είναι μονοπάτι!έχει ενεργοποιήσει το αργό + διπλό μπλοκέ:man_in_love:(ελάχιστα suv το έχουν,να φανταστείς ότι τα περισσότερα αγροτικά έχουν μονό μπλοκέ:p).είναι φυσιολογικό να πηγαίνει σίγα πάνω στα κοτρόνια....

Link to comment
Share on other sites

Έλα βρε performer, είμαι σίγουρος ότι μόλις έκλεισε την κάμερα έβγαλε το μαντιλάκι απ'τον hondo και καθάριζε τις ζάντες :hehe:

νταξ έχεις δίκιο όμως θα συμφωνήσεις μαζί μου, ότι λίγοι κάνουν κάτι παρόμοιο:)

δεν τα πήγε και άσχημα:)

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι μάλλον το πήγα παραπέρα το θέμα αλλά από την άλλη δε έχει νόημα να συγκρίνει κανείς ανόμοια πράγματα ούτε να κάνει υπεραπλουστέυσεις για έννοιες οι οποίες στη τελική δεν είναι και τόσο δύσκολες και είναι κρίμα να τις δολοφονούμε καθημερινά σε συζήτησης του τύπου Ισχύς vs Ροπή...

Αν αναφέρεσαι σε εμένα,δεν έκανα καμιά υπεραπλούστευση ούτε το πήγα σε ισχύς vs ροπή.Για όνομα δηλαδή...

Τους κινητήρες των αυτοκινήτων τους ανέφερα ξεκάθαρα για να καταδείξω τις τεχνολογίες και σε καμία περίπτωση

να συγκρίνω ανόμοια πράγματα.Απο που κι ως που δηλαδή,καθώς όπως και ανέφερα παραπάνω, τελείως διαφορετικά ζητούμενα σε κάθε περίπτωση κινητήρα/συνόλου.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά αναφέρθηκα στη συζήτηση αυτού του στιλ και όχι συγκεκριμένα σε εσένα. Αν ήθελα να αναφερθώ συγκεκριμένα σε εσένα θα είχα κάνει quote κάτι από το ποστ σου.

Αν θέλεις για να γίνω πιο συγκεκριμένος με εσένα γράφεις.

Οι μοτοσικλέτες δεν είναι στο απόλυτο κυνήγι της ροπής αλλά περισσότερο στην ευστροφία και ιπποδύναμη.

Κι εγώ μεταξύ των άλλων είπα ότι όλοι είναι στο απόλυτο κυνήγι της ροπής απλά στις μοτοσικλέτες αυτό συμβαίνει σε πολύ υψηλότερες στροφές από τις αντίστοιχες ενός αυτοκινήτου. Αυτό γιατί είναι ένας τρόπος συμβατός με τους περιορισμούς της μοτοσικλέτας να κανείς ένα ελαφρύ και μικρό μηχανικό σύνολο να αποδώσει ικανή μέγιστη ισχύ.

Καταλαβαίνω ότι στη προκειμένη περίπτωση του πoστ σου με τη λέξει “ροπή” περιγράφεις όλα αυτά τα χαρακτηριστικά ενός κινητήρα με γεμάτη καμπύλη ροπής στις χαμηλές στροφές οπότε με αυτή τη λογική δεν υπάρχει θέμα.

Αλλά η παρεξήγηση αυτών των εννοιών είναι διάχυτη στο κόσμο και αυτό με έκανε να γράψω ότι έγραψα, έστω κι αν εδώ ακόμα δεν φτάσαμε στο στάδιο του παραλόγου που επικρατεί στα διαφορά car forums. Αλλά αν είχαμε φτάσει εκεί απλά θα είχα κλείσει το tab.

Link to comment
Share on other sites

ReaperX για δες

Ιταλικα τι περιμενες :phttp://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=67849

To ξέρω. :)

Απλός έλεγχος είναι για κάτι βίδες στην κολόνα.

Ανακλίσεις δεν υπάρχει εταιρία που να μην κάνει..Και καλά κάνουν δλδ γιατί αν γίνει καμιά στραβή τα έξοδα είναι πολλά μετά...:p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ReaperX για δες

Ιταλικα τι περιμενες :phttp://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=67849

Ιταλικα ,τι περιμενεις...???

Ωραιο.:rofl:

Ειδα και τους αλλους,με μια οικονομικη κριση κοντεψαν να καταρευσουν.:suicide2:

Link to comment
Share on other sites

Περι ιταλικων... Σημερα σε επιστροφη απο εκδρομη, στο (αδειο) τουνελ στο Αρτεμισιο, 156GTA πισω απο GT 3.2 V6 Compressore, αμφοτερα χωρις προκαταλυτες, μεσαια κλπ. Μα τον Αγιο Οκτανιο, τετοιο ηχο δεν εχω ματακουσει, και δεν ηταν η πρωτη μου φορα σε V6. Ακομα κουδουνιζει το κεφαλι μου...

Link to comment
Share on other sites

Περι ιταλικων... Σημερα σε επιστροφη απο εκδρομη, στο (αδειο) τουνελ στο Αρτεμισιο, 156GTA πισω απο GT 3.2 V6 Compressore, αμφοτερα χωρις προκαταλυτες, μεσαια κλπ. Μα τον Αγιο Οκτανιο, τετοιο ηχο δεν εχω ματακουσει, και δεν ηταν η πρωτη μου φορα σε V6. Ακομα κουδουνιζει το κεφαλι μου...

Αν και δεν είμαι ιταλόφιλος,για τον 3.2 Busso απλά respect :banging:

Να υποθέσω όταν λες Compressore,εννοείς την βελτιωμένη απο την Autodelta έκδοση?

Link to comment
Share on other sites

spresv εχτές πήγα μονοήμερο Αράχωβα και τα γύρω μέρη, στην ευθεία της Θήβας εγώ με κοντά 200, με περνάει ένα GT3 997 άσπρο, με ένα RS4 απο πίσω του, πραγματικά δεν ξέρω με πόσα, να καταλάβεις τον είχα δει και ήμουν μεσαία και οι τύποι κάνανε σφήνες δεν ξέρω με πόσα, πραγματικά πρέπει να με περάσανε γεμάτα 250-260...

Το αναφέρω για τον ήχο που λες, τέτοιο ήχο σαν το GT3 με τόσα χμ δεν έχω ξανακούσει / πετύχει...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή γιορτές έρχονται.......και η Αράχωβα θα αρχίσει να μαζεύει κόσμο...και επειδή το χω ξανακούσει από φίλο για τελίκιασμα στην ευθεία της Θήβας......έχετε συνειδητοποιήσει τι θα συμβεί με ταχύτητα άνω των 200 εάν πεταχτεί από τα πλαινά χωράφια κάποιο αγροτικό?

Καλές γιορτές με ασφάλεια στους δρόμους και το κρασάκι με μέτρο.:agree:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάνω snowboard και είμαι Αράχοβα κάθε ΣΚ σχεδόν να σου πω πως από τώρα είναι γεμάτη σχεδόν γιατί άλλωστε «είναι η Μύκονος του χειμώνα». Αφήνω στην άκρη σχόλια που έχω για το εν λόγω μέρος και επιστρέφω ον τόπικ.

Στο σημείο αυτό αγροτικό ΔΕΝ μπορεί να σου πεταχτεί πού λέω γιατί έχει μπαριέρα δεξιά αριστερά, υπάρχει ορατότητα, και για μπανανία είναι και καλός ο τάπητας. Να μου πεις σκύλος, γάτα να σου πω ναι.

Είμαι από του πρώτους που κράζουν για «τρέλες» στους δρόμους, αλλά υπάρχουν και κομμάτια που έστω και για μια γκαζιά μπορείς να πας γρήγορα στην Ελλάδα.

(Βέβαια πιο κάτω γίνεται 1 λωρίδα με κώνους και είχε ένα Corolla Sedan που είχα γίνει ακορντεόν με ένα Lada Samara (Που το τελευταίο δεν φρέναρε)… ευτυχώς δεν χτύπησε κανείς.

Link to comment
Share on other sites

μετά από 5 χρόνια συμβίωσης με τη Σουηδέζα,80.000 χλμ και μια καμμένη ασφάλεια,

χθες μου έβγαλε το 1ο πρόβλημα.

τα φτυσε το wiper transmission (όχι το wiper motor) και δυστυχώς αυτά τα 2 πωλούνται μόνο μαζί.

κόστος ανταλλακτικού=150ευρώ και τοποθέτηση από μένα (ας είναι καλα το WIS)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.