PetrosD Δεκέμβριος 2, 2009 #1221 Δεκέμβριος 2, 2009 Επίσης κάποιες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρουν:Για αυτό που λέγαμε πριν, το Lancia Kappa με τον 5 κύλινδρο δίλιτρο τούρμπο των 220 εργοστασιακών ίππων έχει 214000 χιλιόμετρα και δεν παρουσίασε ποτέ βλάβες. Μόνο το λαδάκι του (το ακριβό SELENIA της LANCIA 10 60 RACING αλλαγή στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής) και πάντα τα τελευταία λεπτά της βόλτας χαλαρά να κρυώσει ο κινητήρας και μετά λίγα λεπτά ρελαντί πριν το σβήσιμο. Και όταν το αυτοκίνητο κινείται, το λυπάσαι... πρώτη χαλαρά, 2α στον κόφτη, 3-4 τα ίδια..., στο ταξίδι κάτω από 200 πέφτει σπάνια.Τα παραπάνω δεν τα λέω για να εκθειάσω το μοτέρ, δεν συμπαθώ καν τη LANCIA (εκτός από DELTA) αλλά για να τονίσω την αξιοπιστία του τουρμπάτου μοτέρ. Έτυχε στο συγκεκριμένο φίλο μου; Δεν ξέρω. Πάντως αν είχα τα φράγκα θα του πέταγα 2 τουρμπίνες του δικού μου BMW.
Thresh86 Δεκέμβριος 2, 2009 #1222 Δεκέμβριος 2, 2009 @ THRESHΗ μπουμπου είναι ατμοσφαιρικιά και έρχεται εύκολα στη διόρθωση που λες. Αυτό νομίζω οφείλεται στο μπλοκέ διαφορικό. Μέχρι και ο μικρότερος αδελφός που που οδήγησε για πρώτη φορά πισωκίνητο μου είπε ότι διορθώνεται εύκολα. Τούρμπο πισωκίνητο είχα μόνο την ευκαιρία να οδηγήσω την Mercedes 290 GD. Πάλι το γεγονός του χειροκίνητου κλειδώματος του πίσω διαφορικού ήταν αυτό που έκανε τη διαφορά στο drift και την ευκολία διόρθωσης της ουράς. Με κλειδωμένο το πίσω διαφορικό, μπορούσα να κρατήσω το drift όπως ήθελα, παρά το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου. Με ανοικτό, χαζοσπίνιαρε ο εσωτερικός τροχός.Αυτό που ίσως εννοείς είναι ότι ένα turbo αυτοκίνητο, ίσως έχει τουρμπίνα που μπαίνει απότομα σε κάποιες στροφές (π.χ. 4000) και από κει και πάνω φορτώνει. Αυτό βεβαίως και θα συμπεριφερθεί απότομα στη διόρθωση που αναφέρεις παραπάνω, αλλά δεν είναι κάτι που θα το ήθελα. Εγώ είμαι υπέρ των ήπιων turbo (διάβαζε: μικρά σε μέγεθος), δηλαδή να φορτώνουν από 2000-2400 στροφές και να ενισχύουν τη ροπή χαμηλά. Όχι μεγάλα που χαμηλά είναι αναίσθητα και ξαφνικά απότομα δίνουν. Για παράδειγμα ο τρίλιτρος turbo της BMW, ο N54B30*, μου κάνει για τέτοιος κινητήρας. Κατάλαβες τι θέλω να πώ; Συμφωνείς;*Κοίτα ροπή!!Μοντέλο 2006 400 N·m (295 ft·lbf) @ 1300-5000, ενώ ισχύς μικρή σχετικά 225 kW (306 hp) @ 5800Μοντέλο 2008 450 N·m (332 ft·lbf) @ 1500-4500, ισχύς 243 kW (326 hp) @ 5800Το διαφορικό (και το αν είναι ελεύθερο ή μπλοκέ) είναι άλλο κεφάλαιο για τη συμπεριφορά.Ποια BMW έχεις,γιατί μπλοκέ έχουν μόνο τα Μ,απ'όσο ξέρω (και πλέον κ κάτι ψευτομπλοκέ τύπου 135 κλπα).Στην 2η παράγραφο που έγραψες,αναφέρομαι.Αυτό ήθελα να πω εξαρχής και ιδιαίτερα για παλαιότερα turbo μοτέρ.Σε αυτήν τη περίπτωση,θα πήγαινα πολύ πίσω ξεκινώντας απο 2002ti,συνεχίζοντας με Porsche 911 RS και φτάνονταςακόμα και στο RX7 turbo...Ο κινητήρας της BMW που παραθέτεις δεν ξεχωρίζει τόσο για τις απόλυτες τιμές (κοίτα 2JZ του Supra για να έχεις μια ιδέα) όσο περισσότερο για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά,τη ροπή...οροπέδιο που παρουσιάζει και εννοείται το πολύ καλό στροφάρισμα για turbo μοτέρ.
PetrosD Δεκέμβριος 2, 2009 #1223 Δεκέμβριος 2, 2009 Είναι αλλαγμένο το διαφορικό από M. Έχει μπλοκέ 25%.Νομίζω ότι όντως πήγες πολύ παλιά με αυτά τα μοτέρ....Φυσικά και γνωρίζω το μοτέρ που λες είναι από τα αγαπημένα μου, αλλά δεν το ανέφερα, μια και είχαμε ξεκινήσει τη συζήτηση από τον S54. Και φυσικά το προτιμώ με τη μέγιστη (και θηριώδη) ροπή στις 3600 στρ./λ. από ένα που στροφάρει ψηλά.EDIT: Το φιατάκι στο avatar μόνο τη συμπάθειά μου στο κόμικ screwdrivers δηλώνει.
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 2, 2009 #1224 Δεκέμβριος 2, 2009 Συγγνώμη που πετάγομαι πάλι,αλλά δεν είχε γίνει ανάκληση σε αυτό το μοτερ?Νομίζω θέμα μπιελών που έσπαγαν και αν η ζημιά ήταν επισκευάσιμη το επισκεύαζαν αλλιώς σου άλλαζαν ολόκληρο μοτέρΜην κοιτάς το δέντρο γιατί χάνεις το δάσος. Είναι ο μοναδικός υποτετράγωνος κινητήρας παραγωγής που φτάνει 8000 στροφές, και για μένα φτάνει.Αν 2 δρομείς αγωνιστούν στα 100 μέτρα, και ο ένας τρέχει στο δρόμο ενώ ο άλλος σε τεντωμένο σκοινί, δεν είναι το ζητούμενο για μένα ποιος τερμάτισε πρώτος.
Dolly Δεκέμβριος 2, 2009 #1225 Δεκέμβριος 2, 2009 Thresh αυτά που αναφέρεις ήταν τα παλιά τούρμο, τότε που η τεχνολογία ήταν σε αρκετά πρώιμο στάδιο αφενός, και δεν υπήρχαν σε τόσο ευρεία διάθεση (και σε ανθρώπινο κόστος) υλικά. Το RX7 ήταν από τα πιο δύστροπα τούρμο, με το μάνουαλ να γράφει να μην το βγάζεις με βροχή γιατί να φέρνεις σβούρες.Τέτοια συμπεριφορά είχαν και τα κλασσικά Escort κλπ, που τους κοτσάρανε πάνω μια τουρμπίνα Τ4, η οποία για να γυρίσει έπρεπε να πάει το μοτέρ 4 χιλιάδες στροφές, και μετά έκανε ένα μπαμ που ήταν σαν την Δευτέρα παρουσία, αισθητό τούρμο λαγκ, και αναξιοπιστία. (έτσι ήταν και η F1 τότε την εποχή των 1500 ίππων που αν διαβάσετε συνεντεύξεις οδηγών θα απορήσετε πως τα οδηγούσαν αυτά τα πράγματα).Αλλά αυτές οι εποχές και σήμερα ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ σύγκριση στον τομέα της υπερπλήρωσης. Πλέων και ένα μοτέρ 1,2-1,4 μπορεί (και είναι) κάργα πολιτισμένο, γραμμικό, με ροπή 2λιτρου+, μικρή κατανάλωση, αξιόπιστο, και βγάζει και 160 άλογα. Αυτά ήταν επιστημονική φαντασία κάποτε, και δεν μπορείς να μην τα θαυμάσεις. Το μοτέρ του Type-R, και του Clio-RS (είχα 182 cup στην Αγγλία για 3 μήνες – πολύ παρόμοιο, και αρκετά πιο hardcore από το τελευταίο RS) είναι ωραία, σκυλιά, αλλά δεν παύουν να είναι μικρές εκδόσεις του μοτέρ του S2000, που για να τα πας γρήγορα πρέπει να είσαι στα κόκκινα 24/7 που κουράζει. Το S2000 το έχει κολλητός μου, και το εκθειάζω από την πρώτη μέρα που το πήρε, αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις το “effortless pace” που λένε και οι Άγγλοι που έχει πχ ένα Leon με τα 2 λίτρα του και το S2000 που πρέπει να βάλω ωτοασπίδες για να το πάω έτσι (μιλάω ΜΟΝΟ για μοτέρ, όχι το σύνολο-είναι άλλη κατηγορία).Ο έτερος καπαδόκης που λες, κατ’εμε δεν έπεισε γιατί είχε λίγα άλογα και δεν ήταν ανταγωνιστικός με τις άλλες εταιρίες.
PetrosD Δεκέμβριος 2, 2009 #1227 Δεκέμβριος 2, 2009 Μάλλον θα πρόκειται για αργόστροφο ηλεκτροκινητήρα, που θα βγάζει αυτή τη ροπή στις 400-500 στρ./λ.
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 2, 2009 #1228 Δεκέμβριος 2, 2009 Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν άμεσα την ροπή. Δεν την πιάνουν σε κάποιες στροφές.ΧΟΝΔΡΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΦαντάσου ότι πλησιάζεις 2 μαγνήτες σε 1-2 πόντους απόσταση. Αυτή η δύναμη έλξης είναι η ροπή τους συνέχεια.
sotiris Δεκέμβριος 2, 2009 #1229 Δεκέμβριος 2, 2009 Να το θέσω διαφορετικά : σε ένα καλό πισωκίνητο,ιδιαίτερα όταν έρχεται η στιγμή της "διόρθωσης" δεν προτιμάς έναν ατμοσφαιρικό απο έναν turbo? Όσο γραμμικός και να είναι ο 2ος,πάλι θα έρθει λίγο πιο άτσαλα η δύναμη με το πάτημα του γκαζιού. (μέρα με τη μέρα βέβαια,οι turbo γίνονται ολοένα και πιο γραμμικοί με VTG κλπα) Κοίτα, και το VTEC δεν το λες γραμμικό (για τις εκδόσεις που μιλάμε). Η λειτουργία των παλιών εκδόσεων ίσως είναι σαν τα παλιά turbo. Αυτό που θεωρείται γραμμικό είναι ένα μεγάλου κυβισμού ατμοσφαιρικό μοτέρ. Πόσοι όμως μπορούν να αγοράσουν 3000 κυβικά για 200 άλογα και πόσοι 1400-1600 ? Δεν είναι μόνο τα τεκμήρια/εφορία, είναι και η κίνηση στην πόλη. Θα κινείσαι στην αθήνα με 3000 κυβικά ρελαντί? Η VW έχει κάνει κίνηση ματ με τα tsi/tfsi etc. και το ξέρει Ακόμη και την έκδοση με τα 120 άλογα να πάρεις, παίρνεις ροπή δίλιτρου ατμοσφαιρικού, δηλαδή πολύ άνετο ταξίδι. Ειδικά για αμάξια μέχρι golf, με 120 άλογα και 20kg ροπής πιστεύω δουλεύουν αέρα (δεν βάζουν φωτιά στο δρόμο αλλά κάνεις καλό ταξίδι). Επίσης το γεγονός ότι έχουν μόνο turbo και όχι παράλληλα και compressor προσωπικά με κάνει να τα εμπιστεύομαι έχοντας λιγότερα point of failure (που όσο και να βελτιώσεις κάτι, όσο πιο απλό μηχανολογικά είναι, τόσο πιο λίγα προβλήματα έχει πιθανότητα να βγάλει).
Kostas007 Δεκέμβριος 2, 2009 #1230 Δεκέμβριος 2, 2009 Μάλλον θα πρόκειται για αργόστροφο ηλεκτροκινητήρα, που θα βγάζει αυτή τη ροπή στις 400-500 στρ./λ.ειναι DC Κινητηρας που βγαζει φουλ ροπη απο 0 στροφες.στην ουσια κατι αντιστοιχο με αυτο που εχει το μετρο
Dolly Δεκέμβριος 2, 2009 #1231 Δεκέμβριος 2, 2009 Ο Σωτήρης το είπε πολύ σωστά.Το S2000 που έχω γράψει αρκετά χμ και μπορώ να μιλήσω, ειδικά μετά τις 6.000 είναι πολύ «ωμό» και παρόλο το μπλοκέ, πρέπει κυριολεκτικά να είσαι on your toes για να μαζεύεις τα αμάζευτα. (δεν ξέρω πόσο βελτιώθηκε αυτό με το facelift).Μοτέρ γραμμικά πάς σε φάση Μ3, ή κάτι με κυβικά οπότε ΔΕΝ πας στον μέσο Έλληνα. Τα τουρμπάτα είναι πολύ γραμμικά πλέων και κοιτάνε στα ίσια τα καλά ατμοσφαιρικά σύνολα, αν και δεν υπάρχουν πολλά τουρμπάτα πισωκίνητα (μέχρι 2.0) για να μιλήσουμε για «μαζέματα με πόρτες», αν και το ΤΤ ή ακόμα και το Α4 αν τους βγάλεις λίγο την παναγία πάνε να το προσπαθήσουνε.
ThorLite Δεκέμβριος 2, 2009 #1232 Δεκέμβριος 2, 2009 Λιγο ασχετο με το θεμα αυτης της στιγμης,αλλα ευχαριστω οσους γραψανε στο thread για το camskill και κερδισαμε κοντα στα 400e απο τα λαστιχα του X3 και προσκυναει ο πατερας μου το Internet LOL.Σημερα ηρθανε τα 4 Hankook σε μια παλετα με τσερκια και σελοφαν 32 βδομαδα του 2009......
PetrosD Δεκέμβριος 2, 2009 #1233 Δεκέμβριος 2, 2009 Ναι δίκιο έχετε για τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό που είχα στο μυαλό μου και το διατύπωσα λάθος ήταν ότι θα έχει αυτή τη ροπή από 0-500 στρ./λ. και δεν θα μπορεί να περιστραφεί γρηγορότερα.
Kostas007 Δεκέμβριος 2, 2009 #1234 Δεκέμβριος 2, 2009 απο οτι ειχα διαβασει φτανει μεχρι 13.000 σαλ αλλα δε βγαζει τοση πολλη ροπη ψηλα...και αν ειδατε δεν εχει ενα κινητηρα και μεταδοση με τον κλασσικο τροπο,αλλα 4 ενα σε καθε ροδα...
nickstamat Δεκέμβριος 2, 2009 #1235 Δεκέμβριος 2, 2009 Με 450 χιλιογραμμόμετρα ροπής, θα μπορούσε να έχει εκπληκτικό νούμερο στο 0-100. Γιατί 4,8 sec ?
NooDle Δεκέμβριος 2, 2009 #1237 Δεκέμβριος 2, 2009 πριν που λέγατε για αντοχή και αξιοπιστία πιστεύω σαν το πετρέλαιο δεν υπάρχει τίποτα... για να μην μιλήσω για ροπές..
nickstamat Δεκέμβριος 2, 2009 #1238 Δεκέμβριος 2, 2009 ανελεητο σπινιαρισμα?Ε και πάλι, αφού υπάρχουν supercars που πετυχαίνουν χρόνο κοντά στα 3 δεύτερα, πρέπει να μπορεί να επιτευχθεί.Με κάποιο τρόπο να δίνει ομαλά τη ροπή, ας πούμε. Συν ένα κάρο πράγματα που μπορούν να γίνουν με το στήσιμο.Θα περίμενα καλύτερο νούμερο πάντως για τέτοιου είδους αμάξι, με τόσο ισχυρούς κινητήρες.
fotme Δεκέμβριος 2, 2009 #1239 Δεκέμβριος 2, 2009 περαν οτι το αυτοκινητο δεν υπαρχει ακομα, οποτε και οποιο νουμερο ειναι πλασματικο, ακομα και ετσι να ειναι,τα 100-200τελικη θα ειναι το ιδιο γρηγορα...επισης δεν ξερουμε αν το αθροισμα των 4 ηλεκτροκινητηρων (4500Nm) ειναι αναλογο με ενος του συμβατικου.αλλα ηλεκτρικο supercar χωρις ηχο? για μενα οχι ακομα ..
bezdim Δεκέμβριος 3, 2009 #1240 Δεκέμβριος 3, 2009 Παραγγέλθηκε το accord στην full έκδοση στα 2000cc. Ξέρω χ@στήκατε, αλλά και εγώ το ίδιο από τη χαρά μου Φώτος σε 10 μέρες
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.