Kostas007 Νοέμβριος 30, 2009 #1181 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 (edited) Ξεκινώντας θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι το S 2000 δεν είναι αυτοκίνητο αλλά σπαρτιάτικος αραμπάς. Αλλά, γούστα είναι αυτά, δεν κολλάμε.Η αξιοπιστία ενός κινητήρα αξιολογείτε με την χρίση του. Επειδή λοιπόν εκεί που είναι ποτέ δεν κουβαλάει αξιόλογο φορτίο για να χρειαστεί ροπή χαμηλά αλλά και αξιοπιστία, δεν μπορεί να αξιολογηθεί, με πειστικότητα . Σε ταξί 5 θέσεων θα δυσκολευόταν να ξεκινήσει και δεν θα άντεχε πάνω από εξάμηνο.Η αντοχή των μέταλλων δεν είναι εφτασφράγιστο μυστικό που μεταφέρετε από στόμα ιάπωνα σε αυτί ιάπωνα.το S2000 ειναι διθεσιο καμπριο με πισω κινηση,δεν ειναι ουτε ταξι για να ειναι με 1η 3η 5η,ουτε λεωφορειο να εχει κοφτη στις 2.500 και 50 τονους ροπη.το εσωτερικο του ναι ειναι τρισαθλιο,εγω μιλησα ομως για το κινητηρα και μονο.τετοια αναλογια ιππων και κυβικων εχουνε μονο τα supercars (τυπου ferrari τα οποια χαλανε πολυ πιο ευκολα).αν κατσεις και ψαξεις για ερευνες για το ποια ειναι τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα,το S2000 ειχε βγει 3 φορες σερι πρωτο.2004,2005,2006και γενικα τα γιαπωνεζικα στις πιο ανεβασμενες θεσεις. 1234Reviews and awards Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 30, 2009 από Kostas007 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Νοέμβριος 30, 2009 #1182 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Θα συμφωνήσω με τον από πάνω περί αξιοπιστίας γιαπωνέζικων, γενικά.Πάντως, σε κάποιο θρεντ διάβασα για την τάση της εποχής να βγάζουν οι Ιάπωνες περισσότερα άλογα ανά λίτρο απ' ό,τι οι Γερμανοί.Δεν το βλέπω να ισχύει σήμερα.π.χ. TSI 1.2 105 hp? WTF?Το Mazda 2 αποδίδει την ίδια ισχύ από 1.5 L αν δεν κάνω λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Νοέμβριος 30, 2009 #1183 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 αυτό ίσχυε επί ατμόσφαιρας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 30, 2009 #1184 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Γενικά πλέων με τα νέα μοτέρ, και με την μηχανική υπερπλήρωση να είναι ποια φτηνή και αξιόπιστη, δεν ασχολούνται οι κατασκευαστές να βγάλουν ατμοσφαιρικά μοτέρ με πολλά άλογα στις μικρές κατηγορίες. Δεν είναι εύκολο να συναγωνιστείς τα 1,2-1,4 με 140-210 άλογα με ατμόσφαιρα, και για να το κάνεις θα πρέπει αν κάνεις ένα μίνι S2000 που θα αλλάζει τελείως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Νοέμβριος 30, 2009 #1185 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Θα συμφωνήσω με τον από πάνω περί αξιοπιστίας γιαπωνέζικων, γενικά.Πάντως, σε κάποιο θρεντ διάβασα για την τάση της εποχής να βγάζουν οι Ιάπωνες περισσότερα άλογα ανά λίτρο απ' ό,τι οι Γερμανοί.Δεν το βλέπω να ισχύει σήμερα.π.χ. TSI 1.2 105 hp? WTF?Το Mazda 2 αποδίδει την ίδια ισχύ από 1.5 L αν δεν κάνω λάθος.1ον μιλαμε για ατμοσφαιρικα2ον αν κατσεις και ψαξεις λιγο θα δεις ποια εταιρεια ειχε "ανακαλυψει" την συνεργασια supercharger+turbocharger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Νοέμβριος 30, 2009 #1186 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 1ον μιλαμε για ατμοσφαιρικα2ον αν κατσεις και ψαξεις λιγο θα δεις ποια εταιρεια ειχε "ανακαλυψει" την συνεργασια supercharger+turbocharger...Οκ, ξέρω ότι μιλάμε για ατμοσφαιρικά.Απλώς ρε μαν δεν μπορώ να πεισθώ με τίποτα ότι ένα μοτεράκι τόσο μικρό, τουρμπισμένο, θα έχει αντοχή στο χρόνο.Δεν μπορώ. Μπορεί να είμαι στενόμυαλος, αλλά ακούω τριγύρω συνέχεια για βλάβες στα γερμανικά και, παρόλο που μου αρέσουν τόσο πολύ, κάτι με κάνει πιο επιφυλακτικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 30, 2009 #1187 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Αναφέρεσαι στην αγωνιστική Lancia Delta ή σε κάτι άλλο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Νοέμβριος 30, 2009 #1188 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 2ον αν κατσεις και ψαξεις λιγο θα δεις ποια εταιρεια ειχε "ανακαλυψει" την συνεργασια supercharger+turbocharger...αν δεν κανω λαθος η Lancia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borat Νοέμβριος 30, 2009 #1189 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Lancia Delta S4 με το Nissan Micra να ακολουθεί νομίζω? Ξέρης ποιος κινητήρας είναι άξιος θαυμασμού; Ο R51 της BMW που φτιάχτηκε για μοτοσικλέτα και κόβανε το σκελετό του βάζανε καρότσα και κουβάλαγε 2 και 5 τόνους για χρόνια. sorry αλλά ο πατέρας ενός φίλου εδώ κάτω έχει αυτό και κάθε 3000 με 5000χλμ συμπληρώνει 1 λίτρο λάδι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Νοέμβριος 30, 2009 #1190 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 αν δεν κανω λαθος η Lancianissan micra k10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Νοέμβριος 30, 2009 #1191 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 (edited) οποτε επαναδιατυπωσε το "ανακαλυψε" με το "χρησιμοποιησε εμπορικα" Μαγκες, παρτε το χαμπαρι, τα περισσοτερα μοτερ θα μικραινουν και θα χρησιμοποιουν υπερτροφοδοτηση. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 30, 2009 από fotme υπερτροφοδοτηση 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Νοέμβριος 30, 2009 #1192 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Έτσι πιστεύω κι εγώ. Είναι το μέλλον, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι καλό ή κακό. Χαμηλότερη κατανάλωση με χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με τις επιδόσεις τους, αυτό είναι το όπλο τους. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Νοέμβριος 30, 2009 #1193 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 nissan micra k10http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Delta_S4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Νοέμβριος 30, 2009 #1194 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 οποτε επαναδιατυπωσε το "ανακαλυψε" με το "χρησιμοποιησε εμπορικα" Μαγκες, παρτε το χαμπαρι, τα περισσοτερα μοτερ θα μικραινουν και θα χρησιμοποιουν υπερτροφοδοτηση. εχω την εντυπωση οτι το μικρα προοριζοταν κι αυτο για αγωνες,και πιο μετα βγηκε στη παραγωγη σε ελαχιστα κομματια γιατι αλλιως δε θα μπορουσε να τρεξει,κατι τετοιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Νοέμβριος 30, 2009 #1195 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Δεν λέω, καλά τα TSI και TFSI και τα σχετικά, αλλά όταν τα turbo και supercharger αρχίσουν να αποκτούν τζόγους και θα θέλουν rebuilt και αλλαγή, το κόστος θα είναι αρκετά μεγάλο... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Νοέμβριος 30, 2009 #1196 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Έχεις ελπίδες ότι ο μέσος άνθρωπος στις μέρες μας θέλει να κρατήσει το αμάξι του πάνω από μία 5ετία;Και να θέλει, με διάφορους τρόπους εκεί τον οδηγούν. Ως τυπικός Έλλην, σκέφτομαι ότι πχ αν θέλω 5 χρόνια να ξεχρεώσω το αμάξι μου, με το που θα το κάνω, θα έχει φτάσει στη φάση που αρχίζει και "ζητάει" και ψάχνομαι σε ποια μάντρα να το δώσω για να πάρω νεότερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Νοέμβριος 30, 2009 #1197 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 (edited) Δεν λέω, καλά τα TSI και TFSI και τα σχετικά, αλλά όταν τα turbo και supercharger αρχίσουν να αποκτούν τζόγους και θα θέλουν rebuilt και αλλαγή, το κόστος θα είναι αρκετά μεγάλο...Ναι ετσι ειναι, σε παει σε μεγαλυτερο κοστος συντηρησης σε συγκριση με τα ιδια κυβικα και σε αναλογο με αυτα αντιστοιχης αποδοσης.Απτην αλλη ειναι οπως τα λεει ο Jpavly, το μοντελο χρησης ενος αυτοκινητου ειναι πιο αναλωσιμο πλεον, "αντι να το φτιαξω περνω αλλο με περισσοτερα χαρακτηριστικα, ιππους, δελφινια, κλπ" οποτε ο κατασκευαστης με την μια η την αλλη παλι θα κερδισει. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 30, 2009 από fotme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Νοέμβριος 30, 2009 #1198 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Γενικά πλέων με τα νέα μοτέρ, και με την μηχανική υπερπλήρωση να είναι ποια φτηνή και αξιόπιστη, δεν ασχολούνται οι κατασκευαστές να βγάλουν ατμοσφαιρικά μοτέρ με πολλά άλογα στις μικρές κατηγορίες. Δεν είναι εύκολο να συναγωνιστείς τα 1,2-1,4 με 140-210 άλογα με ατμόσφαιρα, και για να το κάνεις θα πρέπει αν κάνεις ένα μίνι S2000 που θα αλλάζει τελείως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.Έχω την άποψη οτι και σήμερα ,παρά το τσουνάμι των τουρμπιγιόν,βγαίνουν ακόμα καλά ατμοσφαιρικάμοτέρ τα οποία χρησιμοποιώντας οτι καλύτερο μπορεί να βάλει μια εταιρία (π.χ μεταβλητούς χρονισμούς,βυθίσματα,αυλούς εισαγωγής,ελαφριά κράματα κλπα) έχεις υψηλή απόδοση αλλά και user friendly χαρακτήρα στην καθημερινότητα.Έχοντας στο μυαλό : ΒΜW 3litre (272hp), Lexus 3.5 V6 (317hp) αλλά κ Toyota 1.6 132hp κ Hyundai 1.4 109 κλπα.btw,κάπου διάβασα για νέο ατμοσφαιρικό (?) 1.6 της Hyundai στα 140hp με 17 κιλά ροπής.Impressive... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 30, 2009 #1199 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Έχοντας στο μυαλό : ΒΜW 3litre (272hp)Έχεις πολύ δίκιο, είναι πολλά τα άλογα για νορμάλ ατμοσφαιρικό τρίλιτρο. Είναι fan της BMW, έχω κιόλας, αλλά αυτός ο κινητήρα βγάζει 325 Nm στις 2750-4250 στρ/λ. Ένα τουρμπάτο δίλιτρο, π.χ. Lancia Kappa (ή Fiat Coupe) δίλιτρο τούρμπο βγάζει 220 άλογα (πιο λίγα) αλλά περίπου 320 Nm ροπής (ίδια). Από 1000 κυβικά λιγότερα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 30, 2009 #1200 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2009 Thresh μαζί σου, αλλά έρχεσε στα λόγια μου με τα πρώτα μοτέρ που βάζεις (πως δεν ασχολούνται με ΜΙΚΡΑ αυτοκίνητα) και με τα 2α μοτέρ, εγώ προσωπικά θα έπαιρνα τα άλογα και την ροπή του ΤΦΣΙ πχ ανα πάσα στιγμή Ατμοσφαιρικά μοτέρ που σπέρνουν υπάρχουν πολλά, για μικρά λίγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts