Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το αμάξι μου τρίζει από κιβώτιο στις 3.000 στροφές, το τιμόνι τρίζει όταν πάω ευθεία με 40-50χλμ, το εσωτερικό κάνει τριγμούς, ανάβουν πάλι λαμπάκια για ηλεκτρική βλάβη που φεύγουν με restart, σε χαμηλό ρελαντί σβήνει μόνο του ή το πιάνει κρίση και ρελαντί δουλεύει κανά 1.000άρι στροφές πιο πάνω.

Έλεος πια 7 χρονών αυτοκίνητο είναι, βλέπω κάτι Starletάκια αθάνατα 15ετίας και αναρωτιέμαι: δεν μπορεί να με λυπηθεί; Θα πάω να το σκοτώσω σε μάντρα πια, ..ρδέλα Γαλλικά.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

και μετα λετε για τους ιταλους.........

Εμενα η αλφα ρομεο (παει παρελθον τωρα:p) , ταλαιπωρημενη βεβαια

πανω απο τα 160-180 ετριζε :p

Οικογ.φιλος εχει σταρλετακι του 92 με 380.000χιλιομετρα και ακομα παει.

Βεβαια απο ηχομονωση δε τα παει καλα αλλα το εχει κανει φορτηγακι με τα εργαλεια που κουβαλαει καθε μερα στη δουλεια.

Το felicia τωρα που εχω...μεχρι τα 120-140 μια χαρα ακουγεται.Ουτε ταμπλω ουτε τιμονι ουτε τπτ

Το αμάξι μου τρίζει από κιβώτιο στις 3.000 στροφές, το τιμόνι τρίζει όταν πάω ευθεία με 40-50χλμ, το εσωτερικό κάνει τριγμούς, ανάβουν πάλι λαμπάκια για ηλεκτρική βλάβη που φεύγουν με restart, σε χαμηλό ρελαντί σβήνει μόνο του ή το πιάνει κρίση και ρελαντί δουλεύει κανά 1.000άρι στροφές πιο πάνω.

Έλεος πια 7 χρονών αυτοκίνητο είναι, βλέπω κάτι Starletάκια αθάνατα 15ετίας και αναρωτιέμαι: δεν μπορεί να με λυπηθεί; Θα πάω να το σκοτώσω σε μάντρα πια, ..ρδέλα Γαλλικά.

Sprichst du Deutsch?

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E21

27 χρονων κι ακομη θεριζει....(αν δεν ηταν και αυτο το παρκαρισμα της)

Κλιματισμός, θέρμανση, μόνωση, πόσο καύσιμο καις; τι πληρώνεις σε τέλη κυκλοφορίας;

Ποτηροθήκες έχει; ραδιο-cd; Χώρους; άνεση; ντουλαπάκια-θήκες; ηλεκτρικά παράθυρα; αερόσακους και ζώνες με προεταντήρες;

LOL Γιάννη!

Το ρελαντί μπορείς να το ανεβάσεις λίγο αν μην σου σβήνει, έχει ντίζα νομίζω το δικό σου.

Για το 1κ πάνω είναι μέχρι να ζεσταθεί φαντάζομε, μετά φτιάχνει έτσι? Και το δικό μου που είναι 6 μηνών κρατάει κάποια πρωινά 500 rpm πάνω ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί είναι common.

Για τριγμούς λαμπάκια κλπ είναι σκληρό, και δεν ξέρω αν είσαι στην φάση, (όπως ήταν η κοπέλα μου και την μαστίγωσα να το βάψει μπλε και να το πετάξει στην θάλασσα) αλλά είμαι ένα threshold που πλέων το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι δίνει.

Για την ιστορία και εκείνης Γαλλικό ήταν. (ΖΧ αρχαίο)

LOL Γιάννη!

Το ρελαντί μπορείς να το ανεβάσεις λίγο αν μην σου σβήνει, έχει ντίζα νομίζω το δικό σου.

Για το 1κ πάνω είναι μέχρι να ζεσταθεί φαντάζομε, μετά φτιάχνει έτσι? Και το δικό μου που είναι 6 μηνών κρατάει κάποια πρωινά 500 rpm πάνω ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί είναι common.

Για τριγμούς λαμπάκια κλπ είναι σκληρό, και δεν ξέρω αν είσαι στην φάση, (όπως ήταν η κοπέλα μου και την μαστίγωσα να το βάψει μπλε και να το πετάξει στην θάλασσα) αλλά είμαι ένα threshold που πλέων το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι δίνει.

Για την ιστορία και εκείνης Γαλλικό ήταν. (ΖΧ αρχαίο)

Το ρελαντί έχει ήδη ανέβει, γιατί το έκανε παλιότερα συνέχεια. Το ανέβασμα του ρελαντί το κάνει όποτε του κατέβει, 2 φορές τελευταίες ήταν όταν γύρισα σπίτι, δηλαδή μετά από μία ώρα οδήγηση..

Ο λογαριασμός για το σενιάρισμα έχει φτάσει κανά 1.000ρικο και δεν ξέρω αν θέλω να τα δώσω για το ρημάδι. Καλύτερα να το δώσω σε κανένα συνεργείο όπως είναι να ησυχάσω.

Θέμε σερβώ μτχ: 150ε

Νέα καντρανιέρα μτχ: 100ε

Δίσκο/πλατώ/βαλβολίνες κλπ: 400ε

Το ηλεκτρικό που έβγαλε θα είναι κανάς αισθητήρα πάλι: 100ε

Το σβήσιμο; Πόσο να πάει; Κάτω από 100 δεν παίζει πάντως, ανάλογα το πρόβλημα.

Το τρίξιμο;

Οι δονήσεις από κιβώτιο πλευρά;

ΕΛΕΟΣ.

Έτσι ήταν και η δικιά μου, σκάγανε κουλά, και έσκαγε με την σειρά της 100άρες, 500άρες κλπ, έ αι στο καλό ποια.

Το θέμα είναι (και δεν είμαι στο πορτοφόλι σου φυσικά) πως ακόμα έχει ΤΡΕΛΕΣ προσφορές, σε εκπτώσεις, δόσεις, δωρεάν σέρβις, δώρο ιερόδουλες κλπ κλπ, που ίσως να αξίζει να το κοιτάξεις…

λιγα λογια για τα γαλλακια :p

To μονο λαμπακι που εχει αναψει καμποσες φορες -και δεν με εχει ενοχλησει- ειναι εκεινο της χαμηλης σταθμης βενζινης.

Και να φανταστειτε ηθελα να το δωσω κιολας για καποιο μεγαλύτερο-δυνατοτερο.

Ευτυχως ζω ελλαδα και θα μπουνε παλι τεκμηρια και ηρθα στα ισια μου.:p

Πείρε η μάνα μου προ 2ετίας το τελευταίο Clio 1.6 (110 άτια) 5θυρο, turbo cabrio energizer με ABS και αερόσακο.

Γενικά το σπίτι ήταν Ιαπωνικό – κρατούμενο, με εξαίρεση κάτι σποραδικούς Γερμανούς.

Είχα φάει τον πατέρα μου να μην πάρουμε στην μάνα πάλι μικρό Ιαπωνικό (είχαμε και ένα Yaris του αδερφού μου) και να πάρουμε Γαλλικό.

Είχε αναστολές, αλλά τελικά με μπλά μπλά και τσόκαρο QQ κλπ υπέκυψε.

Με τα κλασσικά σχόλια, «αν χαλάσει εσείς θα το πληρώνετε, κλπ κλπ».

Με το που το παραλαμβάνουμε, με ΤΙΓΚΑ ρεζερβουάρ, το λαμπάκι της βενζίνης παρέμενε αναμμένο.

Αιτία? Είχε αφήσει η μάνα μου πρώτη σκάλα όταν το γέμισε στο βενζινάδικο δίπλα από την αντιπροσωπεία και δεν έσβησε το λαμπάκι που έχει (αφού το παραλαμβάνεις πρακτικά άδειο) και έτσι κόλλησε.

Πάμε soft rest όλα ΟΚ.

Μετά από 1,5 μήνα, το climatronic παίρνει από τα 3 το μακρύτερο και απλά ψοφάει. :D

Αλλαγή εντός εγγύησης.

Μετά από 1 μήνα, ΠΑΛΙ :D

Αλλαγή εντός εγγύησης.

Αυτά! 2+ χρόνια τώρα δεν έχει ζητήσει τίποτα, και στον δρόμο είναι καταπληκτικό.

Και στο +? Το service για αλλαγή λαδιών = 65-70€.

Μια χαρά είναι οι Γάλλοι. Ο Ιταλός μου, ή η Ιταλίδα μου μάλλον να δω πως θα βγεί!

Νωρίς είναι ακόμα, μη σκας :)

Πέρνα μία βόλτα από το greek renault club να δεις.

Αν και εχω μια ταση προς τα γερμανικα, να πω απλα οτι ποτε δεν πιστεψα οτι σε ενα αυτοκινητο φταιει η "καταγωγη" του. Γερμανοι, Ιταλοι, Αγγλοι, Γαλλοι, πορτογαλλοι, Κορεατες και Ιαπωνες.

Πιστευω οτι ειναι απλα να σου "κατσει" το αυτοκινητο χωρις προβληματα....

Βεβαια δεν τα φτιαχουν οπως παλια...

Ο πατερας μου εχει ενα Nissan Sunny του 1990. 1.4, 80 αλογα (τα 30 πρεπει να εχουν ψοφησει) με 480.000 χιλιομετρα.

Εκτος απο το air condition που τρυπησε η εβαπορετα και δεν λεει να το φτιαξει εδω και 10 χρονια, το αυτοκινητο στα 19 χρονια δεν εχει βγαλει τιποτα.

Και μιλαμε για ενα απο τα πιο κακοσυντηρημενα που υπαρχουν.

Αλλαγη λαδιων, φιλτρων κλπ, οποτε θυμαται οπως και ολα τα υπολοιπα....

Σίγουρα, τώρα πια δεν έχει σημασία τόσο η καταγωγή, αλλά μιλάω για αυτοκίνητο 7ετίας το οποίο προσέχω σαν τα μάτια μου. Δεν δικαιολογούνται τόσα προβλήματα (και ένα σωρό άλλα που έχω φτιάξει) για 110.000χλμ που του έχω κάνει πια. Γενικά από λαμπάκια κλπ, στα renault ήταν η χαρά τους. Τώρα πια τι κάνουν δεν ξέρω, αλλά για μένα πλέον μακριά.

Ο λογαριασμός για το σενιάρισμα έχει φτάσει κανά 1.000ρικο και δεν ξέρω αν θέλω να τα δώσω για το ρημάδι. Καλύτερα να το δώσω σε κανένα συνεργείο όπως είναι να ησυχάσω.

Θέμε σερβώ μτχ: 150ε

Νέα καντρανιέρα μτχ: 100ε

Δίσκο/πλατώ/βαλβολίνες κλπ: 400ε

Το ηλεκτρικό που έβγαλε θα είναι κανάς αισθητήρα πάλι: 100ε

Το σβήσιμο; Πόσο να πάει; Κάτω από 100 δεν παίζει πάντως, ανάλογα το πρόβλημα.

Ρε συ σαν κάπως φουσκωμένες μου φαίνονται οι τιμές...

Περιλαμβάνουν και εργατικά και είναι καρατσεκαρισμένο το κάθε τι, μη σκας :)

Αν σου φαίνεται ακριβό σαν συντήρηση, ναι το ρημάδι δεν φτάνει που τα βγάζει, τα σκάω κι όλας!

κυριλε ειναι οι τιμες , το προβλημα ειναι οτι το αμαξι ειναι ΓΑΛΛΙΚΟ . βατραχοφαγοι δεν κανουν για ποιοτικες κατασκευες. Τελικα δε μου ειπε κανεις αν το αφρολεξ που βαζουν στο καπο απο κατω κανει δουλεια

Το θεμα εισαι εσυ νομιζω....

Εχεις αρνητικη αυρα και χαλαει το αυτοκινητο... :tomato:

Εγω που εχω αλλαξει σχεδον τα παντα στο αμαξι?

Λαμδα

Καταλυτη

Κρεμαριερα

Σταυρους

ψαλιδια

Φλαντζα στο καπακι

πλανησμα στο καπακι

Φιλτρα αερα, βενζινης ενεργου ανθρακα

Ζυγοσταθμηση ευθυγραμμιση

Μεσαιο και τελικο καζανακι

Το κοστος δεν θελω να το θυμαμαι καν γιατι μου ερχεται να το καψω ....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.