jpavly Νοέμβριος 20, 2009 #1121 Νοέμβριος 20, 2009 Το αμάξι μου τρίζει από κιβώτιο στις 3.000 στροφές, το τιμόνι τρίζει όταν πάω ευθεία με 40-50χλμ, το εσωτερικό κάνει τριγμούς, ανάβουν πάλι λαμπάκια για ηλεκτρική βλάβη που φεύγουν με restart, σε χαμηλό ρελαντί σβήνει μόνο του ή το πιάνει κρίση και ρελαντί δουλεύει κανά 1.000άρι στροφές πιο πάνω.Έλεος πια 7 χρονών αυτοκίνητο είναι, βλέπω κάτι Starletάκια αθάνατα 15ετίας και αναρωτιέμαι: δεν μπορεί να με λυπηθεί; Θα πάω να το σκοτώσω σε μάντρα πια, ..ρδέλα Γαλλικά.
GoMaR Νοέμβριος 20, 2009 #1122 Νοέμβριος 20, 2009 και μετα λετε για τους ιταλους......... Εμενα η αλφα ρομεο (παει παρελθον τωρα) , ταλαιπωρημενη βεβαια πανω απο τα 160-180 ετριζε Οικογ.φιλος εχει σταρλετακι του 92 με 380.000χιλιομετρα και ακομα παει. Βεβαια απο ηχομονωση δε τα παει καλα αλλα το εχει κανει φορτηγακι με τα εργαλεια που κουβαλαει καθε μερα στη δουλεια. Το felicia τωρα που εχω...μεχρι τα 120-140 μια χαρα ακουγεται.Ουτε ταμπλω ουτε τιμονι ουτε τπτ
Tsakonas Νοέμβριος 20, 2009 #1123 Νοέμβριος 20, 2009 Το αμάξι μου τρίζει από κιβώτιο στις 3.000 στροφές, το τιμόνι τρίζει όταν πάω ευθεία με 40-50χλμ, το εσωτερικό κάνει τριγμούς, ανάβουν πάλι λαμπάκια για ηλεκτρική βλάβη που φεύγουν με restart, σε χαμηλό ρελαντί σβήνει μόνο του ή το πιάνει κρίση και ρελαντί δουλεύει κανά 1.000άρι στροφές πιο πάνω.Έλεος πια 7 χρονών αυτοκίνητο είναι, βλέπω κάτι Starletάκια αθάνατα 15ετίας και αναρωτιέμαι: δεν μπορεί να με λυπηθεί; Θα πάω να το σκοτώσω σε μάντρα πια, ..ρδέλα Γαλλικά.Sprichst du Deutsch?http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E2127 χρονων κι ακομη θεριζει....(αν δεν ηταν και αυτο το παρκαρισμα της)
jpavly Νοέμβριος 20, 2009 #1124 Νοέμβριος 20, 2009 Κλιματισμός, θέρμανση, μόνωση, πόσο καύσιμο καις; τι πληρώνεις σε τέλη κυκλοφορίας;Ποτηροθήκες έχει; ραδιο-cd; Χώρους; άνεση; ντουλαπάκια-θήκες; ηλεκτρικά παράθυρα; αερόσακους και ζώνες με προεταντήρες;
Dolly Νοέμβριος 20, 2009 #1125 Νοέμβριος 20, 2009 LOL Γιάννη!Το ρελαντί μπορείς να το ανεβάσεις λίγο αν μην σου σβήνει, έχει ντίζα νομίζω το δικό σου.Για το 1κ πάνω είναι μέχρι να ζεσταθεί φαντάζομε, μετά φτιάχνει έτσι? Και το δικό μου που είναι 6 μηνών κρατάει κάποια πρωινά 500 rpm πάνω ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί είναι common.Για τριγμούς λαμπάκια κλπ είναι σκληρό, και δεν ξέρω αν είσαι στην φάση, (όπως ήταν η κοπέλα μου και την μαστίγωσα να το βάψει μπλε και να το πετάξει στην θάλασσα) αλλά είμαι ένα threshold που πλέων το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι δίνει. Για την ιστορία και εκείνης Γαλλικό ήταν. (ΖΧ αρχαίο)
jpavly Νοέμβριος 20, 2009 #1126 Νοέμβριος 20, 2009 LOL Γιάννη!Το ρελαντί μπορείς να το ανεβάσεις λίγο αν μην σου σβήνει, έχει ντίζα νομίζω το δικό σου.Για το 1κ πάνω είναι μέχρι να ζεσταθεί φαντάζομε, μετά φτιάχνει έτσι? Και το δικό μου που είναι 6 μηνών κρατάει κάποια πρωινά 500 rpm πάνω ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί είναι common.Για τριγμούς λαμπάκια κλπ είναι σκληρό, και δεν ξέρω αν είσαι στην φάση, (όπως ήταν η κοπέλα μου και την μαστίγωσα να το βάψει μπλε και να το πετάξει στην θάλασσα) αλλά είμαι ένα threshold που πλέων το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι δίνει. Για την ιστορία και εκείνης Γαλλικό ήταν. (ΖΧ αρχαίο)Το ρελαντί έχει ήδη ανέβει, γιατί το έκανε παλιότερα συνέχεια. Το ανέβασμα του ρελαντί το κάνει όποτε του κατέβει, 2 φορές τελευταίες ήταν όταν γύρισα σπίτι, δηλαδή μετά από μία ώρα οδήγηση..Ο λογαριασμός για το σενιάρισμα έχει φτάσει κανά 1.000ρικο και δεν ξέρω αν θέλω να τα δώσω για το ρημάδι. Καλύτερα να το δώσω σε κανένα συνεργείο όπως είναι να ησυχάσω.Θέμε σερβώ μτχ: 150εΝέα καντρανιέρα μτχ: 100εΔίσκο/πλατώ/βαλβολίνες κλπ: 400εΤο ηλεκτρικό που έβγαλε θα είναι κανάς αισθητήρα πάλι: 100εΤο σβήσιμο; Πόσο να πάει; Κάτω από 100 δεν παίζει πάντως, ανάλογα το πρόβλημα.Το τρίξιμο; Οι δονήσεις από κιβώτιο πλευρά;ΕΛΕΟΣ.
jax7480 Νοέμβριος 20, 2009 #1127 Νοέμβριος 20, 2009 Το θεμα εισαι εσυ νομιζω.... Εχεις αρνητικη αυρα και χαλαει το αυτοκινητο...
Dolly Νοέμβριος 20, 2009 #1128 Νοέμβριος 20, 2009 Έτσι ήταν και η δικιά μου, σκάγανε κουλά, και έσκαγε με την σειρά της 100άρες, 500άρες κλπ, έ αι στο καλό ποια.Το θέμα είναι (και δεν είμαι στο πορτοφόλι σου φυσικά) πως ακόμα έχει ΤΡΕΛΕΣ προσφορές, σε εκπτώσεις, δόσεις, δωρεάν σέρβις, δώρο ιερόδουλες κλπ κλπ, που ίσως να αξίζει να το κοιτάξεις…
ΝTG Νοέμβριος 20, 2009 #1129 Νοέμβριος 20, 2009 λιγα λογια για τα γαλλακια To μονο λαμπακι που εχει αναψει καμποσες φορες -και δεν με εχει ενοχλησει- ειναι εκεινο της χαμηλης σταθμης βενζινης. Και να φανταστειτε ηθελα να το δωσω κιολας για καποιο μεγαλύτερο-δυνατοτερο. Ευτυχως ζω ελλαδα και θα μπουνε παλι τεκμηρια και ηρθα στα ισια μου.
Dolly Νοέμβριος 20, 2009 #1130 Νοέμβριος 20, 2009 Πείρε η μάνα μου προ 2ετίας το τελευταίο Clio 1.6 (110 άτια) 5θυρο, turbo cabrio energizer με ABS και αερόσακο. Γενικά το σπίτι ήταν Ιαπωνικό – κρατούμενο, με εξαίρεση κάτι σποραδικούς Γερμανούς. Είχα φάει τον πατέρα μου να μην πάρουμε στην μάνα πάλι μικρό Ιαπωνικό (είχαμε και ένα Yaris του αδερφού μου) και να πάρουμε Γαλλικό. Είχε αναστολές, αλλά τελικά με μπλά μπλά και τσόκαρο QQ κλπ υπέκυψε. Με τα κλασσικά σχόλια, «αν χαλάσει εσείς θα το πληρώνετε, κλπ κλπ». Με το που το παραλαμβάνουμε, με ΤΙΓΚΑ ρεζερβουάρ, το λαμπάκι της βενζίνης παρέμενε αναμμένο. Αιτία? Είχε αφήσει η μάνα μου πρώτη σκάλα όταν το γέμισε στο βενζινάδικο δίπλα από την αντιπροσωπεία και δεν έσβησε το λαμπάκι που έχει (αφού το παραλαμβάνεις πρακτικά άδειο) και έτσι κόλλησε. Πάμε soft rest όλα ΟΚ. Μετά από 1,5 μήνα, το climatronic παίρνει από τα 3 το μακρύτερο και απλά ψοφάει. Αλλαγή εντός εγγύησης. Μετά από 1 μήνα, ΠΑΛΙ Αλλαγή εντός εγγύησης. Αυτά! 2+ χρόνια τώρα δεν έχει ζητήσει τίποτα, και στον δρόμο είναι καταπληκτικό. Και στο +? Το service για αλλαγή λαδιών = 65-70€. Μια χαρά είναι οι Γάλλοι. Ο Ιταλός μου, ή η Ιταλίδα μου μάλλον να δω πως θα βγεί!
jpavly Νοέμβριος 20, 2009 #1131 Νοέμβριος 20, 2009 Νωρίς είναι ακόμα, μη σκας Πέρνα μία βόλτα από το greek renault club να δεις.
jax7480 Νοέμβριος 20, 2009 #1132 Νοέμβριος 20, 2009 Αν και εχω μια ταση προς τα γερμανικα, να πω απλα οτι ποτε δεν πιστεψα οτι σε ενα αυτοκινητο φταιει η "καταγωγη" του. Γερμανοι, Ιταλοι, Αγγλοι, Γαλλοι, πορτογαλλοι, Κορεατες και Ιαπωνες.Πιστευω οτι ειναι απλα να σου "κατσει" το αυτοκινητο χωρις προβληματα....Βεβαια δεν τα φτιαχουν οπως παλια...Ο πατερας μου εχει ενα Nissan Sunny του 1990. 1.4, 80 αλογα (τα 30 πρεπει να εχουν ψοφησει) με 480.000 χιλιομετρα.Εκτος απο το air condition που τρυπησε η εβαπορετα και δεν λεει να το φτιαξει εδω και 10 χρονια, το αυτοκινητο στα 19 χρονια δεν εχει βγαλει τιποτα.Και μιλαμε για ενα απο τα πιο κακοσυντηρημενα που υπαρχουν.Αλλαγη λαδιων, φιλτρων κλπ, οποτε θυμαται οπως και ολα τα υπολοιπα....
jpavly Νοέμβριος 20, 2009 #1134 Νοέμβριος 20, 2009 Σίγουρα, τώρα πια δεν έχει σημασία τόσο η καταγωγή, αλλά μιλάω για αυτοκίνητο 7ετίας το οποίο προσέχω σαν τα μάτια μου. Δεν δικαιολογούνται τόσα προβλήματα (και ένα σωρό άλλα που έχω φτιάξει) για 110.000χλμ που του έχω κάνει πια. Γενικά από λαμπάκια κλπ, στα renault ήταν η χαρά τους. Τώρα πια τι κάνουν δεν ξέρω, αλλά για μένα πλέον μακριά.
PetrosD Νοέμβριος 20, 2009 #1135 Νοέμβριος 20, 2009 Ο λογαριασμός για το σενιάρισμα έχει φτάσει κανά 1.000ρικο και δεν ξέρω αν θέλω να τα δώσω για το ρημάδι. Καλύτερα να το δώσω σε κανένα συνεργείο όπως είναι να ησυχάσω.Θέμε σερβώ μτχ: 150εΝέα καντρανιέρα μτχ: 100εΔίσκο/πλατώ/βαλβολίνες κλπ: 400εΤο ηλεκτρικό που έβγαλε θα είναι κανάς αισθητήρα πάλι: 100εΤο σβήσιμο; Πόσο να πάει; Κάτω από 100 δεν παίζει πάντως, ανάλογα το πρόβλημα.Ρε συ σαν κάπως φουσκωμένες μου φαίνονται οι τιμές...
jpavly Νοέμβριος 20, 2009 #1136 Νοέμβριος 20, 2009 Περιλαμβάνουν και εργατικά και είναι καρατσεκαρισμένο το κάθε τι, μη σκας Αν σου φαίνεται ακριβό σαν συντήρηση, ναι το ρημάδι δεν φτάνει που τα βγάζει, τα σκάω κι όλας!
ea6gka Νοέμβριος 20, 2009 #1137 Νοέμβριος 20, 2009 κυριλε ειναι οι τιμες , το προβλημα ειναι οτι το αμαξι ειναι ΓΑΛΛΙΚΟ . βατραχοφαγοι δεν κανουν για ποιοτικες κατασκευες. Τελικα δε μου ειπε κανεις αν το αφρολεξ που βαζουν στο καπο απο κατω κανει δουλεια
o polonos Νοέμβριος 20, 2009 #1138 Νοέμβριος 20, 2009 Το θεμα εισαι εσυ νομιζω....Εχεις αρνητικη αυρα και χαλαει το αυτοκινητο... Εγω που εχω αλλαξει σχεδον τα παντα στο αμαξι? Λαμδα Καταλυτη Κρεμαριερα Σταυρους ψαλιδια Φλαντζα στο καπακι πλανησμα στο καπακι Φιλτρα αερα, βενζινης ενεργου ανθρακα Ζυγοσταθμηση ευθυγραμμιση Μεσαιο και τελικο καζανακι Το κοστος δεν θελω να το θυμαμαι καν γιατι μου ερχεται να το καψω ....
ea6gka Νοέμβριος 20, 2009 #1139 Νοέμβριος 20, 2009 ε κατι κανεις λαθος πολωνε , μηπως του πινεις το αιμα?
greekfragma Νοέμβριος 20, 2009 #1140 Νοέμβριος 20, 2009 όχι ρε...τι λες.....ο Θωμάς (polonos) είναι πολύ ήρεμος στο θέμα αυτοκινήτου
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.