Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

LOL Γιάννη!

Το ρελαντί μπορείς να το ανεβάσεις λίγο αν μην σου σβήνει, έχει ντίζα νομίζω το δικό σου.

Για το 1κ πάνω είναι μέχρι να ζεσταθεί φαντάζομε, μετά φτιάχνει έτσι? Και το δικό μου που είναι 6 μηνών κρατάει κάποια πρωινά 500 rpm πάνω ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί είναι common.

Για τριγμούς λαμπάκια κλπ είναι σκληρό, και δεν ξέρω αν είσαι στην φάση, (όπως ήταν η κοπέλα μου και την μαστίγωσα να το βάψει μπλε και να το πετάξει στην θάλασσα) αλλά είμαι ένα threshold που πλέων το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι δίνει.

Για την ιστορία και εκείνης Γαλλικό ήταν. (ΖΧ αρχαίο)

Το ρελαντί έχει ήδη ανέβει, γιατί το έκανε παλιότερα συνέχεια. Το ανέβασμα του ρελαντί το κάνει όποτε του κατέβει, 2 φορές τελευταίες ήταν όταν γύρισα σπίτι, δηλαδή μετά από μία ώρα οδήγηση..

Ο λογαριασμός για το σενιάρισμα έχει φτάσει κανά 1.000ρικο και δεν ξέρω αν θέλω να τα δώσω για το ρημάδι. Καλύτερα να το δώσω σε κανένα συνεργείο όπως είναι να ησυχάσω.

Θέμε σερβώ μτχ: 150ε

Νέα καντρανιέρα μτχ: 100ε

Δίσκο/πλατώ/βαλβολίνες κλπ: 400ε

Το ηλεκτρικό που έβγαλε θα είναι κανάς αισθητήρα πάλι: 100ε

Το σβήσιμο; Πόσο να πάει; Κάτω από 100 δεν παίζει πάντως, ανάλογα το πρόβλημα.

Το τρίξιμο;

Οι δονήσεις από κιβώτιο πλευρά;

ΕΛΕΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ήταν και η δικιά μου, σκάγανε κουλά, και έσκαγε με την σειρά της 100άρες, 500άρες κλπ, έ αι στο καλό ποια.

Το θέμα είναι (και δεν είμαι στο πορτοφόλι σου φυσικά) πως ακόμα έχει ΤΡΕΛΕΣ προσφορές, σε εκπτώσεις, δόσεις, δωρεάν σέρβις, δώρο ιερόδουλες κλπ κλπ, που ίσως να αξίζει να το κοιτάξεις…

Link to comment
Share on other sites

λιγα λογια για τα γαλλακια :p

To μονο λαμπακι που εχει αναψει καμποσες φορες -και δεν με εχει ενοχλησει- ειναι εκεινο της χαμηλης σταθμης βενζινης.

Και να φανταστειτε ηθελα να το δωσω κιολας για καποιο μεγαλύτερο-δυνατοτερο.

Ευτυχως ζω ελλαδα και θα μπουνε παλι τεκμηρια και ηρθα στα ισια μου.:p

Link to comment
Share on other sites

Πείρε η μάνα μου προ 2ετίας το τελευταίο Clio 1.6 (110 άτια) 5θυρο, turbo cabrio energizer με ABS και αερόσακο.

Γενικά το σπίτι ήταν Ιαπωνικό – κρατούμενο, με εξαίρεση κάτι σποραδικούς Γερμανούς.

Είχα φάει τον πατέρα μου να μην πάρουμε στην μάνα πάλι μικρό Ιαπωνικό (είχαμε και ένα Yaris του αδερφού μου) και να πάρουμε Γαλλικό.

Είχε αναστολές, αλλά τελικά με μπλά μπλά και τσόκαρο QQ κλπ υπέκυψε.

Με τα κλασσικά σχόλια, «αν χαλάσει εσείς θα το πληρώνετε, κλπ κλπ».

Με το που το παραλαμβάνουμε, με ΤΙΓΚΑ ρεζερβουάρ, το λαμπάκι της βενζίνης παρέμενε αναμμένο.

Αιτία? Είχε αφήσει η μάνα μου πρώτη σκάλα όταν το γέμισε στο βενζινάδικο δίπλα από την αντιπροσωπεία και δεν έσβησε το λαμπάκι που έχει (αφού το παραλαμβάνεις πρακτικά άδειο) και έτσι κόλλησε.

Πάμε soft rest όλα ΟΚ.

Μετά από 1,5 μήνα, το climatronic παίρνει από τα 3 το μακρύτερο και απλά ψοφάει. :D

Αλλαγή εντός εγγύησης.

Μετά από 1 μήνα, ΠΑΛΙ :D

Αλλαγή εντός εγγύησης.

Αυτά! 2+ χρόνια τώρα δεν έχει ζητήσει τίποτα, και στον δρόμο είναι καταπληκτικό.

Και στο +? Το service για αλλαγή λαδιών = 65-70€.

Μια χαρά είναι οι Γάλλοι. Ο Ιταλός μου, ή η Ιταλίδα μου μάλλον να δω πως θα βγεί!

Link to comment
Share on other sites

Αν και εχω μια ταση προς τα γερμανικα, να πω απλα οτι ποτε δεν πιστεψα οτι σε ενα αυτοκινητο φταιει η "καταγωγη" του. Γερμανοι, Ιταλοι, Αγγλοι, Γαλλοι, πορτογαλλοι, Κορεατες και Ιαπωνες.

Πιστευω οτι ειναι απλα να σου "κατσει" το αυτοκινητο χωρις προβληματα....

Βεβαια δεν τα φτιαχουν οπως παλια...

Ο πατερας μου εχει ενα Nissan Sunny του 1990. 1.4, 80 αλογα (τα 30 πρεπει να εχουν ψοφησει) με 480.000 χιλιομετρα.

Εκτος απο το air condition που τρυπησε η εβαπορετα και δεν λεει να το φτιαξει εδω και 10 χρονια, το αυτοκινητο στα 19 χρονια δεν εχει βγαλει τιποτα.

Και μιλαμε για ενα απο τα πιο κακοσυντηρημενα που υπαρχουν.

Αλλαγη λαδιων, φιλτρων κλπ, οποτε θυμαται οπως και ολα τα υπολοιπα....

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα, τώρα πια δεν έχει σημασία τόσο η καταγωγή, αλλά μιλάω για αυτοκίνητο 7ετίας το οποίο προσέχω σαν τα μάτια μου. Δεν δικαιολογούνται τόσα προβλήματα (και ένα σωρό άλλα που έχω φτιάξει) για 110.000χλμ που του έχω κάνει πια. Γενικά από λαμπάκια κλπ, στα renault ήταν η χαρά τους. Τώρα πια τι κάνουν δεν ξέρω, αλλά για μένα πλέον μακριά.

Link to comment
Share on other sites

Ο λογαριασμός για το σενιάρισμα έχει φτάσει κανά 1.000ρικο και δεν ξέρω αν θέλω να τα δώσω για το ρημάδι. Καλύτερα να το δώσω σε κανένα συνεργείο όπως είναι να ησυχάσω.

Θέμε σερβώ μτχ: 150ε

Νέα καντρανιέρα μτχ: 100ε

Δίσκο/πλατώ/βαλβολίνες κλπ: 400ε

Το ηλεκτρικό που έβγαλε θα είναι κανάς αισθητήρα πάλι: 100ε

Το σβήσιμο; Πόσο να πάει; Κάτω από 100 δεν παίζει πάντως, ανάλογα το πρόβλημα.

Ρε συ σαν κάπως φουσκωμένες μου φαίνονται οι τιμές...

Link to comment
Share on other sites

Περιλαμβάνουν και εργατικά και είναι καρατσεκαρισμένο το κάθε τι, μη σκας :)

Αν σου φαίνεται ακριβό σαν συντήρηση, ναι το ρημάδι δεν φτάνει που τα βγάζει, τα σκάω κι όλας!

Link to comment
Share on other sites

κυριλε ειναι οι τιμες , το προβλημα ειναι οτι το αμαξι ειναι ΓΑΛΛΙΚΟ . βατραχοφαγοι δεν κανουν για ποιοτικες κατασκευες. Τελικα δε μου ειπε κανεις αν το αφρολεξ που βαζουν στο καπο απο κατω κανει δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα εισαι εσυ νομιζω....

Εχεις αρνητικη αυρα και χαλαει το αυτοκινητο... :tomato:

Εγω που εχω αλλαξει σχεδον τα παντα στο αμαξι?

Λαμδα

Καταλυτη

Κρεμαριερα

Σταυρους

ψαλιδια

Φλαντζα στο καπακι

πλανησμα στο καπακι

Φιλτρα αερα, βενζινης ενεργου ανθρακα

Ζυγοσταθμηση ευθυγραμμιση

Μεσαιο και τελικο καζανακι

Το κοστος δεν θελω να το θυμαμαι καν γιατι μου ερχεται να το καψω ....

Link to comment
Share on other sites

ρε αμα ο ανθρωπος τοχει στο αιμα του να διαλυει οτι μηχανικο πιανει στα χερια του...

ενας δικος μου ανθρωπος 2-3 χρονια εχει v-strom,στα 45Κ χιλιομετρα,με ευλαβικοτατη συντηρηση,πινει λαδι.Και λεμε ΠΟΛΥ λαδι.

Link to comment
Share on other sites

ρε αμα ο ανθρωπος τοχει στο αιμα του να διαλυει οτι μηχανικο πιανει στα χερια του...

ενας δικος μου ανθρωπος 2-3 χρονια εχει v-strom,στα 45Κ χιλιομετρα,με ευλαβικοτατη συντηρηση,πινει λαδι.Και λεμε ΠΟΛΥ λαδι.

να μαθει αλλη φορα να παιρνει HONDA :beer:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

κυριλε ειναι οι τιμες , το προβλημα ειναι οτι το αμαξι ειναι ΓΑΛΛΙΚΟ . βατραχοφαγοι δεν κανουν για ποιοτικες κατασκευες. Τελικα δε μου ειπε κανεις αν το αφρολεξ που βαζουν στο καπο απο κατω κανει δουλεια

Μόνωση στο καπό δε νομίζω να μειώσει το θόρυβο που περνάει στην καμπίνα...

Νομίζω υπάρχει μονωτικό που αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία και τοποθετείται πίσω από τη μηχανή (στο firewall).

Σε εκείνο το σημείο πρέπει να εστιάσεις για να περιορίσεις το θόρυβο από τη μηχανή. :)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Μόνωση στο καπό δε νομίζω να μειώσει το θόρυβο που περνάει στην καμπίνα...

Νομίζω υπάρχει μονωτικό που αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία και τοποθετείται πίσω από τη μηχανή (firewall).

Σε εκείνο το σημείο πρέπει να εστιάσεις για να περιορίσεις το θόρυβο από τη μηχανή. :)

Αυτο το 'firewall'' ποσο στοιχίζει και απο που το προμηθεύεσαι?

:flower:

Link to comment
Share on other sites

Μόνωση στο καπό δε νομίζω να μειώσει το θόρυβο που περνάει στην καμπίνα...

Νομίζω υπάρχει μονωτικό που αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία και τοποθετείται πίσω από τη μηχανή (firewall).

Σε εκείνο το σημείο πρέπει να εστιάσεις για να περιορίσεις το θόρυβο από τη μηχανή. :)

εχει απο αυτο

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.