Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σημερα στην νεα σμυρνη ενα opel corsa περασε φαναρι κοκκινο, τρακαρει με ενα jeep του κατεβαζει τον προφυλακτηρα κατω ΟΛΟ... Αρχιζει να φερνει σβουρες βρισκει μετωπικα ενα 307 του κατεβαζει κατω ψυγεια λαδια κακο, μεχρι μπαρμπριζ εσπασε, συνεχιζει την πορεια του και βρισκει μια bmw του βαζει ολη την πορτα πισω μεσαααααα και σταματαει ....

θα μου πειτε που ειναι το περιεργο... εεεεεεμ το corsa δεν επαθε τιποταααααα, μικρο γρατζουνιες και μικρο σπασιματα στους προφυλακτηρες μονο και ενα κρυσταλλο του φλας εσπασε ... πραγματικα οταν το ειδα μιας κ σταματησα να δω μηπως χτυπησε κανενας εμεινα μλκας...

Link to comment
Share on other sites

Λιγα εχουν ανεβει ακομα γμτ..

http://www.youtube.com/watch?v=ai-iwhET8Po

http://www.youtube.com/watch?v=mQ585B1I2Lk

4 ατομα μεσα να παλευουν με νυχια και με δοντια, και αλλοι 35 εξω να κρατιουνται για να μην πεσουν κατω απ τα γελια :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί φοράνε όλοι κράνος στην Ιταλία όταν οδηγούν δίτροχο;

Έχει πρόστιμο 300€.

Σιγά τα λεφτά!

Είναι τα έξοδα για την πρέσα που πετάνε τη μηχανή σου και την βγάζει κύβο. : )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σημερα με αυτο που ειδα πλεον, οχι μονο δεν εμπιστευομαι τους ελληνες οδηγαρες αλλα πειστηκα οτι η τροχαια, κανει αυτη την δουλεια μονο για να περναει η ωρα....

Κατευθυνομενος στην δουλεια μου, η ωρα περιπου 11.30 το βραδυ.

Σταματημενος στο φαναρι, περιμενω να αναψει το πρασινακι και να ξεκινησω...

Ειχα αργησει ηδη, οποτε ημουν λιγακι βιαστικος.

Περιμενα λοιπον σε διασταυρωση το πρασινο και λογω του οτι η διασταυρωση δεν ειναι ακριβως με ορθες γωνιες, παρατηρω το φαναρι των εκ δεξιων διερχομενων οχηματων.

Βλεπω οτι αναβει κοκκινο και την ιδια στιγμη δυο αυτοκινητα το ενα πισω απο το αλλο να περνανε κανονικα για να μπουνε στον δρομο με κατευθυνση ιδια με την δικη μου.

Τροχαια σταματημενη στα 15 μετρα απο το φαναρι, κανει σινιαλο και ο πρωτος απο τα 2 οχηματα σταματαει... η "κυρια", για να μην την χαρακτηρισω αλλιως, στο 2ο οχημα δεν σταματησε.

Οι τροχαιοι λοιπον την ειχαν στημενη εκει για αυτον ακριβως τον λογο.

Δεν σταματησαν ομως και τα 2 οχηματα.

Κατεβασα το παραθυρο και ζητησα τον λογο...

Η αποστομωτικη απαντηση "δεν την ειδαμε" με εκανε να συγχιστω ακομα περισσοτερο και να πεταξω ενα ξερο "καλα" και να φυγω.

Πιο κατω πετυχα παλι την κυρια, αυτη την φορα να μιλαει στο κινητο...

Καμερες σε καθε φαναρι χθες... οχι τωρα... ΧΘΕΣ...

Επισης, η επιλογη για καταστροφη του κινητου τηλεφωνου με εξοδα του παρανομου δεν ειναι κακη ιδεα...

Για το κοκκινο δεν θα μιλησω... αλλωστε τι να πεις αφου "δεν την ειδαν"...

Link to comment
Share on other sites

θελω να βελτιωσω την ηχομονωση στο φιεσταζζ , πως και τι ξερει κανενας? αυτο το υφασμα που βαζουν κατω απο το καπω κανει δουλεια?

ζαχο ξερεις κανενα στην σαλονικη BTW (μιας και εισαι ξυπνιος τετοια ωρα :smoke:)

Link to comment
Share on other sites

έχεις καθόλου τρέμουλο ή κραδασμούς σε τιμόνι,λεβιέ ταχυτήτων και πεντάλ (φρένου,συμπλέκτη)

αν ναι τότε ο θόρυβος αυξήθηκε λόγω οτι οι βάσεις της μηχανής είναι για αλλαγή.

τουλάχιστον σε μένα με 95.000χλμ από τις 4 βάσεις χαλάρωσαν οι 2 και πάω για αλλαγή πολύ σύντομα.Θα αλλάξω και τις 4 βέβαια.....(δε σηκώνεις και το μοτέρ κάθε μέρα εξάλλου για να αλλάξεις τις μισές)

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι μου τρίζει από κιβώτιο στις 3.000 στροφές, το τιμόνι τρίζει όταν πάω ευθεία με 40-50χλμ, το εσωτερικό κάνει τριγμούς, ανάβουν πάλι λαμπάκια για ηλεκτρική βλάβη που φεύγουν με restart, σε χαμηλό ρελαντί σβήνει μόνο του ή το πιάνει κρίση και ρελαντί δουλεύει κανά 1.000άρι στροφές πιο πάνω.

Έλεος πια 7 χρονών αυτοκίνητο είναι, βλέπω κάτι Starletάκια αθάνατα 15ετίας και αναρωτιέμαι: δεν μπορεί να με λυπηθεί; Θα πάω να το σκοτώσω σε μάντρα πια, ..ρδέλα Γαλλικά.

Link to comment
Share on other sites

και μετα λετε για τους ιταλους.........

Εμενα η αλφα ρομεο (παει παρελθον τωρα:p) , ταλαιπωρημενη βεβαια

πανω απο τα 160-180 ετριζε :p

Οικογ.φιλος εχει σταρλετακι του 92 με 380.000χιλιομετρα και ακομα παει.

Βεβαια απο ηχομονωση δε τα παει καλα αλλα το εχει κανει φορτηγακι με τα εργαλεια που κουβαλαει καθε μερα στη δουλεια.

Το felicia τωρα που εχω...μεχρι τα 120-140 μια χαρα ακουγεται.Ουτε ταμπλω ουτε τιμονι ουτε τπτ

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι μου τρίζει από κιβώτιο στις 3.000 στροφές, το τιμόνι τρίζει όταν πάω ευθεία με 40-50χλμ, το εσωτερικό κάνει τριγμούς, ανάβουν πάλι λαμπάκια για ηλεκτρική βλάβη που φεύγουν με restart, σε χαμηλό ρελαντί σβήνει μόνο του ή το πιάνει κρίση και ρελαντί δουλεύει κανά 1.000άρι στροφές πιο πάνω.

Έλεος πια 7 χρονών αυτοκίνητο είναι, βλέπω κάτι Starletάκια αθάνατα 15ετίας και αναρωτιέμαι: δεν μπορεί να με λυπηθεί; Θα πάω να το σκοτώσω σε μάντρα πια, ..ρδέλα Γαλλικά.

Sprichst du Deutsch?

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E21

27 χρονων κι ακομη θεριζει....(αν δεν ηταν και αυτο το παρκαρισμα της)

Link to comment
Share on other sites

Κλιματισμός, θέρμανση, μόνωση, πόσο καύσιμο καις; τι πληρώνεις σε τέλη κυκλοφορίας;

Ποτηροθήκες έχει; ραδιο-cd; Χώρους; άνεση; ντουλαπάκια-θήκες; ηλεκτρικά παράθυρα; αερόσακους και ζώνες με προεταντήρες;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

LOL Γιάννη!

Το ρελαντί μπορείς να το ανεβάσεις λίγο αν μην σου σβήνει, έχει ντίζα νομίζω το δικό σου.

Για το 1κ πάνω είναι μέχρι να ζεσταθεί φαντάζομε, μετά φτιάχνει έτσι? Και το δικό μου που είναι 6 μηνών κρατάει κάποια πρωινά 500 rpm πάνω ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί είναι common.

Για τριγμούς λαμπάκια κλπ είναι σκληρό, και δεν ξέρω αν είσαι στην φάση, (όπως ήταν η κοπέλα μου και την μαστίγωσα να το βάψει μπλε και να το πετάξει στην θάλασσα) αλλά είμαι ένα threshold που πλέων το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι δίνει.

Για την ιστορία και εκείνης Γαλλικό ήταν. (ΖΧ αρχαίο)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.