o polonos Νοέμβριος 14, 2009 #1101 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2009 Σημερα στην νεα σμυρνη ενα opel corsa περασε φαναρι κοκκινο, τρακαρει με ενα jeep του κατεβαζει τον προφυλακτηρα κατω ΟΛΟ... Αρχιζει να φερνει σβουρες βρισκει μετωπικα ενα 307 του κατεβαζει κατω ψυγεια λαδια κακο, μεχρι μπαρμπριζ εσπασε, συνεχιζει την πορεια του και βρισκει μια bmw του βαζει ολη την πορτα πισω μεσαααααα και σταματαει .... θα μου πειτε που ειναι το περιεργο... εεεεεεμ το corsa δεν επαθε τιποταααααα, μικρο γρατζουνιες και μικρο σπασιματα στους προφυλακτηρες μονο και ενα κρυσταλλο του φλας εσπασε ... πραγματικα οταν το ειδα μιας κ σταματησα να δω μηπως χτυπησε κανενας εμεινα μλκας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Νοέμβριος 14, 2009 #1102 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Okj8aHcn_Yw&feature=player_embedded Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Νοέμβριος 14, 2009 #1103 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2009 Λιγα εχουν ανεβει ακομα γμτ.. http://www.youtube.com/watch?v=ai-iwhET8Po http://www.youtube.com/watch?v=mQ585B1I2Lk 4 ατομα μεσα να παλευουν με νυχια και με δοντια, και αλλοι 35 εξω να κρατιουνται για να μην πεσουν κατω απ τα γελια Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Νοέμβριος 14, 2009 #1104 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2009 Καλό!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 18, 2009 #1105 Κοινοποίηση Νοέμβριος 18, 2009 Και γιατί φοράνε όλοι κράνος στην Ιταλία όταν οδηγούν δίτροχο;Έχει πρόστιμο 300€.Σιγά τα λεφτά!Είναι τα έξοδα για την πρέσα που πετάνε τη μηχανή σου και την βγάζει κύβο. : ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 19, 2009 #1106 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2009 Σημερα με αυτο που ειδα πλεον, οχι μονο δεν εμπιστευομαι τους ελληνες οδηγαρες αλλα πειστηκα οτι η τροχαια, κανει αυτη την δουλεια μονο για να περναει η ωρα....Κατευθυνομενος στην δουλεια μου, η ωρα περιπου 11.30 το βραδυ.Σταματημενος στο φαναρι, περιμενω να αναψει το πρασινακι και να ξεκινησω...Ειχα αργησει ηδη, οποτε ημουν λιγακι βιαστικος.Περιμενα λοιπον σε διασταυρωση το πρασινο και λογω του οτι η διασταυρωση δεν ειναι ακριβως με ορθες γωνιες, παρατηρω το φαναρι των εκ δεξιων διερχομενων οχηματων.Βλεπω οτι αναβει κοκκινο και την ιδια στιγμη δυο αυτοκινητα το ενα πισω απο το αλλο να περνανε κανονικα για να μπουνε στον δρομο με κατευθυνση ιδια με την δικη μου.Τροχαια σταματημενη στα 15 μετρα απο το φαναρι, κανει σινιαλο και ο πρωτος απο τα 2 οχηματα σταματαει... η "κυρια", για να μην την χαρακτηρισω αλλιως, στο 2ο οχημα δεν σταματησε.Οι τροχαιοι λοιπον την ειχαν στημενη εκει για αυτον ακριβως τον λογο. Δεν σταματησαν ομως και τα 2 οχηματα.Κατεβασα το παραθυρο και ζητησα τον λογο... Η αποστομωτικη απαντηση "δεν την ειδαμε" με εκανε να συγχιστω ακομα περισσοτερο και να πεταξω ενα ξερο "καλα" και να φυγω.Πιο κατω πετυχα παλι την κυρια, αυτη την φορα να μιλαει στο κινητο...Καμερες σε καθε φαναρι χθες... οχι τωρα... ΧΘΕΣ...Επισης, η επιλογη για καταστροφη του κινητου τηλεφωνου με εξοδα του παρανομου δεν ειναι κακη ιδεα... Για το κοκκινο δεν θα μιλησω... αλλωστε τι να πεις αφου "δεν την ειδαν"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 20, 2009 #1107 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 θελω να βελτιωσω την ηχομονωση στο φιεσταζζ , πως και τι ξερει κανενας? αυτο το υφασμα που βαζουν κατω απο το καπω κανει δουλεια? ζαχο ξερεις κανενα στην σαλονικη BTW (μιας και εισαι ξυπνιος τετοια ωρα :smoke:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 20, 2009 #1108 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 από που παίρνεις τον περισσότερο θόρυβο?μηχανή?πόρτες?τρίζει κανα ταμπλό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 20, 2009 #1109 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 Για αρχη αλλαξε τα λαστιχα στις πορτες. Ποσα ΚΜ εχει το αυτοκινητο?Δεν ξερω καποιον παντως για κατι τετοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 20, 2009 #1110 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 113 χιλιαδες εχει , λαστιχα πορτες ταμπλω ειναι ολα κομπλε (ΦΤΟΥ) , νομιζω οτι απο τη μηχανη ερχεται ο πιο πολυς θορυβος αν και θα ενισχυσω και τη μονωση στις πορτες Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 20, 2009 #1111 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 έχεις καθόλου τρέμουλο ή κραδασμούς σε τιμόνι,λεβιέ ταχυτήτων και πεντάλ (φρένου,συμπλέκτη)αν ναι τότε ο θόρυβος αυξήθηκε λόγω οτι οι βάσεις της μηχανής είναι για αλλαγή.τουλάχιστον σε μένα με 95.000χλμ από τις 4 βάσεις χαλάρωσαν οι 2 και πάω για αλλαγή πολύ σύντομα.Θα αλλάξω και τις 4 βέβαια.....(δε σηκώνεις και το μοτέρ κάθε μέρα εξάλλου για να αλλάξεις τις μισές) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 20, 2009 #1112 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 οχι ρε δεν εχω κανενα συμπτωμα απο αυτα που λες, ισως να ειναι καΙ ΤΑ ΛΑΧτιχα Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 20, 2009 #1113 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 ποιά λάστιχα ακριβως...τα πατούμενα ή στις πόρτες?για μένα ή για σένα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 20, 2009 #1114 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 τα λαστιχα ρε στις ροδες , ειναι για αλλαγη ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 20, 2009 #1115 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 τα λάστιχα φταίνε τότες.100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Νοέμβριος 20, 2009 #1116 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 Το αμάξι μου τρίζει από κιβώτιο στις 3.000 στροφές, το τιμόνι τρίζει όταν πάω ευθεία με 40-50χλμ, το εσωτερικό κάνει τριγμούς, ανάβουν πάλι λαμπάκια για ηλεκτρική βλάβη που φεύγουν με restart, σε χαμηλό ρελαντί σβήνει μόνο του ή το πιάνει κρίση και ρελαντί δουλεύει κανά 1.000άρι στροφές πιο πάνω.Έλεος πια 7 χρονών αυτοκίνητο είναι, βλέπω κάτι Starletάκια αθάνατα 15ετίας και αναρωτιέμαι: δεν μπορεί να με λυπηθεί; Θα πάω να το σκοτώσω σε μάντρα πια, ..ρδέλα Γαλλικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 20, 2009 #1117 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 και μετα λετε για τους ιταλους......... Εμενα η αλφα ρομεο (παει παρελθον τωρα) , ταλαιπωρημενη βεβαια πανω απο τα 160-180 ετριζε Οικογ.φιλος εχει σταρλετακι του 92 με 380.000χιλιομετρα και ακομα παει. Βεβαια απο ηχομονωση δε τα παει καλα αλλα το εχει κανει φορτηγακι με τα εργαλεια που κουβαλαει καθε μερα στη δουλεια. Το felicia τωρα που εχω...μεχρι τα 120-140 μια χαρα ακουγεται.Ουτε ταμπλω ουτε τιμονι ουτε τπτ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 20, 2009 #1118 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 Το αμάξι μου τρίζει από κιβώτιο στις 3.000 στροφές, το τιμόνι τρίζει όταν πάω ευθεία με 40-50χλμ, το εσωτερικό κάνει τριγμούς, ανάβουν πάλι λαμπάκια για ηλεκτρική βλάβη που φεύγουν με restart, σε χαμηλό ρελαντί σβήνει μόνο του ή το πιάνει κρίση και ρελαντί δουλεύει κανά 1.000άρι στροφές πιο πάνω.Έλεος πια 7 χρονών αυτοκίνητο είναι, βλέπω κάτι Starletάκια αθάνατα 15ετίας και αναρωτιέμαι: δεν μπορεί να με λυπηθεί; Θα πάω να το σκοτώσω σε μάντρα πια, ..ρδέλα Γαλλικά.Sprichst du Deutsch?http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E2127 χρονων κι ακομη θεριζει....(αν δεν ηταν και αυτο το παρκαρισμα της) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Νοέμβριος 20, 2009 #1119 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 Κλιματισμός, θέρμανση, μόνωση, πόσο καύσιμο καις; τι πληρώνεις σε τέλη κυκλοφορίας;Ποτηροθήκες έχει; ραδιο-cd; Χώρους; άνεση; ντουλαπάκια-θήκες; ηλεκτρικά παράθυρα; αερόσακους και ζώνες με προεταντήρες; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Νοέμβριος 20, 2009 #1120 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2009 LOL Γιάννη!Το ρελαντί μπορείς να το ανεβάσεις λίγο αν μην σου σβήνει, έχει ντίζα νομίζω το δικό σου.Για το 1κ πάνω είναι μέχρι να ζεσταθεί φαντάζομε, μετά φτιάχνει έτσι? Και το δικό μου που είναι 6 μηνών κρατάει κάποια πρωινά 500 rpm πάνω ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί είναι common.Για τριγμούς λαμπάκια κλπ είναι σκληρό, και δεν ξέρω αν είσαι στην φάση, (όπως ήταν η κοπέλα μου και την μαστίγωσα να το βάψει μπλε και να το πετάξει στην θάλασσα) αλλά είμαι ένα threshold που πλέων το αμάξι ζητάει περισσότερα από ότι δίνει. Για την ιστορία και εκείνης Γαλλικό ήταν. (ΖΧ αρχαίο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts