AN7 OverClocker Νοέμβριος 9, 2009 #1061 Νοέμβριος 9, 2009 Πιθανότατα ναι. Αλλά προσωπικά δεν το κάνω γιατί βαριέμαι να τρέχω μετά να μου το σβήσουν στον εγκέφαλο.Δεν είναι πιθανότατα,είναι δεδομενο ότι για να σου πετάξει error λόγο ΜΑΦ και χοάνης έχεις κάνει κάτι λάθος.Το πιο κλασικό είναι να βάζουν μεγαλύτερη διάμετρο σωλήνα στο MAF housing.Αντί για 59 μαμά να έβαλαν 70 και μετά αναρωτιόντουσαν γιατί μπέρδευε και έσβηνε στο ρελαντί.Κάθεσαι,διαβάζεις και την βάζεις χωρίς να σου πετάξει ποτέ error.Ασφαλές, ναι, με την έννοια ότι παρέχει το καλύτερο φιλτράρισμα.Ποιος είναι ο λόγος που τα μαμά έχουν περιορισμένη ροή?Καλύτερο φιλτράρισμα?Και μην ακούσσω ότι τα after market είναι καλύτερα απ τα μαμά.Γιατί εταιρίες δισεκατομμυρίων δεν νομίζω να μην το έχουν ψάξει όσο κάποιες εταιρίες μερικών εκατομμυρίων δολαρίων.
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 9, 2009 #1062 Νοέμβριος 9, 2009 Και μην ακούσσω ότι τα after market είναι καλύτερα απ τα μαμά.Γιατί εταιρίες δισεκατομμυρίων δεν νομίζω να μην το έχουν ψάξει όσο κάποιες εταιρίες μερικών εκατομμυρίων δολαρίων.Τα δισεκατομμύρια δεν προσθέτουν συλλογική ευφυΐα στον μηχανικό η στην ομάδα που σχεδιάζει. Ένας προικισμένος μηχανικός σε μια μικρή εταιρία μπορεί να κάνει τη διαφορά.Πέρα από αυτό οι κατασκευαστές λειτουργούν με σκοπιμότητα.
Tsakonas Νοέμβριος 9, 2009 #1063 Νοέμβριος 9, 2009 3.Το πιο ασφαλές για το μοτέρ φίλτρο είναι το μαμα. . και -Μην ακούω μλκίες,και γώ το έχω βγάλει,αλλά υπάρχει λόγος που το μαμά φίλτρο έχει πάντα περιορισμένη ροή αέρα. ε?Συμφωνω ως προς το εξης=Μεσα εκει στους κυλινδρους οι αποστασεις πιστονιου-κυλινδρου ειναι τοσο μικρες που ενα σκουπιδακι να εισχωρησει παραπανω απο το οριο ανοχης (πως το λενε οι μηχανικοι γμτ) μπορει με λιγη ατυχια να κανει απιστευτη ζημια.Δεν το συζητω για τουρμπο-κομπρεσσορ και τον κινδυνο που διατρεχει η τουρμπιναΑπο εκει και περα ο κατασκευαστης εχει σκοπο να περιορισει και τον θορυβο.
AN7 OverClocker Νοέμβριος 9, 2009 #1064 Νοέμβριος 9, 2009 Τα δισεκατομμύρια δεν προσθέτουν συλλογική ευφυΐα στον μηχανικό η στην ομάδα που σχεδιάζει. Ένας προικισμένος μηχανικός σε μια μικρή εταιρία μπορεί να κάνει τη διαφορά.Πέρα από αυτό οι κατασκευαστές λειτουργούν με σκοπιμότητα.Δεν είναι μια εταιρία μόνο,4-5 είναι,άρα δεν μιλάμε για ΤΟ μυαλό.Εδώ δεν λέμε για μικρή εταιρία.Μιλάμε για μια αυτοκινητοβιομηχανία που έχει σπαταλήσει ΤΑ δις σε R&D για να είναι το αυτοκίνητο αξιόπιστο(υποτίθεται) και με αξιόλογες επιδόσεις υπ οποιαδήποτε συνθήκη και έχει τεχνογνωσία στο θέμα πάνω από τα διπλά χρόνια των εταιριών αυτών.Τι σκοπιμότητα μπορεί να έχει ο κατασκευαστής στο φίλτρο?Δλδ θες να μου πείς ότι η BMW πχ στα M cars που τα κάνει πολυ-πετάλουδα για το απόλυτο που μπορεί να βγάλει,δεν σκέφτηκε ποτέ να βάλει ένα φίλτρο απ την Κ&Ν,BMC,APEXi etc.Μην λέμε ότι θέλουμε.Μήπως τελικά όντως δεν καλύπτουν κάποια standards ακόμα?Η μήπως τελικά οι κατασκευαστές συνωμοτούν εναντίων μας για να κατακτήσουν το σύμπαν?@Tsakonas ο κατασκευαστής μπορεί να περιορίσει τον ήχο όπως αυτός θέλει ανεξάρτητα απ το φίλτρο.Διαφορετικά διαφράγματα στην εισαγωγή,άλλες κυψέλες κτλπ χωρίς μείωση απόδοσης.
spresv Νοέμβριος 9, 2009 #1065 Νοέμβριος 9, 2009 Εχω βαρεθει να ακουω, σε ολα τα επιπεδα, οτι ο κατασκευαστης ξερει καλυτερα απο την ταδε εταιρια, απο τον δεινα μαστορα ή απο τον παρακειθε χομπιστα, οταν επιλεγει το οποιο εξαρτημα, οποτε δεν πρεπει να ανακατευεσαι. Ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι ο καθε κατασκευαστης ξερει καλυτερα απο οποιονδηποτε αλλον τι ειναι καλυτερο για το προϊον του. Ειμαι το ιδιο σιγουρος οτι η γνωση του αυτη δεν αντικατοπτριζεται στο τελικο εξαρτημα που μπαινει στο προϊον. Πιο απλα, σιγουρα μπορει να επιλεξει/σχεδιασει την καλυτερη φιλτροχοανη, η οποια θα του στοιχισει 10€. Ενα απλο πανελ φιλτρο ομως θα του κοστισει μισο € και θα ειναι απο οριακα και πανω πιο ασφαλες απο την εταιρη επιλογη, ωστε να του παρουσιασει εστω και οριακα λιγοτερα προβληματα απο την εναλλακτικη (παλι μειωση κοστους).Πρωτα το κοστος, και μετα ολα τα αλλα.
AN7 OverClocker Νοέμβριος 9, 2009 #1066 Νοέμβριος 9, 2009 Εχω βαρεθει να ακουω, σε ολα τα επιπεδα, οτι ο κατασκευαστης ξερει καλυτερα απο την ταδε εταιρια, απο τον δεινα μαστορα ή απο τον παρακειθε χομπιστα, οταν επιλεγει το οποιο εξαρτημα, οποτε δεν πρεπει να ανακατευεσαι. Ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι ο καθε κατασκευαστης ξερει καλυτερα απο οποιονδηποτε αλλον τι ειναι καλυτερο για το προϊον του. Ειμαι το ιδιο σιγουρος οτι η γνωση του αυτη δεν αντικατοπτριζεται στο τελικο εξαρτημα που μπαινει στο προϊον. Πιο απλα, σιγουρα μπορει να επιλεξει/σχεδιασει την καλυτερη φιλτροχοανη, η οποια θα του στοιχισει 10€. Ενα απλο πανελ φιλτρο ομως θα του κοστισει μισο € και θα ειναι απο οριακα και πανω πιο ασφαλες απο την εταιρη επιλογη, ωστε να του παρουσιασει εστω και οριακα λιγοτερα προβληματα απο την εναλλακτικη (παλι μειωση κοστους).Πρωτα το κοστος, και μετα ολα τα αλλα.Στο yaris κοιτάς το κόστος.Στην Μ5,F430,911 Turbo,Gallardo,Murchielago.... etc κοιτάς τα 20$ που μπορείς να γλιτώσεις?Ο καθένας κάνει την επιλογή του και παίρνει τα ρίσκα του.Όπως και εγώ με την φιλτροχοάνη.Πρέπει να προσέχω τα νερά.Να την καθαρίζω συχνά.Να ελεγχω αν άνοιξε τρύπα.Να ελέγχω αν βάζει σκόνη μέσα.Να διαβάσω για την καλύτερη δυνατή εφορμογήΝα μην κάψω τον MAF(300+€ σαν γνήσιο ανταλακτικό)Να να να.Είναι επιλογή μου.Ο κατασκευαστής σου δίνει ένα προιόν που για 60.000χλμ το μονο που θα πρέπει να κάνεις είναι στα 30.000 να το βγάλεις,να δείς πως είναι και αν χρειαστεί να το φυσήξεις ξεχνώντας όλα τα παραπάνω.
Kostas007 Νοέμβριος 9, 2009 #1067 Νοέμβριος 9, 2009 δηλαδη θεωρεις ολα τα aftermarket μουφα?ξεχνας οτι ο κατασκευαστης θελει να περιορισει και το κοστος
spresv Νοέμβριος 9, 2009 #1068 Νοέμβριος 9, 2009 Μα μια Gallardo ή μια F430 δεν θα εχει το ιδιο φιλτρο, μιας και πιασαμε το συγκεκριμενο, με ενα yaris. Εχε κατα νου οτι συγκρινεις υπερειδικες κατασκευες με μικρο αυτοκινητο πολης, προφανως και τα πραγματα ειναι διαφορετικα, και προφανως εκει γινεται η "επιδειξη" τροπον τινα, απο μερους του κατασκευαστη.
AN7 OverClocker Νοέμβριος 9, 2009 #1069 Νοέμβριος 9, 2009 δηλαδη θεωρεις ολα τα aftermarket μουφα?ξεχνας οτι ο κατασκευαστης θελει να περιορισει και το κοστος Είπα πουθενά εγώ αυτό το πράγμα? Κάπου μπερδεύτηκες μάλλον. Μα μια Gallardo ή μια F430 δεν θα εχει το ιδιο φιλτρο, μιας και πιασαμε το συγκεκριμενο, με ενα yaris. Εχε κατα νου οτι συγκρινεις υπερειδικες κατασκευες με μικρο αυτοκινητο πολης, προφανως και τα πραγματα ειναι διαφορετικα, και προφανως εκει γινεται η "επιδειξη" τροπον τινα, απο μερους του κατασκευαστη. Δεν νομίζω πως έχουν διαφορά. Εσύ όμως έθεσες το οικονομικό θέμα,που εγώ δεν το σχολίασα καν.Αναφέρθηκα μόνο σε θέμα περιορισμών ασφαλής λειτουργίας του κινητήρα. Δλδ εσύ θεωρείς το K&N,BMC etc πιο αξιόπιστα υπ όλες τις συνθήκες με τα μαμά?Και ας είναι πολύ χαμηλότερου κόστους? Μιλάμε τώρα συγκεκριμένα και μόνο για τα φίλτρα και το αν τα aftermarket είναι το ίδιο αξιόπιστα με τα μαμα υπό όλες τις συνθήκες. Γιατί υπάρχουν 1000-2 άλλα που τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά(πχ αναρτήσεις)
Kostas007 Νοέμβριος 9, 2009 #1070 Νοέμβριος 9, 2009 Είπα πουθενά εγώ αυτό το πράγμα?Κάπου μπερδεύτηκες μάλλον.εμμεσα εννοησες οτι δεν εχουν λογο υπαρξης επειδη ο κατασκευαστης ξερει καλυτερα.αυτο δεν ειπες?
AN7 OverClocker Νοέμβριος 9, 2009 #1072 Νοέμβριος 9, 2009 Εδώ ακριβώς λέω αυτό το πράγμα???Ο καθένας κάνει την επιλογή του και παίρνει τα ρίσκα του.Όπως και εγώ με την φιλτροχοάνη.Πρέπει να προσέχω τα νερά.Να την καθαρίζω συχνά.Να ελεγχω αν άνοιξε τρύπα.Να ελέγχω αν βάζει σκόνη μέσα.Να διαβάσω για την καλύτερη δυνατή εφορμογήΝα μην κάψω τον MAF(300+€ σαν γνήσιο ανταλακτικό)Να να να.Είναι επιλογή μου.Ο κατασκευαστής σου δίνει ένα προιόν που για 60.000χλμ το μονο που θα πρέπει να κάνεις είναι στα 30.000 να το βγάλεις,να δείς πως είναι και αν χρειαστεί να το φυσήξεις ξεχνώντας όλα τα παραπάνω.Πάντα μιλούσα σαν αξιοπιστία σε όλες τις συνθήκες.
nickstamat Νοέμβριος 10, 2009 #1073 Νοέμβριος 10, 2009 Παίδες, μη χαλιέστε. Από τη μία, ο ΑΝ7 μιλάει για αξιοπιστία, αφού ο κατασκευαστής μπορεί να μη φτιάχνει το απόλυτο, όμως φτιάχνει κάτι που θα δουλεύει χωρίς προβλήματα, χωρίς ανάγκη συντήρησης από τον οδηγό, εγγυημένα. Από την άλλη, ίσως οι κατασκευαστές όπως η K&N να φτιάχνουν λύσεις πιο μελετημένες και εξίσου αποδοτικές στο φιλτράρισμα, επειδή ακριβώς εξειδικεύονται σε φίλτρα. Έχετε και οι δύο τα δίκια σας, απλώς το βλέπετε από διαφορετική σκοπιά. Προσωπικά, αυτή τη στιγμή είμαι πολύ χαρούμενος που δουλεύει άψογα το πανελάκι που πήρα
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 10, 2009 #1074 Νοέμβριος 10, 2009 Πάντα μιλούσα σαν αξιοπιστία σε όλες τις συνθήκες.Σε πια αξιοπιστία αναφερόμαστε όταν η VW σταμάτησε να βάζει Bosch παρελκυόμενα στα αυτοκίνητα της και έβαζε Valeo επειδή ήταν φτηνότερα;Όταν έμεινε στο δρόμο για τρίτη φορά από AVR ο φίλος μου ο Νίκος με το passat όπως έλυσε το αλτενεϊτορ το πέταξε στα σκουπίδια και έβαλε Bosch.Έχω εκατοντάδες τέτοια να σου γράψω. Αλλά: Όπως εγώ δεν έχω βαρύνουσα άποψη περί υπερχρονισμού, έτσι και εσύ δεν μπορεί να έχεις, όταν οι γνώσεις σου προέρχονται από πληροφορίες και δεν έχεις ποτέ σου τρίψει έστω μια βαλβίδα.Πάρε ένα φτηνό σαράβαλο και βελτίωσε το μόνος. Θα δεις τον κόσμο του αυτοκινήτου με άλλο μάτι. ; )
AN7 OverClocker Νοέμβριος 10, 2009 #1075 Νοέμβριος 10, 2009 Σε πια αξιοπιστία αναφερόμαστε όταν η VW σταμάτησε να βάζει Bosch παρελκυόμενα στα αυτοκίνητα της και έβαζε Valeo επειδή ήταν φτηνότερα;Όταν έμεινε στο δρόμο για τρίτη φορά από AVR ο φίλος μου ο Νίκος με το passat όπως έλυσε το αλτενεϊτορ το πέταξε στα σκουπίδια και έβαλε Bosch.Έχω εκατοντάδες τέτοια να σου γράψω. Αλλά: Όπως εγώ δεν έχω βαρύνουσα άποψη περί υπερχρονισμού, έτσι και εσύ δεν μπορεί να έχεις, όταν οι γνώσεις σου προέρχονται από πληροφορίες και δεν έχεις ποτέ σου τρίψει έστω μια βαλβίδα.Πάρε ένα φτηνό σαράβαλο και βελτίωσε το μόνος. Θα δεις τον κόσμο του αυτοκινήτου με άλλο μάτι. ; )Επειδη δεν ξέρεις τι έχω κάνει καλύτερα άστο το δίδαγμα ηλικίας έξω.Βαλβίδα μπορεί να μην έχω τρύψει αλλά απ τα 12 μου ξεκίναγα να λύνω καρμπυρατερ BMW E21,solex ήταν το πρώτο αν θυμάμαι καλά,μετά μπήκαν webber.Μετά προχόραγα και παρακάτω.Αλλά όντως βαλβίδα δεν χρειάστηκε να τρίψω.οκε?Είναι πιο βαριά πλέον η αποψή μου ή πρέπει να έχω φτάσει στον στρόφαλο για να ξέρω?Μην ξεχνάς κάτι.Χωρίς γνώσεις δεν πήγε κανένας πουθενά.Όλοι διάβασαν ένα βιβλίο για να αρχίσουν να λύνουν.Άμα θές να σου δώσω ένα καλό που έχω.
Κοπρίτης Νοέμβριος 10, 2009 #1076 Νοέμβριος 10, 2009 αφεντικο εγω που εχω τριψει βαλβιδες εχω θυριδωσει διχρονιλες κι εχω περασει κι ελατηρια...το περναω το μαθημα?:jump1:@ΑΝ7 δεν χρειαζεται ειρωνια ρε συγιατι αρπαζεσαι Παντα καποιος θα ξερει περισσοτερα απο εμαςδεν τιθεται αυτοματα θεμα ανταγωνισμουαπλα αλλη βαρυτητα εχει η αποψη του ενος και αλλη του αλλου
spresv Νοέμβριος 10, 2009 #1077 Νοέμβριος 10, 2009 Γνωριζει κανεις εναν λογικου κοστους τροπο να φερει ολοκληρο αυτοκινητο απ' εξω σαν ανταλλακτικα? Εαν οχι, γνωριζει καποιος αν λειτουργουν μεταφορικες που να φερνουν βαρια (ανω των 30-50 κιλων) κιβωτια, χωρις περιορισμο στον χρονο παραδοσης? (προφανως για μειωση του κοστους).
charly13 Νοέμβριος 10, 2009 #1078 Νοέμβριος 10, 2009 Γνωριζει κανεις εναν λογικου κοστους τροπο να φερει ολοκληρο αυτοκινητο απ' εξω σαν ανταλλακτικα? Εαν οχι, γνωριζει καποιος αν λειτουργουν μεταφορικες που να φερνουν βαρια (ανω των 30-50 κιλων) κιβωτια, χωρις περιορισμο στον χρονο παραδοσης? (προφανως για μειωση του κοστους).Πως θα το συναρμολογησεις μετα?μονος σου?
spresv Νοέμβριος 10, 2009 #1079 Νοέμβριος 10, 2009 Εννοω ολοκληρο αυτοκινητο, αλλα οχι προς κυκλοφορια, να μην εκτελωνιστει δηλαδη, να περασει σαν ανταλλακτικα. Οχι οτι θα ειχα και κανενα προβλημα να το συναρμολογησω μονος μου το συγκεκριμενο, αλλα that's not the point. Ουτως η αλλως, και αυτο που θελω, ουσιαστικα προικα για το δικο μου θα ειναι.
PetrosD Νοέμβριος 10, 2009 #1080 Νοέμβριος 10, 2009 Γίνεται. Ένας φίλος είναι γραμμένος σε ένα Club της Αγγλίας για το αυτοκίνητό του. Εκεί βρήκε κινητήρα, κιβώτιο, εμπρός και πίσω παρμπρίζ, ελατήρια και κρεμαγιέρα. Συνεννοήθηκε με τον πωλητή, του τα έβαλε σε μια παλέτα, τα σκέπασε με χαρτόνια και υφάσματα, τα έδεσε με μεταλλικά δεσμά για να μην μπορούν να τα ανοίξουν εύκολα και του τα έστειλε. 150 ευρώ μεταφορικά και άλλα 50 για να του τα φέρει σπίτι του ένα φορτηγό από το λιμάνι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.