Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εχω βαρεθει να ακουω, σε ολα τα επιπεδα, οτι ο κατασκευαστης ξερει καλυτερα απο την ταδε εταιρια, απο τον δεινα μαστορα ή απο τον παρακειθε χομπιστα, οταν επιλεγει το οποιο εξαρτημα, οποτε δεν πρεπει να ανακατευεσαι.

Ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι ο καθε κατασκευαστης ξερει καλυτερα απο οποιονδηποτε αλλον τι ειναι καλυτερο για το προϊον του. Ειμαι το ιδιο σιγουρος οτι η γνωση του αυτη δεν αντικατοπτριζεται στο τελικο εξαρτημα που μπαινει στο προϊον. Πιο απλα, σιγουρα μπορει να επιλεξει/σχεδιασει την καλυτερη φιλτροχοανη, η οποια θα του στοιχισει 10€. Ενα απλο πανελ φιλτρο ομως θα του κοστισει μισο € και θα ειναι απο οριακα και πανω πιο ασφαλες απο την εταιρη επιλογη, ωστε να του παρουσιασει εστω και οριακα λιγοτερα προβληματα απο την εναλλακτικη (παλι μειωση κοστους).

Πρωτα το κοστος, και μετα ολα τα αλλα.

Στο yaris κοιτάς το κόστος.

Στην Μ5,F430,911 Turbo,Gallardo,Murchielago.... etc κοιτάς τα 20$ που μπορείς να γλιτώσεις?

Ο καθένας κάνει την επιλογή του και παίρνει τα ρίσκα του.

Όπως και εγώ με την φιλτροχοάνη.

Πρέπει να προσέχω τα νερά.

Να την καθαρίζω συχνά.

Να ελεγχω αν άνοιξε τρύπα.

Να ελέγχω αν βάζει σκόνη μέσα.

Να διαβάσω για την καλύτερη δυνατή εφορμογή

Να μην κάψω τον MAF(300+€ σαν γνήσιο ανταλακτικό)

Να να να.

Είναι επιλογή μου.

Ο κατασκευαστής σου δίνει ένα προιόν που για 60.000χλμ το μονο που θα πρέπει να κάνεις είναι στα 30.000 να το βγάλεις,να δείς πως είναι και αν χρειαστεί να το φυσήξεις ξεχνώντας όλα τα παραπάνω.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Μα μια Gallardo ή μια F430 δεν θα εχει το ιδιο φιλτρο, μιας και πιασαμε το συγκεκριμενο, με ενα yaris. Εχε κατα νου οτι συγκρινεις υπερειδικες κατασκευες με μικρο αυτοκινητο πολης, προφανως και τα πραγματα ειναι διαφορετικα, και προφανως εκει γινεται η "επιδειξη" τροπον τινα, απο μερους του κατασκευαστη.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη θεωρεις ολα τα aftermarket μουφα?

ξεχνας οτι ο κατασκευαστης θελει να περιορισει και το κοστος

Είπα πουθενά εγώ αυτό το πράγμα? :confused:

Κάπου μπερδεύτηκες μάλλον.

Μα μια Gallardo ή μια F430 δεν θα εχει το ιδιο φιλτρο, μιας και πιασαμε το συγκεκριμενο, με ενα yaris. Εχε κατα νου οτι συγκρινεις υπερειδικες κατασκευες με μικρο αυτοκινητο πολης, προφανως και τα πραγματα ειναι διαφορετικα, και προφανως εκει γινεται η "επιδειξη" τροπον τινα, απο μερους του κατασκευαστη.

Δεν νομίζω πως έχουν διαφορά.

Εσύ όμως έθεσες το οικονομικό θέμα,που εγώ δεν το σχολίασα καν.Αναφέρθηκα μόνο σε θέμα περιορισμών ασφαλής λειτουργίας του κινητήρα.

Δλδ εσύ θεωρείς το K&N,BMC etc πιο αξιόπιστα υπ όλες τις συνθήκες με τα μαμά?Και ας είναι πολύ χαμηλότερου κόστους?

Μιλάμε τώρα συγκεκριμένα και μόνο για τα φίλτρα και το αν τα aftermarket είναι το ίδιο αξιόπιστα με τα μαμα υπό όλες τις συνθήκες.

Γιατί υπάρχουν 1000-2 άλλα που τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά(πχ αναρτήσεις)

Link to comment
Share on other sites

Είπα πουθενά εγώ αυτό το πράγμα?

Κάπου μπερδεύτηκες μάλλον.

εμμεσα εννοησες οτι δεν εχουν λογο υπαρξης επειδη ο κατασκευαστης ξερει καλυτερα.

αυτο δεν ειπες?

Link to comment
Share on other sites

Εδώ ακριβώς λέω αυτό το πράγμα???

Ο καθένας κάνει την επιλογή του και παίρνει τα ρίσκα του.

Όπως και εγώ με την φιλτροχοάνη.

Πρέπει να προσέχω τα νερά.

Να την καθαρίζω συχνά.

Να ελεγχω αν άνοιξε τρύπα.

Να ελέγχω αν βάζει σκόνη μέσα.

Να διαβάσω για την καλύτερη δυνατή εφορμογή

Να μην κάψω τον MAF(300+€ σαν γνήσιο ανταλακτικό)

Να να να.

Είναι επιλογή μου.

Ο κατασκευαστής σου δίνει ένα προιόν που για 60.000χλμ το μονο που θα πρέπει να κάνεις είναι στα 30.000 να το βγάλεις,να δείς πως είναι και αν χρειαστεί να το φυσήξεις ξεχνώντας όλα τα παραπάνω.

Πάντα μιλούσα σαν αξιοπιστία σε όλες τις συνθήκες.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, μη χαλιέστε.

Από τη μία, ο ΑΝ7 μιλάει για αξιοπιστία, αφού ο κατασκευαστής μπορεί να μη φτιάχνει το απόλυτο, όμως φτιάχνει κάτι που θα δουλεύει χωρίς προβλήματα, χωρίς ανάγκη συντήρησης από τον οδηγό, εγγυημένα.

Από την άλλη, ίσως οι κατασκευαστές όπως η K&N να φτιάχνουν λύσεις πιο μελετημένες και εξίσου αποδοτικές στο φιλτράρισμα, επειδή ακριβώς εξειδικεύονται σε φίλτρα.

Έχετε και οι δύο τα δίκια σας, απλώς το βλέπετε από διαφορετική σκοπιά. :)

Προσωπικά, αυτή τη στιγμή είμαι πολύ χαρούμενος που δουλεύει άψογα το πανελάκι που πήρα :p

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Πάντα μιλούσα σαν αξιοπιστία σε όλες τις συνθήκες.

Σε πια αξιοπιστία αναφερόμαστε όταν η VW σταμάτησε να βάζει Bosch παρελκυόμενα στα αυτοκίνητα της και έβαζε Valeo επειδή ήταν φτηνότερα;

Όταν έμεινε στο δρόμο για τρίτη φορά από AVR ο φίλος μου ο Νίκος με το passat όπως έλυσε το αλτενεϊτορ το πέταξε στα σκουπίδια και έβαλε Bosch.

Έχω εκατοντάδες τέτοια να σου γράψω.

Αλλά: Όπως εγώ δεν έχω βαρύνουσα άποψη περί υπερχρονισμού, έτσι και εσύ δεν μπορεί να έχεις, όταν οι γνώσεις σου προέρχονται από πληροφορίες και δεν έχεις ποτέ σου τρίψει έστω μια βαλβίδα.

Πάρε ένα φτηνό σαράβαλο και βελτίωσε το μόνος. Θα δεις τον κόσμο του αυτοκινήτου με άλλο μάτι. ; )

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σε πια αξιοπιστία αναφερόμαστε όταν η VW σταμάτησε να βάζει Bosch παρελκυόμενα στα αυτοκίνητα της και έβαζε Valeo επειδή ήταν φτηνότερα;

Όταν έμεινε στο δρόμο για τρίτη φορά από AVR ο φίλος μου ο Νίκος με το passat όπως έλυσε το αλτενεϊτορ το πέταξε στα σκουπίδια και έβαλε Bosch.

Έχω εκατοντάδες τέτοια να σου γράψω.

Αλλά: Όπως εγώ δεν έχω βαρύνουσα άποψη περί υπερχρονισμού, έτσι και εσύ δεν μπορεί να έχεις, όταν οι γνώσεις σου προέρχονται από πληροφορίες και δεν έχεις ποτέ σου τρίψει έστω μια βαλβίδα.

Πάρε ένα φτηνό σαράβαλο και βελτίωσε το μόνος. Θα δεις τον κόσμο του αυτοκινήτου με άλλο μάτι. ; )

Επειδη δεν ξέρεις τι έχω κάνει καλύτερα άστο το δίδαγμα ηλικίας έξω.

Βαλβίδα μπορεί να μην έχω τρύψει αλλά απ τα 12 μου ξεκίναγα να λύνω καρμπυρατερ BMW E21,solex ήταν το πρώτο αν θυμάμαι καλά,μετά μπήκαν webber.Μετά προχόραγα και παρακάτω.Αλλά όντως βαλβίδα δεν χρειάστηκε να τρίψω.

οκε?

Είναι πιο βαριά πλέον η αποψή μου ή πρέπει να έχω φτάσει στον στρόφαλο για να ξέρω?

Μην ξεχνάς κάτι.

Χωρίς γνώσεις δεν πήγε κανένας πουθενά.Όλοι διάβασαν ένα βιβλίο για να αρχίσουν να λύνουν.Άμα θές να σου δώσω ένα καλό που έχω.

Link to comment
Share on other sites

αφεντικο εγω που εχω τριψει βαλβιδες εχω θυριδωσει διχρονιλες κι εχω περασει κι ελατηρια...το περναω το μαθημα?:jump1:

@ΑΝ7 δεν χρειαζεται ειρωνια ρε συ

γιατι αρπαζεσαι

Παντα καποιος θα ξερει περισσοτερα απο εμας

δεν τιθεται αυτοματα θεμα ανταγωνισμου

απλα αλλη βαρυτητα εχει η αποψη του ενος και αλλη του αλλου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις εναν λογικου κοστους τροπο να φερει ολοκληρο αυτοκινητο απ' εξω σαν ανταλλακτικα?

Εαν οχι, γνωριζει καποιος αν λειτουργουν μεταφορικες που να φερνουν βαρια (ανω των 30-50 κιλων) κιβωτια, χωρις περιορισμο στον χρονο παραδοσης? (προφανως για μειωση του κοστους).

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις εναν λογικου κοστους τροπο να φερει ολοκληρο αυτοκινητο απ' εξω σαν ανταλλακτικα?

Εαν οχι, γνωριζει καποιος αν λειτουργουν μεταφορικες που να φερνουν βαρια (ανω των 30-50 κιλων) κιβωτια, χωρις περιορισμο στον χρονο παραδοσης? (προφανως για μειωση του κοστους).

Πως θα το συναρμολογησεις μετα?μονος σου?

Link to comment
Share on other sites

Εννοω ολοκληρο αυτοκινητο, αλλα οχι προς κυκλοφορια, να μην εκτελωνιστει δηλαδη, να περασει σαν ανταλλακτικα. Οχι οτι θα ειχα και κανενα προβλημα να το συναρμολογησω μονος μου το συγκεκριμενο, αλλα that's not the point. Ουτως η αλλως, και αυτο που θελω, ουσιαστικα προικα για το δικο μου θα ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται. Ένας φίλος είναι γραμμένος σε ένα Club της Αγγλίας για το αυτοκίνητό του. Εκεί βρήκε κινητήρα, κιβώτιο, εμπρός και πίσω παρμπρίζ, ελατήρια και κρεμαγιέρα. Συνεννοήθηκε με τον πωλητή, του τα έβαλε σε μια παλέτα, τα σκέπασε με χαρτόνια και υφάσματα, τα έδεσε με μεταλλικά δεσμά για να μην μπορούν να τα ανοίξουν εύκολα και του τα έστειλε. 150 ευρώ μεταφορικά και άλλα 50 για να του τα φέρει σπίτι του ένα φορτηγό από το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

αφεντικο εγω που εχω τριψει βαλβιδες εχω θυριδωσει διχρονιλες κι εχω περασει κι ελατηρια...το περναω το μαθημα?:jump1:

@ΑΝ7 δεν χρειαζεται ειρωνια ρε συ

γιατι αρπαζεσαι

Παντα καποιος θα ξερει περισσοτερα απο εμας

δεν τιθεται αυτοματα θεμα ανταγωνισμου

απλα αλλη βαρυτητα εχει η αποψη του ενος και αλλη του αλλου

Φυσικά και κάποιος θα ξέρει καλύτερα.Πάντα και παντού.Αλλά όταν βλέπω δηλώσεις τύπου "ματρομήτσου" που έχει συνεργίο στην άμφισα 30χρόνια και νομίζει ότι τα ξέρει όλα....άμα πάει να φτάξει ένα αυτοκίνητο του 2009 το πιο πι8ανό είναι να το καταστρέψει και σου λέει,άσε δεν ξέρεις καλά εσύ,εγώ ξέρω καλύτερα...η δουλειά μου είναι.....

Όταν ο άλλος το παίζει μάστορας και αμέσως μειώνει την απόψή μου για κάποια πράγματα(ασχέτως του ότι είναι offtopic και μου συζητάει για κάποιες ελλατωματικές παρτίδες αλτερνειτορ ή κάποιο εξάρτημα σε ένα μοντέλο όταν εδώ μιλάμε για φίλτρα αέρως που η φιλοσοφία κατασκευής είναι universal σε όλα τα αμάξια) που δεν ξέρει καν αν έχω γνώση η όχι μόνο η ειρωνία ταιριάζει όπως κάνει και ο ίδιος.

Το που κολάει βέβαια η αποψή μου στο αν είναι αξιόπιστο το μαμά φίλτρο και τα προτερίματα/μειονεκτίματα με τα aftermarket, με το αν έχω τρίψει βαλβίδες είναι λίγο απορίας άξιο.

Link to comment
Share on other sites

οι γνώσεις σου προέρχονται από πληροφορίες και δεν έχεις ποτέ σου τρίψει έστω μια βαλβίδα.

αλλά απ τα 12 μου ξεκίναγα να λύνω καρμπυρατερ BMW E21,solex ήταν το πρώτο αν θυμάμαι καλά,μετά μπήκαν webber.Μετά προχόραγα και παρακάτω.

Yo GiagT,AN7 Overclocker,im really happy for you,imma let you finish,but bob o mastoras ( http://www.greektube.org/content/view/71370/2/ ) was the best technician of all time

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γίνεται. Ένας φίλος είναι γραμμένος σε ένα Club της Αγγλίας για το αυτοκίνητό του. Εκεί βρήκε κινητήρα, κιβώτιο, εμπρός και πίσω παρμπρίζ, ελατήρια και κρεμαγιέρα. Συνεννοήθηκε με τον πωλητή, του τα έβαλε σε μια παλέτα, τα σκέπασε με χαρτόνια και υφάσματα, τα έδεσε με μεταλλικά δεσμά για να μην μπορούν να τα ανοίξουν εύκολα και του τα έστειλε. 150 ευρώ μεταφορικά και άλλα 50 για να του τα φέρει σπίτι του ένα φορτηγό από το λιμάνι.

Κατι παρεμφερες ψαχνω, αν και (δυστυχως), οχι αμεσα. Εχεις μηπως περισσοτερες λεπτομερειες για τις εταιριες/μεταφορικες που μεσολαβησαν? Ο Αγγλος απλα ετοιμασε την παλετα και ηρθαν και την πηραν απο το σπιτι του? Θα σου ημουν υποχρεος, γιατι εχουμε βρει τρομερα πραγματα σε πολυ καλες τιμες, χωρια την σχετικη σπανιοτητα τους στην εδω αγορα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.