pastelidis.n.s. Νοέμβριος 7, 2009 #1041 Νοέμβριος 7, 2009 Ψαχνω ψαχνω και δεν το βρισκω...μπορειτε να μου πειτε ποσες inches ειναι οι W168 τροχοι απο Μercedes A Class, το R ψαχνω...
Tsakonas Νοέμβριος 7, 2009 #1043 Νοέμβριος 7, 2009 γκουγκλ ιτ με τα εξης κιγουωρντςμοντελο αυτοκινητου Zoll (ιντσες στα γερμανικα) Felgen (ζαντες στα γερμανικα)θα στο βρισκα εγω αλλα βαριεμαι
ΝTG Νοέμβριος 7, 2009 #1044 Νοέμβριος 7, 2009 το σωστο ειναι "Ας τα βρει καποιος του παιδιου γιατι εγω δεν προλαβαινω"!!!μαμα-site ..βοηθαει στο 99% των περιπτωσεωνhttp://www.mercedes-benz.gr/content/greece/mpc/mpc_greece_website/grng/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/a-class/_169/technical_data.0001.html
AN7 OverClocker Νοέμβριος 8, 2009 #1045 Νοέμβριος 8, 2009 Χθές το βράδυ είχε πάρει η αδερφή μου το αυτοκίνητο του πατέρα μου και είχε πάει κεφαλάρι.Μόλις γύρισε(4 το πρωί) το βρήκε χτυπημένο στην πίσω πόρτα και λίγο στο φτερό.περι τα 300 ζημιάΠιπερι Πιπερι Πιπερι Πιπερι.Μία δήλωση είναι.Δεν θα τα πληρώσεις.Αλλά βέβαια,αν ο μπαμπάς μάθει ότι τράκαρες θα σε σπάσει στο ξύλο και θα σου πάρει την mercedes.Τέτοια παλικάρια πραγματικά μου φέρνουν αηδία.Ακόμα μετανιώνω που δεν πρόλαβα να δώ μια μέρα την πινακίδα ενός -και αλλο πιπερι- που έκανε χειρόφρενα μπροστά στο σπίτι μου και έπεσε πάνω σε σταματημένο.
Dolly Νοέμβριος 9, 2009 #1047 Νοέμβριος 9, 2009 Επειδή πλέων μένω Κηφισιά και το πατρικό μου είναι στο Κεφαλάρι, ειδικά στην πλατεία (ήμουν εχτές εκεί για καφέ κλπ) γίνεται της ιερόδουλης, και είναι συχνό φαινόμενο τα ακουμπήματα / χτυπήματα, ειδικά με κάτι 18 χρόνους οδηγούς που δεν έχουν συνηθίσει ακόμα τις διαστάσεις του Cayenne του μπαμπά τους. Γενικά καλό είναι να παρκάρεις 1-2 στενά μετά ή δεξιά από την πλατεία αν μπορείς, αν και η ανθρωπιά πλέων σπανίζει όπως διαπίστωσα και εγώ πρόσφατα με την «….» που με χτύπησε και την κυνηγούσα και απλά δεν σταμάταγε και με έγραφε.
nickstamat Νοέμβριος 9, 2009 #1049 Νοέμβριος 9, 2009 Ok, όλοι ξέρουμε ότι με απλή αντικατάσταση του φίλτρου με καλύτερο τύπου πάνελ δεν προσφέρει σχεδόν τίποτα σε επιδόσεις. Παρ' όλα αυτά, έχει το πλεονέκτημα ότι είναι ένα φίλτρο που δε χρειάζεται αντικατάσταση, αλλά μία απλή συντήρηση, ενώ πιστεύω ότι δεν έχει και το "ρίσκο" που έχουν μερικά kit εισαγωγής να προκαλέσουν πρόβλημα στο MAF και άναμμα του check engine. Έτσι, λοιπόν, το συνιστώ, μιας και έχει μικρό κόστος (το δικό μου έκανε 67 Ευρώ εδώ, αλλά στο εξωτερικό μπορεί να το πετύχετε και στη μισή τιμή).
ReaperX Νοέμβριος 9, 2009 #1050 Νοέμβριος 9, 2009 Πρόβλημα και το φίλτρο μπορεί να σου προκαλέσει αν το παραλαδώσεις και το αμάξι σου έχει MAF.
nickstamat Νοέμβριος 9, 2009 #1051 Νοέμβριος 9, 2009 Πρόβλημα και το φίλτρο μπορεί να σου προκαλέσει αν το παραλαδώσεις και το αμάξι σου έχει MAF. Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα.
ReaperX Νοέμβριος 9, 2009 #1052 Νοέμβριος 9, 2009 Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα. Yποτίθεται...Και χωρίς οδηγίες απλό είναι αλλά πολλοί έχουν κάψει MAF.. Ευτυχώς εγώ δεν έχω MAF για να σκοτίζομαι...
spresv Νοέμβριος 9, 2009 #1053 Νοέμβριος 9, 2009 Παντως οσες περιπτωσεις καμμενου MAF εχω ακουσει εγω ηταν ΜΕΤΑ απο συντηρηση φιλτρου, ανεξαρτητως μαρκας. Ρουφηξε η εισαγωγη το περισσευαμενο λαδι συντηρησης του φιλτρου, και προφανως αυτο εκατσε πανω στο μαφ. Βγαζεις τον αισθητηρα απο το κυκλωμα της εισαγωγης (χωρις να τον αποσυνδεσεις), αναβεις ρελαντι και μονο για λιγο, ρουφαει οτι ειναι να ρουφηξει, σβηνεις, επανασυνδεεις και πας να σβησεις το check engine.Επεσε στα χερια μου βαρελακι μικρο, αλλα παραειναι μικρο για το μοτερ μου γμτ... Ωραιος ηχος παντως (οχι οτι μου λειπε, αλλα λεμε :dance3:).
greekfragma Νοέμβριος 9, 2009 #1055 Νοέμβριος 9, 2009 άστε τα βαρελάκια και τα λάδια καθαρισμού ρε...... http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
ReaperX Νοέμβριος 9, 2009 #1056 Νοέμβριος 9, 2009 άστε τα βαρελάκια και τα λάδια καθαρισμού ρε......http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ Προτιμώ να κρατάω κρύο τον άερα μου απ' το να κάνω πατέντες με heatshields για να μη ρουφάει απ' το μοτέρ..
greekfragma Νοέμβριος 9, 2009 #1057 Νοέμβριος 9, 2009 u got a point......αλλά θα ανεβάσω φωτό με το heatshield που έκατσε λουκούμι
nickstamat Νοέμβριος 9, 2009 #1058 Νοέμβριος 9, 2009 Παντως οσες περιπτωσεις καμμενου MAF εχω ακουσει εγω ηταν ΜΕΤΑ απο συντηρηση φιλτρου, ανεξαρτητως μαρκας. Ρουφηξε η εισαγωγη το περισσευαμενο λαδι συντηρησης του φιλτρου, και προφανως αυτο εκατσε πανω στο μαφ. Βγαζεις τον αισθητηρα απο το κυκλωμα της εισαγωγης (χωρις να τον αποσυνδεσεις), αναβεις ρελαντι και μονο για λιγο, ρουφαει οτι ειναι να ρουφηξει, σβηνεις, επανασυνδεεις και πας να σβησεις το check engine.Αυτό που με ανησυχεί λίγο τώρα είναι ότι λόγω του ότι το φίλτρο ήταν κατακόρυφο μέσα στη συσκευασία, όλο το λάδι που έχει από το εργοστάσιο έχει μαζευτεί προς τη μία πλευρά, με αποτέλεσμα το μισό να είναι αρκετά πιο μουσκεμμένο.Ελπίζω να μη δημιουργήσει πρόβλημα :...:
AN7 OverClocker Νοέμβριος 9, 2009 #1059 Νοέμβριος 9, 2009 Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα. Ύποτίθεται πως δεν είσαι τόσο noob ώστε να βάλεις χοάνη και να έχεις check engine με την ίδια λογική. 1.Άμα βάλεις σωστά χοάνη δεν θα έχει check engine. 2.Με το φιλτρο λαδιού μπορείς να κάψεις MAF αλλά όχι τόσο εύκολα όσο βλέπω να πιστεύετε. 3.Το πιο ασφαλές για το μοτέρ φίλτρο είναι το μαμα. . και - Μην ακούω μλκίες,και γώ το έχω βγάλει,αλλά υπάρχει λόγος που το μαμά φίλτρο έχει πάντα περιορισμένη ροή αέρα. ε? Με τις χοάνες να έχετε καα νού να μην σας τραβάει ζεστό αέρα από μέσα και να την έχετε προστατευμένη από νερά γιατί ή θα πρέπει να την καθαρίζετε σε πολύ τακτικά χρονικά διαστήματα ή ακόμα να πάρει νερό μέσα και να κάνετε καμιά υδραυλική
nickstamat Νοέμβριος 9, 2009 #1060 Νοέμβριος 9, 2009 1.Άμα βάλεις σωστά χοάνη δεν θα έχει check engine.Πιθανότατα ναι. Αλλά προσωπικά δεν το κάνω γιατί βαριέμαι να τρέχω μετά να μου το σβήσουν στον εγκέφαλο.3.Το πιο ασφαλές για το μοτέρ φίλτρο είναι το μαμα. . και -Μην ακούω μλκίες,και γώ το έχω βγάλει,αλλά υπάρχει λόγος που το μαμά φίλτρο έχει πάντα περιορισμένη ροή αέρα. ε?Ασφαλές, ναι, με την έννοια ότι παρέχει το καλύτερο φιλτράρισμα.Ποιος είναι ο λόγος που τα μαμά έχουν περιορισμένη ροή?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.