Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

γκουγκλ ιτ με τα εξης κιγουωρντς

μοντελο αυτοκινητου Zoll (ιντσες στα γερμανικα) Felgen (ζαντες στα γερμανικα)

θα στο βρισκα εγω αλλα βαριεμαι

Χθές το βράδυ είχε πάρει η αδερφή μου το αυτοκίνητο του πατέρα μου και είχε πάει κεφαλάρι.

Μόλις γύρισε(4 το πρωί) το βρήκε χτυπημένο στην πίσω πόρτα και λίγο στο φτερό.περι τα 300 ζημιά

Πιπερι Πιπερι Πιπερι Πιπερι.Μία δήλωση είναι.Δεν θα τα πληρώσεις.Αλλά βέβαια,αν ο μπαμπάς μάθει ότι τράκαρες θα σε σπάσει στο ξύλο και θα σου πάρει την mercedes.

Τέτοια παλικάρια πραγματικά μου φέρνουν αηδία.Ακόμα μετανιώνω που δεν πρόλαβα να δώ μια μέρα την πινακίδα ενός -και αλλο πιπερι- που έκανε χειρόφρενα μπροστά στο σπίτι μου και έπεσε πάνω σε σταματημένο.

Επειδή πλέων μένω Κηφισιά και το πατρικό μου είναι στο Κεφαλάρι, ειδικά στην πλατεία (ήμουν εχτές εκεί για καφέ κλπ) γίνεται της ιερόδουλης, και είναι συχνό φαινόμενο τα ακουμπήματα / χτυπήματα, ειδικά με κάτι 18 χρόνους οδηγούς που δεν έχουν συνηθίσει ακόμα τις διαστάσεις του Cayenne του μπαμπά τους.

Γενικά καλό είναι να παρκάρεις 1-2 στενά μετά ή δεξιά από την πλατεία αν μπορείς, αν και η ανθρωπιά πλέων σπανίζει όπως διαπίστωσα και εγώ πρόσφατα με την «….» που με χτύπησε και την κυνηγούσα και απλά δεν σταμάταγε και με έγραφε.

Ok, όλοι ξέρουμε ότι με απλή αντικατάσταση του φίλτρου με καλύτερο τύπου πάνελ δεν προσφέρει σχεδόν τίποτα σε επιδόσεις.

Παρ' όλα αυτά, έχει το πλεονέκτημα ότι είναι ένα φίλτρο που δε χρειάζεται αντικατάσταση, αλλά μία απλή συντήρηση, ενώ πιστεύω ότι δεν έχει και το "ρίσκο" που έχουν μερικά kit εισαγωγής να προκαλέσουν πρόβλημα στο MAF και άναμμα του check engine.

Έτσι, λοιπόν, το συνιστώ, μιας και έχει μικρό κόστος (το δικό μου έκανε 67 Ευρώ εδώ, αλλά στο εξωτερικό μπορεί να το πετύχετε και στη μισή τιμή).

DSC04059.jpg

:)

Πρόβλημα και το φίλτρο μπορεί να σου προκαλέσει αν το παραλαδώσεις και το αμάξι σου έχει MAF.

Πρόβλημα και το φίλτρο μπορεί να σου προκαλέσει αν το παραλαδώσεις και το αμάξι σου έχει MAF.

Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. :p

Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα. :)

Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. :p

Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα. :)

Yποτίθεται...Και χωρίς οδηγίες απλό είναι αλλά πολλοί έχουν κάψει MAF..:p

Ευτυχώς εγώ δεν έχω MAF για να σκοτίζομαι...:hehe:

Παντως οσες περιπτωσεις καμμενου MAF εχω ακουσει εγω ηταν ΜΕΤΑ απο συντηρηση φιλτρου, ανεξαρτητως μαρκας. Ρουφηξε η εισαγωγη το περισσευαμενο λαδι συντηρησης του φιλτρου, και προφανως αυτο εκατσε πανω στο μαφ. Βγαζεις τον αισθητηρα απο το κυκλωμα της εισαγωγης (χωρις να τον αποσυνδεσεις), αναβεις ρελαντι και μονο για λιγο, ρουφαει οτι ειναι να ρουφηξει, σβηνεις, επανασυνδεεις και πας να σβησεις το check engine.

Επεσε στα χερια μου βαρελακι μικρο, αλλα παραειναι μικρο για το μοτερ μου γμτ... Ωραιος ηχος παντως (οχι οτι μου λειπε, αλλα λεμε :dance3:).

Παντως οσες περιπτωσεις καμμενου MAF εχω ακουσει εγω ηταν ΜΕΤΑ απο συντηρηση φιλτρου, ανεξαρτητως μαρκας. Ρουφηξε η εισαγωγη το περισσευαμενο λαδι συντηρησης του φιλτρου, και προφανως αυτο εκατσε πανω στο μαφ. Βγαζεις τον αισθητηρα απο το κυκλωμα της εισαγωγης (χωρις να τον αποσυνδεσεις), αναβεις ρελαντι και μονο για λιγο, ρουφαει οτι ειναι να ρουφηξει, σβηνεις, επανασυνδεεις και πας να σβησεις το check engine.

Αυτό που με ανησυχεί λίγο τώρα είναι ότι λόγω του ότι το φίλτρο ήταν κατακόρυφο μέσα στη συσκευασία, όλο το λάδι που έχει από το εργοστάσιο έχει μαζευτεί προς τη μία πλευρά, με αποτέλεσμα το μισό να είναι αρκετά πιο μουσκεμμένο.

Ελπίζω να μη δημιουργήσει πρόβλημα :...:

Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. :p

Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα. :)

Ύποτίθεται πως δεν είσαι τόσο noob ώστε να βάλεις χοάνη και να έχεις check engine με την ίδια λογική.

1.Άμα βάλεις σωστά χοάνη δεν θα έχει check engine.

2.Με το φιλτρο λαδιού μπορείς να κάψεις MAF αλλά όχι τόσο εύκολα όσο βλέπω να πιστεύετε.

3.Το πιο ασφαλές για το μοτέρ φίλτρο είναι το μαμα. . και -

Μην ακούω μλκίες,και γώ το έχω βγάλει,αλλά υπάρχει λόγος που το μαμά φίλτρο έχει πάντα περιορισμένη ροή αέρα. ε?

Με τις χοάνες να έχετε καα νού να μην σας τραβάει ζεστό αέρα από μέσα και να την έχετε προστατευμένη από νερά γιατί ή θα πρέπει να την καθαρίζετε σε πολύ τακτικά χρονικά διαστήματα ή ακόμα να πάρει νερό μέσα και να κάνετε καμιά υδραυλική

1.Άμα βάλεις σωστά χοάνη δεν θα έχει check engine.

Πιθανότατα ναι. Αλλά προσωπικά δεν το κάνω γιατί βαριέμαι να τρέχω μετά να μου το σβήσουν στον εγκέφαλο.

3.Το πιο ασφαλές για το μοτέρ φίλτρο είναι το μαμα. . και -

Μην ακούω μλκίες,και γώ το έχω βγάλει,αλλά υπάρχει λόγος που το μαμά φίλτρο έχει πάντα περιορισμένη ροή αέρα. ε?

Ασφαλές, ναι, με την έννοια ότι παρέχει το καλύτερο φιλτράρισμα.

Ποιος είναι ο λόγος που τα μαμά έχουν περιορισμένη ροή?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.