Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Επειδή πλέων μένω Κηφισιά και το πατρικό μου είναι στο Κεφαλάρι, ειδικά στην πλατεία (ήμουν εχτές εκεί για καφέ κλπ) γίνεται της ιερόδουλης, και είναι συχνό φαινόμενο τα ακουμπήματα / χτυπήματα, ειδικά με κάτι 18 χρόνους οδηγούς που δεν έχουν συνηθίσει ακόμα τις διαστάσεις του Cayenne του μπαμπά τους.

Γενικά καλό είναι να παρκάρεις 1-2 στενά μετά ή δεξιά από την πλατεία αν μπορείς, αν και η ανθρωπιά πλέων σπανίζει όπως διαπίστωσα και εγώ πρόσφατα με την «….» που με χτύπησε και την κυνηγούσα και απλά δεν σταμάταγε και με έγραφε.

Link to comment
Share on other sites

Ok, όλοι ξέρουμε ότι με απλή αντικατάσταση του φίλτρου με καλύτερο τύπου πάνελ δεν προσφέρει σχεδόν τίποτα σε επιδόσεις.

Παρ' όλα αυτά, έχει το πλεονέκτημα ότι είναι ένα φίλτρο που δε χρειάζεται αντικατάσταση, αλλά μία απλή συντήρηση, ενώ πιστεύω ότι δεν έχει και το "ρίσκο" που έχουν μερικά kit εισαγωγής να προκαλέσουν πρόβλημα στο MAF και άναμμα του check engine.

Έτσι, λοιπόν, το συνιστώ, μιας και έχει μικρό κόστος (το δικό μου έκανε 67 Ευρώ εδώ, αλλά στο εξωτερικό μπορεί να το πετύχετε και στη μισή τιμή).

DSC04059.jpg

:)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Πρόβλημα και το φίλτρο μπορεί να σου προκαλέσει αν το παραλαδώσεις και το αμάξι σου έχει MAF.

Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. :p

Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα. :)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. :p

Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα. :)

Yποτίθεται...Και χωρίς οδηγίες απλό είναι αλλά πολλοί έχουν κάψει MAF..:p

Ευτυχώς εγώ δεν έχω MAF για να σκοτίζομαι...:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Παντως οσες περιπτωσεις καμμενου MAF εχω ακουσει εγω ηταν ΜΕΤΑ απο συντηρηση φιλτρου, ανεξαρτητως μαρκας. Ρουφηξε η εισαγωγη το περισσευαμενο λαδι συντηρησης του φιλτρου, και προφανως αυτο εκατσε πανω στο μαφ. Βγαζεις τον αισθητηρα απο το κυκλωμα της εισαγωγης (χωρις να τον αποσυνδεσεις), αναβεις ρελαντι και μονο για λιγο, ρουφαει οτι ειναι να ρουφηξει, σβηνεις, επανασυνδεεις και πας να σβησεις το check engine.

Επεσε στα χερια μου βαρελακι μικρο, αλλα παραειναι μικρο για το μοτερ μου γμτ... Ωραιος ηχος παντως (οχι οτι μου λειπε, αλλα λεμε :dance3:).

Link to comment
Share on other sites

άστε τα βαρελάκια και τα λάδια καθαρισμού ρε......

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/

163795-apexi-power-intake-picture-256.jpg

Προτιμώ να κρατάω κρύο τον άερα μου απ' το να κάνω πατέντες με heatshields για να μη ρουφάει απ' το μοτέρ.. :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παντως οσες περιπτωσεις καμμενου MAF εχω ακουσει εγω ηταν ΜΕΤΑ απο συντηρηση φιλτρου, ανεξαρτητως μαρκας. Ρουφηξε η εισαγωγη το περισσευαμενο λαδι συντηρησης του φιλτρου, και προφανως αυτο εκατσε πανω στο μαφ. Βγαζεις τον αισθητηρα απο το κυκλωμα της εισαγωγης (χωρις να τον αποσυνδεσεις), αναβεις ρελαντι και μονο για λιγο, ρουφαει οτι ειναι να ρουφηξει, σβηνεις, επανασυνδεεις και πας να σβησεις το check engine.

Αυτό που με ανησυχεί λίγο τώρα είναι ότι λόγω του ότι το φίλτρο ήταν κατακόρυφο μέσα στη συσκευασία, όλο το λάδι που έχει από το εργοστάσιο έχει μαζευτεί προς τη μία πλευρά, με αποτέλεσμα το μισό να είναι αρκετά πιο μουσκεμμένο.

Ελπίζω να μη δημιουργήσει πρόβλημα :...:

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, υποτίθεται ότι δεν είσαι noob και το συντηρείς σωστά. :p

Έχει και μια χαρά οδηγίες μέσα. :)

Ύποτίθεται πως δεν είσαι τόσο noob ώστε να βάλεις χοάνη και να έχεις check engine με την ίδια λογική.

1.Άμα βάλεις σωστά χοάνη δεν θα έχει check engine.

2.Με το φιλτρο λαδιού μπορείς να κάψεις MAF αλλά όχι τόσο εύκολα όσο βλέπω να πιστεύετε.

3.Το πιο ασφαλές για το μοτέρ φίλτρο είναι το μαμα. . και -

Μην ακούω μλκίες,και γώ το έχω βγάλει,αλλά υπάρχει λόγος που το μαμά φίλτρο έχει πάντα περιορισμένη ροή αέρα. ε?

Με τις χοάνες να έχετε καα νού να μην σας τραβάει ζεστό αέρα από μέσα και να την έχετε προστατευμένη από νερά γιατί ή θα πρέπει να την καθαρίζετε σε πολύ τακτικά χρονικά διαστήματα ή ακόμα να πάρει νερό μέσα και να κάνετε καμιά υδραυλική

Link to comment
Share on other sites

1.Άμα βάλεις σωστά χοάνη δεν θα έχει check engine.

Πιθανότατα ναι. Αλλά προσωπικά δεν το κάνω γιατί βαριέμαι να τρέχω μετά να μου το σβήσουν στον εγκέφαλο.

3.Το πιο ασφαλές για το μοτέρ φίλτρο είναι το μαμα. . και -

Μην ακούω μλκίες,και γώ το έχω βγάλει,αλλά υπάρχει λόγος που το μαμά φίλτρο έχει πάντα περιορισμένη ροή αέρα. ε?

Ασφαλές, ναι, με την έννοια ότι παρέχει το καλύτερο φιλτράρισμα.

Ποιος είναι ο λόγος που τα μαμά έχουν περιορισμένη ροή?

Link to comment
Share on other sites

Πιθανότατα ναι. Αλλά προσωπικά δεν το κάνω γιατί βαριέμαι να τρέχω μετά να μου το σβήσουν στον εγκέφαλο.

Δεν είναι πιθανότατα,είναι δεδομενο ότι για να σου πετάξει error λόγο ΜΑΦ και χοάνης έχεις κάνει κάτι λάθος.Το πιο κλασικό είναι να βάζουν μεγαλύτερη διάμετρο σωλήνα στο MAF housing.Αντί για 59 μαμά να έβαλαν 70 και μετά αναρωτιόντουσαν γιατί μπέρδευε και έσβηνε στο ρελαντί.

Κάθεσαι,διαβάζεις και την βάζεις χωρίς να σου πετάξει ποτέ error.

Ασφαλές, ναι, με την έννοια ότι παρέχει το καλύτερο φιλτράρισμα.

Ποιος είναι ο λόγος που τα μαμά έχουν περιορισμένη ροή?

Καλύτερο φιλτράρισμα?

Και μην ακούσσω ότι τα after market είναι καλύτερα απ τα μαμά.Γιατί εταιρίες δισεκατομμυρίων δεν νομίζω να μην το έχουν ψάξει όσο κάποιες εταιρίες μερικών εκατομμυρίων δολαρίων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και μην ακούσσω ότι τα after market είναι καλύτερα απ τα μαμά.Γιατί εταιρίες δισεκατομμυρίων δεν νομίζω να μην το έχουν ψάξει όσο κάποιες εταιρίες μερικών εκατομμυρίων δολαρίων.

Τα δισεκατομμύρια δεν προσθέτουν συλλογική ευφυΐα στον μηχανικό η στην ομάδα που σχεδιάζει.

Ένας προικισμένος μηχανικός σε μια μικρή εταιρία μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Πέρα από αυτό οι κατασκευαστές λειτουργούν με σκοπιμότητα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3.Το πιο ασφαλές για το μοτέρ φίλτρο είναι το μαμα. . και -

Μην ακούω μλκίες,και γώ το έχω βγάλει,αλλά υπάρχει λόγος που το μαμά φίλτρο έχει πάντα περιορισμένη ροή αέρα. ε?

Συμφωνω ως προς το εξης=Μεσα εκει στους κυλινδρους οι αποστασεις πιστονιου-κυλινδρου ειναι τοσο μικρες που ενα σκουπιδακι να εισχωρησει παραπανω απο το οριο ανοχης (πως το λενε οι μηχανικοι γμτ) μπορει με λιγη ατυχια να κανει απιστευτη ζημια.

Δεν το συζητω για τουρμπο-κομπρεσσορ και τον κινδυνο που διατρεχει η τουρμπινα

Απο εκει και περα ο κατασκευαστης εχει σκοπο να περιορισει και τον θορυβο.

Link to comment
Share on other sites

Τα δισεκατομμύρια δεν προσθέτουν συλλογική ευφυΐα στον μηχανικό η στην ομάδα που σχεδιάζει.

Ένας προικισμένος μηχανικός σε μια μικρή εταιρία μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Πέρα από αυτό οι κατασκευαστές λειτουργούν με σκοπιμότητα.

Δεν είναι μια εταιρία μόνο,4-5 είναι,άρα δεν μιλάμε για ΤΟ μυαλό.

Εδώ δεν λέμε για μικρή εταιρία.Μιλάμε για μια αυτοκινητοβιομηχανία που έχει σπαταλήσει ΤΑ δις σε R&D για να είναι το αυτοκίνητο αξιόπιστο(υποτίθεται) και με αξιόλογες επιδόσεις υπ οποιαδήποτε συνθήκη και έχει τεχνογνωσία στο θέμα πάνω από τα διπλά χρόνια των εταιριών αυτών.

Τι σκοπιμότητα μπορεί να έχει ο κατασκευαστής στο φίλτρο?

Δλδ θες να μου πείς ότι η BMW πχ στα M cars που τα κάνει πολυ-πετάλουδα για το απόλυτο που μπορεί να βγάλει,δεν σκέφτηκε ποτέ να βάλει ένα φίλτρο απ την Κ&Ν,BMC,APEXi etc.

Μην λέμε ότι θέλουμε.

Μήπως τελικά όντως δεν καλύπτουν κάποια standards ακόμα?

Η μήπως τελικά οι κατασκευαστές συνωμοτούν εναντίων μας για να κατακτήσουν το σύμπαν?

@Tsakonas ο κατασκευαστής μπορεί να περιορίσει τον ήχο όπως αυτός θέλει ανεξάρτητα απ το φίλτρο.Διαφορετικά διαφράγματα στην εισαγωγή,άλλες κυψέλες κτλπ χωρίς μείωση απόδοσης.

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαρεθει να ακουω, σε ολα τα επιπεδα, οτι ο κατασκευαστης ξερει καλυτερα απο την ταδε εταιρια, απο τον δεινα μαστορα ή απο τον παρακειθε χομπιστα, οταν επιλεγει το οποιο εξαρτημα, οποτε δεν πρεπει να ανακατευεσαι.

Ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι ο καθε κατασκευαστης ξερει καλυτερα απο οποιονδηποτε αλλον τι ειναι καλυτερο για το προϊον του. Ειμαι το ιδιο σιγουρος οτι η γνωση του αυτη δεν αντικατοπτριζεται στο τελικο εξαρτημα που μπαινει στο προϊον. Πιο απλα, σιγουρα μπορει να επιλεξει/σχεδιασει την καλυτερη φιλτροχοανη, η οποια θα του στοιχισει 10€. Ενα απλο πανελ φιλτρο ομως θα του κοστισει μισο € και θα ειναι απο οριακα και πανω πιο ασφαλες απο την εταιρη επιλογη, ωστε να του παρουσιασει εστω και οριακα λιγοτερα προβληματα απο την εναλλακτικη (παλι μειωση κοστους).

Πρωτα το κοστος, και μετα ολα τα αλλα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.