spresv Οκτώβριος 31, 2009 #1001 Οκτώβριος 31, 2009 Τι ειπες τωρα ρε αδερφε, τοση ζημια σε τοσο καινουριο μοτερ? Τα καρφωσε ολα, η την γλιτωσες λιγο τουλαχιστον? Ρωτα οτι θες.
fotme Οκτώβριος 31, 2009 #1002 Οκτώβριος 31, 2009 Αστα ναι, ειναι αυτο που ακουω απο πολλους για γερμανικη αξιοπιστια etcetc και βαζω τα γελια. Το προηγουμενο σαββατο πηγαινα απο κεφαλαρι στο ψυχικο, εβρεχε καταρακτωδως, 4η 70χλμ, 2-2.5χ1000 στροφες και..... *%*kraprap%*#$proup%&&*^ () σαν να πηρε γατα, λεω μλκ τι εγινε? πατησα γατα? κηφησιας ειναι εδω τι γατα? λαμπακι μηχανης θαυμαστικο, λαμπακι λαδιου θαυμαστικο, λαμπακι esp θαυμαστικο, μοτερ off, τιμονι, off, φρενα off, μονο βροχη full on!! Ενα κυκλωμα φρενο ειχα μονο, φλας, καθρεφτες και εξεικο0νομηση φρενου για να συρθω σιγασιγα με ασφαλεια στον παραδρομο του Υγεια..ανοιξα ταπα και μυριζε καψουλι.. Το αυτοκινητο ητανε fully serviced στην αντιπροσωπια με ολα τα λαδια του, μαλιστα ειχα παει 3 εβδομαδες πιο πριν γιατι με ειχε αφησει απο δισκο στην Πεντελη, στο βουνο.. Βεβαια μεσα στο καλοκαιρι, ειχε σπασει η βαση του πισω δεξια αμορτισερ και το αμαξι εκανε τραμπαλα.. Καταταλλα οδηγικα ειναι πολυ ευχαριστο, συμπαγες και με πολυ καλη πληροφορηση τιμονιου... αυτο αρκει? ΟΧΙ Απο ζημια, ειχαν ανοιξει το ψευτοκαπακο μονο, για να κανουν μια πρωτη διαγνωση..ειδα τα ρηγματα και το σπασμενο καβαλετο στο χερι, αλλα απο εκει και περα δεν το ειχανε λυσει ολο για να δω βαλβιδες, ομως σε τετοιες περιπτωσεις συνηθως η βαλβιδα ειναι η πρωτη που την ακουει..επισης δεν ξερω οι εκκεντροφοροι τι ζωρια εχουν φαει απτο τζογο και το σοκ, ο δε χρονισμος ειναι πεταμενος...Μην στα πολυλογω το καπακι ειναι ξεκουρδισμενο και δεν ξερω μην εχει στραβωσει καμια μπιελα..
spresv Οκτώβριος 31, 2009 #1004 Οκτώβριος 31, 2009 Ρε συ, μηπως αρπαξε κανα νερο μεσα? Long shot θα μου πεις, αλλα δεν σπανε ετσι τα μοτερ... Σε καλυπτει εγγυηση ή εχει τελειωσει?
mech5107 Οκτώβριος 31, 2009 #1005 Οκτώβριος 31, 2009 Παρόμοιο πρόβλημα έπαθα και εγώ στο mazda 323 μου, μόνο που έγινες στα 395000 χλμ...μοντέλο '84.Λογικά πάς για κομπλέ καπάκι με τα πάντα του...οι εκκεντροφοροι θα έχουν αρπάξει σίγουρα και λογικά θα έχουν σταβωσει και καμμια βαλβίδα...δεν ξέρω αν αυτά τα μοτέρ εχουν περιθώρια από θέμα clearance πιστόνι-βαλβίδα...ίσως έχεις και από κει ζημιές...Αν είναι μέσα στην εγγύηση, απλά περίμενε, αν οχι...
fotme Οκτώβριος 31, 2009 #1006 Οκτώβριος 31, 2009 Ναι ετσι ειναι, αυτο τους ειπα και εγω, πια η διαφορα με ενα zastava 30ετιας?Που ειναι το τριπτυχο,οδηγικη συμπεριφορα, ασφαλεια, αξιοπιστια? Θα μπορουσα καλλιστα να ειμαι σε μια στροφη και το αμαξι μολις εχανε μοτερ, να ητανε στος ελεος της ορμης. Θα μπορουσα καλλιστα να ειχα ενα αλλο αυτοκινητο ή ενα ανθρωπο μπροστα μου. Ποιο ειναι τελικα το συγκριτικο πλεονεκτημα μιας premium μαρκας? Ποιος θα ειχε την ευθηνη σε περιπτωση τροχαιου?Επιτρεπεται αστοχεια υλικου σε τετοιο μερος, οταν δε το αυτοκινητο δεν ειναι performance car? Που ειναι ο ποιοτικος ελεγχος? Τι service plan ειναι αυτo οταν δεν διασφαλιζει την μακροζωια του αυτοκινητου? Οποτε τελικα,ποια η διαφορα ενος premium brand με ενα ινδικο ΤΑΤΑ?ΟΚ στα μεταλλα παντα υφισταται η αστοχια υλικου, μπορει να συμβει οπουδηποτε.Το αυτοκινητο δεν ειναι στην εγγυηση, τωρα θελω να δω ποια ειναι η πολιτικη αντιμετωπισης της bmw σε τετοια συμβαντα με τετοιες προεκτασεις..θελω να δω τι ειναι αυτο που την κανει premium brand..θα το δω?.....
Tsakonas Οκτώβριος 31, 2009 #1007 Οκτώβριος 31, 2009 Να πω την αληθεια,εγω θα μυριζομουν πρωτα απολα τον ελληνα τεχνικο που εκανε τα σερβις και οχι το ιδιο το οχημα.Ε φυσικα υποθεση κανω και σε καμμια περιπτωση δεν εννοω οτι φταιει αυτος κλπ.Απο εκει και περα,στειλε επισημη επιστολη στην εταιρια και καλα ρωτωντας να μαθεις εαν τους εχουν αναφερθει αλλα τετοια περιστατικα,δημοσιευσε το σε οτι προπελο-σαιτ ξερεις η δεν ξερεις,και γνωστοποιησε στην εταιρια οτι το δημοσιευσες,και δες.Αν θυμαται κανεις καποτε στις Μ3 Ε46 η εταιρια ειχε προμηθευτει μια ολοκληρη παρτιδα ελαττωματικες μπιελοβιδες,με αποτελεσμα η ναυαρχιδα της εταιριας να κανει μια πολυ δυσαρεστη εκπληξη σε πολλους κατοχους.Η εταιρια βεβαια ξηγηθηκε και αλλαξε τις μηχανες/εκανε επισκευες κλπ.Και απο εκει και περα,ισως να παιζει και απλη γκαντεμια,και θα πρεπει να σκεφτεσαι οτι ησουν και τυχερος.Εχω ακουσει για τυπο με σουπερσπορτ 600αρι,να πηγαινει στην Αττικη οδο με καμποσα,και ξαφνικα "γκραπαγκραπ-κρακ-κρακ-κρααααααακ"....η μιζα κατα ενα περιεργο τροπο ενεργοποιηθηκε...
fotme Οκτώβριος 31, 2009 #1008 Οκτώβριος 31, 2009 Οχι Τσακωνα, τετοιο θεμα δεν παιζει...δλδ τι, να κανει δολιοφθορα ο τεχνικος, να μου ανοιξει το μοτερ, να δωσει λασκα στον ιμαντα εκκεντροφορου ή να λιμαρει πχ τα καβαλετα? Δεν γινεται αυτο, απλως το μοτερ εσπασε. Μαζι με αυτο μπηκε μεσα κ η πορτα..η δε bmw hellas ηδη γνωριζει το περιστατικο...ειδωμεν..κυριακη κοντη γιορτη..
ea6gka Οκτώβριος 31, 2009 #1009 Οκτώβριος 31, 2009 απιστευτη ατυχια . παντως απο οσο βλεπω στο θεμα αξιοπιστια πλεον ολοι πανω κατω στο ιδιο καζανι βραζουν , για οιλες τιμες μαρκες ακους ιστοριες φρικης
Tsakonas Οκτώβριος 31, 2009 #1011 Οκτώβριος 31, 2009 ...δλδ τι, να κανει δολιοφθορα ο τεχνικος, να μου ανοιξει το δεν μιλησα για δολιοφθορα,σε πιθανο λαθος κατα την εργασια αναφερθηκα
ea6gka Νοέμβριος 1, 2009 #1012 Νοέμβριος 1, 2009 οδηγαρα ελληνας με καινουριο Jeep ερχεται και παρκαρει μπροστα απο το δικο μου σε ανηφορα, και βαζει χειροφρενο...ή ετσι νομιζε δλδ. Και φυσικα τσουλαει το τζηπ και πεφτει πανω στο δικο μουυυυ....ρε μλκ ζωαδι , δεν σου ειπανε οτι στις ανηφορες βαζεις και ΠΡΩΤΗ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΡΕ ΖΩΟ...το τζηπ σε μαρανε
magicman Νοέμβριος 1, 2009 #1013 Νοέμβριος 1, 2009 μιας που το ξεκινησες... αν κ γω παντα βαζω ταχυτητα μεσα ασχετα το δρομο, απο συνηθεια. πως γινεται να λυθει το χειροφρενο?edit.. ασχετο. χθες μπηκα σε pro ceed, ασχετα με την λιγο πλαστικουρα μεσα, ρε σεις τι μηχανη ειναι αυτη(1.4)... κ πατημα... τραβαει πολυ, κ σαν τρενο πηγαινε!
ea6gka Νοέμβριος 1, 2009 #1014 Νοέμβριος 1, 2009 δεν λυθηκε , αυτος δεν το τραβηξε μεχρι επανω. επιπλεον αν δε πιανει καλα το χειροφρενο μπορει το αμαξι αναπαισθητα να τσουλαει
Kostas007 Νοέμβριος 2, 2009 #1015 Νοέμβριος 2, 2009 χμ... κατι παιχτηκε,και μετα απο κατι βροχες ειδα λιμναζοντα νερα μεσα στο αμαξι,στο πατακι του συνοδηγου και εκτος αυτου δε δουλευει το καλοριφερ. υποθετω οτι συνδεονται αυτα μεταξυ τους και μαλλον τα νερα μπηκαν απο τον αεραγωγο...
jpavly Νοέμβριος 2, 2009 #1016 Νοέμβριος 2, 2009 χμ...κατι παιχτηκε,και μετα απο κατι βροχες ειδα λιμναζοντα νερα μεσα στο αμαξι,στο πατακι του συνοδηγου και εκτος αυτου δε δουλευει το καλοριφερ. υποθετω οτι συνδεονται αυτα μεταξυ τους και μαλλον τα νερα μπηκαν απο τον αεραγωγο... Αεραγωγός βουλωμένος ή δες από κάτω για καμιά τάπα που έχει σκάσει ή τρύπα. Εγώ την έπαθα από τάπα και φίλος από αεραγωγό με πευκοβελόνες.
magicman Νοέμβριος 3, 2009 #1018 Νοέμβριος 3, 2009 χθες ειδα ενα παλικαρι, να καθαριζει το αμαξι εδω κατω, κ βλεπω στο πατωμα του golf μια τρυπα ρε σεις... να εχει λιωσει η μοκετα κ να φαινεται η λαμαρινα... του λεω ρε φιλε ποως το εκανες αυτο?μου λεει κουβαλουσα ακουαφορτε κ το αφησαμε μεσα, ελιωσε το μπουκαλι, κ τρυπησε την μοκετα. σε εκεινο το σημειο κ η λαμαρινα ειχε αλλαξει χρωμα. φλιινστοουν θα γινοταν!
ΝTG Νοέμβριος 3, 2009 #1019 Νοέμβριος 3, 2009 ερωτηξις...Τι σοι πελμα ελαστικου χωραει (min-max) σε 7,5"-8"-8,5" ζαντα?(τριπλο ερωτημα δηλαδης)
greekfragma Νοέμβριος 3, 2009 #1020 Νοέμβριος 3, 2009 7.5 (215-245)8 (235-265)8.5 (255-285)στο περίπου.......αυτά είναι τα προτεινόμενα και να φανταστώ οτι αναφέρεσαι σε sedan-οειδές άνω των 1450κιλών.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.