Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ναι ετσι ειναι, αυτο τους ειπα και εγω, πια η διαφορα με ενα zastava 30ετιας?

Που ειναι το τριπτυχο,οδηγικη συμπεριφορα, ασφαλεια, αξιοπιστια?

Θα μπορουσα καλλιστα να ειμαι σε μια στροφη και το αμαξι μολις εχανε μοτερ, να ητανε στος ελεος της ορμης. Θα μπορουσα καλλιστα να ειχα ενα αλλο αυτοκινητο ή ενα ανθρωπο μπροστα μου. Ποιο ειναι τελικα το συγκριτικο πλεονεκτημα μιας premium μαρκας? Ποιος θα ειχε την ευθηνη σε περιπτωση τροχαιου?

Επιτρεπεται αστοχεια υλικου σε τετοιο μερος, οταν δε το αυτοκινητο δεν ειναι performance car? Που ειναι ο ποιοτικος ελεγχος? Τι service plan ειναι αυτo οταν δεν διασφαλιζει την μακροζωια του αυτοκινητου?

Οποτε τελικα,ποια η διαφορα ενος premium brand με ενα ινδικο ΤΑΤΑ?

ΟΚ στα μεταλλα παντα υφισταται η αστοχια υλικου, μπορει να συμβει οπουδηποτε.

Το αυτοκινητο δεν ειναι στην εγγυηση, τωρα θελω να δω ποια ειναι η πολιτικη αντιμετωπισης της bmw σε τετοια συμβαντα με τετοιες προεκτασεις..θελω να δω τι ειναι αυτο που την κανει premium brand..θα το δω?.....

Link to comment
Share on other sites

Να πω την αληθεια,εγω θα μυριζομουν πρωτα απολα τον ελληνα τεχνικο που εκανε τα σερβις και οχι το ιδιο το οχημα.Ε φυσικα υποθεση κανω και σε καμμια περιπτωση δεν εννοω οτι φταιει αυτος κλπ.

Απο εκει και περα,στειλε επισημη επιστολη στην εταιρια και καλα ρωτωντας να μαθεις εαν τους εχουν αναφερθει αλλα τετοια περιστατικα,δημοσιευσε το σε οτι προπελο-σαιτ ξερεις η δεν ξερεις,και γνωστοποιησε στην εταιρια οτι το δημοσιευσες,και δες.

Αν θυμαται κανεις καποτε στις Μ3 Ε46 η εταιρια ειχε προμηθευτει μια ολοκληρη παρτιδα ελαττωματικες μπιελοβιδες,με αποτελεσμα η ναυαρχιδα της εταιριας να κανει μια πολυ δυσαρεστη εκπληξη σε πολλους κατοχους.Η εταιρια βεβαια ξηγηθηκε και αλλαξε τις μηχανες/εκανε επισκευες κλπ.

Και απο εκει και περα,ισως να παιζει και απλη γκαντεμια,και θα πρεπει να σκεφτεσαι οτι ησουν και τυχερος.Εχω ακουσει για τυπο με σουπερσπορτ 600αρι,να πηγαινει στην Αττικη οδο με καμποσα,και ξαφνικα "γκραπαγκραπ-κρακ-κρακ-κρααααααακ"....η μιζα κατα ενα περιεργο τροπο ενεργοποιηθηκε...

Link to comment
Share on other sites

Οχι Τσακωνα, τετοιο θεμα δεν παιζει...δλδ τι, να κανει δολιοφθορα ο τεχνικος, να μου ανοιξει το μοτερ, να δωσει λασκα στον ιμαντα εκκεντροφορου ή να λιμαρει πχ τα καβαλετα?

Δεν γινεται αυτο, απλως το μοτερ εσπασε. Μαζι με αυτο μπηκε μεσα κ η πορτα..η δε bmw hellas ηδη γνωριζει το περιστατικο...ειδωμεν..κυριακη κοντη γιορτη..

Link to comment
Share on other sites

οδηγαρα ελληνας με καινουριο Jeep ερχεται και παρκαρει μπροστα απο το δικο μου σε ανηφορα, και βαζει χειροφρενο...ή ετσι νομιζε δλδ. Και φυσικα τσουλαει το τζηπ και πεφτει πανω στο δικο μουυυυ....ρε μλκ ζωαδι , δεν σου ειπανε οτι στις ανηφορες βαζεις και ΠΡΩΤΗ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΡΕ ΖΩΟ...το τζηπ σε μαρανε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μιας που το ξεκινησες... αν κ γω παντα βαζω ταχυτητα μεσα ασχετα το δρομο, απο συνηθεια. πως γινεται να λυθει το χειροφρενο?

edit.. ασχετο. χθες μπηκα σε pro ceed, ασχετα με την λιγο πλαστικουρα μεσα, ρε σεις τι μηχανη ειναι αυτη(1.4)... κ πατημα... τραβαει πολυ, κ σαν τρενο πηγαινε!

Έγινε επεξεργασία από MaGiCMaN
Link to comment
Share on other sites

χμ...

κατι παιχτηκε,και μετα απο κατι βροχες ειδα λιμναζοντα νερα μεσα στο αμαξι,στο πατακι του συνοδηγου:blink:

και εκτος αυτου δε δουλευει το καλοριφερ.

υποθετω οτι συνδεονται αυτα μεταξυ τους και μαλλον τα νερα μπηκαν απο τον αεραγωγο...:suicide:

Link to comment
Share on other sites

χμ...

κατι παιχτηκε,και μετα απο κατι βροχες ειδα λιμναζοντα νερα μεσα στο αμαξι,στο πατακι του συνοδηγου:blink:

και εκτος αυτου δε δουλευει το καλοριφερ.

υποθετω οτι συνδεονται αυτα μεταξυ τους και μαλλον τα νερα μπηκαν απο τον αεραγωγο...:suicide:

Αεραγωγός βουλωμένος ή δες από κάτω για καμιά τάπα που έχει σκάσει ή τρύπα. Εγώ την έπαθα από τάπα και φίλος από αεραγωγό με πευκοβελόνες.

Link to comment
Share on other sites

χθες ειδα ενα παλικαρι, να καθαριζει το αμαξι εδω κατω, κ βλεπω στο πατωμα του golf μια τρυπα ρε σεις... να εχει λιωσει η μοκετα κ να φαινεται η λαμαρινα... του λεω ρε φιλε ποως το εκανες αυτο?

μου λεει κουβαλουσα ακουαφορτε κ το αφησαμε μεσα, ελιωσε το μπουκαλι, κ τρυπησε την μοκετα. σε εκεινο το σημειο κ η λαμαρινα ειχε αλλαξει χρωμα. φλιινστοουν θα γινοταν!

Link to comment
Share on other sites

7.5 (215-245)

8 (235-265)

8.5 (255-285)

στο περίπου.......αυτά είναι τα προτεινόμενα και να φανταστώ οτι αναφέρεσαι σε sedan-οειδές άνω των 1450κιλών.

Γιου φαουλ... 245 σε 7.5ρα? Ουτε σε Ferrari! 235 min σε 8ρα? Σημερα ζανταρισα μια 18x8 με 225 και ηταν κουτι! Και αναλογα το αυτοκινητο, μπορει να κυκλοφορει και με 215 (πολυ οριακα μεν, εως και λαθος, αλλα λεμε).

Θα ελεγα οτι εξαρταται πιο πολυ απο το χαρακτηρα και την ιπποδυναμη του αυτοκινητου το πελμα, χωρις να ειναι κατι φιξ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε μανα μου, αλλα το Aero ειναι και 200φευγα αλογα. Πλεον και οι απλες μικρες εκδοσεις μπορει να φορανε 17ρια, αντε να ζεστανεις 225 λαστιχο με 120 μουλαρια...

Γενικως παντως οι τιμες που δινεις μου φαινονται εξαιρετικα υπερβολικες...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τύπος που υπολογίζει τις επιτρεπτές διαστάσεις του ελαστικού σε μια ζάντα δεδομένης διαμέτρου. Επειδή όμως δεν τον θυμάμαι και δεν μπορώ να τον βρω στο internet τώρα, δείτε στην παρακάτω σελίδα ένα πίνακα που λέει τα επιτρεπτά πλάτη ζάντας που μπορεί να φορεθεί το κάθε λάστιχο ανάλογα με το πλάτος και το προφίλ του.

http://customwheelsmarket.com/rimwheelwidth1.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.