Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

+1 στον ΑΝ7

Απορω με τι ευκολια ο κοσμος ο απλος κοσμακης δλδ , βγαζει πιστολι και πυροβολλει για μια βρισια η για μια διαφωνια...ειναι φοβερο.Γιαυτο καλο θα ηταν να αποφευγουμε γιατι ο αλλος ποτε δε ξερουμε τι ειναι..

Link to comment
Share on other sites

Αν προσέξεις η ολη φαση ξεκιναει με το που βγαινει απο το τουνελ ( και συνειδητοποιεί πως ειναι σταματημενα στην λωριδα του ) δλδ οχι οτι καλύτερο για την όραση μιας και το ματι αλλαζει απο πολυ σκοτεινο σε ξαφνικο φως +++ οτι το σταματημενο που στουκαρε ητανε ασπρο .

Μπα. Το μάτι συνηθίζει αμέσως.

Έχει κάποιο φως μέσα το τούνελ, ενώ και το βλέμμα σου είναι στραμμένο προς την έξοδο, άρα δεν μπορεί να συνηθίσει στο σκοτάδι.

Εγώ βλέπω κανονικά σε παρόμοιες περιπτώσεις.

ΥΓ . Πολύ καπνό αφήσανε παντως τα λάστιχα , abs δεν ? ? ? ?

Όντως...

Link to comment
Share on other sites

Αφιερωμένο από χρήστη του Lab για άλλο χρήστη του Lab σε άλλους που του έλεγαν διάφορα για αυτά που έλεγε περί αυτοκινήτων ( δεν είμαι εγω :D )

Πολυ βρισια στο βιντεακι και εχουμε και ανηλικα

Πιστευω θα το καταλαβες οτι απο ολους οσους μπηκαν εδω μεσα,μονο ο Jason και η αφεντια μου εκατσαν να ακουσουν το αριστουργημα του φιλου σου.Δηλαδη εκανε παταγο.Πες του θελουμε και υπογραφη σε κανα σινγκλακι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπα. Το μάτι συνηθίζει αμέσως.

Έχει κάποιο φως μέσα το τούνελ, ενώ και το βλέμμα σου είναι στραμμένο προς την έξοδο, άρα δεν μπορεί να συνηθίσει στο σκοτάδι.

Εγώ βλέπω κανονικά σε παρόμοιες περιπτώσεις.

Όντως...

Οχι φίλος . Το μάτι ( ενος average οδηγου , δεν μιλαμε για ταλεντα ) δεν συνηθιζει κατευθειαν και αυτο εχω καταλάβει τα 10 χρόνια που οδηγάω ( με δίπλωμα απο τα 18 ) Ειδικα οταν βγαινεις απο τουνελ με κοντρα τον ηλιο κανα δευτερολεπτο δεν βλεπεις οπως εβλεπες πριν μπεις στο τουνελ . Μπορει να βλεπεις καπως , δεν λεμε οτι εισαι τυφλός αλλα δεν βλεπεις το ιδιο σιγουρα . Μην μιλησουμε για αντιληψη του ποσο παει το μπροστα οχημα που ειναι κατι πιο λεπτομερες . Και ειδικα στην οδηγηση το μισο και το ενα δευτερολεπτο κανουν την διαφορα σε τετοιες καταστασεις . Οπως θα εκανε την διαφορα και το abs . Που αν το ειχε ενεργοποιημενο θα ειχε περιθωρια ελιγμου ακα θα ειχε μπει αναμμεσα στις λωριδες που ειχε χωρο . Αλλα με μπλοκαρισμενους τους μπροστα να σκορπανε καπνο που τιμονι . . . .

Αnywai ο τυπας η ητανε μες την νταγκλα και την μαστουρα με το στερεο να χτυπαει 100db η πηρε το car ( του μπαμπα , του αδερφου η του φιλου ) πρωτη φορα βολτα και σαν κλασικος καγκουρας πρωτα εμαθε να το γκαζωνει και μετα πως φρεναρει και κραταει , δυστηχως για το αυτοκινητο .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

δε νομιζω οτι τυφλωθηκε απο το φως,αυτο πρεπει να ηταν ορατο μονο στη καμερα μεχρι να ρυθμισει αυτοματα η φωτεινοτητα.

και το ματι θελει το χρονο του...

(οχι οτι με το ασπρο αμαξι και τετοιο ηλιο δεν επιασε jackpot o ατυχος οδηγος.)

Επισης ολοι εχουμε δικαιωμα στην τρακα.

Δεν ειναι περισσοτερο/λιγοτερο αχρηστος οδηγος επειδη οδηγουσε το συγκεκριμενο αμαξι.

εδιτ

με προλαβανε για 1-2 sec

Link to comment
Share on other sites

Οχι φίλος . Το μάτι ( ενος average οδηγου , δεν μιλαμε για ταλεντα ) δεν συνηθιζει κατευθειαν και αυτο εχω καταλάβει τα 10 χρόνια που οδηγάω ( με δίπλωμα απο τα 18 ) Ειδικα οταν βγαινεις απο τουνελ με κοντρα τον ηλιο κανα δευτερολεπτο δεν βλεπεις οπως εβλεπες πριν μπεις στο τουνελ . Μπορει να βλεπεις καπως , δεν λεμε οτι εισαι τυφλός αλλα δεν βλεπεις το ιδιο σιγουρα . Μην μιλησουμε για αντιληψη του ποσο παει το μπροστα οχημα που ειναι κατι πιο λεπτομερες . Και ειδικα στην οδηγηση το μισο και το ενα δευτερολεπτο κανουν την διαφορα σε τετοιες καταστασεις . Οπως θα εκανε την διαφορα και το abs . Που αν το ειχε ενεργοποιημενο θα ειχε περιθωρια ελιγμου ακα θα ειχε μπει αναμμεσα στις λωριδες που ειχε χωρο . Αλλα με μπλοκαρισμενους τους μπροστα να σκορπανε καπνο που τιμονι . . . .

Αnywai ο τυπας η ητανε μες την νταγκλα και την μαστουρα με το στερεο να χτυπαει 100db η πηρε το car ( του μπαμπα , του αδερφου η του φιλου ) πρωτη φορα βολτα και σαν κλασικος καγκουρας πρωτα εμαθε να το γκαζωνει και μετα πως φρεναρει και κραταει , δυστηχως για το αυτοκινητο .

Εντάξει βρε, με ήλιο κόντρα δε βλέπεις γενικότερα, είτε βγαίνεις από τούνελ είτε όχι. :)

Έχω οδηγήσει πολύ λιγότερο από εσένα (σχεδόν 1 χρόνο με δίπλωμα), αλλά δεν έτυχε ποτέ να έχω πρόβλημα βγαίνοντας από τούνελ.

Εν πάσει περιπτώσει, αν ο οδηγός του βίντεο αντιμετώπιζε τέτοιο πρόβλημα ας μην πάταγε γκάζι. Ας έκοβε και ας πέρναγε μετά την έξοδο από το τούνελ.

Ήταν εξαιρετικά ανώριμη αντίδραση αυτή, αν δεν έβλεπε καλά.

Συμφωνώ με τα υπόλοιπα και με όσα είπες περί ABS, όμως είναι δυνατόν να απενεργοποιείται? :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Δες μια φορα το βιντεακι προσεκτικα και θα παρατηρησεις οτι ο οδηγος ειναι χωμενος πισω απο την νταλικα ( και προφανως εκνευρισμενος να την περασει ) και μέσα στο τουνελ !!! , , , ,

Δρομο και exit ( και γενικα φως στο τουνελ που λεμε μεταφορικα & κυριολεκτικα ) βλεπει οταν εχει ηδη κανει το σκασιμο για να προσπερασει . Και ξαφνικα αφου προσπερναει βγαινει στο φως και βλεπει ενα ασπρο βαν μπροστα του να τον πλησιαζει επικινδυνα ( εχει και καμια 100ρα+++ το viper ας πουμε . ) . Nαι ειναι σταματημενο!!!!!!!!!!!! of ****.... : D Φρενα πανικου . μπλοκ οι τροχοι . Μετα το μονο που μενει να κανει ειναι να κρατηθει καλα απο το τιμονι ,,,, .

Link to comment
Share on other sites

πρωτη φορα βολτα και σαν κλασικος καγκουρας πρωτα εμαθε να το γκαζωνει και μετα πως φρεναρει και κραταει , δυστηχως για το αυτοκινητο .

αυτο ειναι ολο το ζουμι:yes4:

Υ.Γ. στην ΛΕΑ ηταν σταματημενοι οι αλλοι η σε κανονικη λωριδα?

Link to comment
Share on other sites

Δες μια φορα το βιντεακι προσεκτικα και θα παρατηρησεις οτι ο οδηγος ειναι χωμενος πισω απο την νταλικα ( και προφανως εκνευρισμενος να την περασει ) και μέσα στο τουνελ !!! , , , ,

Δρομο και exit ( και γενικα φως στο τουνελ που λεμε μεταφορικα & κυριολεκτικα ) βλεπει οταν εχει ηδη κανει το σκασιμο για να προσπερασει . Και ξαφνικα αφου προσπερναει βγαινει στο φως και βλεπει ενα ασπρο βαν μπροστα του να τον πλησιαζει επικινδυνα ( εχει και καμια 100ρα+++ το viper ας πουμε . ) . Nαι ειναι σταματημενο!!!!!!!!!!!! of ****.... : D Φρενα πανικου . μπλοκ οι τροχοι . Μετα το μονο που μενει να κανει ειναι να κρατηθει καλα απο το τιμονι ,,,, .

Άσε που το πιθανότερο είναι να κοίταγε τον φορτηγατζή, ο οποίος δεν είχε σταματήσει, δίνοντας του λάθος πληροφορία για την λωρίδα του.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε Spresv και σε ειχα στο μυαλο μου για καποιες ερωτησεις.

Ν45 μοτερ-1600- απο bmw σειρα 1 60000km...

Ενα σπασμενο και ριγμα σε αλλα 2 καβαλετα των εκκεντροφορων => τζογοι στον εκκεντροφορο οποτε και τα πεταξε ολα...

Link to comment
Share on other sites

Αστα ναι, ειναι αυτο που ακουω απο πολλους για γερμανικη αξιοπιστια etcetc και βαζω τα γελια.

Το προηγουμενο σαββατο πηγαινα απο κεφαλαρι στο ψυχικο, εβρεχε καταρακτωδως, 4η 70χλμ, 2-2.5χ1000 στροφες και..... *%*kraprap%*#$proup%&&*^ (:D) σαν να πηρε γατα, λεω μλκ τι εγινε? πατησα γατα? κηφησιας ειναι εδω τι γατα? λαμπακι μηχανης θαυμαστικο, λαμπακι λαδιου θαυμαστικο, λαμπακι esp θαυμαστικο, μοτερ off, τιμονι, off, φρενα off, μονο βροχη full on!! :D

Ενα κυκλωμα φρενο ειχα μονο, φλας, καθρεφτες και εξεικο0νομηση φρενου για να συρθω σιγασιγα με ασφαλεια στον παραδρομο του Υγεια..ανοιξα ταπα και μυριζε καψουλι..

Το αυτοκινητο ητανε fully serviced στην αντιπροσωπια με ολα τα λαδια του, μαλιστα ειχα παει 3 εβδομαδες πιο πριν γιατι με ειχε αφησει απο δισκο στην Πεντελη, στο βουνο.. Βεβαια μεσα στο καλοκαιρι, ειχε σπασει η βαση του πισω δεξια αμορτισερ και το αμαξι εκανε τραμπαλα..

Καταταλλα οδηγικα ειναι πολυ ευχαριστο, συμπαγες και με πολυ καλη πληροφορηση τιμονιου... αυτο αρκει? ΟΧΙ

Απο ζημια, ειχαν ανοιξει το ψευτοκαπακο μονο, για να κανουν μια πρωτη διαγνωση..ειδα τα ρηγματα και το σπασμενο καβαλετο στο χερι, αλλα απο εκει και περα δεν το ειχανε λυσει ολο για να δω βαλβιδες, ομως σε τετοιες περιπτωσεις συνηθως η βαλβιδα ειναι η πρωτη που την ακουει..επισης δεν ξερω οι εκκεντροφοροι τι ζωρια εχουν φαει απτο τζογο και το σοκ, ο δε χρονισμος ειναι πεταμενος...Μην στα πολυλογω το καπακι ειναι ξεκουρδισμενο και δεν ξερω μην εχει στραβωσει καμια μπιελα..

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοιο πρόβλημα έπαθα και εγώ στο mazda 323 μου, μόνο που έγινες στα 395000 χλμ...μοντέλο '84.

Λογικά πάς για κομπλέ καπάκι με τα πάντα του...οι εκκεντροφοροι θα έχουν αρπάξει σίγουρα και λογικά θα έχουν σταβωσει και καμμια βαλβίδα...δεν ξέρω αν αυτά τα μοτέρ εχουν περιθώρια από θέμα clearance πιστόνι-βαλβίδα...ίσως έχεις και από κει ζημιές...

Αν είναι μέσα στην εγγύηση, απλά περίμενε, αν οχι...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.