Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει έναν λόγο που όταν πέφτουν 2 στάλες νερό ο έλληνας οδηγός αφηνιάζει, πάει μόνο αριστερή ή στην μέση και με 40-30 χλμ? + το ότι δεν ανάβουν φώτα

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Εντάξει, μην τα λιώνουμε όλα.

Ο Έλληνας στερείτε παιδείας για οδήγηση σε βρεγμένο, και οι πιο πολύ έχουν λάστιχα που έχουν δει πιο πολλούς χειμώνες από τα παιδιά τους, αλλά η ποιότητα του οδοστρώματος στο βρεγμένο ειδικά του 99% των δρόμων μας είναι τέτοια που και με αμιγώς βροχολάστιχο και τον Michael στο τιμόνι πάλι κινδυνεύεις.

Δεν δικαιολογώ σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση το έριξε 2 ψιχάλες και πάμε όλοι με 20 (αν και με 2 ψιχάλες δλδ γλίτσα, ειδικά μετά το καλοκαίρι είναι χειρότερα από ότι με full blown βροχή (με εξαίρεση πιθανά λιμνάζοντα νερά)) απλά αν βάλεις τα πιο πάνω, σε συνδυασμό με άπειρους οδηγούς, χρέπια αυτοκίνητα, και φαγωμένα λάστιχα, δεν ξαφνιάζεσαι.

Στο εξωτερικό όταν βρέχει ο μέσος οδηγός (που δεν κατεβαίνει την Κηφισίας με 180 αλλά δεν πάει και με 20), είτε βρέχει είτε έχει λιακάδα, δεν αλλάζει ρυθμό. Αλλά εμπιστεύεται και το οδόστρωμα.

Εντάξει, μην τα λιώνουμε όλα.

Ο Έλληνας στερείτε παιδείας για οδήγηση σε βρεγμένο, και οι πιο πολύ έχουν λάστιχα που έχουν δει πιο πολλούς χειμώνες από τα παιδιά τους, αλλά η ποιότητα του οδοστρώματος στο βρεγμένο ειδικά του 99% των δρόμων μας είναι τέτοια που και με αμιγώς βροχολάστιχο και τον Michael στο τιμόνι πάλι κινδυνεύεις.

Δεν δικαιολογώ σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση το έριξε 2 ψιχάλες και πάμε όλοι με 20 (αν και με 2 ψιχάλες δλδ γλίτσα, ειδικά μετά το καλοκαίρι είναι χειρότερα από ότι με full blown βροχή (με εξαίρεση πιθανά λιμνάζοντα νερά)) απλά αν βάλεις τα πιο πάνω, σε συνδυασμό με άπειρους οδηγούς, χρέπια αυτοκίνητα, και φαγωμένα λάστιχα, δεν ξαφνιάζεσαι.

Στο εξωτερικό όταν βρέχει ο μέσος οδηγός (που δεν κατεβαίνει την Κηφισίας με 180 αλλά δεν πάει και με 20), είτε βρέχει είτε έχει λιακάδα, δεν αλλάζει ρυθμό. Αλλά εμπιστεύεται και το οδόστρωμα.

Ο δρόμος που αναφέρομαι είναι η Βαρης - Κορωπίου όπου το οδόστρωμα της το εμπιστεύεσαι ακόμα.Λιμνάζοντα νερά στα 7χλμ δρόμου άντε να έχει σε 2 σημεία και σχετικά λίγα.

Όντως με κυριολεκτικά 2 ψιχάλες είναι επικίνδυνο όπου και αν είσαι λόγο γλίτσας,αλλα στην φάση που αναφέρομαι εγώ είχε βρέξει πολύ ώρα και δεν τίθεται θέμα γλίτσας σε καμιά περίπτωση.

Κι όμως φίλε,δεν έβλεπα χρέπια αυτοκίνητα και όσα ήταν χρέπια, όλως περιέργως καθόντουσαν στην δεξιά λωρίδα.

Είδα ένα πολύ καινούργιο Mercediko με led(?) πίσω φώτα να με τυφλώνουν κάργα,(κυριολεκτικά με τύφλωναν,πώς στο διάολο τα επέτρεψαν αυτά ?) να πηγαίνει με 40 και να πατάει όλη την ώρα φρένο σαν το σπαστικό.

Τελικά τον προσπερνάω απ την δεξιά με τα χρέπια να πηγαίνουν πιο γρήγορα και ήταν νέος άνθρωπος μέσα.....

ήμαρτον.

Το θέμα είναι να καταλάβουμε το ότι το βρεγμένο δεν είναι θάνατος από μόνο του.

Πρέπει να το προκαλέσεις.Το μόνο που χρειάζεται είναι φυσιολογική ταχύτητα και να κρατάνε διπλάσιες αποστάσεις.

Καλά, βγες το ΣουΚου έξω και να βρέχει, με όλους τους γνωστούς οδηγούς του Σαβ/κου να δεις τι γίνεται.

Όταν ο Έλληνας έχει 0 παιδεία στην οδήγηση τι να πεις;

Δεν διαφωνώ, είναι όλα μαζί που κάνουν την κατάσταση αφόρητη.

Και η μη εκπαίδευση, και η νοοτροπία, και η παιδεία, και ο φόβος, και το οδόστρωμα. Ο πατέρας μου έχει σκίσει 2 λάστιχα από λακκούβες που ανοίγουν με την βροχή και δεν φαίνονται, και και και , θέλω να πω, πως στην Ελλάδα υπάρχει δυστυχώς σε υπερθετικό βαθμό ο παράγοντας «απρόβλεπτο», ειδικά στην βροχή.

Είναι μέρη που τα ξέρεις (πχ. Στο Λιβάδι πριν την Αράχοβα που πάω κάθε ΣΚ τον χειμώνα), έχει κάτι λακκούβες από την βροχή που φίλος έχει σπάσει ψαλίδι σε Range Rover… και είναι και μέρη που δεν τα ξέρεις και όπου δεις λακκούβα αναρωτιέσαι, τώρα θα είναι λακκούβα ή τάφρος?

Ξαναλέω δεν δικαιολογώ, απλά ορισμένους τους καταλαβαίνω (σε ένα βαθμό) να ελαττώνουν ταχύτητα.

Οι διπλές αποστάσεις είναι must πάντως, και όχι σαν κάτι κοπρανό-μάγκες που σε πάνε προφυλακτήρες μέσα στον κατακλυσμό.

Τελικά τον προσπερνάω απ την δεξιά με τα χρέπια να πηγαίνουν πιο γρήγορα και ήταν νέος άνθρωπος μέσα.....

ήμαρτον.

Είναι θέμα παιδιάς πρώτα απ όλα και μετά συνθηκών. Σε αυτό το τομέα πέρα από την οδηγική συμπεριφορά, εντάσσονται και τα τα επικίνδυνα πολυκαιρισμένα ελαστικά όπως και επίσης τα παράλογα φαρδιά πέλματα με χαμηλό προφίλ σε αυτοκίνητα χαμηλού βάρους που βάζουν οι διάφοροι κάγκουρες και μετά απορούν γιατί κάνουν πατινάζ με μια ψιχάλα.

Δε θεωρώ ότι χρειάζεσαι ο μέσος οδηγός υπεργνώσεις έλεγχου για να οδηγήσει στα όρια ταχύτητας του κάθε δρόμου.

Πέρα από αυτό, Θες να πας πιό αργά? μεγειά σου με χαρά σου, γι αυτό υπάρχει η δεξιά λωρίδα.

Τώρα σε πόλεις και μονόδρομους αναγκαστικά κάνεις λίγη υπομονή παραπάνω.

Τα συντηρητικά όρια ταχύτητας του κάθε δρόμου αν ακολουθεί κανείς και στο βρεγμένο, μια χαρά καλυμμένος είναι.

Φυσικά δε μιλάμε για λιμνάζοντα νερά που δε βλεπεις τι υπάρχει από κάτω. Εκεί άπλα προσεχείς για να έχεις.

Λοιπόν.

Είμαι βάρκιζα.

Στα κοντροστέκια και χαζεύω κόσμο.

Σκάει μύτη παππούς.ΛΙΩΜΑ ΦΥΤΙΛΙ ΣΑΜΠΡΕΛΑ ΖΑΝΤΑ ΔΕΚΑΡΙΚΑ ή όπως αλλιώς το λένε ίσα π κρατιέμαι όρθιος.

Περνάει ανακριτικό τροχέας,κάνουμε νόημα να σταματήσει.Μας γράφουν στα @@ του και συνεχίζουν.

εν το μεταξύ ο παππούς να κάνει γύρους και 8άρια,να είναι μία απ την μία πλευρα του ribas μία απ την άλλη.

Εν τέλη φεύγει με την ταυτότητα στο στόμα.

Μετά από λίγο κατηφορίζω προς το σπίτι.Βλέπω το ανακριτικό.Δόξα τον θεό είχαν σταματήσει τον τυπά.

Σταματάω και πάω και τον ρωτάω γιατί δεν σταμάτησε να του μιλήσουμε και να του πούμε για τον μπάρμπα .

Η απάντηση αφοπλιστική.

"Εσύ θα σταμάταγες με τόσο κόσμο μαζεμένο εκεί"

Το παλικάρι ήταν νέος,ψαρωμένος και έτρεμε κόβοντας την κλήση σοτν μπάρμπα.

Στο ανακριτικό ήταν 3 άτομα μέσα,όλοι ψαράδες.

Και ρωτάω,τι τους στέλνουν έξω αυτούς? ή τι τους λένε στην εκπαίδευση.

Δεν το δικαιολογώ καθόλου.Αυτοί που ήταν σταματημένοι μόνο δολοφόνοι δεν είναι για να φοβούνται.Άλλο είναι το προβλημά τους και σίγουρα όχι αυτό

Όταν ο Έλληνας έχει 0 παιδεία στην οδήγηση τι να πεις;

To 90% των οδηγων θα επρεπε να μην εχει διπλωμα και το υπολοιπο 10% να αποκτησει παιδεια.

Πριν λιγες μερες θα γινομασταν μαλλια κουβαρια με μια η οποια αποφασισε να διασχισει ΚΑΘΕΤΑ δρομο ταχειας κυκλοφοριας. Φυσικα εκει που εστριψε ΔΕΝ εστριβε αλλα και τι να λεει? Μιλαμε για ταχυτητες 100+. Αν ειχα αλλον απο πισω μου θα μας βγαζανε ενα με τις λαμαρινες. Μιλαμε για κλασματα του δευτερολεπτου και αν δεν εποιανε το ABS να στριψω το τιμονι.... bye bye...

Φυσικα δεν ακουσε ουτε κορνες, αλλα ουτε και τα βρισιδια που εριξα, συνεχισε αμεριμνη να χαζευει δεξια-αριστερα το μαγαζι που εψαχνε.

Σε γνωστο μου που ειχε συμβει παρομοιο περιστατικο με την μηχανη του(και εκεινη η κυρια αποφασισε να διασχισει καθετα τον δρομο χωρις φυσικα να επιτρεπεται) την πλευρισε και την ρωτησε αν καταλαβε τι μ@λ@κι@ εκανε.

Η κυρια λοιπον τον "εγραψε" και πηγε να φυγει. Την επιασε απο τα μαλλια και την κοπανησε το κεφαλι 3 φορες στο τιμονι... και μετα εφυγε. Περιεργως δεν του εγινε μηνυση. Γιατι αραγε.....???

Δεν ξερω αν ηταν σωστη κινηση... προσωπικη αποψη και λιγα της εκανε. Δεν μιλαμε για περιστατικο οτι μιλουσε στο κινητο ή παρκαρε παρανομα... κοντεψε να τον σκοτωσει...

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει έναν λόγο που όταν πέφτουν 2 στάλες νερό ο έλληνας οδηγός αφηνιάζει, πάει μόνο αριστερή ή στην μέση και με 40-30 χλμ? + το ότι δεν ανάβουν φώτα

Αυτο κι εγω δεν μπορω να το καταλαβω...Τι κι αν ειναι 12 το μεσημερι,αν εχει δυνατη βοχοπτωση ή spray,γιατι να μην αναψεις τα φωτα σου,να σε βλεπουν και οι υπολοιποι στο δρομο...???

Οσο σκεφτομαι οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα πλεον εχουν και προβολεις ομιχλης,απορω ποτε και τι ακριβως περιμενουν για να τα αναψουν και στην τελικη για ποιο λογο τα πληρωσαν επιπλεον,αφου δεν αναβουν ουτε τα κανονικα φωτα.

Το καλυτερο βεβαια ειναι οταν μεσα σε πυκνο spray και χωρις φωτα,αλλαζουν λωριδες χωρις φλας.Κορυφαιο πραγματικα!

Αλλα ξεχασα,αυτα τα αναβεις μονο για να κανεις εντυπωση στην πλατεια,στην καφετερια,στο club,στη Σουλα,στο χωριο...

FAIL

Τι τη θέλει τη Viper? Δεν παίρνει κανένα Yugo να συνηθίσει και να μάθει να βλέπει μπροστά του πρώτα πριν πατήσει το γκάζι? :TD:

Αφιερωμένο από χρήστη του Lab για άλλο χρήστη του Lab σε άλλους που του έλεγαν διάφορα για αυτά που έλεγε περί αυτοκινήτων ( δεν είμαι εγω :D )

Πολυ βρισια στο βιντεακι και εχουμε και ανηλικα

ρε βλακα ελληνα γαμωτ....:shutup:..

ΤΑ ΦΩΤΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΜΙΧΛΗΣ ΣΤΟΚΕ, ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Ειδικα σε κλειστες αποστασεις ειναι πολύ εκνευριστικα . Σε αυτην την περίπτωση τους κερνάς μια μεγάλη σκάλα και την οποια δεν ριχνεις αν δεν τα σβησουν πρωτα. :rofl:

έκανα το ίδιο πράγμα σε ένα βλάκα ταξιτζή πριν μερικούς μήνες........με είχε για κάνα χιλιόμετρο στραβωμένο με τη μεγάλη σκάλα.....στο φανάρι τον αφήνω να περάσει και σταματάω δίπλα του.....του λέω φίλε...ξέχασες τη μεγάλη σκάλα......το ξέρω μου λέει.μ αρέσει να βλέπω καλά.:wall:

αντίδραση?

από πίσω του για 2-3 λεπτά με τα 55watt hid στο θεό και τη μεγάλη σκάλα:hehe:

τελικά κατάλαβε την ταρζανιά του και έβγαλε αλάρμ να περάσω.όταν πέρασα τα είχε ήδη σβήσει.

νόμιζα οτι λέγεται ανθρώπινη βλακεία....αλλά λέγεται κάπως αλλιώς.:smoke:

Τι τη θέλει τη Viper? Δεν παίρνει κανένα Yugo να συνηθίσει και να μάθει να βλέπει μπροστά του πρώτα πριν πατήσει το γκάζι? :TD:

Αν προσέξεις η ολη φαση ξεκιναει με το που βγαινει απο το τουνελ ( και συνειδητοποιεί πως ειναι σταματημενα στην λωριδα του ) δλδ οχι οτι καλύτερο για την όραση μιας και το ματι αλλαζει απο πολυ σκοτεινο σε ξαφνικο φως +++ οτι το σταματημενο που στουκαρε ητανε ασπρο .

Οχι οτι αυτο τον δικαιολογει :D Απλα ηταν καποιοι παράγοντες που επηρέασαν .

ΥΓ . Πολύ καπνό αφήσανε παντως τα λάστιχα , abs δεν ? ? ? ?

νόμιζα οτι λέγεται ανθρώπινη βλακεία....αλλά λέγεται κάπως αλλιώς.:smoke:

ναι ρε ενώ αυτό που έκανες εσύ ήταν μαγκιά...Οφθαλμός αντί οφθαλμού και θέλετε να πάμε και μπροστά...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.