AN7 OverClocker Οκτώβριος 19, 2009 #941 Οκτώβριος 19, 2009 Καλα ποσο ΚΟΝΤΕΣ τριτες εχετε και τις σπινιαρετε τοσο ευκολα;Ε?Για εξήγα γιατί δεν το έπιασα.Μαν, γενικως στο βρεγμενο πας φυλαγμενα, ανεξαρτητως ελαστικου. Δεν μου λεει προσωπικα κατι οτι στο βρεγμενο το ενα αποδιδει καλυτερα απο το αλλο, γιατι απλα σε βρεγμενο ΕΓΩ δεν πιεζω. Τωρα παλι, δεν ειναι αναγκη να πεσεις σε λακουβα με νερο. Με πολιτικο λαστιχο στην αλφα προχτες που εριχνε αρκουδες, στην κων/πολεως σπιναρα με 3η, χωρις να ειμαι σε καμια λιμνη. Και παλι ξαναλεω, δεν ισχυριζομαι οτι τα σεμι θα συμπεριφερονταν καλυτερα, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ισχυει ο πανικος που λεει οτι αν πετυχεις βρεγμενο με σεμι, την μαμησες.Εδω Σερρες 3η μερα πετυχαμε χιονι, οχι απλα βρεγμενο, και τα πραγματα δεν ηταν τοσο τραγικα.Δεν σου είπα να σε πιάνει πανικός μόνο με το νερό,αλλά όταν βρέχει όλη μέρα και κάνεις μια απόσταση 230χλμ με τα 8άρια,ε δεν είναι σοφό,εκτός αν κάθε φορά που θες να πας κάπου εκτός κέντρου αθήνας να τρέχεις στο βουλκανιζατέρ να βάλεις κανονικά λάστιχα.Το παιδί με τα σέμια όχι απλά δεν το πίεζε αλλά πήγαινε τόσο αργά που γυναίκα με RX8 που ήταν χεσμένη πάνω της τον άφησε 5 στροφές πίσω.Θέλω να πώ,ότι σε κάποιες συνθήκες δεν μπορεις να ξέρεις που θα βρεθείς.Στην τριπόλεος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα...στις στροφές πριν την σπάρτη όμως τον πούλησαν χωρίς να τα πιέσει.
mech5107 Οκτώβριος 19, 2009 #942 Οκτώβριος 19, 2009 Εγώ Πάτρα-Αθήνα μια χαρά έρχομαι με τα 888 και με πολύ βροχή έχει τύχει και πιέζοντας (σχετικά), ακόμα και με σχεδόν slick κατάσταση, με προσοχή την πάλευαν...
PetrosD Οκτώβριος 19, 2009 #944 Οκτώβριος 19, 2009 Ε?Για εξήγα γιατί δεν το έπιασα.Χιούμορ έκανα, ίσως όχι και τόσο πετυχημένο. Εννοούσα ότι σε αντιπαράθεση με ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο που μπορεί να σπινιάρει την τρίτη του, τα δικά τους είναι αδύναμα αλλά έχουν τρίτη που πιάνει 80 Km/h στον κόφτη της, γι' αυτό την σπινιάρουν στο βρεγμένο. Ε, παιδιά, χωρίς παρεξήγηση έτσι; (δεν ξέρω καν τι οδηγείτε).
spresv Οκτώβριος 19, 2009 #945 Οκτώβριος 19, 2009 Μα εγω δεν το ειπα για να εκθειασω τη δυναμη του αυτοκινητου μου, σιγα την δυναμη που εχει κιολας. Απλα λεω οτι ηταν τοσο χαλια κατω το οδοστρωμα οπου με μιση τριτη χωρις ιδιαιτερη πιεση, εχανα ταπανταολα
gregorisvas Οκτώβριος 19, 2009 #946 Οκτώβριος 19, 2009 Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε?
jax7480 Οκτώβριος 19, 2009 #947 Οκτώβριος 19, 2009 Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε? Αλλαζεις το βημα με την αλλαγη που σκεφτεσαι να κανεις: Ποιο σωστο ειναι το 185/50/15 ή το σχεδον ιδιο με το εργοστασιακο, 175/50/15, αν δεν θελεις να αλλαξεις το βημα του αυτοκινητου, με συνεπειες, στην καταναλωση, επιταχυνση, τελικη και αποκλιση στο ταχυμετρο.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 19, 2009 #948 Οκτώβριος 19, 2009 Εγώ Πάτρα-Αθήνα μια χαρά έρχομαι με τα 888 και με πολύ βροχή έχει τύχει και πιέζοντας (σχετικά), ακόμα και με σχεδόν slick κατάσταση, με προσοχή την πάλευαν... To παλικάρι είχε τελείως καινούργια 888.Και όμως στις στροφές για σπάρτη τον πούλησαν. Στην πίστα μέσα,η φάση ήταν αντίστροφη βέβαια. @ξάδερφο έλα μωρέ,λεπτομέριες, δεν κάναμε και κόντρες στον δρόμο
AN7 OverClocker Οκτώβριος 19, 2009 #949 Οκτώβριος 19, 2009 Χιούμορ έκανα, ίσως όχι και τόσο πετυχημένο. Εννοούσα ότι σε αντιπαράθεση με ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο που μπορεί να σπινιάρει την τρίτη του, τα δικά τους είναι αδύναμα αλλά έχουν τρίτη που πιάνει 80 Km/h στον κόφτη της, γι' αυτό την σπινιάρουν στο βρεγμένο. Ε, παιδιά, χωρίς παρεξήγηση έτσι; (δεν ξέρω καν τι οδηγείτε).Όταν έχει χάλια δρόμο και έχει βρέξει σπινιάρει και αφήνει όλη την ταχύτητα κάτω πολύ εύκολα 1ες,2ες,3ες...
Kostas007 Οκτώβριος 20, 2009 #950 Οκτώβριος 20, 2009 Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε?δε θα το προτεινα,εκτος οτι το κοντερ θα δειχνει λαθος,θα εχεις και απωλειες.τι αμορτισερ εχει?
gregorisvas Οκτώβριος 20, 2009 #951 Οκτώβριος 20, 2009 Θα σε γελάσω..Ό,τι είχε απο το εργοστάσιο...Ψιλοκούτσουρα..
AN7 OverClocker Οκτώβριος 20, 2009 #952 Οκτώβριος 20, 2009 το θέμα με το κοντερ κανονικά μπορείς να το λύσεις μέσω του διαγνωστικού της Fiat βάζοντας τις καινούργιες διαστάσεις της ζάντας
jax7480 Οκτώβριος 20, 2009 #953 Οκτώβριος 20, 2009 Για οσους δεν ξερουν...... και θελουν να μαθουν. Αλλαγη λαδιων.
nickstamat Οκτώβριος 21, 2009 #955 Οκτώβριος 21, 2009 @ξάδερφοέλα μωρέ,λεπτομέριες, δεν κάναμε και κόντρες στον δρόμο Avoid trouble --> http://www.yarisclub.gr/forum/showthread.php?t=5939 Πόση ώρα θα σου έπαιρνε να την μουτζουρώσεις λίγο, έστω στο Paint?
spresv Οκτώβριος 21, 2009 #956 Οκτώβριος 21, 2009 Καθαριζοντας τα καινουρια μου (μεταχειρισμενα) αγωνιαρικα πατουμενα, φυσικα με τη συνδρομη του αγρυπνου μου βοηθου.
ReaperX Οκτώβριος 21, 2009 #957 Οκτώβριος 21, 2009 Καθαριζοντας τα καινουρια μου (μεταχειρισμενα) αγωνιαρικα πατουμενα, φυσικα με τη συνδρομη του αγρυπνου μου βοηθου. Δε καθαρίζεις το pc πρώτα καλύτερα...??
nickstamat Οκτώβριος 21, 2009 #958 Οκτώβριος 21, 2009 Δε καθαρίζεις το pc πρώτα καλύτερα...?? σκόνη είναι αυτό εκεί μπροστά στα καπάκια των 5.25 ?? χόλυ φακ!
spresv Οκτώβριος 21, 2009 #959 Οκτώβριος 21, 2009 Καθε 15, η ιδια δουλεια, μας εχει μαμησει η οικοδομη διπλα...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.