Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ε?Για εξήγα γιατί δεν το έπιασα.

Χιούμορ έκανα, ίσως όχι και τόσο πετυχημένο. Εννοούσα ότι σε αντιπαράθεση με ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο που μπορεί να σπινιάρει την τρίτη του, τα δικά τους είναι αδύναμα αλλά έχουν τρίτη που πιάνει 80 Km/h στον κόφτη της, γι' αυτό την σπινιάρουν στο βρεγμένο. Ε, παιδιά, χωρίς παρεξήγηση έτσι; (δεν ξέρω καν τι οδηγείτε).

Link to comment
Share on other sites

Μα εγω δεν το ειπα για να εκθειασω τη δυναμη του αυτοκινητου μου, σιγα την δυναμη που εχει κιολας. Απλα λεω οτι ηταν τοσο χαλια κατω το οδοστρωμα οπου με μιση τριτη χωρις ιδιαιτερη πιεση, εχανα ταπανταολα :p

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε?

Αλλαζεις το βημα με την αλλαγη που σκεφτεσαι να κανεις:

tiresize.jpg

Ποιο σωστο ειναι το 185/50/15 ή το σχεδον ιδιο με το εργοστασιακο, 175/50/15, αν δεν θελεις να αλλαξεις το βημα του αυτοκινητου, με συνεπειες, στην καταναλωση, επιταχυνση, τελικη και αποκλιση στο ταχυμετρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ Πάτρα-Αθήνα μια χαρά έρχομαι με τα 888 και με πολύ βροχή έχει τύχει και πιέζοντας (σχετικά), ακόμα και με σχεδόν slick κατάσταση, με προσοχή την πάλευαν...

To παλικάρι είχε τελείως καινούργια 888.Και όμως στις στροφές για σπάρτη τον πούλησαν.

Στην πίστα μέσα,η φάση ήταν αντίστροφη βέβαια.

@ξάδερφο

έλα μωρέ,λεπτομέριες, δεν κάναμε και κόντρες στον δρόμο :p

Link to comment
Share on other sites

Χιούμορ έκανα, ίσως όχι και τόσο πετυχημένο. Εννοούσα ότι σε αντιπαράθεση με ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο που μπορεί να σπινιάρει την τρίτη του, τα δικά τους είναι αδύναμα αλλά έχουν τρίτη που πιάνει 80 Km/h στον κόφτη της, γι' αυτό την σπινιάρουν στο βρεγμένο. Ε, παιδιά, χωρίς παρεξήγηση έτσι; (δεν ξέρω καν τι οδηγείτε).

Όταν έχει χάλια δρόμο και έχει βρέξει σπινιάρει και αφήνει όλη την ταχύτητα κάτω πολύ εύκολα 1ες,2ες,3ες...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες να σας πώ..Απο εργοστάσιο κλπ το τουτούνι μου έρχεται με 195/45/15 αλλα λόγω γκάπα γκούπα σκέφτομαι τώρα που θα αλλάξω λάστιχα να μεγαλώσω λίγο το προφίλ σε 195/50/15.. (Fiat Panda 100hp). Θα έχει κάποια επίπτωση σε επιδόσεις ή οτιδήποτε?Ούτως ή άλλως και πιο άνετα θα ναι -πιστεύω- στο δρόμο και ελεινά πιο φτηνά (400 για 45άρια και 300 για 50άρια).Τί λέτε?

δε θα το προτεινα,εκτος οτι το κοντερ θα δειχνει λαθος,θα εχεις και απωλειες.

τι αμορτισερ εχει?

Link to comment
Share on other sites

@ξάδερφο

έλα μωρέ,λεπτομέριες, δεν κάναμε και κόντρες στον δρόμο :p

Avoid trouble --> http://www.yarisclub.gr/forum/showthread.php?t=5939

Πόση ώρα θα σου έπαιρνε να την μουτζουρώσεις λίγο, έστω στο Paint? :)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει έναν λόγο που όταν πέφτουν 2 στάλες νερό ο έλληνας οδηγός αφηνιάζει, πάει μόνο αριστερή ή στην μέση και με 40-30 χλμ? + το ότι δεν ανάβουν φώτα

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, μην τα λιώνουμε όλα.

Ο Έλληνας στερείτε παιδείας για οδήγηση σε βρεγμένο, και οι πιο πολύ έχουν λάστιχα που έχουν δει πιο πολλούς χειμώνες από τα παιδιά τους, αλλά η ποιότητα του οδοστρώματος στο βρεγμένο ειδικά του 99% των δρόμων μας είναι τέτοια που και με αμιγώς βροχολάστιχο και τον Michael στο τιμόνι πάλι κινδυνεύεις.

Δεν δικαιολογώ σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση το έριξε 2 ψιχάλες και πάμε όλοι με 20 (αν και με 2 ψιχάλες δλδ γλίτσα, ειδικά μετά το καλοκαίρι είναι χειρότερα από ότι με full blown βροχή (με εξαίρεση πιθανά λιμνάζοντα νερά)) απλά αν βάλεις τα πιο πάνω, σε συνδυασμό με άπειρους οδηγούς, χρέπια αυτοκίνητα, και φαγωμένα λάστιχα, δεν ξαφνιάζεσαι.

Στο εξωτερικό όταν βρέχει ο μέσος οδηγός (που δεν κατεβαίνει την Κηφισίας με 180 αλλά δεν πάει και με 20), είτε βρέχει είτε έχει λιακάδα, δεν αλλάζει ρυθμό. Αλλά εμπιστεύεται και το οδόστρωμα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.