ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 28, 2009 #822 Σεπτέμβριος 28, 2009 Είναι πολλά κιλά και δεν σταματάει με τίποτα : P
spresv Σεπτέμβριος 28, 2009 #823 Σεπτέμβριος 28, 2009 Από τι είναι αυτά τα τέρατα και σε τι θα μπουν...? 8πιστονες απο Lamborghini Gallardo παρεα με 365mm full floating δισκους σε μια Brera 3.2 Q4 Compressore.
johnsonb Σεπτέμβριος 28, 2009 #824 Σεπτέμβριος 28, 2009 Λίγο άσχετο αλλά για δείτε αυτά τα κουκλιά Cadillac Eldorado 75' στα 14.500e πωπω ντρέπομαι,τι ξεφτίλα,τζάμπα ένα απ'τα ωραιότερα αμάξια και να μην έχεις δίπλωμα http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_article_models.asp?articleID=21715 Cadillac DeVille 65' καμένο μεν,μια v8 φτηνή να βρεις,το καλύτερο αμάξι που μπορείς να πάρεις με 9000ε δε.:baby: http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_article_models.asp?articleID=34690 Άλλο κουκλί απο'δω,Caddy FleetWood Sixty Special 62',μαύρος έρωτας (μπεζ βασικά) http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_article_models.asp?articleID=757 Αχχχχ Chrysler NewYorker 82' τι κουκλί πανέμορφο λιώνω και 1500e... είναι να πάω να το πάρω να το βάψω μαύρο να βγάλω την βρομοmitsubishi που έχει να χώσω μια v8 αν βρω σε λογική τιμή,να το χω εδώ απ'έξω να το βλέπω μέχρι να πάθουνε τα μάτια μου burn-in http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_article_models.asp?articleID=31878 Impala και Camaro:inlove: http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_categories_models.asp?modelID=932 http://classiccar.gr/sites/189/car_ads_categories_models.asp?modelID=79 Χάνω το μυαλό μου,δεν ήξερα ότι υπάρχουν τέτοια αμάξια στην ελλάδα και δεν έχω δει κανένα,και μάλιστα και προς πώληση,και άντε σε 1.5 χρόνος έμεινε,βλέποντας τιμές με βλέπω όλο και πιο κοντά σε ένα τέτοιο μεταλλικό κατασκεύασμα που αξίζει να το λένε αμάξι :man_in_love:
ea6gka Σεπτέμβριος 29, 2009 #825 Σεπτέμβριος 29, 2009 πως ειναι δυνατον , βαζω μπροστα τη μηχανη σαββατο πρωι παιρνει κανονικα. ΤΟ απογευμα τπτ , αναβουν λιγακι τα φωτα και μολις παταω τη μιζα πεφτουν τα παντα και νεκρωνει . με κροκοδειλακια παιρνει με τη πρωτη. Ετσι σε ενα πρωινο ψοφανε οι μπαταριες τους?
o polonos Σεπτέμβριος 29, 2009 #826 Σεπτέμβριος 29, 2009 Μεσα σε μια ωρα ψοφανε Γιωργο... Αν ειναι ανοιχτου τυπου, του κλειστου αντεχουν λιγο παραπανω
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 29, 2009 #827 Σεπτέμβριος 29, 2009 Ανάλογα με την χρίση που της κάνεις γερνάει γρήγορα η αργά. Σπάνια αμέσως.Με την αλλαγή της θερμοκρασίας σκληραίνει ο κινητήρας και η μίζα "τραβάει" πάρα πάνω αμπέρ που δεν έχει να τις δώσει. Αν ήταν καλοκαίρι θα συνέχιζε να δουλεύει.Κλειστού και ανοιχτού τύπου είναι οι ίδιες μπαταρίες. Οι ανοιχτού χρειάζονται έλεγχο για στάθμη των υγρών, που αν δεν το κανείς μειώνετε η αποθηκευτική της ικανότητα. Από την άλλη επειδή όταν την αγοράσεις βάζουν εκείνη την ώρα τα υγρά ξέρεις την ηλικία της.Αντίθετα η κλειστού τύπου μπορεί να μην χρειάζεται συντήρηση αλλά ο έμπορος μπορεί να την είχε στο ράφι με υγρά κάνα χρόνο και να την πάρεις γερασμένη.
ea6gka Σεπτέμβριος 29, 2009 #828 Σεπτέμβριος 29, 2009 ε ενταξει την εχω 3 χρονια , απλα μου εκανε εντυπωση ποσο αποτομα παρεδωσε πνευμα . απο χρηση , δυστηχως ελαχιστη...σχεδον στο γκαραζ συνεχεια ειναι με μεγαλες περιοδους ακινησιας. Τεσπα , μλκια να μην εχουν μανιβελα...
Kostas007 Σεπτέμβριος 29, 2009 #829 Σεπτέμβριος 29, 2009 αν θες καλη μπαταρια κοιτα τις gel.ειναι αρκετα πιο ακριβες,αλλα εχουν πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης,αντοχη στο χρονο και δινουν τρελλα στιγμιαια amperes
ea6gka Σεπτέμβριος 29, 2009 #830 Σεπτέμβριος 29, 2009 μια γιαπωνεζικια εχω επανω και την ιδια θα κοπανησω πανω
johnsonb Σεπτέμβριος 30, 2009 #831 Σεπτέμβριος 30, 2009 Πάρτε εδώ ένα ενδιαφέρον video περί μεγάλα και βαριά αμάξια Vs. ελαφριά αμάξια με μέγεθος γραφείου,city crap cars δηλαδή.http://www.youtube.com/watch?v=cu95gB04VC4Αφιερωμένο σε αυτούς παλιά στο ΠΟΘ που συγκρίναμε smart με suv και μόνο ντομάτες δεν έφαγα επειδή έλεγα ότι το suv είναι πιο ασφαλές (ουυυ θέλει και μεγάλη σύγκριση για να το καταλάβεις...)
Dolly Σεπτέμβριος 30, 2009 #832 Σεπτέμβριος 30, 2009 Ήταν πλαγιομετωπική smart με s600.Δεν έλεγαν πως στο smart είσαι ασφαλέστερος, λέγανε πως δεν παραμορφώνεται η καμπίνα, αλλά τα g που έτρωγες ήταν 3 φορές παραπάνω με μεγάλες πιθανότητες εμφάνισης εσωτερικών βλαβών.
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 30, 2009 #833 Σεπτέμβριος 30, 2009 ε ενταξει την εχω 3 χρονια , απλα μου εκανε εντυπωση ποσο αποτομα παρεδωσε πνευμα . απο χρηση , δυστηχως ελαχιστη...σχεδον στο γκαραζ συνεχεια ειναι με μεγαλες περιοδους ακινησιας. Τεσπα , μλκια να μην εχουν μανιβελα...Αν μένει μεγάλο διάστημα ακίνητη παθαίνει θειίκωση. Κρύσταλλοι θειικού μολύβδου επικάθονται στις πλάκες και ψοφάει η μπαταρία. Οι μολύβδου ασβεστίου αντέχουν πολύ στην ακινησία.Οι τζελ είναι ευαίσθητες στην τάση. Αν η φόρτιση είναι λίγο "τσιμπημένη" (14,4 + ) καταστρέφετε. Αν χρειαστεί δε, να την φορτώσεις με εξωτερικό φορτιστή απλό του εμπορίου, την πετάς αμέσως .
johnsonb Σεπτέμβριος 30, 2009 #834 Σεπτέμβριος 30, 2009 Ήταν πλαγιομετωπική smart με s600.Δεν έλεγαν πως στο smart είσαι ασφαλέστερος, λέγανε πως δεν παραμορφώνεται η καμπίνα, αλλά τα g που έτρωγες ήταν 3 φορές παραπάνω με μεγάλες πιθανότητες εμφάνισης εσωτερικών βλαβών. Το θυμάμαι,και εγώ έλεγα ότι με το τράνταγμα που θα φας θα σπάσεις ολόκληρος (το τελευταίο που λες δηλαδή) ενώ το αμάξι θα κάνει βαρελάκι πολλά μέτρα.Για δείτε και αυτά,θέλει κανείς κινέζικο; http://www.youtube.com/watch?v=LmpDM8wVrUQ Ακόμα και το 50χρονο belair που μέχρι το 65 ήταν σκέτες λαμαρίνες τα αμάξια και βάζανε για κολόνες σκουπόξυλα,καλά κρατεί μπροστά σε αυτά. http://www.youtube.com/watch?v=_xwYBBpHg1I
Dolly Σεπτέμβριος 30, 2009 #835 Σεπτέμβριος 30, 2009 Όπως έχουμε ξαναπεί τα παλιά αυτοκίνητα, που ήταν «τανκς» σύμφωνα με τα λεγόμενα των παλιών, (βλέπε πρώτα Volvo κλπ) , ΔΕΝ ήταν ασφαλή. Ο λόγος που τα αυτοκίνητα τώρα παραμορφώνονται τρελά, ενώ ταυτόχρονα διατηρούν την ακαμψία στον κλωβό των επιβατών, είναι για να απορροφούν έστω και ένα μικρό ποσοστό της παραγόμενης δύναμης, και να μην το απορροφήσει ο επιβάτης. Το έχω ξαναπεί αν δείτε αυτοκίνητο μοντέρνο που έχει γίνει πατσαβούρι μπροστά (σε τρακαρίσματα με «λογικά» χιλιόμετρα) τότε να χαίρεστε για τους επιβάτες. Τα παλιά όσο μεγάλα και μαούνες και να ήταν, ήταν πρακτικά σαν τα μοντέρνα smart… δεν έπαιζε παραμόρφωση και αυτό πρακτικά σκότωνε τον επιβαίνοντα. Η διαφορά με το smart είναι πως τώρα ΞΕΡΟΥΝ πως πρέπει το αμάξι να παραμορφώνεται αλλά δεν τους παίρνει λόγο μεγέθους, και συνεπώς προσπαθούν να κάνουν compensate με ζώνες με προεντατήρες, κλπ κλπ. Και στο τέλος της μέρας είναι και αυτοκίνητο πόλης. Η σύγκρουση με το S600 είχε δείξει πως το να είναι «απλά» άκαμπτο ένα αμάξωμα κάθε άλλο παρά πανάκεια είναι, γιατί και η μάζα παίζει ρόλο στο στούκο. Και το crash test είχε γίνει πλαγιομετωπικά (50% του καπό του κάθε αυτοκινήτου περίπου) γιατί έτσι γίνεται η πληθώρα των τρακαρισμάτων.
johnsonb Σεπτέμβριος 30, 2009 #836 Σεπτέμβριος 30, 2009 Αν το λες πάνω στα video,δεν τα έβαλα να δείξω ότι το belair δεν σπάει όσο άσχημα το κινέζικο (στο οποίο belair μέσα αν είσαι έχεις περισσότερες πιθανότητες να ζήσεις σε σύγκριση το πρώτο κινέζικο ας πούμε) Για να δείτε τα κινέζικα τα βαλα,συγκεκριμένα το πρώτο και το τελευταίο που είναι καινούριο και το έκοψαν στο crash test επειδή έγινε πατσαβούρα. Πάντως θα μου πείτε η ζωή πρώτα,αλλά εγώ θεωρώ το ότι γίνονται κονσέρβες με το παραμικρό τρακάρισμα για να σωθεί ο επιβάτης,να μην το έχουμε και για πράγμα που να μας κάνει να πετάμε από χαρά αν οδηγεί ο άλλος κάνα αμάξι 50.000ε και το έχει χρεωμένο 10 χρόνια* γιατί μετά θα σπάει το κεφάλι του γιατί με το που πήρε το αμάξι των ονείρων του το τράκαρε και έζησε και από πάνω,γι'αυτό να βάλουν 100000 ιάπωνες ούτε και εγώ ξέρω πόσους,να ανασχεδιάσουν αμάξια τύπου volvo 80's και να βρουν τρόπο μπορούν δεν μπορούν γίνεται δεν γίνεται να βιάσουν και την φυσική στην ανάγκη δεν με νοιάζει και να τα κάνουν πιο ασφαλές και από λαστιχένια και να μην σπάνε και όλας. (το ξέρω ότι θα το πληρώσω κάποτε με το σκεπτικό που έχω,αλλά τουλάχιστον θα τους αφήσω ολόκληρη την αντίκα μου και opel kadet 1965 να ναι,γιατί απλά δεν παίρνω αμάξι όταν είναι να πάρω που να είναι καινούριο,όχι επειδή δεν σπάει,αλλά επειδή τα crap cars που βγάζουν τώρα έχουν περισσότερη πλαστικούρα και από logitech ηχεία και είναι στρογγυλά,και ειδικά τα ευρωπαϊκά/γιαπωνέζικα κλπ είναι αυγά σκέτα,αντιθέτως με τα αμερικάνικα που οι άνθρωποι εκεί φαίνεται ότι ξέρουν από σχεδίαση,και κανένας δεν βάζει μηχανές που ίσα ίσα σε βγάζουν σε ανηφόρα,και όσο για την ποιότητα,άλλοι βγάζουν σκάρτα,άλλοι καλύτερα κλπ) *Μετά αναρωτιούνται γιατί θα έβαζα bullbar σε city use suv. (είπαμε υπάρχουν και rubber like EU approved και 100% νόμιμα,αν και φαίνεται ότι τους πήραν χαμπάρι τους ευρωπαίους και μόνο αυτούς σκοτώνουν τα bullbars,γιατί στην αυστραλία/βόρεια αμερική/bangladesh/south africa τα χουν νόμιμα)
cptkoulis Σεπτέμβριος 30, 2009 #837 Σεπτέμβριος 30, 2009 ...αντιθέτως με τα αμερικάνικα που οι άνθρωποι εκεί φαίνεται ότι ξέρουν από σχεδίαση,και κανένας δεν βάζει μηχανές που ίσα ίσα σε βγάζουν σε ανηφόρα... Τετοια αγαπη για αυτα τα "πραματα" δεν εχουν ουτε οι ιδιοι οι αμερικανοι που τα βγαζουν Κατα κανονα τα αμερικανικα οχηματα ειναι καλυτερα απο ευρωπαικα/ιαπωνικα μονο οταν πανε για σκραπ
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 30, 2009 #838 Σεπτέμβριος 30, 2009 Σμρ ένα μαλακισμένο πέρασε και μου κοπάνησε τον καθρέφτη κάνοντας κομματάκια το εξωτερικά βαμμένο καπάκι.Ήμουν εθνική οδό στο ύψος της Renault με κατεύθυνση προς τα πάνω.Κλασικά το μεσημέρι εκεί πας νεκρά-1η.Εκεί που ήμασταν σταματημένοι και ήμουν κανονικά στην αριστερή με αρκετό χώρο για μηχανάκια γιατί πάντα το προσέχω αυτό,πάω να στρίψω τσιγάρο.Ξαφνικά ακούω ένα μπαμ,βλέπω το πλαστικό να πετάγεται σε 2 κομμάτια και τον καθρέφτη να είναι ανάποδα γυρισμένος(είναι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενος οπότε αμα έσπαγε θα τον κυνήγαγα με τα πόδια να τον βιάσω κανονικά).Ενώ εγώ είχα μείνει με το χαρτάκι στο χέρι και τον καπνό κάτω ο άλλος τα έγραψε όλα στα π@π@ρια του και συνέχισε να τρέχει με καμιά 40άρα ανάμεσα απο αυτοκίνητα(κουβαλούσε κάτι στο πίσω κάθισμα και με χτύπησε με αυτο)Μα την παναγία,τέλος με τα μηχανάκια.Στα @@ μου αν δεν είναι όλοι έτσι.Δεν θα αφήνω καθόλου χώρο και θα τους κλείνω επιδεικτικά και ας πάνε να πέσουν όπου γουστάρουν.Άντε γιατί κάνεις τον καλό και σε γ2μ@νε και απο πάνω.Αλλά δεν κόβουν κλήσεις για αυτό,κατάλαβες,νομίζουν ότι κινούνται και νόμιμα.Άντε γιατί πολύ μυξοκλεγονται ότι δεν τους προσέχουμε όταν οι ίδιοι δεν προσέχουν τον ίδιο τον εαυτό τους.
johnsonb Σεπτέμβριος 30, 2009 #839 Σεπτέμβριος 30, 2009 Όπως σε άλλους αρέσουν τα γιαπωνέζικα,όπως σε άλλους αρέσουν τα ευρωπαικά/γερμανικά συγκεκριμένα κτλ,να σου και εδώ ένα διαφορετικό γούστο. Πάντως θρηλικά αμερικάνικα αμάξια σαν Ford Mustang και Dodge Charger (που ακόμα το look τους και η μηχανή να είναι να τα κάνεις γυναίκες και να τα παντρευτείς) που το συγκεκριμένο το Charger παλιά είχαν βαρεθεί να σκίζει τα υπόλοιπα στο NASCAR,δεν πρόκειτε να βγάλει κανείς πουθενά,και ειδικά εκτός βόρειας αμερικής. Και επίσης σαν επιδόσεις μηχανής σαν εμφάνιση και τιμή κάνεις πολλές συγκρίσεις αμερικάνικου που δέρνει ευρωπαικό (σε ποιότητα δεν ξέρω γιατί δεν έχω ζήσει κάνα αμάξι για να κάνω σύγκριση με άλλο) και για να κάνουμε μια σύγκριση,δεν θα σύγκρινα την ψυχολογία του να έχεις ένα αμάξι σαν και αυτό: Που τέτοιας μορφής αμάξια που τα έχω σιχαθεί και ούτε και εγώ δεν ξέρω πως αντέχω να τα βλέπω κάθε μέρα που περνάει,και την ψυχολογία τους την έχω για κλωτσίες μπροστά στο να ξέρεις ότι απ'εξω σε περιμένει ένα τέτοιο και με το που θα το ανάψεις απ'τον ήχο του γριλίσματος (γρίλισμα παρακαλώ,όχι ΒρρρΖΖΖΖ σαν κουνούπι) θα νομίζεις ότι τα άλογα της V8 παλεύουν άγρια να βγουν έξω: (start price $22,945 αλλά εντελώς μάπα η αρχική έκδοση) Πιστεύω ότι μου αρέσουν τα αμερικάνικα επειδή θέλω κάτι διαφορετικό γιατί βαρέθηκα να κάνω χραπ να ανοίγω την κουρτίνα για να βλέπω τι βλακεία αμόλησε ο κιτρινιάρης πάλι στην αγορά,γιατί εδώ ή όλα θα είναι γεροντίστικα αρχαίας όψης sedan - coupe γερμανίας που στανταρ μιλάμε τώρα ή κάγκουρα θα έχουν μέσα ή γέρο,ή όλα γιαπωνέζικα microcars με πειραγμένες εξατμήσεις για να νομίζουν οι άλλοι ότι μέσα οδηγεί σουμάχερ με 60hp μοτέρ,με εξαίρεση κάνα chrysler convertible,και κάνα trail blazer/tahoe που θα δεις σπανίως αλλά πάλι καλά έχω δει αρκετά εγώ.
JohnG85 Σεπτέμβριος 30, 2009 #840 Σεπτέμβριος 30, 2009 Λογικό δεν είναι να μην βλέπεις τέτοια αυτοκίνητα εδώ αφού είμαστε Ευρώπη και αυτά είναι αμερικάνικα ?! Εδώ που τα λέμε ευτυχώς κι'όλας γιατί δεν χωράμε που δεν χωράμε άμα κυκλοφορούσαν και πολλά αμερικάνικα κλάφτα... Επίσης όλα είναι υποκειμενικά γιατί εγώ προτιμώ χίλιες φορές τον ήχο ενός δυνατού ευρωπαικού. Δεν έχει καμία σχέση ο ήχος μιας Ferrari, Lamborghini, R8, M3 κλπ, κλπ... Ο ήχος των αμερικάνικων μου φέρνει πάντα στο μυαλό μάτσο κάγκουρα... Στα αντικειμενικά τώρα ο Αμερικάνος όσο και να θέλει ποτέ δεν θα φτάσει τις επιδόσεις και το τιμόνι του Ευρωπαίου ότι και να κάνει. To Corvette κάτι πήγε να κάνει αλλά... Τέλος το ότι πρέπει να τα συνδέσεις με βενζινάδικο που το πας ? Εννοείται βέβαια ότι ο καθένας έχει τις προτιμήσεις και τα γούστα του που είναι απολύτως σεβαστά αλλά μην λέμε και ότι θέλουμε. Ισχύει Αμερικάνικο<Ευρωπαϊκό
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.