Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ναι, για εθνική οδό είναι άνετα, δεν κάνουν και πολύ θόρυβο σε σχέση με άλλα απ' όσο έχω διαβάσει.

Γενικά, όσο κι αν τα έχω σκίσει στο Yaris, έχουν πολύ καλή πρόσφυση. Σε βρεγμένο δρόμο με το Yaris δεν τα έχω δουλέψει ακόμα καλά-καλά, αλλά στο μεγάλο του φάδερ (σε διάσταση 205/55) έχουν συμπεριφερθεί άψογα.

Μιας και το Yaris πήγε συνεργείο για κάτι μικροπράγματα, μου έδωσαν ένα Corolla που φοράει τα Avon ZV3. Απλά καμία σχέση. Στην πρώτη στροφή που πήγα να στρίψω όπως με το Yaris, το αμάξι έφαγε γλίστρημα εύκολα...

Διάβασε και κανένα πιο αντικειμενικό review πάντως, μη στηρίζεσαι μόνο σε αυτά που λέμε εδώ... :)

Link to comment
Share on other sites

Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;

ισως επειδη θα πρεπε να αφησει το τιμονι,δε νομιζω να ειδα paddles ταχυτητων,οποτε ηταν δυσκολο καθως το τιμονι ειναι αρκετα βαρυ.

Link to comment
Share on other sites

Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;

Του ζήτησα να μην βάλει 4η γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ο δρόμος όχι σε καλή κατάσταση. Επίσης το μοτέρ είναι με υπερπροστατευτικό setup, με χαμηλό κόφτη (περίπου στις 7200), με την λογική να χτυπάμε άνετα κόφτη 3ης προς τερψη θεατών.

Τέλος δεν είναι επαγγελματίας, είναι ένας από τα 5 άτομα που μαζί φτιάξαμε το όχημα, ένας απλός φοιτητής...

ισως επειδη θα πρεπε να αφησει το τιμονι,δε νομιζω να ειδα paddles ταχυτητων,οποτε ηταν δυσκολο καθως το τιμονι ειναι αρκετα βαρυ.

Οι ταχύτητες αλλάζουν με κουμπιά στην δεξιά μεριά του τιμονιού. Σειριακό σασμάν (μοτοσυκλέτα γαρ...).

Το τιμόνι δεν είναι καθόλου βαρύ, βασικά θα θέλαμε να το βαρύνουμε λίγο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι αντίστοιχο, στον ίδιο αγώνα τρέχουμε, δεν έχει τύχει να είμαστε στην ίδια κατηγορία ποτέ...ελπίζουμε φέτος να "παλέψουμε" δυνατά, αν και έχουμε διαφορετική φιλοσοφία, αυτοί ένα σχετικά μεγάλο σασσί, με 4κύλινδρο CBR, εμείς με μικρό και μονοκύλινδρο. Από ότι φαίνεται, θα παραμείνει έτσι η κατάσταση με το μεν ΑΠΘ να συνεχίζει με το ίδιο concept και μας να το πηγαίνουμε λίγο παραπέρα, με carbon monocoque και καλύτερο και μικρότερο κινητήρα (wr450) και πολύ μικρό βάρος.

Το μοτέρ σε αυτό το αμάξι (το δεύτερο της ομάδας) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, ένα XT600, μονοκύλινδρο, μετατροπή σε injection με άγραφο, σφυρήλατο, με custom εκκεντροφόρο, συμπίεση, βαλβίδες και τα σχετικά...

Γυρνά όσο θέλουμε κατά καιρούς, έχει χτυπήσει και κοντά στις 10,500 σε ένα κατέβασμα μια φορά...συνήθως ο κόφτης είναι μεταξύ 8000 και 9000 αναλόγως μετάδοσης-πίστας-περίστασης. Εδώ είμαστε μετά από rebuilt, με το μοτέρ να έχει δεθεί πριν 2 μέρες και να πήρε μπρος πρώτη φορά μετά το rebuilt το προηγούμενο βράδυ, γιαυτό και είπαμε να το προσέξουμε λίγο...:p

Γενικά το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρο και μας κάνει όλα τα χατίρια...ακόμα και με λιωμένο πιστόνι δούλευε, κολλημένα ελατήρια και τα σχετικά και ακόμα είχε πολύ δύναμη...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Οι ταχύτητες αλλάζουν με κουμπιά στην δεξιά μεριά του τιμονιού. Σειριακό σασμάν (μοτοσυκλέτα γαρ...).

Το τιμόνι δεν είναι καθόλου βαρύ, βασικά θα θέλαμε να το βαρύνουμε λίγο...

κατσε

κουμπια ηλεκτρονικα η μηχανικα?

γιατι στις μηχανες απ οσο ξερω ειναι παντα μηχανικα και απαιτειται καποια Α πιεση

Link to comment
Share on other sites

Στις μηχανές πατάς με το πόδι ένα μοχλό (ή τον τραβάς). Στο δικό μας, τον μοχλό αυτό τον χειρίζεται ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα, που ελέγχεται από 2 κουμπιά - ανέβασμα/κατέβασμα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.