nickstamat Σεπτέμβριος 19, 2009 #761 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2009 Ναι, για εθνική οδό είναι άνετα, δεν κάνουν και πολύ θόρυβο σε σχέση με άλλα απ' όσο έχω διαβάσει. Γενικά, όσο κι αν τα έχω σκίσει στο Yaris, έχουν πολύ καλή πρόσφυση. Σε βρεγμένο δρόμο με το Yaris δεν τα έχω δουλέψει ακόμα καλά-καλά, αλλά στο μεγάλο του φάδερ (σε διάσταση 205/55) έχουν συμπεριφερθεί άψογα. Μιας και το Yaris πήγε συνεργείο για κάτι μικροπράγματα, μου έδωσαν ένα Corolla που φοράει τα Avon ZV3. Απλά καμία σχέση. Στην πρώτη στροφή που πήγα να στρίψω όπως με το Yaris, το αμάξι έφαγε γλίστρημα εύκολα... Διάβασε και κανένα πιο αντικειμενικό review πάντως, μη στηρίζεσαι μόνο σε αυτά που λέμε εδώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 19, 2009 #762 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2009 (edited) Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 19, 2009 από racer 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReaperX Σεπτέμβριος 19, 2009 #763 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_chris_g Σεπτέμβριος 19, 2009 #764 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2009 Tέρας Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Σεπτέμβριος 19, 2009 #765 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2009 Ωραία ταχύτητα,αλλά άσχημο ήχο έχει η v10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Σεπτέμβριος 19, 2009 #766 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2009 εγώ γουστάρω το δείκτη βενζίνης που σε 5 λεπτά κατέβηκε 1μιση γραμμή Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Σεπτέμβριος 20, 2009 #767 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2009 Από το Pick σήμερα στην Πάτρα. Από τα extra περάσματα που έγιναν από διάφορες formulες Μεταξύ άλλων και αυτό <-------- 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 20, 2009 #768 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=8-XQjw6CeCk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #769 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Amej_aO77KgIn car από αυτό<---- 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 21, 2009 #770 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Σεπτέμβριος 21, 2009 #771 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 http://www.skai.gr/articles/news/finance/%CE%9D%CE%AD%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BA%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%B1%CF%84%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CE%BD/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Σεπτέμβριος 21, 2009 #772 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;ισως επειδη θα πρεπε να αφησει το τιμονι,δε νομιζω να ειδα paddles ταχυτητων,οποτε ηταν δυσκολο καθως το τιμονι ειναι αρκετα βαρυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #773 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Καλα δε νοιωθει ο οδηγος να αλλαξει ταχυτητες οταν πρεπει και αφηνει τον κινητηρα να κοφτιαζει αβερτα;Του ζήτησα να μην βάλει 4η γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ο δρόμος όχι σε καλή κατάσταση. Επίσης το μοτέρ είναι με υπερπροστατευτικό setup, με χαμηλό κόφτη (περίπου στις 7200), με την λογική να χτυπάμε άνετα κόφτη 3ης προς τερψη θεατών.Τέλος δεν είναι επαγγελματίας, είναι ένας από τα 5 άτομα που μαζί φτιάξαμε το όχημα, ένας απλός φοιτητής...ισως επειδη θα πρεπε να αφησει το τιμονι,δε νομιζω να ειδα paddles ταχυτητων,οποτε ηταν δυσκολο καθως το τιμονι ειναι αρκετα βαρυ.Οι ταχύτητες αλλάζουν με κουμπιά στην δεξιά μεριά του τιμονιού. Σειριακό σασμάν (μοτοσυκλέτα γαρ...).Το τιμόνι δεν είναι καθόλου βαρύ, βασικά θα θέλαμε να το βαρύνουμε λίγο... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 21, 2009 #774 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Χαμηλό; Πόσο βαράει max; Τι μοτέρ φοράει; BTW, στη ΔΕΘ είδα και το αντίστοιχο (; ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #775 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Ναι είναι αντίστοιχο, στον ίδιο αγώνα τρέχουμε, δεν έχει τύχει να είμαστε στην ίδια κατηγορία ποτέ...ελπίζουμε φέτος να "παλέψουμε" δυνατά, αν και έχουμε διαφορετική φιλοσοφία, αυτοί ένα σχετικά μεγάλο σασσί, με 4κύλινδρο CBR, εμείς με μικρό και μονοκύλινδρο. Από ότι φαίνεται, θα παραμείνει έτσι η κατάσταση με το μεν ΑΠΘ να συνεχίζει με το ίδιο concept και μας να το πηγαίνουμε λίγο παραπέρα, με carbon monocoque και καλύτερο και μικρότερο κινητήρα (wr450) και πολύ μικρό βάρος. Το μοτέρ σε αυτό το αμάξι (το δεύτερο της ομάδας) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, ένα XT600, μονοκύλινδρο, μετατροπή σε injection με άγραφο, σφυρήλατο, με custom εκκεντροφόρο, συμπίεση, βαλβίδες και τα σχετικά... Γυρνά όσο θέλουμε κατά καιρούς, έχει χτυπήσει και κοντά στις 10,500 σε ένα κατέβασμα μια φορά...συνήθως ο κόφτης είναι μεταξύ 8000 και 9000 αναλόγως μετάδοσης-πίστας-περίστασης. Εδώ είμαστε μετά από rebuilt, με το μοτέρ να έχει δεθεί πριν 2 μέρες και να πήρε μπρος πρώτη φορά μετά το rebuilt το προηγούμενο βράδυ, γιαυτό και είπαμε να το προσέξουμε λίγο... Γενικά το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρο και μας κάνει όλα τα χατίρια...ακόμα και με λιωμένο πιστόνι δούλευε, κολλημένα ελατήρια και τα σχετικά και ακόμα είχε πολύ δύναμη... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Σεπτέμβριος 21, 2009 #776 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Οι ταχύτητες αλλάζουν με κουμπιά στην δεξιά μεριά του τιμονιού. Σειριακό σασμάν (μοτοσυκλέτα γαρ...).Το τιμόνι δεν είναι καθόλου βαρύ, βασικά θα θέλαμε να το βαρύνουμε λίγο...κατσεκουμπια ηλεκτρονικα η μηχανικα?γιατι στις μηχανες απ οσο ξερω ειναι παντα μηχανικα και απαιτειται καποια Α πιεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #777 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Στις μηχανές πατάς με το πόδι ένα μοχλό (ή τον τραβάς). Στο δικό μας, τον μοχλό αυτό τον χειρίζεται ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα, που ελέγχεται από 2 κουμπιά - ανέβασμα/κατέβασμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Σεπτέμβριος 21, 2009 #778 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 ωωωωω...ωραιο ακουγεταικαμια δυναμομετρηση κανατε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Σεπτέμβριος 21, 2009 #779 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Δυστυχώς όχι, γιατί δεν έχουμε δικό μας, και στα τοπικά της περιοχής, πρέπει να κατασκευάσουμε ιδικούς αποστάτες-adaptors... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 21, 2009 #780 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2009 Συγχαρητηρια για την προσπαθεια σας και συγνωμη για το απότομο σχόλιό μου... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts