Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Όχι τρελά πράματα... σίγουρα θα παίζουν και ανηφόρες, αλλά κατά βάση στις εκδρομές θα ανεβαίνουμε με κάποιο άλλο μέσο, και θα κάνουμε καταβάσεις, ή αποστάσεις.

Επίσης οι λόγοι που δε προτιμάω κάποιο hardtail είναι: Εχω ήδη ενα hardtail, σημαντικά πιο φθηνό μεν, εξαιρετικά αναβαθμίσιμο δε. Σκοπεύω να το έχω μόνο για μες την πόλη, αλλά δεν αποκλείω και το γεγονός να το αναβαθμίσω στο μέλλον. Επίσης, δε με πειράζει τόσο να μου κλέβει λίγο ταχύτητα η ανάρτηση, αρκεί να μην καταπονούνται τα γόνατα. Πήγαμε Όσσα πριν κάποιο καιρό, καμια 30αρια χιλιόμετρα γρήγορη κατάβαση και αν και ήταν πολύ ωραία, γύρισα σπίτι σα φραπές. :p

Ακόμα, να αναφέρω πως τα συγκεκριμένα ποδήλατα είναι σε προσφορά στην τιμή αυτή. Το KTM είναι της τάξης των 1100 κανονικά και το dawgma στα 1600-1700, και για το δεύτερο ακούω/διαβάζω γενικά καλά λόγια. :-)

αν κατα κορον ποδηλατεις σε καταβασεις , μονοπατια και κροκαλα εδαφος , διαλεξε FS

αν κανεις αποστασεις μεγαλους σε δασικους δρομους τοτε ενα καλο ελαφρυ HT , θα κανεις πολυ καλα τη δουλεια σου

Deeeeem : για πες ρε πως μαλακωνουμε την αναρτηση στην dart3??

κουνα το σταυρο-βιδα απο πανω για μεγαλυτερο βυθισμα

ομως οσο μεγαλυτερο βυθισμα εχεις τοσο λιγοτρτο γινεται το lock.

αν θελεις πιο αργο ριμπαουντ κουνα το διακοπτακι κατω απο το πιρουνι.

Cube AMS Pro 125 - Stroker Suspension Bike 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com

Cube AMS Pro - RX Suspension Bike 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com

Scott Spark 60 Full Suspension Mountain Bike 2010 - Full Suspension Bikes from Westbrook Cycles UK

Ξεφευγουν ελαχιστα στο budget αλλά καλυτερο value for money απο των cube δεν προκειτε να δεις. Δεν χρειάζονται καν αναβάθμιση(αντε το πολύ κανα ζευγάρι καλούς τροχούς). Εκτος αν εισαι ψείρας και κυνηγάς γραμμάρια.

κουνα το σταυρο-βιδα απο πανω για μεγαλυτερο βυθισμα

ομως οσο μεγαλυτερο βυθισμα εχεις τοσο λιγοτρτο γινεται το lock.

αν θελεις πιο αργο ριμπαουντ κουνα το διακοπτακι κατω απο το πιρουνι.

στο πιρουνι που εχει την βιδα για το preload , απο την κατω μερια εχει μια αλενοβιδα

αυτη τι κανει ;

Ρε σεις παλικάρια, δώστε καμια γνώμη γι αυτό το ποδήλατο. KTM comp r.2.0. Δε μπορώ να βρω review πουθενά.

Προορίζεται για χρήση απο XC ως all-mountain, αποκλειστικά για βουνό, αλλά δε με χαλάει και η σκέψη κανενός trail ή τίποτα πιο βάρβαρου μελλοντικά.

Η άλλη επιλογή είναι το Kona dawgma του 2009, αλλά 1) φεύγει λίγο στη τιμή (το πρώτο το έχω βρει 950, το δεύτερο 1200) και 2) δε ξέρω μήπως είναι πολύ "βαρύ" και καταντήσω να το σέρνω σε εξοχές που δε χρειάζονται τόσο ενισχυμένο ποδήλατο.

Δώστε καμιά γνώμη...

Παντως απο μια αναγνωση τα specs τους ..καταλαβαινεις οτι δεν εχουν και τον ιδιο προσανατολισμο ως προς την χρηση τους.

Το ενα 13cm αναρτηση με 2.35 λαστιχο ...και το αλλο 10cm με 2cm λαστιχο..

Και τα λαστιχα σαν λαστιχα(το τι φοραει το καθενα) ..σε προδιαθετουν οτι ειναι για αλλη χρηση το καθενα.

στο πιρουνι που εχει την βιδα για το preload , απο την κατω μερια εχει μια αλενοβιδα

αυτη τι κανει ;

δεν ξερω, δεν την εχω πειραξει ποτε, Μαλλον για να κραταει κοντρα στο μηχανισμο του πριλοουντ.

Παντως απο την αλλη μερια εχει ενα διακοπτακι για το ρεμπαουντ.

User's manual δεν έχει το ποδήλατο με τις ρυθμίσεις;

Συνηθως παιρνεις ενα πολυ γενικο...απο την εταιρια που σχεδιασε το frame

τα περιφερειακα αλλαζουν περιπου καθε χρονια και ειναι απο διαφορες εταιριες και δεν δινουν

manual για καθε τι.

Αν αγοραζεις ξεχωριστα κατι, σου δινουν.

Mια ερωτηση παιδες...το ερωτημα αιωνιο... Μountain με σλικ λαστιχο ή κουρσα? Ο προυπολογισμος μαξιμουμ 1000€ τα κιλα μου 93 και το υψος 1,78. Trekking και υβριδια τα αποκλειω οποτε σε αυτες τις δυο κατηγοριες θα κινηθουμε... Αναβασεις καταβασεις δεν θα γινουν ελειψει παρεας οποτε lone rider θα ειμαι...Στοχος ειναι να χαθουν κιλα μεχρι τα 85 και να βελτιωσω φυσικη κατασταση. Ακουω προτασεις!!!!!

Νομίζω οτι η κούρσα θα σε δυσκολέψει για αρχή και καλό θα είναι να ξεκινήσεις με ένα λιγότερο απαιτητικό ποδήλατο όπως είναι το mountain.

Κακώς αποκλείεις trekking και υβρίδια μιας και δημιουργήθηκαν για να καλύψουν το κενό μεταξύ off road mountain και road.

Στη θέση σου με το budget στα 1000ευρώ θα πήγαινα σε αυτό

Cube SL Cross Race 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com

b87b46bf7b60c67cc313ae3d011c5032.jpg

εγώ πάντως έκανα το βήμα σήμερα και παρήγγειλα αυτά

# 1 of Ritchey Pro Road Bar Tape (Black)

# 1 of Altura Night Vision Evo Waterproof Cycling Jacket (Medium)

# 1 of Altura Night Vision Waterproof Winter Cycling Gloves (Small)

# 1 of Topeak Fixer F22 Bracket

ελπίζω να μέτρησα σωστά σε νούμερα για το τζάκετ και τα γάντια. ανυπομονώ να έρθουν.:fun:

Kανω εδω και κανενα 3μηνο με ενα city(ο θεος να το κανει) 16 κιλα και κανω περιπου 50χλμ την βδομαδα με μεγιστη αποσταση πειραια-γλυφαδα και πισω... Με κουραζει στον ανηφορο γιατι δεν νιωθει απο πεταλι(ελαστικος σκελετος βαρυς ατσαλινος). Ετσι και μια κουρσα δεν θα με χαλαγε στα 9 κιλακια... Αλλα σκεφτομαι και το mountain λογω αντοχης τροχων κυριως για πεσιματα σε φρεατια κτλ. Ποια η γνωμη σας? (Τrekking σου πω γιατι δεν θελω και μην με χλευασετε πολυ... Δεν μου αρεσει η ιδεα των υβριδιων προτιμω καθαροαιμο και πιστευω αν σου αρεσει θα ασχοληθεις αλλιως τσαμπα τοσα μεροκαματα για ποδηλατο!)

πιστευεις οτι παιρνοντας ενα καλο Mountain , θα κολλαγες παραπανω με το ποδηλατο και θα αρχισες να αφιερωνεις χρονο στα βουνα ;

αν εχεις αυτο το μικροβιο , πας σε MTB

αν οχι , πας σε trekking

αν εισαι το ακριβως αντιθετο , πας σε κουρσα ωστε να πηγαινεις πειραια - σουνιο

Aν παίζεις άσφαλτο όπως είπε και ο Γκόμαρ, θα πας σε κούρσα.

Τα trekking και μόνο λόγο σέλας θα σε κουράσουν στα πολλά χμ.

Αλλιώς πάς σε MTB.

Τώρα αν είσαι της ασφάλτου και φοβάσαι απλά τα φρεάτια, πάλι σε κούρσα πρέπει να πας, είναι η μέρα με την επόμενη νύχτα σε άσφαλτο.

εδώ εγώ αλλάζω ποδήλατο με του Γόμαρου που είναι μόλις 2 κιλά κάτω απο το δικό μου και είναι η μέρα με την νύχτα, πόσο μάλλον να ήταν άλλα 3 κιλά κάτω...

Αν και την μεγαλύτερη διαφορά θα την δεις μόλις αδυνατήσεις.

Εχουμε ίδιο ύψος και είμαι 78 κιλά τώρα αλλά ήμουν 105 πρίν όχι πολύ καιρό.

Εχουμε ίδιο ύψος και είμαι 78 κιλά τώρα αλλά ήμουν 105 πρίν όχι πολύ καιρό.

FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.......(σε λιγο θα εχεις πμ).

Aπο τη στιγμη που ειναι(εισαι) lone rider και θα ασχοληθει(ς) για την φυσικη κατασταση και ελλειψη βαρους ...δε νομιζω οτι πρεπει/χρειαζεται να επικεντρωθει(ς) σε συγκεκριμενο ειδος ποδηλατου.Για μενα παρε ενα που να κανει λιγο απο ολα.

Απο τη στιγμη που δεν εχεις τη παρεα να σε τραβαει σε βουνα η σε πιστα μη παρεις καποιο αποκλειστικα για αυτα.

Μια χαρα φυσικη κατασταση φτιαχνεις με βουνου κινουμενος αποκλειστικα σε ασφαλτο.

Πχ...σαν ενα ακρο...το κτμ αν μπορεις να σφιξεις αναρτησεις μια χαρα θα σου κανει και εκεινο...(και ας ανεβοκατεβαινεις μονο ασφαλτινα πεζοδρομια στην τελικη).

Βεβαια εχεις εκφρασει αντιθετη αποψη ...οποτε περι ορεξεως....

Απο την αλλη με ενα μινι ψαξιμο στο site..βρηκα και αυτα...που ειναι πιο oriented σε αυτα που θες..(αν και δεν τα κοβω να μπορουν να ξεφυγουν απο πατημενο εδαφος.

KONA Ph.D - Προσφορές Ποδηλάτων - Προσφορές | τα πάντα για τα ποδήλατα

SCOTT SPEEDSTER S20 FB - Προσφορές Ποδηλάτων - Προσφορές | τα πάντα για τα ποδήλατα

στο πιρουνι που εχει την βιδα για το preload , απο την κατω μερια εχει μια αλενοβιδα

αυτη τι κανει ;

μην την ξεβιδώσεις ποτέ,εκτός και αν θέλεις να λύσεις το πιρούνι.Βιδώνει πάνω στον άξονα του πιρουνιού(του preload στην δική σου περίπτωση) και το κρατάει ενωμένο.

Το νυχι ηθελε ρυθμισμα(απο πολλα κοπανηματα εφευγε μισο-ενα ποντο)

το αλλαξες ή το ισιωσες?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.