Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Το σκληρό ποδήλατο που αποδίδει στο ακέραιο την δύναμη μας είναι σκληρό και με τις αρθρώσεις μας. Ενώ το ποδήλατο μπορούμε να το αλλάξουμε, με τις αρθρώσεις μας πρέπει να μάθουμε να ζούμε για πάντα.

Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που διαφωνούμε Γιάγκο :) Το σκληρό ποδήλατο (ή διαφορετικά δύσκαμπτο) δεν σημαίνει ότι είναι σκληρό και για εμάς. Για παράδειγμα οι καλοί σκελετοί από ανθρακόνημα είναι δύσκαμπτοι αλλά απορροφούν και τους κραδασμούς πολύ καλύτερα από ένα τιτανίου ή αλουμινίου και δεν μεταφέρονται στα χέρια. Γιαυτό και το 99% πλέον από τα κουρσάκια από 300ευρώ και πάνω έρχονται με πηρούνι ανθρακόνημα, γιατί οι ανωμαλίες του δρόμου είναι λιγότερο αισθητές στον ποδηλάτη.

Το ποδήλατο από μόνο του δεν είναι γρήγορο, εμείς το κάνουμε. Με λίγη πάρα πάνω προπόνηση μπορούμε να ήμαστε γρηγορότεροι από κάποιον με κορυφαίο σκελετό και παρελκυόμενα.

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα.. πάντως ένα καλό ποδήλατο, σε κάνει να θέλεις να το χρησιμοποιείς παραπάνω. Όπως κάθε χόμπι έχει κι αυτό το "βίτσιο" του.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, στο αν θα είναι φιλικό και μαλακό στον αναβάτη το ποδήλατο, δεν είναι τόσο θέμα υλικού, όσο σχεδίασης.

Μακριά παλουκόσελα και compact γεωμετρίες δίνουν άμεση μεταφορά δύναμης και απορρόφηση κραδασμών.

Π.Χ.

Giant TCR Advanced SL

Giant XTC Advanced

P.S. Προσέξτε την απουσία καλωδίων στην φώτο...φοράει την νέα top σειρά της Shimano, Di2, που είναι ηλεκτρική:happy2: (Παντελώς άσχετο με την ακαμψία βέβαια...)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που διαφωνούμε Γιάγκο :) Το σκληρό ποδήλατο (ή διαφορετικά δύσκαμπτο) δεν σημαίνει ότι είναι σκληρό και για εμάς. Για παράδειγμα οι καλοί σκελετοί από ανθρακόνημα είναι δύσκαμπτοι αλλά απορροφούν και τους κραδασμούς πολύ καλύτερα από ένα τιτανίου ή αλουμινίου και δεν μεταφέρονται στα χέρια. Γιαυτό και το 99% πλέον από τα κουρσάκια από 300ευρώ και πάνω έρχονται με πηρούνι ανθρακόνημα, γιατί οι ανωμαλίες του δρόμου είναι λιγότερο αισθητές στον ποδηλάτη.

Το ανθρακονημα έχει κατεύθυνση Κώστα. Αυτό που επιτυγχάνετε στο πιρούνι δεν είναι και τόσο εύκολο να υλοποιηθεί στο τρίγωνο του σκελετού. Άσε που είναι ευαίσθητο σε χτυπήματα σφιξίματα κλπ.

Ότι με ανθρακονημα έχω καβαλήσει δεν μου άρεσε καθόλου. Βεβαίως σε καλή άσφαλτο δεν παρουσιάζει τα ελαττώματα του.

Με το τιτάνιο Κώστα δεν συγκρίνετε κανένα. Σαν να καβαλάς ζωντανό υλικό. Αισθάνεσαι ότι σε βοηθάει στα δύσκολα.

Το απίστευτο; Από το 97 έχει πέσει έχει χτυπήσει σε πέτρες, το πλένεις και δεν έχει ούτε ένα σημάδι. Άσε που όποτε θέλεις μπορείς να του προσθέσεις οτιδήποτε. Πχ να του κολλήσεις βάσεις για δισκόφρενο.

Ποδήλατο για μια ζωή.

post-93-1416074009,7068_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πήγα χθες και δοκίμασα μια κούρσα Scott,δεν μπορώ να πω οτι ήταν οτι πιο βολικό έχω δοκιμάσει.

Θα μπορούσα με ενα καλό mountain να κάνω αποστάσεις 10-20km την μέρα;

Τι μου προτείνετε με βάση αυτα που είχε γράψει πιο πάνω?

Link to comment
Share on other sites

Η κούρσα θέλει συνήθεια κι ο (_)_) σου στρώσιμο στην σέλα, αλλά θα σε ανταμείψει μόλις βολευτείς. Αν θέλεις κάτι διαφορετικό μπορείς να δεις σε Fitness ποδήλατα. Γεωμετρία εύκολη για το σώμα, ίσιο τιμόνι και ρόδες κούρσας :)

Link to comment
Share on other sites

Πήγα χθες και δοκίμασα μια κούρσα Scott,δεν μπορώ να πω οτι ήταν οτι πιο βολικό έχω δοκιμάσει.

Θα μπορούσα με ενα καλό mountain να κάνω αποστάσεις 10-20km την μέρα;

Τι μου προτείνετε με βάση αυτα που είχε γράψει πιο πάνω?

Να κρατήσεις αυτό που έχεις. Δέκα και είκοσι χιλιόμετρα την ημέρα είναι γελοία απόσταση για ποδήλατο σε κανονικό δρόμο.

Αν κλειδώνει το πίσω αμορτισέρ καλώς, αν όχι δεν βαριέσαι λίγο πάρα πάνω προπόνηση.

Link to comment
Share on other sites

Ενα καλό ποδήλατο ίσως με οθήσει στο να κάνω περισσότερα :p

Το θέμα με το συγκεκριμένο είναι το βάρος του,ζυγίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 18 κιλά :red:

Οπώτε αξίζει να δώσω άλλη μια ευκαιρία στην κούρσα,ή να πάω για κάτι τέτοιο

http://www.evanscycles.com/products/scott/scale-60-2009-mountain-bike-ec016238

Η άλλη επιλογή είναι αυτο

http://www.evanscycles.com/products/bianchi/nirone-7-mirage-compact-2009-road-bike-ec016937

Link to comment
Share on other sites

Πάντα είχα πρόβλημα με το μέγεθος στις κάλτσες. Ήθελα ποδηλατική κάλτσα (να μην περνάει τον αστράγαλο), αλλά να μην είναι νάιλον.

Ψάχνοντας πριν χρόνια έπεσα σε ένα συγκριτικό του backpacker όπου έπλεκε το εγκώμιο στις smartwool.

Από τότε δεν έχω αγοράσει άλλη μάρκα κάλτσες.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή από τους δέκα που θα αγοράσουν ποδήλατο ο ενδέκατος θα το χρησιμοποιήσει για πάνω από 500 χιλ, καλό θα είναι να παίρνουμε το φτηνότερο για να μην πετάμε τα λεφτά μας.

Η αγορά του φθηνότερου είναι το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει κάποιος στην αρχή. Η διαφορά ενός ποδηλάτου των 100 ευρώ (τύπου Praktiker) είναι τεράστια σε σχέση με ένα επώνυμο των 300-400 ευρώ και μπορεί εύκολα να κάνει κάποιον να εγκαταλείψει το άθλημα πιστεύοντας ότι όλα τα ποδήλατα είναι κάπως έτσι. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει και ο τύπος του ποδηλάτου που θα αγοράσουμε, πχ δεν αγοράζουμε mountain bike αν κινούμαστε κατά 90% σε άσφαλτο, ένα ποδήλατο τύπου city (ακόμα και χωρίς ανάρτηση) είναι πιο άνετο και πιο γρήγορο.

Το ανθρακονημα έχει κατεύθυνση Κώστα. Αυτό που επιτυγχάνετε στο πιρούνι δεν είναι και τόσο εύκολο να υλοποιηθεί στο τρίγωνο του σκελετού. Άσε που είναι ευαίσθητο σε χτυπήματα σφιξίματα κλπ..

Προσωπικά πιστεύω ότι ένας σκελετός από ανθρακονήματα μπορεί να είναι το ίδιο άνετος με έναν τιτανίου προσφέροντας παράλληλα μεγαλύτερη ακαμψία και χαμηλότερη τιμή. ;)

@Jerry007 Για καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλεως ξέχνα το scott. Επίσης, μια βερμούδα με επένδυση (ή ένα ποδηλατικό εσώρουχο αν δεν θέλεις να περιορίζεσαι) είναι η μέρα με τη νύχτα από πλευράς άνεσης ότι ποδήλατο και να καβαλάς.

Link to comment
Share on other sites

Η αγορά του φθηνότερου είναι το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει κάποιος στην αρχή. Η διαφορά ενός ποδηλάτου των 100 ευρώ (τύπου Praktiker) είναι τεράστια σε σχέση με ένα επώνυμο των 300-400 ευρώ και μπορεί εύκολα να κάνει κάποιον να εγκαταλείψει το άθλημα πιστεύοντας ότι όλα τα ποδήλατα είναι κάπως έτσι. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει και ο τύπος του ποδηλάτου που θα αγοράσουμε, πχ δεν αγοράζουμε mountain bike αν κινούμαστε κατά 90% σε άσφαλτο, ένα ποδήλατο τύπου city (ακόμα και χωρίς ανάρτηση) είναι πιο άνετο και πιο γρήγορο.

Προσωπικά πιστεύω ότι ένας σκελετός από ανθρακονήματα μπορεί να είναι το ίδιο άνετος με έναν τιτανίου προσφέροντας παράλληλα μεγαλύτερη ακαμψία και χαμηλότερη τιμή. ;)

Αν είναι να κάνεις παράθεση φίλτατε κάνε την ολόκληρη. Μην κόβεις τα μισά για δημιουργία εντυπώσεων

Έχει φτηνό ατσάλινο, με ένα προς ένα πρώτη σχέση το Praktiker;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες, πάλι μου 'σκασε το λάστιχο.. Έχω βαρεθεί, τι να κάνω; Κάτι μου 'λεγε ο γόμαρος στο msn για σαπρέλες με διπλή επίστρωση.. Θα κάνουν τίποτα αυτές; Είχα βρει και τα λάστιχα Armandillo που λένε ότι δε σκάνε..

Για ρίχτε καμιά ιδέα :p

Link to comment
Share on other sites

Πάντα είχα πρόβλημα με το μέγεθος στις κάλτσες. Ήθελα ποδηλατική κάλτσα (να μην περνάει τον αστράγαλο), αλλά να μην είναι νάιλον.

Ψάχνοντας πριν χρόνια έπεσα σε ένα συγκριτικό του backpacker όπου έπλεκε το εγκώμιο στις smartwool.

Από τότε δεν έχω αγοράσει άλλη μάρκα κάλτσες.

Το μάλλινο δεν σε ενοχλεί το καλοκαίρι;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.