Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

3 ευρώ έχει ένα μπουκάλι παραφινέλαιο,άλλο 1 ευρώ ένα πινέλο με σκληρή τρίχα.

με αυτά θα καθαρίζεις την αλυσίδα και την κασέτα.

άλλα 3-5 ευρώ για ένα λιπαντικό ή για ουλτρα τσιπ υγρό γράσο (θα μαζεύει πολύ μάκα όμως)

τον σκελετοστ με χλιαρό νερό και μια σταγόνα καθαριστικό πιάτων

κάλο στέγνωμα πριν την λίπανση

Οκ. Πες μου λιγο την διαδικασια ομως.

Πρωτα πλενω με καθαριστικο πιατων το σκελετο, τιμονι, παλουκοσελο, σελα, ζαντες... Στεγνωνω με ενα πανι.

Μετα, αλυσιδα και κασετα με παραφινελαιο; Καθε ποτε;

Και αυτο για τη λιπανση; Τι λιπαντικο να παρω, ποσο συχνα το λιπαινω και που; Αλυσιδα και κασετα μονο;

Δωσε καποιο link αν εχεις υπ οψιν σου καποιο λιπαντικο.

Δισκοφρενα; Τα καθαριζω με κατι;

Αναρτησεις;

Ευχαριστω για τη βοηθεια.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

πρώτα καθαρίζεις την αλυσίδα και την κασέτα.αφού τελειώσεις τις πλένεις και αυτές με το υγρό πιάτων/νερό για να φύγουν τα υπολείμματα του παραφινελαίου γιατί το λάδι δεν θα σταθεί αν δεν είναι καθαρές

λιπάνεις με ότι θες και όταν π.χ η αλυσίδα κάνει θόρυβο ή η κασέτα αλλάζει βαριά τις σχέσεις

στην αγορά κυκλοφορούν πάρα πολλά προϊόντα,φτηνό λάδι της shimano 5ευρω

έως ακριβά wet/dry lube της mucoff 12-15 ευρώ τα 125ml (pedros,zefal κ.α)

τα δισκόφρενα γενικά δεν θέλουν τίποτα αφού η τριβή τα καθαρίζει.

αργότερα μπορείς να πάρεις ένα καθαριστικό για τακάκια

οι αναρτήσεις ανάλογα τη χρήση, θα χρειαστούν έλεγχο στα πρώτα 300-500 χλμ

για τυχόν απώλειες σε λάδι, αλλά γενικά μην ασχολείσαι προς το παρόν.

πότε πότε ρίξε λίγο λάδι μηχανής στις τσιμούχες για να μην ξεραίνονται τώρα το καλοκαίρι

Link to comment
Share on other sites

πρώτα καθαρίζεις την αλυσίδα και την κασέτα.αφού τελειώσεις τις πλένεις και αυτές με το υγρό πιάτων/νερό για να φύγουν τα υπολείμματα του παραφινελαίου γιατί το λάδι δεν θα σταθεί αν δεν είναι καθαρές

λιπάνεις με ότι θες και όταν π.χ η αλυσίδα κάνει θόρυβο ή η κασέτα αλλάζει βαριά τις σχέσεις

στην αγορά κυκλοφορούν πάρα πολλά προϊόντα,φτηνό λάδι της shimano 5ευρω

έως ακριβά wet/dry lube της mucoff 12-15 ευρώ τα 125ml (pedros,zefal κ.α)

τα δισκόφρενα γενικά δεν θέλουν τίποτα αφού η τριβή τα καθαρίζει.

αργότερα μπορείς να πάρεις ένα καθαριστικό για τακάκια

οι αναρτήσεις ανάλογα τη χρήση, θα χρειαστούν έλεγχο στα πρώτα 300-500 χλμ

για τυχόν απώλειες σε λάδι, αλλά γενικά μην ασχολείσαι προς το παρόν.

πότε πότε ρίξε λίγο λάδι μηχανής στις τσιμούχες για να μην ξεραίνονται τώρα το καλοκαίρι

Ααα δεν λιπαινω μετα απο καθε πλυσιμο;; Οκ..Ωραια.

Παραφινελαιο που βρισκω ρε συ; Εχεις υπ οψιν σου; Φαρμακειο; Χρωματοπολειο;

Ησουν κατατοπιστικοτατος και σε ευχαριστω πολυ!!

EDIT: Βρηκα παραφινελαιο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 ευρώ έχει ένα μπουκάλι παραφινέλαιο,άλλο 1 ευρώ ένα πινέλο με σκληρή τρίχα.

με αυτά θα καθαρίζεις την αλυσίδα και την κασέτα.

άλλα 3-5 ευρώ για ένα λιπαντικό ή για ουλτρα τσιπ υγρό γράσο (θα μαζεύει πολύ μάκα όμως)

τον σκελετοστ με χλιαρό νερό και μια σταγόνα καθαριστικό πιάτων

κάλο στέγνωμα πριν την λίπανση

στην αλυσίδα τι λιπαντικό είναι καλό να βάζουμε. ανάφερε συγκεκριμένο εμπορικό προιόν αν μπορείς.

Link to comment
Share on other sites

στην αλυσίδα τι λιπαντικό είναι καλό να βάζουμε. ανάφερε συγκεκριμένο εμπορικό προιόν αν μπορείς.

αυτο εδω Shimano Wet Lube | Buy Online | ChainReactionCycles.com μου δωσανε σημερα

Link to comment
Share on other sites

στην αλυσίδα τι λιπαντικό είναι καλό να βάζουμε. ανάφερε συγκεκριμένο εμπορικό προιόν αν μπορείς.

ανάλογα την εποχή,τώρα που ο καιρός ανοίγει χρησιμοποιώ αυτό ή το αντίστοιχο της muc-off

δεν υπάρχουν καλά και κακά πάντως,απλά να προσέχετε η αλυσίδα να είναι πάντα καθαρή και λαδωμένη.

το παραφινέλαιο,δεν το χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση (μια στις 15 μέρες περίπου-ανάλογά τη χρήση)

εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πετρέλαιο αλλά όχι βενζίνη ή άλλα παράγωγα

για ουμπερ πωρωμένους (πχ [MENTION=4398]Κωστάκης[/MENTION] ) βγάζετε εντελώς την αλυσίδα και την κασέτα

και τα μπανιάρετε σε διαλυτικό νίτρου :p

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τη βοηθεια καταρχην.

Επομενη απορια: σε ενα μπουκαλι, οταν γραφει πχ 24 oz, τι σημαινει;

Επισης, τι γνωμη εχετε για τα υδροδοχεια που κρατουν το νερο σε καλη θερμοκρασια για καποιο χρονικο διαστημα. Αξιζουν τα λεφτα τους;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τη βοηθεια καταρχην.

Επομενη απορια: σε ενα μπουκαλι, οταν γραφει πχ 24 oz, τι σημαινει;

Επισης, τι γνωμη εχετε για τα υδροδοχεια που κρατουν το νερο σε καλη θερμοκρασια για καποιο χρονικο διαστημα. Αξιζουν τα λεφτα τους;

Sent from my iPhone using Tapatalk

oz=ounce η οποία είναι 28.33 γραμμάρια.αναφέρεται συνήθως σε αρώματα για να ξέρεις πόσο υλικό(άρωμα) αγοράζεις

δεν έχω γνώμη γιατί δεν τα χρησιμοποιώ,δεν είναι ότι καλύτερο να πίνεις παγωμένο νερό με 35C

Link to comment
Share on other sites

ανάλογα την εποχή,τώρα που ο καιρός ανοίγει χρησιμοποιώ αυτό ή το αντίστοιχο της muc-off

δεν υπάρχουν καλά και κακά πάντως,απλά να προσέχετε η αλυσίδα να είναι πάντα καθαρή και λαδωμένη.

το παραφινέλαιο,δεν το χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση (μια στις 15 μέρες περίπου-ανάλογά τη χρήση)

εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πετρέλαιο αλλά όχι βενζίνη ή άλλα παράγωγα

για ουμπερ πωρωμένους (πχ [MENTION=4398]Κωστάκης[/MENTION] ) βγάζετε εντελώς την αλυσίδα και την κασέτα

και τα μπανιάρετε σε διαλυτικό νίτρου :p

Μιας και δεν έβρισκα παραφινέλαιο και έπλυνα χτες την αλυσίδα μου με την Βενζίνη που πουλάνε στο σούπερ μάρκετ, πόσο μεγάλη πατάτα έκανα? (την είχα βουτηγμένη μέσα για 3 ώρες) :hang3:

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θέμα αγοράς ποδηλάτου, καθώς έκανα μία βόλτα σε έναν λόφο στα 100 μέτρα από το σπίτι και ανακάλυψα πολλά μονοπάτια που αξίζει να σπάσεις το ποδήλατο.

Κούρσα υπάρχει, οπότε μακρινές αποστάσεις/άσφαλτο καλύπτει η κούρσα.

Για λοφάκια, μονοπατάκια (όχι τίποτα hardcore, νορμάλ ταρζανιές όπως πχ στην Εύβοια [MENTION=5513]GoMaR[/MENTION] ), μικρές βολτούλες:

a) Μπορώ να πάρω 29άρι ή το 26άρι είναι μονόδρομος;

Και η πιο δύσκολη ερώτηση.

β) Μέχρι πόσα λεφτά/τι περιφερειακά πρέπει να έχει το ποδήλατο για να πεις "είναι κομπλέ";

Μπορούμε να βάλουμε full xt/xtr αλλά πχ μήπως και με τα slx δεν θα έχω παράπονο? Αντίστοιχα με αναρτήσεις/ υδραυλικά φρένα vs μηχανικά/ζάντες/ τακάκια μεταλλικά [MENTION=5513]GoMaR[/MENTION]

Παραδείγματος χάριν είχα ένα Ideal ZigZag στην Εύβοια. Αιώνες μπροστά από το Prorider του 2000, αλλά των παιδιών [MENTION=5513]GoMaR[/MENTION] [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] [MENTION=699]ΝTG[/MENTION] (lol) ήταν καλύτερα (κυρίως τα φρένα νομίζω και η ανάρτηση). Αξίζει να πας παραπάνω; Θα είναι πιο durable? Θα βρω την υγειά μου με 500 moar? Για τα -100-500-1000gr δεν με ενδιαφέρει (Σχώρα με [MENTION=23]DJD[/MENTION], θα κάνω 100 μετάνοιες :D )

Μην μου πείτε, αναλόγως τι θες εσύ/τις ανάγκες του καθενός κλπ. Θα σας δείρω :tomato:

Επιπλέον πληροφορίες: Ανθρακόνημα, ζάντες υπερελαφριές/υπερβαριές(με αντοχή) δεν θέλω

Link to comment
Share on other sites

Eξαρταται ποσα θες να δωσεις ρε συ..

Ευβοια ειτε ειχες 50Ε ποδηλατο ειτε 1000Ε ..δεν ηταν απαγορευτικο.

Παρε ενα 29αρη για αλλαγη.Βρες ενα σκελετο που να σου αρεσει..και μετα ξερεις εσυ...τα αλλαζουμε ολα:p

px

http://www.bike-center.gr/product_info.php?products_id=4642

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να δώσω κάτω από 2000. 1500 ίσως είναι καλά, αλλά και να πέσει και άλλο δεν με χαλάει. Έτσι και αλλιώς το μεγαλύτερο ποσοστό των βολτών θα γίνεται με την κούρσα.

Απλά από τα 400-500 του ZigZag στα 800-1000 θα κάνω μεγάλο άλμα (άνεσης/ασφάλειας).

Από τα 1000 στα 1500 θα δω πάλι τέτοια διαφορά ή απλά θα γλυτώσω 400γρ;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.