Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Ρε παιδιά τόσο πολύ πεδεμα ειναι να ρυθμίσεις ένα ντεραγιε (πισω) η εμένα μου φάνηκε ?

πρώτη φορά επιχειρώ σε ένα shimano tourney,μου βγήκε η παναγία και ακόμα δεν είναι τέλειο, ειδικά στο ανέβασμα,στο κατέβασμα μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Peruzzo Asolo - σχάρα αυτοκινήτου πορτμπαγκάζ

Σκεφτόμουν να πάω στο χωριό με το ποδήλατο για να μπω στο μάτι του [MENTION=23]DJD[/MENTION], αλλά το ματαίωσα για να μην τον στενοχωρήσω.:p

Έτσι η ανάγκη μεταφοράς του ποδηλάτου στο χωριό στις διακοπές, με οδήγησε στην αγορά σχάρας πορτμπαγκάζ.

Αποφάσισα να σας κάνω μία παρουσίαση με αρκετές φωτό για να ενημερωθείτε όσοι σκέφτεστε να αγοράσετε σχάρα.

Μετά από αρκετό ψάξιμο στο net επέλεξα την Ιταλική Peruzzo Asolo. Asolo universal bike carrier steel tube | Rear mounted Bike Carrier | Peruzzo

Η σχάρα επιλέχτηκε γιατί είχε 6 σημεία πρόσδεσης με το αυτ/το, και ήταν κατάλληλη για αυτ/τα με πίσω αεροτομή.

Το αυτ/το που τοποθετήθηκε είναι ένα Seat Leon Mk1

PqooL.jpg

Η σχάρα ήρθε σε νάυλον σακούλα με λεπτομερέστατες οδηγίες χρήσης και τα καλούδια της.

Η ποιότητα κατασκευής είναι άριστη και είναι πολύ στιβαρή.

Εδώ συναρμολογημένη περιμένοντας να τοποθετηθεί στο αυτ/το.

A7Hu8.jpg

Την παρουσίαση αυτή την κάνω για να σας δείξω το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισα, και για να γλιτώσω τους υποψήφιους αγοραστές από

ενδεχόμενη ταλαιπωρία.

Το αμάξι όπως σας είπα στην αρχή φέρει αεροτομή και ήταν και ο λόγος που επέλεξα την συγκεκριμένη σχάρα.

lgXz9.jpg

Η σχάρα δένει στο αμάξι με έξι ιμάντες, οι οποίοι στις άκρες τους φέρουν αυτούς τους γάντζους.

Οι γάντζοι στο εσωτερικό τους έχουν πλαστική επένδυση για να μην τραυματίσουν το χρώμα του αυτ/του.

KI7L5.jpg

Οι έξι γάντζοι είναι οι δύο επάνω, οι δύο πλαϊνοί και οι δύο κάτω.

Ουσιαστικά οι δύο επάνω κάνουν όλη τη δουλειά αφού εκεί κρέμεται όλο το βάρος της σχάρας + των τριών ποδηλάτων, αλλά εδώ αρχίζουν και τα προβλήματα....

Στο αυτ/το μου η άκρη της αεροτομής βρίσκεται πιο μπροστά από το τελείωμα του μετάλλου του πορτμπαγκάζ.

Εδώ με την πορτοκαλί γραμμή η αεροτομή και με την πράσινη το τελείωμα της πόρτας.

0C5cR.jpg

Εδώ πλαϊνή φωτό που διακρίνεται καλύτερα.

07sgw.jpg

Όπως σας έδειξα παραπάνω οι ιμάντες έχουν στις άκρες τους μεταλλικούς γάντζους.

Το αποτέλεσμα είναι επάνω οι γάντζοι να πιάνουν στην αεροτομή και όχι σε καθαρό μέταλλο, αφού η αεροτομή εξέχει της πόρτας.

Έτσι σφίγγοντας τους ιμάντες κινδυνεύει να ξεκολλήσει η αεροτομή από την πόρτα.

Αν λοιπόν σκέφτεστε να αγοράσετε σχάρα ελέγξτε το σημείο αυτό στο αυτ/το σας, γιατί είναι καθοριστικό για την τοποθέτηση!!!

Αναζητώντας λύση στο πρόβλημα, μέσα στη σακούλα της βάσης βρήκα αυτά.

Η κατασκευάστρια εταιρία συνοδεύει τη σχάρα και με αυτά τα πλαστικά για τις δύσκολες περιπτώσεις σαν και αυτή.

GepNX.jpg

Εκεί λοιπόν που η τοποθέτηση είναι υπόθεση λεπτών, τώρα σπάει νεύρα....

Αρχικά στήριξα πρόχειρα τη σχάρα ισορροπώντας το βάρος της με τα αμορτισέρ της πόρτας.

Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο αφού δεν είχα βοήθεια από κάποιον να μου κρατάει τη σχάρα, αν δεν είχα την αεροτομή την κρέμαγα πρόχειρα και θα τελείωνα στο 10λεπτο max. αλλά.....

6AItn.jpg

Οι ιμάντες πέρασαν μέσα από τα πλαστικά και επέστρεψαν πίσω στη σχάρα.

Τα πλαστικά χωνεύτηκαν στο κενό πόρτας - αμαξώματος όπου και χώρεσαν τυχαία.

lyU8n.jpg

yepsD.jpg

Ιστορίες για αγρίους....τσαντίστηκα με την παλιό αεροτομή γιατί χαλάει τα πάντα, θέλεις πάνω από μισή ώρα για να την βάλεις σωστά.

Φυσικά ούτε λόγος να ανοίξει η πόρτα του πορτμπαγκάζ ξανά γιατί χάνεις τη ρύθμιση των πλαστικών και των ιμάντων.

Πρέπει να φορτώσεις από πρίν πίσω τις βαλίτσες σου και να μην βγάλεις ρεζέρβα στο δρόμο αν τύχει....

Εδώ εσωτερικά τα πλαστικά πριν κλείσει η πόρτα.

zcR3B.jpg

Εδώ οι επάνω ιμάντες πρόχειρα σφιγμένοι για αρχή.

AAVnU.jpg

Πάμε για τους πλαϊνούς ιμάντες, όπου και εδώ παραλίγο να έχουμε θέμα...

Προσέξτε ότι διαθέσιμο μέταλλο πόρτας στο πλάι έχω μόνο στο πορτοκαλί βέλος, ενώ στο πράσινο είναι το χοντρό τζάμι όπου δεν πιάνει ο γάντζος.

Τσεκάρετε λοιπόν το πλαϊνό της πόρτας στο δικό σας αυτ/το για να μην έχετε πρόβλημα και εδώ.

1uygg.jpg

Ίσα ίσα ήρθε....ούτε παραγγελία!

UmV8I.jpg

pjjcF.jpg

Έσφιξαν και οι κάτω ιμάντες. (σφίξτε τους ιμάντες με όλη σας τη δύναμη!)

sFOQj.jpg

Έτοιμη η σχάρα.

Για να βεβαιωθείτε ότι μπήκε σωστά πρέπει να κουνάτε τη σχάρα και να κουνιέται όλο το αυτ/το.

KOh3y.jpg

Επόμενο βήμα είναι η τοποθέτηση του ποδηλάτου, και κεντράρουμε ώστε να μην εξέχει από τα πλαϊνά του οχήματος.

RnGPS.jpg

Το mtb σφίγγει ψηλά με δύο ελαστικές δέστρες.

xQG1h.jpg

'Ωρα να δούμε αν ακουμπάει το ποδήλατο στη σχάρα/αμάξωμα ώστε να αποφύγουμε γδαρσίματα και γρατζουνιές.

Ο σκελετός εδώ ακουμπάει σε βίδα της σχάρας, έτσι ένα κομμάτι αφρολέξ έδωσε τη λύση.

pKiAM.jpg

xErWz.jpg

Εδώ ο βραχίονας ακουμπάει στη σχάρα (1) και το πετάλι στο αυτ/το (2).

Γυρίζουμε λίγο τον βραχίονα φερνοντάς τον μπροστά και

uloky.jpg

8jd8A.jpg

Με ένα δεματικό δένουμε το βραχίονα στη σχάρα ώστε να μην κουνιούνται τα πετάλια και χτυπάνε στο ταξίδι.

IrlF6.jpg

Δεματικά πέρασα και στους τροχούς γιατί πολλές φορές ο αέρας τους γύριζε πολύ γρήγορα στην εθνική οδό.

qlcoY.jpg

''Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε'' λέει η λαϊκή ρήση.

Δεν ένιωθα καλά να είναι δεμένο το ποδήλατο μόνο με τις δέστρες της σχάρας, και είπα να το ενισχύσω λίγο.:p

rGTYf.jpg

Προσέξτε ότι πέρασα τον ιμάντα στο ένα καλάμι (πράσινο βέλος) ώστε να κοντράρω το μπροστινό σύστημα και να μην κουνιέται.

Τώρα το τρακτερωτό λάστιχο ακουμπάει στο φανάρι (πορτοκαλί βέλος) γι' αυτό και χρειάζονται τα δεματικά στη ρόδα, να μην γυρίζει και

γδάρει το φανάρι.

PimFb.jpg

Αν και ελαστικός ο ιμάντας καλό είναι να παίρνουμε προφυλάξεις.:p

xHgfv.jpg

Καλό δρόμο!:)

fixedcx.jpg

προσοχή!: με τη τοποθέτηση της σχάρας δεν δουλεύει ο πίσω υαλοκαθαριστήρας!

Για τυχόν απορίες στη διάθεσή σας.

Ευχαριστώ.:)

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

Eχω την απορια για ποιο λογο επρεπε να ισοροπησεις τη σχαρα με τα αμορτισερ της πορτας.

Δεν εχω σχαρα..ουτε καν πειρα απο αυτες -με εξαιρεση μια φορα που χρησιμοποιησα αμαξι που ειχε- αλλα μου φαινεται οτι τη στερεωσες ψηλα.

Εικαζω οτι για ενα ταξιδι σχετικα μεγαλο μαλλον θα σε κουρασει ο θορυβος και η εξτρα δυσκολια στην ορατοτητα πισω αν συνηθιζεις να βλεπεις πισω απο το κεντρικο καθρεφτη.

Link to comment
Share on other sites

^^και εμένα μου φαίνεται ψηλά..

Ρε παιδιά τόσο πολύ πεδεμα ειναι να ρυθμίσεις ένα ντεραγιε (πισω) η εμένα μου φάνηκε ?

πρώτη φορά επιχειρώ σε ένα shimano tourney,μου βγήκε η παναγία και ακόμα δεν είναι τέλειο, ειδικά στο ανέβασμα,στο κατέβασμα μια χαρά.

Δέν είναι τόσο τρομερό, και εγώ στην αρχή όλο σκ@τα τα έκανα, τώρα όσο περνάει ο καιρός όλο και πιο γρήγορα βρίσκω το sweet spot

Link to comment
Share on other sites

Eχω την απορια για ποιο λογο επρεπε να ισοροπησεις τη σχαρα με τα αμορτισερ της πορτας.

Οι γάτζοι τοποθετούνται και με κλειστή την πόρτα του πορτμπαγκάζ, έτσι κρεμάς τη σχάρα πρόχειρα στους επάνω γάντζους και ξεκινάς να σφίγγεις.

Τα πλαστικά πρέπει να μπουν με ανοικτή τη πόρτα, οπότε πρέπει να κρατάς σχάρα/κρατάς πλαστικό/τραβάς ιμάντα ταυτόχρονα, γι' αυτό και μου έδωσε ένα χέρι η ισορροπία.

μου φαινεται οτι τη στερεωσες ψηλα.

Σε ξεγελάει η σέλα που δεν τη κατέβασα και η γωνία της photo.

Αν προσέξεις η μπροστινή ρόδα ακουμπάει προφυλακτήρα....ίσως 10 πόντους μπορούσε και χαμηλότερα.

Εικάζω οτι για ενα ταξιδι σχετικα μεγάλο μάλλον θα σε κουράσει ο θόρυβος

Δεν διέκρινα καμία διαφορά στο θόρυβο αλλά στη κατανάλωση.

Σαν πρώτη φορά το φοβόμουν και πήγαινα max.100km. με το μοτέρ κρεμασμένο, οπότε έκαψε.

η ορατότητα από τον καθρέπτη του οδηγού πώς είναι?

Βλέπεις ανάμεσα από τον σκελετό του ποδηλάτου φυσικά, αρκετά καλά μπορώ να πω.

Προφανώς αν μπουν και τα τρία ποδήλατα δεν θα βλέπεις και πολλά...

Στην έσιαξα λίγο

Ευχαριστώ, την αντικαθιστώ με τη δική σου!:T:

Link to comment
Share on other sites

Γνώμες για αυτό plz

MTB Hardtail - Matts TFS Sport series - Matts TFS 100-D - Merida Bikes Ελλάδα

και προτάσεις στα 500 ευρά maximum. όχι 501!!!

[MENTION=699]ΝTG[/MENTION] [MENTION=8837]l2phile[/MENTION] [MENTION=23]DJD[/MENTION] [MENTION=2868]Myralis[/MENTION] [MENTION=1006]wrong method[/MENTION] [MENTION=5513]GoMaR[/MENTION] και φυσικά όποιος άλλος έχει άποψη και γνώμη επί του θέματος, εμπειρίες απο merida κλπ κλπ.

Μ'αρέσει και το CUBE AIM αλλα μάλλον προτιμώ το MERIDA.

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να πάρεις σε αυτά τα χρήματα πάνω κάτω το ίδιο θα είναι...Όποιο σου αρέσει καλύτερα στο μάτι. Αυτή τη στιγμή οι έμποροι προσπαθούν να δίώξουν το στόκ του 2012. Πίεσε για καλύτερη τιμή ή για το επόμενο μοντέλο.

Προσωπικά προτιμώ την suntour του aim παρά την τσίλα της μερίδας... Βέβαια και οι 2 το ίδιο κούτσουρα θα είναι! Στα + της τσίλας είναι ότι οποιοδήποτε ποδηλατάδικο απ άκρη σ άκρη στην Ελλάδα θα έχει ασχοληθεί με ένα μοντέλο της rst.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=12156]Lakisss[/MENTION]

Αυτην την φωτογραφια ειδα και το ειπα.

http://64.19.142.10/i.imgur.com/KOh3y.jpg

Oπως ειπα δεν εχω εμπειρια ουτε απο σχαρες ουτε απο τις ιδιαιτεροτητες του αυτοκινητο σου...αλλα θα δοκιμαζα το κομματι που ακουμπαει στο τζαμι να το εφερνα οσο γινεται πιο κοντα στον υαλοκαθαριστηρα τοσο ωστε το κατω μερος να ακουμπαει κατω χαμηλα στη πορτα του πορτμπαγκαζ.

Με αλλα λογια τα ματσουκια της σχαρας να ειναι (πιο) παραλληλα προς το εδαφος και να εχεις ορατοτητα πανω απο το ποδηλατο.

[MENTION=4398]Κωστάκης[/MENTION]

Δεν εχω την παραμικρη εμπειρια απο αναρτησεις ,αν επαιρνα ποδηλατο θα ηταν 28αρι χωρις αναρτηση (προς "καθαρο" υβριδικο δλδ) ή με παραπανω λεφτα αν διεθετα ..κουρσακι.

Παντως περιφερειακο ειναι και αυτο ..αν σου αρεσει τοσο πολυ το mtb-iking το αλλαζεις με καποιο αλλο που να σε καλυπτει περισσοτερο.(σε περιπτωση που δεν σε καλυψει ο,τι παρεις).

Κυριως θα πρεπει να σου αρεσει στο ματι και σαν οδηγηση(θεση/σταση κλπ)

Αν μας βγεις "gomar" ..δε βλεπω να σε καλυψει οποιοδηποτε κατω των 500Ε.

(αν και ειχα πετυχει ενα στο crc νομιζω που απλα ειχε μια παρα πολυ καλη αναρτηση σε ποδηλατο των 500λιγο ευρων.Τα αλλα ηταν alivio kai deore αν θυμαμαι καλα.Η αναρτηση ηταν περιπου η μιση αξια του ποδηλατου)

Link to comment
Share on other sites

Ψάξιμο για tail light τώρα, τι λέτε για αυτό (~20 λίρες)

[ame=http://www.amazon.co.uk/Cateye-Hl-Ld1100-Rear-Light-Led/dp/B000R5PJVS/ref=lh_ni_t]Cateye Hl-Ld1100 Rear Light Led - Black: Amazon.co.uk: Sports & Outdoors[/ame]

ή αυτό

http://www.cateye.com/en/products/detail/TL-LD630-R/

Link to comment
Share on other sites

Ψάξιμο για tail light τώρα, τι λέτε για αυτό (~20 λίρες)

Cateye Hl-Ld1100 Rear Light Led - Black: Amazon.co.uk: Sports & Outdoors

ή αυτό

TL-LD630-R | CATEYE

Εγω εχει βολευτει με αυτο το ειχα παρει καπου στα 15 ευρω και ειναι αρκετα δυνατο. Εδω εχει και ενα βιντεακι για να δεις τα Modes του και πως φωτιζει.

Link to comment
Share on other sites

Γνώμες για αυτό plz

Merida για μένα,αν και το groupset θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερο για 500 ευρώ

η alivio δεν σπάει,δεν χαλάει αλλά προσφέρει τα βασικά

πάνω στο 6μηνο/χρόνο θα τα αλλάξεις πάντως

Link to comment
Share on other sites

Merida για μένα,αν και το groupset θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερο για 500 ευρώ

η alivio δεν σπάει,δεν χαλάει αλλά προσφέρει τα βασικά

πάνω στο 6μηνο/χρόνο θα τα αλλάξεις πάντως

Υπάρχει και αυτό MTB Hardtail - Sport - MATTS TFS 300-V - Merida Bikes International

με xt/alivio αλλα v-brakes έναντι των υδραυλικών.

Ένα derailleur το αλλάζεις αλλά δισκόφρενα στο μοντέλο με τα v-brakes τα ψιλοξεχνάς... θες και άλλες ζάντες με άλλα κέντρα μετά και μπερδεύει το πράγμα..

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και αυτό MTB Hardtail - Sport - MATTS TFS 300-V - Merida Bikes International

με xt/alivio αλλα v-brakes έναντι των υδραυλικών.

Ένα derailleur το αλλάζεις αλλά δισκόφρενα στο μοντέλο με τα v-brakes τα ψιλοξεχνάς... θες και άλλες ζάντες με άλλα κέντρα μετά και μπερδεύει το πράγμα..

καλύτερα τα υδραυλικά φρένα σε κάθε περίπτωση,μείνε στο πρώτο

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4398]Κωστάκης[/MENTION] 2 φίλοι μου έχουνε merida ο ένας έχει το matts 100 δεν με εντυπωσίασε φίλε οταν το πήρα να το κάνω βόλτα...

Ισως επειδη δεν ηταν και το σωστο το μέγεθος..

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω είναι τέλεια η ευκρίνεια με τα 32 mp του μοβιλε μου :p

post-14015-1416076563,2822_thumb.jpg

Κωστάκης 2 φίλοι μου έχουνε merida ο ένας έχει το matts 100 δεν με εντυπωσίασε φίλε οταν το πήρα να το κάνω βόλτα...

Ισως επειδη δεν ηταν και το σωστο το μέγεθος..

Να σε ρωτήσω η ανάρτηση και τα φρένα πως σου φάνηκαν? έχεις κάποιο μέτρο σύγκρισης και ποιο είναι αυτό?

Έγινε επεξεργασία από Havic
Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω η ανάρτηση και τα φρένα πως σου φάνηκαν? έχεις κάποιο μέτρο σύγκρισης και ποιο είναι αυτό?

Δυστυχως δεν έχω κάποιο μέτρο σύγκρισης..

Τα φρένα στο matts μου άρεσαν (μεσα στη πολη τα δούλεψα οποτε δεν τα ζόρισα και πολύ) άλλα άκουγαν μια χαρα..Οσο για την ανάρτηση ήτανε βόλτα μεσα στη πολη... Καταλαβαίνεις

Με ξενερωσε το γεγονος οτι ολοκαίνουργιο ποδήλατο 30 ημερων εκει που ήμουν σταματημένος και ειχα πιεσμένο το μπροστινό φρενο είδα την ρόδα να έχει κενα τελικα καταλαβα οτι είχε ξεβιδωθει ο άξονας... Εκτος και αν τον ξεβίδωσε κανα καλοπαιδο καποια στιγμή που ήταν κλειδωμενο το ποδήλατο..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.