Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

[MENTION=8837]l2phile[/MENTION] τα χιλιομετρα που κανεις στο φριντεη ειναι σα να μη κανεις τπτ.σαφως κα ειναι προτιμοτερο να κανεις φριντεη απο το να κατσεις μεσα αλλα δε μπορεις να λες οτι πηγα για ποδηλατο:p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply
με χαλασες....αλλα το αξιζα :p (μαμω τα κιλα μου μεσα.)

Ακομα και με 36 holes δεν θα την παλεψει με καμποσα κιλακια παραπανω??:p

(περι 36αριου προκειται ουτως η αλλως)

Και με 32 μια χαρά θα την παλέψει, απλά σου συγκρίνω τα κανονικά κέντρα με τα κέντρα που έχουν θέση για δισκόφρενα.

Αφού αντέχουν τις κακουχίες των βουνών, θα αντέξουν και τα έξτρα κιλάκια σου :bigsmile:

Συνεπώς μην το σκέφτεσαι καν, πάρε ότι σου αρέσει ή ότι είναι φθηνότερο!

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω, αλλά είχα κάποια δουλειά νωρίτερα που δεν κατάφερα να την τελειώσω νωρίς και άργησα. Μετά έργησα να φάω βραδυνό, δεν είχα και παρέα και βολεύτηκα στο κρεβατάκι με ταινία.

Λέω αύριο να κάνω την υπέρβαση και να πάω με το ποδήλατο Εξάρχεια στο γραφείο, αφού δεν έχει ΜΜΜ. 10 χιλιόμετρα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν....δεν περίμενα να το πω αυτό, αλλά αρχίζω και μετανιώνω που πήρα το Scott.

Ακούστε τα συμπτώματα και πείτε μου γνώμες, μήπως φταίω εγώ η είμαι υπερβολικός.

(το ποδήλατο έχει κάνει μόνο 130km.)

1) Τελικά έχω στραβό δίσκο μπροστά, πράγμα που έγινε στα πρώτα 30km.

Καλιμπράρισα την δαγκάνα μήπως φτιάξει αλλά τίποτα....όταν γυρνάς την ρόδα φαίνεται η ''στραβομάρα'' του και σε φρενάρει ελαφρώς.

2) Στις δύο τελευταίες ταχύτητες (3x7 κ' 3x8) εδώ και μερικές ημέρες, ακούγεται η αλυσίδα να βρίσκει στο μπροστινό ντεραγιέ στο εξωτερικό του μέταλλο.

Πράγματι είναι έτσι αφού γυρνώντας το πετάλι φαίνεται όλο το σύστημα των δίσκων να έχει στραβώσει πλέον...

3)Εχθές άνοιξε/σκίστηκε η σέλα στο πίσω μέρος.

4)Φούσκωσε το αυτοκόλλητο στο πίσω δεξί ψαλίδι.

edit:

5) Εκεί που πάω όμορφα κ' ωραία ακούω (έχει γίνει 4 φορές) ένα δυνατό ''ντάν'', μάλλον από την αλυσίδα.

Link to comment
Share on other sites

Για το 1 θα επρεπε να το πας πισω και να στο φτιαξουν εξ'αρχης και ακομα λογικα μπορεις, ουτε μηνα δεν εκλεισες...

Το 2 μπορεις να το ρυθμισεις πολυ ευκολα, καλιμπραροντας τον εμπρος και πισω εκτροχιαστη (ειναι απλη διαδικασια, αν και θελει ωρα να βγαλεις σωστο αποτελεσμα). Δεν καταλαβα ακριβως τι εννοεις πως σου στραβωσαν οι δισκοι, ως προς τον αξονα ολο το πακετο ειναι στραβο ή ο καθε ενας ξεχωριστα?

Link to comment
Share on other sites

Όλο το πακέτο.

Συγκεκριμένα το κάνει σε αυτή την θέση του πετάλ.

37279659w.png

Τι να φταίει...έχω υπερβολική δύναμη στα πόδια?:p Μήπως επειδή είμαι βαρύς?

Εγώ λέω ότι και να είναι φυσιολογική φθορά, γίνεται τόσο νωρίς?

Link to comment
Share on other sites

Εμενα στο manual ελεγε πως μετα απο μερικες ωρες χρησης, θα πρεπει να ρυθμισω ταχυτητες (εκτροχιαστες κλπ) και φρενα γιατι χαλαρωνουν. Το λεγομενο στρωσιμο. Αν και δεν ειχα δει διαφορα, το ειχα κανει. Μετα απο 1+ χρονο ξανα-εκανα ρυθμισεις γιατι ειχα το ιδιο προβλημα, εβρισκε η αλυσιδα (τριβοταν) στον μπροστα εκτροχιαστη (αυτο που δειχνεις, ντεραγιε?).

Τι να σε πω...

Link to comment
Share on other sites

συνηθως πρεπει να το πας στα πρωτα χιλιομετρα για εναν ελεγχο για να σου παρει τα μποσικα και τυχων ανοχες απο τα συρματοσχοινα.

Με λιγα λογια για εναν ολικο ελεγχο.

στο 3χ7 η 3χ8 αν ακουγεται η αλυσιδα , φτιαχνεται αυτο , αλλα μηπως εχει χαλαρωσει το σφυξιμο του εμπροσθιου ντεραγιε και εχει μετακινηθει απο κοπανημα ;

το νταν που λες , μηπως οφειλεται σε λαθος πεταλαρισμα και ελλειψη λαδιου της αλυσιδας ;

Link to comment
Share on other sites

Το ποδήλατο δεν έχει κοπανηθεί ούτε πέσει κάτω.

Το ντεραγιέ αν εννοείς σφίξιμο στον σκελετό είναι ok.

Λάθος πεταλιά? Τώρα δεν ξέρω ακριβώς τι εννοείς...

Πάντως σήμερα πχ. μου το έκανε ποδηλατώντας σε ευθεία χωρίς ζόρι στο πετάλι και αρκετή ταχύτητα.

Γενικά προσέχω να μην ξεκινάω με σκληρή ταχύτητα και να μην αλλάζω ταχύτητες με δύναμη στα πετάλ.

Τώρα αν κάνω κάτι λάθος πείτε μου.

Η αλυσίδα είναι check από λάδι.

Link to comment
Share on other sites

l2phile να το κανονίσουμε (το δύσκολο κομμάτι είναι από εδώ μέχρι το Βελεστίνο,μετά πας από τον παράδρομο δίπλα στη εθνική)

Lakisss να το πας πίσω,2 μηνών ποδήλατο δεν θα έπρεπε να βγάζει τέτοια προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Το πακέτο των τριών μπροστινών δίσκων που είναι στραβό δικαιολογείται τελικά?

Συμβαίνει γενικά το φαινόμενο αυτό μετά από καιρό χρήσης?

Δικαιολογείται σε λίγα km.?

(να ξέρω τι να πω στο μαγαζί)

Link to comment
Share on other sites

Το πακέτο των τριών μπροστινών δίσκων που είναι στραβό δικαιολογείται τελικά?

Συμβαίνει γενικά το φαινόμενο αυτό μετά από καιρό χρήσης?

Δικαιολογείται σε λίγα km.?

(να ξέρω τι να πω στο μαγαζί)

Όχι είναι πολυ δύσκολο να στραβωσουν, πρέπει να τα χτυπησεις, μετα απο ισχυρό πέσιμο ή να έχει φαγωθεί η αλυσίδα και με το καιρό να φάει τα δόντια, κάτι επίσης δύσκολο. Αν σου πει ότι υπάρχει πρόβλημα πες τους να στα αλλάξουν δωρεάν. Τα shimano. Έχουν εγγύηση 2 χρόνια συνήθως.

Τα ίδια και για το δίσκο στο φρένα.

Το ποδήλατο το έχεις πολυ λίγο καιρο. Αν δεν θέλουν βιδωμα κτλ. Απαίτησε δωρεν αντικατάσταση οποιουδήποτε ανταποδοτικού.

Edit : ανταλλακτικου έγραψα, το κινητο μου ήθελε ανταποδοτικού.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταια γλυκοκοιταζω το gt aggressor, υπαρχει καποια αλλη προταση στα 300 ευρω περιπου; Εχω να ασχοληθω με ποδηλατο καμια 10αρια χρονια που τοτε ημουν με ενα του supermarket :hehe:.Το θελω κυριως για γυμναστικη αλλα και να κανω καμια βολτα με την φωτογραφικη να βγαζω τιποτα γιατι το εχω παρατησει το αθλημα και με το αμαξι δεν βολευει και τοσο. Θα το χρησιμοποιω κυριως σε δρομο και λιγο χωμα μιας και η παρνηθα ειναι διπλα.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταια γλυκοκοιταζω το gt aggressor, υπαρχει καποια αλλη προταση στα 300 ευρω περιπου; Εχω να ασχοληθω με ποδηλατο καμια 10αρια χρονια που τοτε ημουν με ενα του supermarket :hehe:.Το θελω κυριως για γυμναστικη αλλα και να κανω καμια βολτα με την φωτογραφικη να βγαζω τιποτα γιατι το εχω παρατησει το αθλημα και με το αμαξι δεν βολευει και τοσο. Θα το χρησιμοποιω κυριως σε δρομο και λιγο χωμα μιας και η παρνηθα ειναι διπλα.

SRX 200 - 250E

πολυ πιο ξεκουραστο απ αυτο που λες(ειδικα για δρομο ασφαλτο μερα με την νυχτα), με max 70psi 28'' ροδες, και αξιοπιστα ανταλλακτικα για το πακετο.

το μαγαζι ειναι τυχαιο, οπου και αν πας και το βρεις, ζητα αυτη τη τιμη, αν δεν σου το δωσει 250 πηγαινε αλλου, εκτος αν το βρεις και πιο κατω.

συναρμολογουνται Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν....δεν περίμενα να το πω αυτό, αλλά αρχίζω και μετανιώνω που πήρα το Scott.

Ακούστε τα συμπτώματα και πείτε μου γνώμες, μήπως φταίω εγώ η είμαι υπερβολικός.

(το ποδήλατο έχει κάνει μόνο 130km.)

1) Τελικά έχω στραβό δίσκο μπροστά, πράγμα που έγινε στα πρώτα 30km.

Καλιμπράρισα την δαγκάνα μήπως φτιάξει αλλά τίποτα....όταν γυρνάς την ρόδα φαίνεται η ''στραβομάρα'' του και σε φρενάρει ελαφρώς.

2) Στις δύο τελευταίες ταχύτητες (3x7 κ' 3x8) εδώ και μερικές ημέρες, ακούγεται η αλυσίδα να βρίσκει στο μπροστινό ντεραγιέ στο εξωτερικό του μέταλλο.

Πράγματι είναι έτσι αφού γυρνώντας το πετάλι φαίνεται όλο το σύστημα των δίσκων να έχει στραβώσει πλέον...

3)Εχθές άνοιξε/σκίστηκε η σέλα στο πίσω μέρος.

4)Φούσκωσε το αυτοκόλλητο στο πίσω δεξί ψαλίδι.

edit:

5) Εκεί που πάω όμορφα κ' ωραία ακούω (έχει γίνει 4 φορές) ένα δυνατό ''ντάν'', μάλλον από την αλυσίδα.

1) Οι low end δίσκοβραχίονες οι περισσότεροι είναι λίγο στραβοί από την μάνα τους. Τον λόγο δεν τον ξέρω, αλλα σε 3 διαφορετικούς που έχω ήταν όλοι λίγο. Ίσως επειδή το σύστημα για να πιάνει την αλυσίδα είναι πιο gtp στην αλλαγή δίσκου τους έχουν πιο στραβούς για να την αρπάζει ??

2) Δεν είναι τίποτα αυτό, όταν το παίρνεις καινούργιο, μέχρι να κάτσουν και να τεντώσουν τα συρματόσχοινα χάνουν λίγο για αυτό και όλοι οι ποδηλατάδες σου λένε μετά από 2 βδομάδες να ξανα πάς για ρυθμισμα.

3+4)μλκια

5) αμα το έπαθες με ταχύτητα 1x7/8/9 είναι λογικό. Δεν δουλεύει σωστά η αλυσίδα σε τέτοια γωνία.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.