Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

παιδια οταν συγκρινετε ποδήλατο δρομου με ποδηλατο βουνου για το ποιο παει πιο γρηγορα στο δρομο ειστε off topic ακομα και σε ενα thread που λεγεται ποδηλατο-thread :hehe:

εδω της ιδιας κατηγοριας και υποκατηγοριας ποδηλατα εχουν διαφορες λογο γεωμετριας

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

πεστα ρε Δημητρη..

Αλεξ , μη πιανουμε διαφορετικες συνθηκες.αν θες ομως να το παμε παραπερα , με ιδιες συνθηκες δεν παιζει αυτο με την σταση σωματος.

Αλεξ , μη πιανουμε διαφορετικες συνθηκες.αν θες ομως να το παμε παραπερα , με ιδιες συνθηκες δεν παιζει αυτο με την σταση σωματος.

Όταν μιλάς για ίδιες συνθήκες (πχ κούρσα-κούρσα) φυσικά και παίζει ρόλο, απίστευτα μεγάλο κιόλας, τόσο μεγάλο που time trials έχουν κερδιθεί μόνο και μόνο επειδή ο άλλος ήταν στημένος καλύτερα στο ποδήλατο.

Όταν είχαμε πάει Ισπανία είχε κάτι απίστευτες μεγάλες κατηφοριές, οπότε δοκιμάζαμε διάφορα. Λίγο να έσκυβες παραπάνω πάνω από το τιμόνι αμέσως κέρδιζες ταχύτητα, κι όταν ήδη πας με 60+ η διαφορά ήταν αισθητή.

επειδη θες να το παιζεις σοφος και να εχεις απαντηση σε ολα γιατι ειναι πολυ ευκολο να ανοιξει καποιος το google,αλλα πολυ δυσκολο καποιος να το δει με τα ματια του

βρες μου για ποια αντισταση μιλας οταν πιανεις την κουρσα κανονικα και οχι σκυφτος απο την κουρμπα του τιμονιου.

η μαλλον ποιος καβαλαει την κουρσα σκυφτος.

επισης ιδιες διαδρομες με MTB (panaracer fire xc pro 2.1 αν σας λεει κατι αυτο) και κουρσα η διαφορα ηταν στα 5-6χμ/ω

ρε Κωστα τι λες ;

ο Νικος εκανε συγκριση αναμεσα σε MTB και κουρσα..τι μου λες τωρα για time trials?

ποιος μιλαει για αγωνιαρικους αγωνες ; η ποιος μιλαει για το ΠΩΣ εχεις λιγοτερη αντισταση του αερα πανω στο ποδηλατο ;

ελα Κωστα δε μιλας σε ασχετο.Σε αγωνες με κουρσα ημουν παλια.

Μιλαω καθαρα σε αυτο που αναφερει ο Νικος.ΜΤΒ με κουρσα..

και το ξαναλεω και ανοιχτε οσο google θελετε.

η διαφορα αναμεσα σε MTB με κουρσα δεν ειναι 5χμ/ω λογω της στασης γιατι ΔΕΝ υφισταται η διαφορα στασης οταν προκειται για βολτες που κοιτας Μεσους ορους..

Δεν έχει σημασία το μέσο τόσο πολύ. Αν σκύψεις επιταχύνεις, είναι απλό. Ο αέρας έρχεται καταπάνω σου, όσο μικρότερη αντίσταση βρει τόσο καλύτερα για σένα. Σκέψου πως είναι να είσαι στημένος κατάρτι και σκέψου να έχεις διπλωθεί πάνω από το τιμόνι. Φυσικά και δεν γίνεται σύγκριση κούρσα-mtb γιατί οι κούρσες είναι από default περισσότερο αεροδυναμικές.

Δεν έχει σημασία το μέσο τόσο πολύ. Αν σκύψεις επιταχύνεις, είναι απλό. Ο αέρας έρχεται καταπάνω σου, όσο μικρότερη αντίσταση βρει τόσο καλύτερα για σένα. Σκέψου πως είναι να είσαι στημένος κατάρτι και σκέψου να έχεις διπλωθεί πάνω από το τιμόνι. Φυσικά και δεν γίνεται σύγκριση κούρσα-mtb γιατί οι κούρσες είναι από default περισσότερο αεροδυναμικές.

ειπε κανεις το αντιθετο ;

επειδη θες να το παιζεις σοφος και να εχεις απαντηση σε ολα γιατι ειναι πολυ ευκολο να ανοιξει καποιος το google,αλλα πολυ δυσκολο καποιος να το δει με τα ματια του

βρες μου για ποια αντισταση μιλας οταν πιανεις την κουρσα κανονικα και οχι σκυφτος απο την κουρμπα του τιμονιου.

η μαλλον ποιος καβαλαει την κουρσα σκυφτος.

επισης ιδιες διαδρομες με MTB (panaracer fire xc pro 2.1 αν σας λεει κατι αυτο) και κουρσα η διαφορα ηταν στα 5-6χμ/ω

Τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς κράτησε τους για τον οικογενειακό και φιλικό σου περίγυρο. Προσπάθησε να συλλαμβάνεις το νόημα αυτών που ποστάρει κάποιος και μην χρησιμοποιείς μαγγές της δεκάρας προσπαθώντας να τον υποβιβάσεις.

Όταν δεν πρόκειται για μεγάλο ανήφορο, MTB η κούρσα δεν έχει σημασία. Η καλλίτερη αεροδυναμική στάση βελτιώνει την ταχύτητα. Απλά πράγματα

Τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς κράτησε τους για τον οικογενειακό και φιλικό σου περίγυρο. Προσπάθησε να συλλαμβάνεις το νόημα αυτών που ποστάρει κάποιος και μην χρησιμοποιείς μαγγές της δεκάρας προσπαθώντας να τον υποβιβάσεις.

Όταν δεν πρόκειται για μεγάλο ανήφορο, MTB η κούρσα δεν έχει σημασία. Η καλλίτερη αεροδυναμική στάση βελτιώνει την ταχύτητα. Απλά πράγματα

μιλας εσυ για υποβιβασμο ; εισαι σιγουρος ; εισαι και Vip ρε Γιαγκο..

οσον αφορα το θεμα εχει εξαντληθει ηδη..

δε μπορω να μπω στο μυαλο σας να καταλαβετε κατι τοσο απλο..μαλλον δε θελετε.

μιλας εσυ για υποβιβασμο ; εισαι σιγουρος ; εισαι και Vip ρε Γιαγκο..

Το VIP ταμπελάκι απονέμεται ως ηθική ανταμοιβή στα μέλη εκείνα των οποίων η προσφορά τους ξεπερνά τις προσδοκίες της Δ.Ο. του thelab.gr.

Το να χρησιμοποιείς την ιδιότητα του Γιάγκου μόνο και μόνο για να δώσεις βαρύτητα στους χαρακτηρισμούς σου είναι τακτική που αγγίζει τα όρια του trolling και χρήζει αντιπάθειας από το σύνολο της Δ.Ο. του site.

Θα σε παρακαλέσω να μην χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς που προσβάλλουν και δεν προσφέρουν τίποτε στο θέμα/συζήτηση. Εάν θεωρείς πως κάποια καταχώρηση δεν συμφωνεί με τους κανόνες που έχουμε θεσπίσει, έχεις δικαίωμα/υποχρέωση να την αναφέρεις.

Κλείνω εδώ χωρίς απειλές αλλά με ξεκάθαρες προθέσεις.

ρε Κωστα τι λες ;

ο Νικος εκανε συγκριση αναμεσα σε MTB και κουρσα..τι μου λες τωρα για time trials?

ποιος μιλαει για αγωνιαρικους αγωνες ; η ποιος μιλαει για το ΠΩΣ εχεις λιγοτερη αντισταση του αερα πανω στο ποδηλατο ;

ελα Κωστα δε μιλας σε ασχετο.Σε αγωνες με κουρσα ημουν παλια.

Μιλαω καθαρα σε αυτο που αναφερει ο Νικος.ΜΤΒ με κουρσα..

και το ξαναλεω και ανοιχτε οσο google θελετε.

η διαφορα αναμεσα σε MTB με κουρσα δεν ειναι 5χμ/ω λογω της στασης γιατι ΔΕΝ υφισταται η διαφορα στασης οταν προκειται για βολτες που κοιτας Μεσους ορους..

Eγω μιλαω ,εξαρχης.

Ορθιος βγαζω ολη τη διαδρομη 30-31κμ/ω (εξαιρεση oι ανηφορες) .Σκυφτος παιζω κοντα στα 35...αλλα λογω σωματοτυπου μου ειναι ακομα δυσκολο να βγαζω 30-40κμ σκυφτος.(οσο δεν εχω ανηφορες).

Και οταν λεω σκυφτος εννοω το πηγουνι λιγο πανω (5-10cm??) απο το τιμονι.

Και δε λεω οτι μονο 5κμ θα κερδισεις απο mtb σε κουρσα.θα ειναι και αλλα.

(ελπιζω να μην εχεις κολλησει σε κατι τετοιο.)

η ενσταση μου ηταν και θα ειναι η διαφορα αναμεσα σε ΜΤΒ και κουρσα που αναφερθηκες.Ετσι φανηκε απο την ροη των ποστς.αν κανω λαθος συγχωρεσε με.

edit:

ανακεφαλαιωση γιατι μαλλον εχει παρεξηγηθει το θεμα.

Δεν μιλαω για λιγοτερη αντισταση αερως πανω στο ποδηλατο αν κερδιζεις η οχι.Αυτο νομιζω ειναι γνωστο σε ολους..Εξαλλου δε σκυβαμε στα "4" για να κερδισουμε καποια χιλιομετρα παραπανω..

απο την ροη των ποστ και την απαντηση του Νικου , φανηκε ξεκαθαρα επειδη το θεμα ηταν ΜΤΒ με κουρσα , αφησε να ενοηθει οτι απο ΜΤΒ σε κουρσα λογω στασης και οταν εννοω σταση σωματος εννοω κατι τετοιο :

http://2.bp.blogspot.com/-BCgMEOcOl9Q/TZuCVDHAM-I/AAAAAAAAYMY/DLMZCy9T43o/s1600/GAZ_0182.jpg

η διαφορα ειανι 5χμ/ω..Εκει ειναι η ενσταση μου και αυτο δεν ισχυει.

Οταν κανεις βολτα η σταση σωματος ειναι σχεδον ιδια.Η αντισταση ειναι ιδια περιπου του αερα.Λιγοτερη σιγουρα λογω γεωμετριας της κουρσας αλλα δε δικαιολογει σε καμμια περιπτωση της ταξεως των 5χμ/ω στο Μ.Ο.Γιατι σε μια χαλαρη βολτα η διαφορα ειναι περιπου 5-7χμ/ω και η διαφορα αυτη σιγουρα προερχεται απο αλλους παραγοντες και οχι απο την αντισταση

Εκει αναφερομαι εγω.

Το οτι σκυβοντας στην κουρσα η στο MTB λιγοστευει η αντισταση του αερα και κερδιζεις χιλιομετρα , δεν το αμβισβητησε κανενας αυτο.

Αν καταλαβα λαθος και εννοουσε αλλο πραγμα ζηταω συγνωμη για την ολη παρεξηγηση.Αν ομως ισχυριζεται κατι τετοιο ο νικολας επανερχομεθα στο "δε παιζει αυτο" :p

αυτος ειναι πιο χαλαρος και απο μενα ...(νταξ μπορει να εχει κανει 100κμ)

Δεν αναφερομαι σε απλη χαλαρη βολτα..Αναφερομαι σε μια γρηγορη(με τα δικα μου δεδομενα) διαδρομη...που προσπαθω να κανω καθε φορα.

μην μαλώνετε ρε γμτ,κρίμα να χαλάσει το θέμα

Και οταν λεω σκυφτος εννοω το πηγουνι λιγο πανω (5-10cm??) απο το τιμονι.

δοκίμασα και εγώ μια φορά έτσι......μετά χρειάστηκα ένα κουβά voltaren :hehe:

αφου παλι που θα κανονισω για αχλαδι , παλι θα στα πρηζω μια βδομαδα για να ερθεις :p

αφού βλέπω ηρεμήσατε, ας ξαναβάλω φωτιές (τώρα τα είδα) :p

Ιάσωνα μάλλον δεν διάβασες καλά αυτό που είπε ο Νίκος. Δεν είπε "στην κουρσα εισαι τουλαχιστον +5 πανω στη μεση ωριαια", αλλά "βοηθαει και η πιο σκυφτη θεση στην κουρσα να εισαι τουλαχιστον +5 πανω στη μεση ωριαια...".

Δεν σύγκρινε ποιότητα κύλισης, βάρος, αντιστάσεις ποδηλάτου, αλλά μόνο την θέση σώματος. (αλλιώς θα έλεγε +10/+15)

Φυσικά αυτό πάει και στα MTB, ακόμη και στα πατίνια....αν πας με 40.

Επίσης για να μην ξαναρχίσουμε...είπαμε "αν πας με 20 και δεν φυσάει αέρας και να οριζοντιωθείς δεν θα καταφέρεις τίποτα. "

Αυτά είναι για πάνω από 35-40 χιλιόμετρα συνολικό αέρας (άνεμος + δικιά σου ταχύτητα)

αφηνοντας απ εξω το πιο ακαμπτο frame, τα πιο ελαφρια περιστρεφομενα μερη τις τριπλασιες πιεσεις στα λαστιχα και τα στενοτερα λαστιχα κτλ......

οσο χαλαρη σταση και να εχει ενας αναβατης πανω σε ενα ποδηλατο δρομου παλι θα ειναι πιο αεροδυναμικη απο εναν που σκιζεται για την αεροδυναμικη του πανω σε ενα MTB που σεβεται το πρωτο γραμμα των αρχικων του. Λογω γεωμετριας. Μακρυτερος οριζοντιος, μακρυτερος λαιμος με μοιρες προς τα κατω , στενοτερο τιμονι κτλ,κτλ, κτλ

Επισης η ετσι κι αλλιως η πιο αεροδυναμικη του θεση του ειναι τετοια πανω σε ενα ποδηλατο δρομου που αφηνει στο αναβατη να βαζει πιο σωστα δυναμη στο πεταλι και στο δρομο απ οτι θα εβαζε σκυφτος σε ενα ΜΤΒ που δεν ειναι κατασκευασμενο για να πεταλαρεις σκυφτος για πολλα χιλιομετρα...ασχετα αν ο τελευταιος οταν σκυβει κερδιζει χιλιομετρα/ωρα λογο αεροδυναμικης...δεν μπορει να το κανει συνεχεια........

ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΕΙ. (για αυτο πιστευω δεν εχει κανενα νοημα να μιλαμε για αεροδυναμικη οταν συγκρινουμε MTB και κουρσα ειναι τελειως διαφορετικοι κοσμοι)

αν θελει να πηγαινει γρηγορα σε δρομο εχει παρει λαθος ποδηλατο...

αν τρεχει και κολλαει την μουρη του πανω στο τιμονι του MTB για να γυμναζεται πιο πολυ

καλυτερα να ανεβεί και κατεβει ενα βουνο....

αν μενει στην Λαρισα και δεν εχει βουνο καλα να παθει....χεχεχεχεχε :p

αφού βλέπω ηρεμήσατε, ας ξαναβάλω φωτιές (τώρα τα είδα) :p

και εγω να βαλω φωτια, αυτοι οι σκυφτοι κουρσαδες θα πρεπει να ντρεπονται τωρα.

με Single ΜΤΒ τους εφαγε....

[ame]

[/ame]

ο ιδιος απο τα προηγουμενα video ειναι

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.