Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

παιδια οταν συγκρινετε ποδήλατο δρομου με ποδηλατο βουνου για το ποιο παει πιο γρηγορα στο δρομο ειστε off topic ακομα και σε ενα thread που λεγεται ποδηλατο-thread :hehe:

εδω της ιδιας κατηγοριας και υποκατηγοριας ποδηλατα εχουν διαφορες λογο γεωμετριας

Link to comment
Share on other sites

Αλεξ , μη πιανουμε διαφορετικες συνθηκες.αν θες ομως να το παμε παραπερα , με ιδιες συνθηκες δεν παιζει αυτο με την σταση σωματος.

Όταν μιλάς για ίδιες συνθήκες (πχ κούρσα-κούρσα) φυσικά και παίζει ρόλο, απίστευτα μεγάλο κιόλας, τόσο μεγάλο που time trials έχουν κερδιθεί μόνο και μόνο επειδή ο άλλος ήταν στημένος καλύτερα στο ποδήλατο.

Όταν είχαμε πάει Ισπανία είχε κάτι απίστευτες μεγάλες κατηφοριές, οπότε δοκιμάζαμε διάφορα. Λίγο να έσκυβες παραπάνω πάνω από το τιμόνι αμέσως κέρδιζες ταχύτητα, κι όταν ήδη πας με 60+ η διαφορά ήταν αισθητή.

Link to comment
Share on other sites

επειδη θες να το παιζεις σοφος και να εχεις απαντηση σε ολα γιατι ειναι πολυ ευκολο να ανοιξει καποιος το google,αλλα πολυ δυσκολο καποιος να το δει με τα ματια του

βρες μου για ποια αντισταση μιλας οταν πιανεις την κουρσα κανονικα και οχι σκυφτος απο την κουρμπα του τιμονιου.

η μαλλον ποιος καβαλαει την κουρσα σκυφτος.

επισης ιδιες διαδρομες με MTB (panaracer fire xc pro 2.1 αν σας λεει κατι αυτο) και κουρσα η διαφορα ηταν στα 5-6χμ/ω

Link to comment
Share on other sites

ρε Κωστα τι λες ;

ο Νικος εκανε συγκριση αναμεσα σε MTB και κουρσα..τι μου λες τωρα για time trials?

ποιος μιλαει για αγωνιαρικους αγωνες ; η ποιος μιλαει για το ΠΩΣ εχεις λιγοτερη αντισταση του αερα πανω στο ποδηλατο ;

ελα Κωστα δε μιλας σε ασχετο.Σε αγωνες με κουρσα ημουν παλια.

Μιλαω καθαρα σε αυτο που αναφερει ο Νικος.ΜΤΒ με κουρσα..

και το ξαναλεω και ανοιχτε οσο google θελετε.

η διαφορα αναμεσα σε MTB με κουρσα δεν ειναι 5χμ/ω λογω της στασης γιατι ΔΕΝ υφισταται η διαφορα στασης οταν προκειται για βολτες που κοιτας Μεσους ορους..

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία το μέσο τόσο πολύ. Αν σκύψεις επιταχύνεις, είναι απλό. Ο αέρας έρχεται καταπάνω σου, όσο μικρότερη αντίσταση βρει τόσο καλύτερα για σένα. Σκέψου πως είναι να είσαι στημένος κατάρτι και σκέψου να έχεις διπλωθεί πάνω από το τιμόνι. Φυσικά και δεν γίνεται σύγκριση κούρσα-mtb γιατί οι κούρσες είναι από default περισσότερο αεροδυναμικές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία το μέσο τόσο πολύ. Αν σκύψεις επιταχύνεις, είναι απλό. Ο αέρας έρχεται καταπάνω σου, όσο μικρότερη αντίσταση βρει τόσο καλύτερα για σένα. Σκέψου πως είναι να είσαι στημένος κατάρτι και σκέψου να έχεις διπλωθεί πάνω από το τιμόνι. Φυσικά και δεν γίνεται σύγκριση κούρσα-mtb γιατί οι κούρσες είναι από default περισσότερο αεροδυναμικές.

ειπε κανεις το αντιθετο ;

Link to comment
Share on other sites

επειδη θες να το παιζεις σοφος και να εχεις απαντηση σε ολα γιατι ειναι πολυ ευκολο να ανοιξει καποιος το google,αλλα πολυ δυσκολο καποιος να το δει με τα ματια του

βρες μου για ποια αντισταση μιλας οταν πιανεις την κουρσα κανονικα και οχι σκυφτος απο την κουρμπα του τιμονιου.

η μαλλον ποιος καβαλαει την κουρσα σκυφτος.

επισης ιδιες διαδρομες με MTB (panaracer fire xc pro 2.1 αν σας λεει κατι αυτο) και κουρσα η διαφορα ηταν στα 5-6χμ/ω

Τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς κράτησε τους για τον οικογενειακό και φιλικό σου περίγυρο. Προσπάθησε να συλλαμβάνεις το νόημα αυτών που ποστάρει κάποιος και μην χρησιμοποιείς μαγγές της δεκάρας προσπαθώντας να τον υποβιβάσεις.

Όταν δεν πρόκειται για μεγάλο ανήφορο, MTB η κούρσα δεν έχει σημασία. Η καλλίτερη αεροδυναμική στάση βελτιώνει την ταχύτητα. Απλά πράγματα

Link to comment
Share on other sites

Τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς κράτησε τους για τον οικογενειακό και φιλικό σου περίγυρο. Προσπάθησε να συλλαμβάνεις το νόημα αυτών που ποστάρει κάποιος και μην χρησιμοποιείς μαγγές της δεκάρας προσπαθώντας να τον υποβιβάσεις.

Όταν δεν πρόκειται για μεγάλο ανήφορο, MTB η κούρσα δεν έχει σημασία. Η καλλίτερη αεροδυναμική στάση βελτιώνει την ταχύτητα. Απλά πράγματα

μιλας εσυ για υποβιβασμο ; εισαι σιγουρος ; εισαι και Vip ρε Γιαγκο..

οσον αφορα το θεμα εχει εξαντληθει ηδη..

δε μπορω να μπω στο μυαλο σας να καταλαβετε κατι τοσο απλο..μαλλον δε θελετε.

Link to comment
Share on other sites

μιλας εσυ για υποβιβασμο ; εισαι σιγουρος ; εισαι και Vip ρε Γιαγκο..

Το VIP ταμπελάκι απονέμεται ως ηθική ανταμοιβή στα μέλη εκείνα των οποίων η προσφορά τους ξεπερνά τις προσδοκίες της Δ.Ο. του thelab.gr.

Το να χρησιμοποιείς την ιδιότητα του Γιάγκου μόνο και μόνο για να δώσεις βαρύτητα στους χαρακτηρισμούς σου είναι τακτική που αγγίζει τα όρια του trolling και χρήζει αντιπάθειας από το σύνολο της Δ.Ο. του site.

Θα σε παρακαλέσω να μην χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς που προσβάλλουν και δεν προσφέρουν τίποτε στο θέμα/συζήτηση. Εάν θεωρείς πως κάποια καταχώρηση δεν συμφωνεί με τους κανόνες που έχουμε θεσπίσει, έχεις δικαίωμα/υποχρέωση να την αναφέρεις.

Κλείνω εδώ χωρίς απειλές αλλά με ξεκάθαρες προθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

ρε Κωστα τι λες ;

ο Νικος εκανε συγκριση αναμεσα σε MTB και κουρσα..τι μου λες τωρα για time trials?

ποιος μιλαει για αγωνιαρικους αγωνες ; η ποιος μιλαει για το ΠΩΣ εχεις λιγοτερη αντισταση του αερα πανω στο ποδηλατο ;

ελα Κωστα δε μιλας σε ασχετο.Σε αγωνες με κουρσα ημουν παλια.

Μιλαω καθαρα σε αυτο που αναφερει ο Νικος.ΜΤΒ με κουρσα..

και το ξαναλεω και ανοιχτε οσο google θελετε.

η διαφορα αναμεσα σε MTB με κουρσα δεν ειναι 5χμ/ω λογω της στασης γιατι ΔΕΝ υφισταται η διαφορα στασης οταν προκειται για βολτες που κοιτας Μεσους ορους..

Eγω μιλαω ,εξαρχης.

Ορθιος βγαζω ολη τη διαδρομη 30-31κμ/ω (εξαιρεση oι ανηφορες) .Σκυφτος παιζω κοντα στα 35...αλλα λογω σωματοτυπου μου ειναι ακομα δυσκολο να βγαζω 30-40κμ σκυφτος.(οσο δεν εχω ανηφορες).

Και οταν λεω σκυφτος εννοω το πηγουνι λιγο πανω (5-10cm??) απο το τιμονι.

Και δε λεω οτι μονο 5κμ θα κερδισεις απο mtb σε κουρσα.θα ειναι και αλλα.

(ελπιζω να μην εχεις κολλησει σε κατι τετοιο.)

Link to comment
Share on other sites

η ενσταση μου ηταν και θα ειναι η διαφορα αναμεσα σε ΜΤΒ και κουρσα που αναφερθηκες.Ετσι φανηκε απο την ροη των ποστς.αν κανω λαθος συγχωρεσε με.

edit:

ανακεφαλαιωση γιατι μαλλον εχει παρεξηγηθει το θεμα.

Δεν μιλαω για λιγοτερη αντισταση αερως πανω στο ποδηλατο αν κερδιζεις η οχι.Αυτο νομιζω ειναι γνωστο σε ολους..Εξαλλου δε σκυβαμε στα "4" για να κερδισουμε καποια χιλιομετρα παραπανω..

απο την ροη των ποστ και την απαντηση του Νικου , φανηκε ξεκαθαρα επειδη το θεμα ηταν ΜΤΒ με κουρσα , αφησε να ενοηθει οτι απο ΜΤΒ σε κουρσα λογω στασης και οταν εννοω σταση σωματος εννοω κατι τετοιο :

http://2.bp.blogspot.com/-BCgMEOcOl9Q/TZuCVDHAM-I/AAAAAAAAYMY/DLMZCy9T43o/s1600/GAZ_0182.jpg

η διαφορα ειανι 5χμ/ω..Εκει ειναι η ενσταση μου και αυτο δεν ισχυει.

Οταν κανεις βολτα η σταση σωματος ειναι σχεδον ιδια.Η αντισταση ειναι ιδια περιπου του αερα.Λιγοτερη σιγουρα λογω γεωμετριας της κουρσας αλλα δε δικαιολογει σε καμμια περιπτωση της ταξεως των 5χμ/ω στο Μ.Ο.Γιατι σε μια χαλαρη βολτα η διαφορα ειναι περιπου 5-7χμ/ω και η διαφορα αυτη σιγουρα προερχεται απο αλλους παραγοντες και οχι απο την αντισταση

Εκει αναφερομαι εγω.

Το οτι σκυβοντας στην κουρσα η στο MTB λιγοστευει η αντισταση του αερα και κερδιζεις χιλιομετρα , δεν το αμβισβητησε κανενας αυτο.

Αν καταλαβα λαθος και εννοουσε αλλο πραγμα ζηταω συγνωμη για την ολη παρεξηγηση.Αν ομως ισχυριζεται κατι τετοιο ο νικολας επανερχομεθα στο "δε παιζει αυτο" :p

Link to comment
Share on other sites

αυτος ειναι πιο χαλαρος και απο μενα ...(νταξ μπορει να εχει κανει 100κμ)

Δεν αναφερομαι σε απλη χαλαρη βολτα..Αναφερομαι σε μια γρηγορη(με τα δικα μου δεδομενα) διαδρομη...που προσπαθω να κανω καθε φορα.

Link to comment
Share on other sites

μην μαλώνετε ρε γμτ,κρίμα να χαλάσει το θέμα

Και οταν λεω σκυφτος εννοω το πηγουνι λιγο πανω (5-10cm??) απο το τιμονι.

δοκίμασα και εγώ μια φορά έτσι......μετά χρειάστηκα ένα κουβά voltaren :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.