Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

ημουν με ~55χιλιομετρα κατεβαινα την φυλης (απο χασια - κατηφορα)

στην περιοχη των γυφτων , ενα αγροτικο κατεστραμενο , χωρις προφυλακτηρες με ενα κ@λοπαιδι για οδηγο , ημουν απο πισω και ελαφρα δεξια και πλησιαζουμε σε διαυσταρωση.

φλας δεν εχει αναψει και υποψιαζομαι εγω οτι μπορει να θελει να στριψει γιατι γνωριζω την ηλιθιοτητα των οδηγων...και ημουν σε ετοιμοτητα τσιμπωντας ελαφρα φρενο

ε δεν κοβει καθολου και χωνεται δεξια.

περιττο να σας πω τι φρενα , τι αναποδα τιμονια , χρειαστηκαν για να μη πεσω πανω του και εν τελη , για 1-2 μετρα στο τελος μου εφυγε και το ποδηλατο..

το μλκιστηρι περα απο τα βρισιδια φωνες και φρεναρισματα που ακουσε στα παπ@ρια του , συνεχισε και εγω ημουν ορθιος με το ποδηλατο πεσμενο μεχρι να συνηδητοποιησω πως δεν επεσα πανω του.

Μπορει να ειχα παραπανω χιλιομετρα , το αναφερω πριν μου το πει καποιος.Θα μπορουσα να ειχα βεβαια ακομα παραπανω αν το ετρεχα κιαλλο , αλλα αν ενας δεν υποψιαζοταν οτι "μπορει" να εστριβε μπορει να ειχαν συμβει τα χειροτερα.

Link to comment
Share on other sites

18 χρόνια μηχανάκι, 11 χρόνια αυτοκίνητο και λάστιχο δεν με έπιασε ποτέ!

Πρώτη φορά πάτησε το Scott χώμα και την έπαθα....

Ερωτήσεις γιατί είμαι άσχετος.

(ας κάνει κάποιος τον κόπο να μου εξηγήσει γιατί θέλω να μάθω)

1)Λάστιχο φοράω 26x2.1 , παίρνω ίδιο νούμερο σαμπρέλα αποκλειστικά? (για το 2.1 εννοώ)

2)Βλέπω τιμές από 4 εως 12+euro. Γιατί αυτές οι διαφορές?

3)Τα νούμερα πχ. 700 x 25 32c τι εκπροσωπούν το καθένα?

4)Παλιά ήξερα ότι είχαν τις κλασσικές βαλβίδες. (ψιλές-χοντρές)

Τώρα παρατήρησα αυτές τις καινούργιες...οι κλασσικές χοντρές δεν είναι καλύτερες επειδή βολεύεσαι στα βενζινάδικα?

(+ ότι έχω 24L. κομπρεσέρ αέρα)

-Τέλος προτείνεται δύο σαμπρέλες να αγοράσω μέσω net (από Ελλάδα) για να ξεμπερδεύω...

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν:

1) Σαμπρέλα δε χρειάζεται να πάρεις ιδιο νούμερο, απο 1,8 μεχρι 2,3 ταιριάζει η ίδια πάνω κάτω

2) Υπάρχουν διαφόρων ειδών σαμπρέλες, έξτρα λεπτές και ελαφριές, κανονικές , ενισχυμένες κλπ. Εξού και οι διαφορές.

4) Υποτίθεται οτι οι λεπτές (presta), οι ποδηλάτου συγκρατούν καλύτερα τον αέρα, φουσκώνουν πιο εύκολα, είναι πιο.. αεροδυναμικές κλπ. Ωστόσο για τους λόγους που ανέφερες, και επειδή κατ΄εμέ ειναι αμελητέα η διαφορά, θα σου έλεγα να πάρεις σαμπρέλες με τις χοντρές (αυτοκινήτου/schrader). Πρόσεξε μόνο να ταιριάζουν στη τρύπα του στεφανιού. Είναι πολύ πιθανό να μη περνάνε.

Για το 3 κι εγώ δε ξέρω ακριβώς, κάποιος να μας διαφωτίσει.

Τέλος... σαμπρέλες ακριβώς να σου προτείνει κανείς, και μέσω ίντερνετ... έχει νόημα μόνο αν θες κατι πολύ συγκεκριμένο, είσαι "ψείρας" με τα γραμμάρια και το περιστρεφόμενο βάρος κλπ. Λιγο θέμα τύχης είναι, και λάστιχου. Έχε μαζι σου ενα σετ λεβιεδάκια και αυτοκόλλητα μπαλώματα και πρόβλημα δε θα έχεις. Τώρα, αν ντε και καλά θέλεις να μη πάθεις με τίποτα φουιτ, σκεψου να πάρεις ενα Tube Protector, π.χ σαν κι [ame=http://www.amazon.co.uk/Slime-Tyre-Liner-Suit-Wheels/dp/B000ENMLE6]αυτό[/ame]. Η/Και όταν αλλάξεις λάστιχα, να πάρεις κάποια με ενσωματωμένο προστατευτικό (silk tread η κάτι τέτοιο). Ή ενισχυμένη σαμπρέλα, αν και δε ξέρω πόσο αποτελεσματικό είναι. Επιλογές υπάρχουν.

Προσωπικά πάντως, με το all mountain/freeride ποδήλατο που έχω, πατάω παντού και μέχρι στιγμής δεν έχω πάθει τίποτα απο φουιτ. Με σαμπρέλες over the counter, απο αυτές που έχει σε κάθε ποδηλατάδικο, και λάστιχα με χοντρό τακούνι (δε θυμάμαι ποιά ακριβώς, της specialized είναι πάντως, απο τις freeride σειρές...)

Link to comment
Share on other sites

3)Τα νούμερα πχ. 700 x 25 32c τι εκπροσωπούν το καθένα?

700 είναι μια κωδική ονομασία που έχουν δώσει στην διάσταση της ζάντας 622χιλ εσωτερική διάμετρο του στεφανιού(ζάντες από κούρσα και τα 29er)

to 20/23/25/28/32 κτλπ δηλώνουν το φάρδος και το ύψος του ελαστικού.

Link to comment
Share on other sites

18 χρόνια μηχανάκι, 11 χρόνια αυτοκίνητο και λάστιχο δεν με έπιασε ποτέ!

Πρώτη φορά πάτησε το Scott χώμα και την έπαθα....

Ερωτήσεις γιατί είμαι άσχετος.

(ας κάνει κάποιος τον κόπο να μου εξηγήσει γιατί θέλω να μάθω)

1)Λάστιχο φοράω 26x2.1 , παίρνω ίδιο νούμερο σαμπρέλα αποκλειστικά? (για το 2.1 εννοώ)

2)Βλέπω τιμές από 4 εως 12+euro. Γιατί αυτές οι διαφορές?

3)Τα νούμερα πχ. 700 x 25 32c τι εκπροσωπούν το καθένα?

4)Παλιά ήξερα ότι είχαν τις κλασσικές βαλβίδες. (ψιλές-χοντρές)

Τώρα παρατήρησα αυτές τις καινούργιες...οι κλασσικές χοντρές δεν είναι καλύτερες επειδή βολεύεσαι στα βενζινάδικα?

(+ ότι έχω 24L. κομπρεσέρ αέρα)

-Τέλος προτείνεται δύο σαμπρέλες να αγοράσω μέσω net (από Ελλάδα) για να ξεμπερδεύω...

Ευχαριστώ.

οτι ειπαν οι φιλοι απο πανω.

απλως μιας και θα ασχοληθεις με το βουνο και θα εχεις συχνα πυκνα σκασιματα , μη κανεις το λαθος να παιρνεις αυτες των 12Ε

τις πιο φθηνες.Εγω τις επαιρνα 2,5Ε και τωρα ο μλκς τις πηγε 3Ε.

Τωρα το αν θα σου σκασει ειναι κ λιγο τυχαιο αλλα εξαρταται και το που πατας.Πολλα σκασιματα τα ειχα απο λαθος psi και αλματακια με λαθος προσγειωση.

Οσο για την βαλβιδα.Συνηθως οι presta ( οι λεπτες ) χρησιμοποιουνται για τα tubeless ελαστικα.Αλλη διαφορα δεν υπαρχει ωστε να πρεπει να ασχοληθεις.Παιρνε με βαλβιδα αυτοκινητου ωστε να μπορεις να φουσκωνεις και στα βενζιναδικα.

Υ.Γ μια φορα ειχα παρει χοντρες σαμπρελες και βαριες και ηταν η μονη φορα που ειδα διαφορα στην κυλληση προς το χειροτερο.Παρακαλαγα να σκασουν για να τις αλλαξω.

Link to comment
Share on other sites

τις presta (οι λεπτες) τις χρησιμοποιουσαν για το μικρο τρυπημα στη ζαντα και την αεροδυναμικη. Οσο μεγαλωναν χοντρεναν οι ζαντες (λογω βουνων κτλ) αρχισαν να βαζουν και schrader(τις χοντρες) που κανουν μεγαλυτερη τρυπα στη ροδα.

σε ποδηλατο δρομου με λεπτες ζαντες φανταζομαι δεν χρησιμοποιουν τις 2ες λογο διαμετρου τρυπας.

Πρακτικα σε MTB οι 2ες βολευουν περισσοτερο λογο βενζιναδικων.

Αλλιως κουβαλας και αυτο μαζι σου στο βενζιναδικο

http://www.comparecyclegear.com/img2/600/components/inflators-pumps/silca-schrader-to-presta-valve-adapter.jpg

αν εχεις δυνατοτητα να παρεις τις χοντρες καλυτερα

βολευουν και στο μετρημα των psi στα βενζιναδικα

ο ανταπτορας ειναι λιγο σπαστικος οταν θελεις να μετρησεις ακριβως τα psi.

Link to comment
Share on other sites

Έχω λεπτές στην κούρσα, με τον παραπάνω αντάπτορα. Είναι λίγο σπαστικό, βγάλε αντάπτορα, ξεβίδωσε βαλβίδα, βάλε αντάπτορα, φούσκωσε, βγάλε αντάπτορα, βίδωσε βαλβίδα, βάλε αντάπτορα, ουφ κουράστηκα.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι το αυτονόητο αυτό. Εμένα τα λάστιχα είχαν presta από την αρχή αλλά η τρύπες ήταν αρκετά μεγάλες και για schrader.

Και στην ανάγκη, αφού ο Νίκος έχει αρκετά εργαλεία σπίτι, το πολύ πολύ μεγαλώνει την τρύπα λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έρχεσαι να κάνεις και το δικό μου; Ο πατέρας το είχε πάρει στις διακοπές κοντά στη θάλασσα και όταν επέστρεψε δεν το έπλυνε. Φοβάμαι μη μείνει η αλμύρα πάνω του και φθαρεί. Αλλά εγώ δεν έχω χρόνο να το πλύνω και να το λαδώσω...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.