Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Καθε ποτε τη δειχνει αυτην την εκπομπη?

Έχω την εντύπωση πως τη δείχνει ανάμεσα από διαφημίσεις, αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος.

Όλα, όμως, τα επεισόδια νομίζω πως μπορείς να τα βρεις εδώ.

Btw Νίκο καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα !!!

Έγινε επεξεργασία από papajim
Link to comment
Share on other sites

νο φωτος....νο παρτυ!!! :p

Σκέφτηκα ρε συ να ποζάρει επάνω και νεαρή μελαχρινή κορασίδα, οπότε θα χρειαστώ κάποιες μέρες για το shooting...

Ήθελα να δείξω και λεπτομέρειες τις πανέμορφης σέλας....

Αν βιάζεσαι πολύ σηκώνω στο επόμενο post, αλλά η κορασίδα ακυρώνεται!

Τι λες?

Θα μου εγγυηθείς thread ban protection?

:D

Link to comment
Share on other sites

βρε βαλε φωτος να δουμε ...:p

Και εγω με ενα scott δανεικο ημουν το καλοκαιρι...28αρι βεβαια.

Νοτ bad @all ....αν και δεν εχει τον εξοπλισμο που εχουν αλλοι (και αλλα στην κατηγορια)..το ζηλεψα αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

My brand new koskinaki, and where to hang you.:p

Δεν έχει κάνει ακόμα ούτε 10 μέτρα.

9cmdl.jpg

tG0BB.jpg

NM7Es.jpg

pzZq7.jpg

Y0sSJ.jpg

Exy0v.jpg

Tbgf6.jpg

knNXu.jpg

lNgvS.jpg

EGexD.jpg

vdVVl.jpg

xpwck.jpg

edit: Η σέλα πώς ρυθμίζεται κατά τον οριζόντιο άξονα? Θέλω να σηκώσω ελάχιστα την μύτη της.

Έχει μία κεντρική αλενόβιδα από κάτω, αλλά αυτή είναι για το μπρος-πίσω μόνο έτσι?

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

Γιατι εχεις τοσο χοντρο λαστιχο πισω ;που σε βοηθαει ;

για XC πιστευω μεχρι 2.25 ειναι αρκετο.Εκτος αν με ξεγελαει η φωτογραφια πολυ

Η φοξ ειναι η ταλας με μεταβλητο υψος 100-120-140 ;

Πάνω απο 2,20 και εγώ συμφωνώ είναι υπερβολικό ειδικά για την χρήση που το κάνω. Αρκετά χιλιόμετρα δασικούς αλλά ελάχιστο μονοπάτι και αυτό πολύ εύκολο τεχνικά. Παρόλα αυτά το μπροστά είναι 2,4 και το πίσω 2,2. Η continental μπορεί να γράφει αυτά τα νούμερα αλλά σε σχέση με τις άλλες εταιρείες (schwalbe,kenda,panasonic,maxxis κτλ) είναι σαν να έχω μπροστά 2,2 και πίσω 2,0. Μπορεί να μοιάζει το προφίλ μεγάλο αλλά η επαφή που έχουν με τον δρόμο είναι μικρή. Ο σκελετός μολονότι είναι carbon είναι σκληρός και άκαμπτος σαν κούτσουρο. Με αυτά τα μπαλονολάστιχα βάζοντας και κατάλληλες πιέσεις δεν χάνω σχεδόν τίποτα στο πεταλάρισμα αλλά κερδίζω σε άνεση ειδικά στον πίσω άξονα. Αυτός είναι ο μόνος λόγος

Μπροστά είναι η f-series(100mm) terralogic. Στο scale η scott προτείνει απο 80-100mm.

Έχω δει πολλούς σε ποδήλατα φτιαγμένα για 100-120 να βάζουν αναρτήσεις 140-150mm αλλάζοντας γεωμετρίες και μοχλικά. Το αλουμίνιο πριν την καταστροφή μπορεί να σε προειδοποιήσει λυγίζοντας η σκάζοντας το χρώμα του. Το carbon αν δεχτεί πιέσεις που δεν αντέχει λόγω μεγαλύτερης ανάρτησης απλά θα κοπεί στην μέση.

Link to comment
Share on other sites

Η σέλα πώς ρυθμίζεται κατά τον οριζόντιο άξονα? Θέλω να σηκώσω ελάχιστα την μύτη της.

Έχει μία κεντρική αλενόβιδα από κάτω, αλλά αυτή είναι για το μπρος-πίσω μόνο έτσι?

δεν ρυθμίζονται όλες οι σέλες με τον ίδιο τρόπο,η δικιά μου έχει 2 αλλενόβιδες για πάνω-κάτω (χαλαρώνεις τη μια σφίγγεις την άλλη)

βγάλε μια φωτό να δούμε

Link to comment
Share on other sites

Εντυπώσεις από την πρώτη (αναγνωριστική) βόλτα :):

-Πολύ ωραία, δυνατά και προοδευτικά τα φρένα. Τελικά τα υδραυλικά αξίζουν!

-Λίγο μαλακό νομίζω ότι είναι μπροστά το πηρούνι, αλλά ίσως να φταίει ότι είμαι αρκετά βαρύς.

-Το σημαντικότερο: μου ήρθε κουτί νομίζω το μέγεθος και οι πρώτες πρόχειρες ρυθμίσεις. Για αρχή μου φάνηκε τρομερά ξεκούραστο!

Γενικά μπορώ να πω ότι τα λεφτά έπιασαν τόπο και με το παραπάνω!

Μία από τις αγορές που υπερευχαριστήθηκα πραγματικά!:inlove:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=12156]Lakisss[/MENTION] τα υδραυλικα τα ειχε απο τη μανα του ή εσυ τα εβαλες; Εγω οταν κοιταζα τα aspect δεν ειδα να εχουν υδραυλικα,μονο θυμαμαι οτι εκτος μηχανικων το δικο σου εβγαινε και με v-brakes ,τιποτε αλλο. :wassat:

Link to comment
Share on other sites

Μεγειές :) :) :) :) :D :D :D :D

Την ανάρτηση όταν κάνεις βόλτες στην πόλη καλύτερα να την κλειδώνεις με τον μοχλό για να μην χάνεις πολύ έργο τσαμπατζίδικα ;)

μην τον ακους τον Ακη..

δεν υπαρχει λογος να κλειδωνεις αναρτηση , παρα μονο σε εντονο ορθοπεταλο αν κανεις..η σε παρατεταμενη ανηφορα.Αλλα μεσα στη πολη δε θα συναντησεις τετοιες συνθηκες.

Επισης καλο θα ηταν να μην την κλειδωνεις γιατι σε καμμια λακουβα μπορει να πεσεις μεσα , αφενος δε θα σου αποροφησει τους κραδασμους , αφετερου μπορει να παρεις το λοκαουτ στα χερια σου :)

τα εχω παθει..

Link to comment
Share on other sites

Πάνω απο 2,20 και εγώ συμφωνώ είναι υπερβολικό ειδικά για την χρήση που το κάνω. Αρκετά χιλιόμετρα δασικούς αλλά ελάχιστο μονοπάτι και αυτό πολύ εύκολο τεχνικά. Παρόλα αυτά το μπροστά είναι 2,4 και το πίσω 2,2. Η continental μπορεί να γράφει αυτά τα νούμερα αλλά σε σχέση με τις άλλες εταιρείες (schwalbe,kenda,panasonic,maxxis κτλ) είναι σαν να έχω μπροστά 2,2 και πίσω 2,0. Μπορεί να μοιάζει το προφίλ μεγάλο αλλά η επαφή που έχουν με τον δρόμο είναι μικρή. Ο σκελετός μολονότι είναι carbon είναι σκληρός και άκαμπτος σαν κούτσουρο. Με αυτά τα μπαλονολάστιχα βάζοντας και κατάλληλες πιέσεις δεν χάνω σχεδόν τίποτα στο πεταλάρισμα αλλά κερδίζω σε άνεση ειδικά στον πίσω άξονα. Αυτός είναι ο μόνος λόγος

Μπροστά είναι η f-series(100mm) terralogic. Στο scale η scott προτείνει απο 80-100mm.

Έχω δει πολλούς σε ποδήλατα φτιαγμένα για 100-120 να βάζουν αναρτήσεις 140-150mm αλλάζοντας γεωμετρίες και μοχλικά. Το αλουμίνιο πριν την καταστροφή μπορεί να σε προειδοποιήσει λυγίζοντας η σκάζοντας το χρώμα του. Το carbon αν δεχτεί πιέσεις που δεν αντέχει λόγω μεγαλύτερης ανάρτησης απλά θα κοπεί στην μέση.

μπορει να κερδιζεις σε griparisma ελαφρως , αλλα χανεις σε ταχυτητα και σε κουραζει παραπανω το μεγαλο λαστιχο χωρις να το καταλαβεις.Παντα μιλαω για XC.

Οσον αφορα αυτο που λες για κραδασμους , βαλε tubeless.Αν οχι με ειδικες ζαντες , αλλα κανε τα λαστιχα σου tubeless.Εκει ειναι που θα νιωθεις οτι εχεις και πισω αναρτηση :)

Link to comment
Share on other sites

μην τον ακους τον Ακη..

δεν υπαρχει λογος να κλειδωνεις αναρτηση , παρα μονο σε εντονο ορθοπεταλο αν κανεις..η σε παρατεταμενη ανηφορα.Αλλα μεσα στη πολη δε θα συναντησεις τετοιες συνθηκες.

Επισης καλο θα ηταν να μην την κλειδωνεις γιατι σε καμμια λακουβα μπορει να πεσεις μεσα , αφενος δε θα σου αποροφησει τους κραδασμους , αφετερου μπορει να παρεις το λοκαουτ στα χερια σου :)

τα εχω παθει..

μέσα στη πόλη εμένα με βόλευε να την κλειδώνω πάντως, όταν την είχα ξεκλείδωτη λόγο βάρους εχανα αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.