Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  ΓιαγκΤ έγραψε:
Η αλυσίδα φθείρετε μαζί με τα γρανάζια και μάλιστα με τα γρανάζια που χρησιμοποιείς συνηθέστερα.

Η φθορά μικραίνει τα δόντια των γραναζιών και αλλάζει το κενό μεταξύ τους όπως αντίστοιχα έχει μεγαλώσει το κενό της παλιάς αλυσίδας.

Όταν αγοράζεις καινούρια αλυσίδα δεν ταιριάζει με τα φθαρμένα δόντια, δεν θηλυκώνει καλά με αποτέλεσμα στο φορτίο να πηδάει

Αλλάζουμε αλυσίδα συχνά

Μα την ανδρική μου τιμή, δεν έχω δει,ακούσει, διαβάσει ποτέ να έχει φαγωθεί η κασέτα από την αλυσίδα και με την αλλαγή αλυσίδας να πηδάει γρανάζια η αλυσίδα στην κασέτα.

Δλδ, ειλικρινά, και να το έχεις ακούσει/δει/διαβάσει, είναι δυνατόν να του το λες σα να είναι κάτι πιο συνηθισμένο απ το να έβαλε λάθος αλυσίδα ή να χάλασε την ρύθμιση του ντεραγιε ??

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply
  AN7 OverClocker έγραψε:
Αν και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς χάνει πηδαλιές, είναι δεδομένο ότι κάτι έχει γίνει λάθος.

Είτε έβαλες λεπτότερη αλυσίδα απ ότι πρέπει, είτε έβαλες χοντρότερη είτε λάθος μήκος αλυσίδας είτε κατα λάθος απορυθμίστηκε το πίσω ντεραγιε.

Την έβαλες μόνος σου?

Τι αλυσίδα είχες πριν και τι τώρα?

Πόσες ταχύτητες έχει το MTB σου και τι

Την εβαλα μονος μου, η αλυσιδα ειναι παρομοια ουτε λεπτοτερη ουτε και πιο φαρδυα και στο ιδιο μηκος, ρυθμησα το πισω ντεραγιε με οτι γνωσεις εχω χωρις αποτελεσμα. οπως ειπε και ο ΓιαγκΤ το προβλημα ειναι στα γραναζια που χρησιμοποιω περισσοτερο. Το ποδηλατο εχει 24 ταχυτηες (3x8).

Γίνεται ρε παίδες αυτό που λέει ο Γιάγκος που είναι το περίεργο; Απλά επειδή συνήθως οι (φτηνές) κασέτες έχουν διπλάσιο+ χρόνο ζωής από την αλυσίδα, όσο πιο γρήγορα αλλάζεις αλυσίδα τόσο λιγότερο παρατηρείς το πρόβλημα.

Αν η αλυσίδα που έβαλες είναι η σωστή, για αρχή θα έλεγα κοίτα αν έχει χαλαρώσει το σύρμα από τις ταχύτητες. Διαφορετικά πήγαινε σε έναν μηχανικό να δεις αν θέλεις αλλαγή κασέτας (αν δε μπορείς να το καταλάβεις ο ίδιος).

  Myralis έγραψε:
Και εγώ παρόμοιο πρόβλημα είχα και δεν έμαθα πως να το λύσω.

Απλά παρατήρησα ότι συνέβαινε μόνο με τον μικρο μπροστινό δίσκο (που σπάνια τον ανέβασα σε μεσαίο). Οπότε πλέον το έχω μόνο στον μεσαίο δίσκο, και αν βάζω τον μικρό το κρατάω μόνο στις ταχύτητες 1-4 πίσω.

Κοινώς αποφεύγω να βάζω την αλυσίδα σε θέσεις "στραβές" (σε σχέση με την κατευθυνση).

Πχ, με πρώτο αριθμό το μπροστινό δίσκο, δευτερο τον πίσω, αποφευγω τα 1-8, 1-7, 1-6, 1-5, 3-1, 3-2, 3-3, 3-4.

Δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα είχα κάνει, πάντως το ποδήλατο το έχω πάνω από 5 χρόνια, πρόβλημα παρόμοιο με εσένα, πολύ θόρυβο όταν είναι σε κακή θέση, αλλάζει μόνο του ταχύτητα, με μερικές φορές μπλόκαρε η αλυσίδα και αν έκανα πετάλι κοκκάλωνε το πετάλι.. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε με αλλαγή πίσω της 8-πλέτας, ούτε με σασμαν πίσω.

Όπως είπες όταν έκανες την αλυσίδα διαγώνια, δεν δούλευε σωστά...

chaind.jpg

Εικόνα από manual της shimano

  thanos* έγραψε:
Την εβαλα μονος μου, η αλυσιδα ειναι παρομοια ουτε λεπτοτερη ουτε και πιο φαρδυα και στο ιδιο μηκος, ρυθμησα το πισω ντεραγιε με οτι γνωσεις εχω χωρις αποτελεσμα. οπως ειπε και ο ΓιαγκΤ το προβλημα ειναι στα γραναζια που χρησιμοποιω περισσοτερο. Το ποδηλατο εχει 24 ταχυτηες (3x8).

mtb είναι το ποδήλατο?

Σύστημα ταχυτήτων shimano/sram/ ?

Mοντέλο?

  DJD έγραψε:
Γίνεται ρε παίδες αυτό που λέει ο Γιάγκος που είναι το περίεργο; Απλά επειδή συνήθως οι (φτηνές) κασέτες έχουν διπλάσιο+ χρόνο ζωής από την αλυσίδα, όσο πιο γρήγορα αλλάζεις αλυσίδα τόσο λιγότερο παρατηρείς το πρόβλημα.

Αν η αλυσίδα που έβαλες είναι η σωστή, για αρχή θα έλεγα κοίτα αν έχει χαλαρώσει το σύρμα από τις ταχύτητες. Διαφορετικά πήγαινε σε έναν μηχανικό να δεις αν θέλεις αλλαγή κασέτας (αν δε μπορείς να το καταλάβεις ο ίδιος).

ποιος οριζει το φθηνο ανταλλακτικο ; ποιος οριζει τα χιλιομετρα ζωης της κασσετας η της αλυσιδας ;

Ποτε στη ζωη μου δεν εχω αλλαξει αλυσιδα η κασετα γιατι εχει φαγωθει κατι απο τα δυο.

Και να πω οτι δε κανω χιλιομετρα..

Θανο , πηγαινε το σε εναν μαστορα να σου ρυθμισει επιλογεα , ντεραγιε οπισθιο και μπροστινο.

  GoMaR έγραψε:
ποιος οριζει το φθηνο ανταλλακτικο ; ποιος οριζει τα χιλιομετρα ζωης της κασσετας η της αλυσιδας ;

Ποτε στη ζωη μου δεν εχω αλλαξει αλυσιδα η κασετα γιατι εχει φαγωθει κατι απο τα δυο.

Και να πω οτι δε κανω χιλιομετρα..

Θανο , πηγαινε το σε εναν μαστορα να σου ρυθμισει επιλογεα , ντεραγιε οπισθιο και μπροστινο.

Η τιμή τους, η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά κατασκευής. Αν δεν αλλάξεις αλυσίδα όταν πρέπει (ξεχειλώσει ή φαγωθεί), τότε θα χαλάσεις και την κασέτα χειρότερα. Αν δε το κάνεις εσύ, δε πάει να πει ότι αυτό είναι το σωστό. Στην κούρσα με τα 12-13+κ, έχω αλλάξει 3 φορές αλυσίδα και 2 φορές κασέτα.

  DJD έγραψε:
Η τιμή τους, η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά κατασκευής. Αν δεν αλλάξεις αλυσίδα όταν πρέπει (ξεχειλώσει ή φαγωθεί), τότε θα χαλάσεις και την κασέτα χειρότερα. Αν δε το κάνεις εσύ, δε πάει να πει ότι αυτό είναι το σωστό. Στην κούρσα με τα 12-13+κ, έχω αλλάξει 3 φορές αλυσίδα και 2 φορές κασέτα.

Και αλλοι αλλαζουν VGA καθε 4μηνο για να ειναι up2date.

δε σημαινει οτι ειναι και σωστο αλλα οχι δεν θα δουλεψει και το μηχανημα αλλιως η θα χαλασει.Μη λεμε οτι θελουμε κιολας.

Το αν αλλαξες κασετα στα 2χιλιαρικα η στα 4 η στα 6 δε σημαινει οτι αν δε το κανες , θα κλοτσαγε το πεταλι η ουτε θα πηδαγε η αλυσιδα.

Ελα Κωστα,σε τεχνολογικο σαιτ εισαι. Διαβαζεις και cyclist. Στις θεωριες μπορουμε να λεμε και να διαβαζουμε οτι θελουμε..

Άσχετο το ένα με το άλλο ρε. Υπάρχουν εργαλεία που σου δείχνουν πόσο χαλαρωμένη είναι η αλυσίδα και πότε θέλει η αλλαγή, δεν είναι marketing trick. Κι αν δεν την αλλάξεις όταν πρέπει, αρχίζει και χαλάει σιγά σιγά και την κασέτα. Διάβασε κι εδώ από τον μάστερ του είδους (προς το τέλος): Chain Maintenance

  Παράθεση
Wear Indicators

According to Sheldon Brown, if the rivet is less than 1/16″ past the mark, your chain is ok. If it’s between 1/16″ and 1/8″ past the mark you’ll likely need a new chain, but your sprockets should be ok. If it’s more than 1/8″ past the mark, you’ll have to replace both the chain and rear sprockets.

  DJD έγραψε:
Άσχετο το ένα με το άλλο ρε. Υπάρχουν εργαλεία που σου δείχνουν πόσο χαλαρωμένη είναι η αλυσίδα και πότε θέλει η αλλαγή, δεν είναι marketing trick. Κι αν δεν την αλλάξεις όταν πρέπει, αρχίζει και χαλάει σιγά σιγά και την κασέτα. Διάβασε κι εδώ από τον μάστερ του είδους (προς το τέλος): Chain Maintenance

Πετρο ετσι θα γινει και ο Κωστας σε λιγο διαβαζοντας τετοια :hehe:

Παιδια αλλαξα κασσετα και το ποδηλατο εγινε καινουργιο :T:

ο μηχανικος μου ειπε οτι συντομα μπορει να θελουν αλαγη και τα γραναζια δισκοβραχυονα λογο κακης χρησης.

anyway εμαθα και κατι παραπανω για το ποδηλατο σημερα :p

Ευχαριστω για της απαντησεις σας.

  thanos* έγραψε:
Παιδια αλλαξα κασσετα και το ποδηλατο εγινε καινουργιο :T:

ο μηχανικος μου ειπε οτι συντομα μπορει να θελουν αλαγη και τα γραναζια δισκοβραχυονα λογο κακης χρησης.

anyway εμαθα και κατι παραπανω για το ποδηλατο σημερα :p

Ευχαριστω για της απαντησεις σας.

πληρώνω όσο όσο για να αγοράσω την κασέτα.

  AN7 OverClocker έγραψε:
πληρώνω όσο όσο για να αγοράσω την κασέτα.

Η παλια κασσετα ειναι στα χερια μου (εαν νομιζεις οτι με δουλεψε).

Τωρα αν τι θες κανε μια προσφορα :p εγω λεω να την κρατησω για εκπαιδευτικους λογους. :nerd:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.