Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Λοιπόν...ανέβασα λίγο τον πήχη και κατέληξα στα εξής:

1) SCOTT ASPECT 30 2011

2) SPECIALIZED HARDROCK DISC - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

3) IDEAL STROBE DISC - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

Αν κρίνω από τις απαιτήσεις μου, το (1) είναι καθαρά υπερβολή, το (2) καλή επιλογή, ενώ το (3) το πιο ιδανικό αφού δεν είμαι και κανένας επαγγελματίας ποδηλάτης με απαιτήσεις....όμως:

Δεδομένου ότι θέλω ένα καλό ποδήλατο να δουλεύει απροβλημάτιστα χρόνια, δεν θα κάνω αναβαθμίσεις, σκέφτομαι να πάρω κάτι ποιοτικό ''μία και έξω''.

Αν μου πούνε μία καλή τιμή μετρητοίς για το (1) το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.

Ειδάλλως το (2).

Ακούω απόψεις για τις τελικές επιλογές.:)

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

το 1 σαν ποδηλατο αλλα τα φρενα δε γνωριζω.

πιστευω η treko στα low budget της προιοντα ειναι σαν την hayes.

Δηλαδη οχι και οτι καλυτερο.

Βεβαια εξαρταται απο τις απαιτησεις σου.

Παντως scott εννοειται

το scott ψηφίζω και εγώ

πάντως,όσο πιο mountain χαρακτηριστικά έχει ένα ποδήλατο,τόσο πιο δύσκολα κινείται σε συνθήκες πόλης

να το έχεις υπ'όψιν αυτό, αν δεν ανεβοκατεβαίνεις λόφους κάθε μέρα

Με μπέρδεψες τώρα άσχημα....δηλ. τι πρόβλημα θα έχω με το Scott στην άσφαλτο σε ρυθμούς χαλαρής βόλτας?

Αν είναι θέμα τα λάστιχα αυτό διορθώνεται με αλλαγή, ή κάνω λάθος?

Να πω ξανά ότι δεν ευελπιστώ να σπάω τα χρονόμετρα, ούτε να πάω σε αγώνες.

Το ποδήλατο το θέλω για να κάνω φυσική κατάσταση και να χάσω κιλά.

Το βρίσκω και σαν αφορμή να γυμναστώ μήπως και σταματήσω και το ρημάδι το τσιγάρο....

Mountain κοιτάω γιατί θα πηγαίνω και σε βατούς χωματόδρομους.

Sorry αν σας τα έχω πρήξει, αλλά προσπαθώ να μάθω κάποια πράγματα...:)

αγοράζεις το Scot και λιώνεις μετά, μην τους πολύ ακούς εδω μέσα γιατί θα σε τρελάνουν ...

εξάλλου το λέει ο επαγγελματίας DJD SCOT

και εγώ με mountain κάνω τις βόλτες μου στο Πέραμα

poidhlato3.jpg

Παιδια μια ερωτηση:

Αλλαξα αλυσιδα στο ποδηλατο(ΜΤΒ) μετα απο ~5.000 χλμ, το προβλημα που εχω ειναι οτι χανει πηδαλιες, το θεμα ειναι οτι δεν ειχα τετοιο προβλημα με την παλια αλυσιδα και μολις εβαλα την καινουργια εμφανηστικε, -μαλλον πρεπει να αλλαχτει η κασσετα αλλα θελω να ξερω εαν ειναι δυνατον η παλια αλυσιδα να "πατουσε" στην κασσετα και ετσι δεν ειχα το προβημα με τις πηδαλιες, και με την καινουργια απλως δεν τη κραταει.

Νομιζω να καταλαβατε τι ρωταω. :T:

σήμερα έκατσα και το έπλυνα :clap:

και έτσι όπως το είχα μούσκεμα το εργαλείο :tomato: οι σταγόνες πάνω στο δισκόφρενο δεν μπορούσα να αντισταθώ

diskbrake.jpg

Με μπέρδεψες τώρα άσχημα....δηλ. τι πρόβλημα θα έχω με το Scott στην άσφαλτο σε ρυθμούς χαλαρής βόλτας?

Αν είναι θέμα τα λάστιχα αυτό διορθώνεται με αλλαγή, ή κάνω λάθος?

κανένα απολύτως πρόβλημα δε θα έχεις με το scott

απλά λόγω τροχών δε θα είναι τόσο άνετο όσο ένα trecking ποδήλατο

που θα σε παει και στην πόλη και στο μονοπάτι (με παραχωρήσεις όμως)

το ένα έχει 26" και το άλλο 28".που θα κάνεις τις βόλτες σου;

αν θα'σαι 80% σε άσφαλτο το scott θα σε κουράσει

δες και το Specialized crosstrail

Θα πηγαίνω και δρόμο, αλλά επειδή είμαι δίπλα ακριβώς στο πάρκο Τρίτση http://www.parkotritsi.gr/parko-fotografies.htm , θα είμαι περισσότερο εκεί. Η Πάρνηθα επίσης κοντά μου είναι.

Δεν νομίζω ρε συ...νοιώθω ότι το ψειρίζω περισσότερο απ' ότι πρέπει το θέμα ή κάνω λάθος?

Τόσο κουραστικό να μου είναι πια στην άσφαλτο?:)

Πάντως έχω πάθει πλάκα από εχθές ψάχνοντας στο νετ...επιστήμη τελικά το ποδήλατο!

Πολύ τεχνολογία/μηχανική/υλικά, και εμένα μου αρέσουν αυτά πολύ!

Με βλέπω να κολλάω άσχημα με το σπορ...:)

Το πολύ-πολύ αν είναι τόσο hardcore ''χωματερό'' το Scott, να ψάχνω για κούρσα του χρόνου.:D

Τελευταία διευκρίνηση μιας που το έψαξα, και μου αρέσουν τα ''τεχνικά'' ιδιαίτερα:

Διάβασα σε αρκετά forum για ανθρώπους που πήραν λάθος μέγεθος ποδηλάτου, σε σημείο να το πουλήσουν αργότερα. Για να μην πέσω στην ίδια παγίδα, θα ήθελα τη βοήθειά σας.

Βρήκα αυτό το άρθρο, και συγκεκριμένα με απασχολεί το σκέλος ''Μέγεθος σκελετού''. http://nkar-web.hostzi.com/bikefit.htm

Το frame size center to center που αναφέρει, ποιο ακριβώς είναι στο site της Scott (κάτω-κάτω στο geometry)? SCOTT Aspect 30 - Bike Trail

Είναι το ''Ε'' η το ''F''?

Το frame size center to center καθορίζει την επιλογή σκελετού?

Ενημερωτικά βρήκα και αυτό Pedal Force super-light carbon bicycle αλλά δεν έχω ακόμα μετρηθεί για να το τσεκάρω.

πάρε αυτό που σου αρέσει γιατί το ποδήλατο είναι και προσωπική υπόθεση imho

Bicyclemeasurements.jpg

όπως βλέπεις το center to center καθορίζει την επιλογή σκελετού, αλλά μη σε αποσχολούν αυτά

ένας σωστός επαγγελματίας* θα σε μετρήσει,θα σου δώσει το σωστό νούμερο

και θα φέρει το ποδήλατο στα μέτρα σου.

*τον οποίο θα χρειστείς πολλές φορές μετά την αγορά btw

καλές αγορές

Παιδια μια ερωτηση:

Αλλαξα αλυσιδα στο ποδηλατο(ΜΤΒ) μετα απο ~5.000 χλμ, το προβλημα που εχω ειναι οτι χανει πηδαλιες, το θεμα ειναι οτι δεν ειχα τετοιο προβλημα με την παλια αλυσιδα και μολις εβαλα την καινουργια εμφανηστικε, -μαλλον πρεπει να αλλαχτει η κασσετα αλλα θελω να ξερω εαν ειναι δυνατον η παλια αλυσιδα να "πατουσε" στην κασσετα και ετσι δεν ειχα το προβημα με τις πηδαλιες, και με την καινουργια απλως δεν τη κραταει.

Νομιζω να καταλαβατε τι ρωταω. :T:

χωρίς να είμαι (σε καμία περίπτωση) ειδικός, μήπως η καινούργια είναι πολύ χοντρή ;

χωρίς να είμαι (σε καμία περίπτωση) ειδικός, μήπως η καινούργια είναι πολύ χοντρή ;

Οχι δεν νομιζω να ειναι προβλημα της αλυσιδας γιατι χανει πηδαλιες μονο σε 4 απο 8 ταχυτητες (ξεχασα να το αναφερω) απλως δεν ειχα αυτο το προβλημα με την παλια αλυσιδα.

Και εγώ παρόμοιο πρόβλημα είχα και δεν έμαθα πως να το λύσω.

Απλά παρατήρησα ότι συνέβαινε μόνο με τον μικρο μπροστινό δίσκο (που σπάνια τον ανέβασα σε μεσαίο). Οπότε πλέον το έχω μόνο στον μεσαίο δίσκο, και αν βάζω τον μικρό το κρατάω μόνο στις ταχύτητες 1-4 πίσω.

Κοινώς αποφεύγω να βάζω την αλυσίδα σε θέσεις "στραβές" (σε σχέση με την κατευθυνση).

Πχ, με πρώτο αριθμό το μπροστινό δίσκο, δευτερο τον πίσω, αποφευγω τα 1-8, 1-7, 1-6, 1-5, 3-1, 3-2, 3-3, 3-4.

Δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα είχα κάνει, πάντως το ποδήλατο το έχω πάνω από 5 χρόνια, πρόβλημα παρόμοιο με εσένα, πολύ θόρυβο όταν είναι σε κακή θέση, αλλάζει μόνο του ταχύτητα, με μερικές φορές μπλόκαρε η αλυσίδα και αν έκανα πετάλι κοκκάλωνε το πετάλι.. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε με αλλαγή πίσω της 8-πλέτας, ούτε με σασμαν πίσω.

Παιδια μια ερωτηση:

Αλλαξα αλυσιδα στο ποδηλατο(ΜΤΒ) μετα απο ~5.000 χλμ, το προβλημα που εχω ειναι οτι χανει πηδαλιες, το θεμα ειναι οτι δεν ειχα τετοιο προβλημα με την παλια αλυσιδα και μολις εβαλα την καινουργια εμφανηστικε, -μαλλον πρεπει να αλλαχτει η κασσετα αλλα θελω να ξερω εαν ειναι δυνατον η παλια αλυσιδα να "πατουσε" στην κασσετα και ετσι δεν ειχα το προβημα με τις πηδαλιες, και με την καινουργια απλως δεν τη κραταει.

Νομιζω να καταλαβατε τι ρωταω. :T:

Αν και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς χάνει πηδαλιές, είναι δεδομένο ότι κάτι έχει γίνει λάθος.

Είτε έβαλες λεπτότερη αλυσίδα απ ότι πρέπει, είτε έβαλες χοντρότερη είτε λάθος μήκος αλυσίδας είτε κατα λάθος απορυθμίστηκε το πίσω ντεραγιε.

Την έβαλες μόνος σου?

Τι αλυσίδα είχες πριν και τι τώρα?

Πόσες ταχύτητες έχει το MTB σου και τι

Παιδια μια ερωτηση:

Αλλαξα αλυσιδα στο ποδηλατο(ΜΤΒ) μετα απο ~5.000 χλμ, το προβλημα που εχω ειναι οτι χανει πηδαλιες, το θεμα ειναι οτι δεν ειχα τετοιο προβλημα με την παλια αλυσιδα και μολις εβαλα την καινουργια εμφανηστικε, -μαλλον πρεπει να αλλαχτει η κασσετα αλλα θελω να ξερω εαν ειναι δυνατον η παλια αλυσιδα να "πατουσε" στην κασσετα και ετσι δεν ειχα το προβημα με τις πηδαλιες, και με την καινουργια απλως δεν τη κραταει.

Νομιζω να καταλαβατε τι ρωταω. :T:

Η αλυσίδα φθείρετε μαζί με τα γρανάζια και μάλιστα με τα γρανάζια που χρησιμοποιείς συνηθέστερα.

Η φθορά μικραίνει τα δόντια των γραναζιών και αλλάζει το κενό μεταξύ τους όπως αντίστοιχα έχει μεγαλώσει το κενό της παλιάς αλυσίδας.

Όταν αγοράζεις καινούρια αλυσίδα δεν ταιριάζει με τα φθαρμένα δόντια, δεν θηλυκώνει καλά με αποτέλεσμα στο φορτίο να πηδάει

Αλλάζουμε αλυσίδα συχνά

Η αλυσίδα φθείρετε μαζί με τα γρανάζια και μάλιστα με τα γρανάζια που χρησιμοποιείς συνηθέστερα.

Η φθορά μικραίνει τα δόντια των γραναζιών και αλλάζει το κενό μεταξύ τους όπως αντίστοιχα έχει μεγαλώσει το κενό της παλιάς αλυσίδας.

Όταν αγοράζεις καινούρια αλυσίδα δεν ταιριάζει με τα φθαρμένα δόντια, δεν θηλυκώνει καλά με αποτέλεσμα στο φορτίο να πηδάει

Αλλάζουμε αλυσίδα συχνά

αυτο που λες δε μου εχει συμβει ποτε..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.