Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Xεχε, δεν διαφωνώ, απλά αυτός είναι κατσίκι κρι-κρι ρε Γιάγκο. ΚΑι έχει και ιστορία με γόνατα και πλάτη :)

Και δεν αναφέρομαι φυσικά σε downhill Κλπ, απλό λιτό FS ανάλογης κατηγορίας του λέω.

Εσύ επίσης είσαι και πλούσιος, 2 € που να βρώ να σε quotarw τώρα! :D

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Κλεισθενη , δεν υπαρχει λογος για fs , για τον λογο οτι δεν θεωρειται καλυτερο απο ενα HT

την στιγμη που κανω και marathon xc διαδρομες και γενικοτερα ανηκω στην XC κατηγορια , προτιμω να φτιαξω αυτο να χωνομαι με παραπανω μουτρα στα μονοπατια και πιο ανετο στα ταξιδια βουνου που κανω.

3 κιλα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα και οχι μονο το βαρος αλλα και σε ποιοτητα θα κερδισω (κυληση)

[MENTION=1243]fotme[/MENTION] : το αλλο σαβκο , αν με το καλο ερθει ο Κος καλαματιανος οδηγος , παμε και με dolly ποδηλαταδα στα βουνα

κερδος σε βαρος ; 2,5-3 κιλα

η μπροστα μου ροδα ζυγιζει 2,1kg και πισω κανα 2,5 ενω αυτες που θελω ~800gr μπροστα και ~1000gr πισω.

Μηπως ειναι λιγο τραβηγμενες οι διαφορες ή εχεις τοσο βαρια ζαντα? τα tubeless ποσο θα ειναι? 600῏700gr?

το καθε κεντρο με τα quick release (δεν γνωριζω αν στις fulcrum ειναι μεσα στο βαρος) δεν θα ειναι 300gr? το δισκοφρενο?

οως ειπα η καθε ζαντα ζυγιζει πανω απο δυο κιλα με τις ροδες πανω..οι καινουεγιες ζαντες ζυγιζουν 1.65 χωρις λαστιχο κ qr .ειναι αρκευα βαριες οι ζαντες μ.

οως ειπα η καθε ζαντα ζυγιζει πανω απο δυο κιλα με τις ροδες πανω..οι καινουεγιες ζαντες ζυγιζουν 1.65 χωρις λαστιχο κ qr .ειναι αρκευα βαριες οι ζαντες μ.

Πως φαίνεται όταν ο άλλος απαντάει από το κινητό του...

:p:p

ε γιαυτο σου λεω, η διαφορα 2.5-3 κιλα ειναι μεγαλη. Ενα κιλο, 1.5 max να γλυτωσεις μαζι με ελαφρια κεντρα κ κασετα, κοστος 450Ε +.

Με 65Ε παιρνεις λαστιχα μονο, Continental Race King (Supersonic), και γλυτωνεις 600῏700gr αναλογως το λαστιχο σου.

edit> παιζουν και αλλα λαστιχα τετοιου βαρους, επισης για να μην παρεξηγηθω κ θεωρηθω αντιθετος με την κινηση σου, προτεινω καθαρα μια οικονομικη-για την αρχη-λυση, το επομενο βημα βεβαιως ειναι η αλλαγη ζαντων. Το μονο που πρπει να ξεκαθαρησεις αν κανεις τετοια κινηση, ειναι αν αξιζουν τα 500 ευρω εκει η να τα βαλεις σε διαφορα και να παρεις ενα fs το οποιο πιθανως να εχει και πιο ελαφρια ζαντα απο οτι εχεις τωρα.

Με 65Ε παιρνεις λαστιχα μονο, Continental Race King (Supersonic), και γλυτωνεις 600῏700gr αναλογως το λαστιχο σου.

Άν λένε για κάποιον κάτι τα νούμερα...

από παλιότερες φωτογραφίες που είχα βγάλει για σύγκριση μεταξή Race King και Χ King

5581320903_b6c945bc26_z.jpg

5581907662_53fcdd6dbd_z.jpg

5581322463_aaf63abbed_z.jpg

5581321675_7fbc748c19_z.jpg

5581326897_f7f0f2ceba_z.jpg

Μην πείτε τίποτα για τα βρώμικα χεράκια :p

ε γιαυτο σου λεω, η διαφορα 2.5-3 κιλα ειναι μεγαλη. Ενα κιλο, 1.5 max να γλυτωσεις μαζι με ελαφρια κεντρα κ κασετα, κοστος 450Ε +.

Με 65Ε παιρνεις λαστιχα μονο, Continental Race King (Supersonic), και γλυτωνεις 600῏700gr αναλογως το λαστιχο σου.

edit> παιζουν και αλλα λαστιχα τετοιου βαρους, επισης για να μην παρεξηγηθω κ θεωρηθω αντιθετος με την κινηση σου, προτεινω καθαρα μια οικονομικη-για την αρχη-λυση, το επομενο βημα βεβαιως ειναι η αλλαγη ζαντων. Το μονο που πρπει να ξεκαθαρησεις αν κανεις τετοια κινηση, ειναι αν αξιζουν τα 500 ευρω εκει η να τα βαλεις σε διαφορα και να παρεις ενα fs το οποιο πιθανως να εχει και πιο ελαφρια ζαντα απο οτι εχεις τωρα.

τα νουμερα μιλανε απο μονα τους..οι ροδες μου μαζι με σαμπρελα , δισκοφρενο λαστιχο ειναι κοντα στα 4,6κιλα.

οι καινουργιες ροδες (χωρις ελαστικο κ δισκοπλακες) ειναι 1,6 ΣΥΝΟΛΟ! να πανε 2? αντε 2,5?? (πολυ λεω) να τα 2κιλα απο τις ροδες μονο.

μετα γλυτωνω ~150γραμμαρια απο δισκοβραχιωνα και 100 γραμμαρια απο κασσετα

βαλε και αλλα 50-100 απο τιμονι.να τα 2,5-3κιλα συνολο

FS ειπα τους λογους που δε πηγαινω.

Καλά θα κάνεις να αλλάξεις τροχούς κτλ, αλλά για τον δισκοβραχίωνα μήπως είναι καλύτερα να άλλαζες αλλαγές ταχυτήτων, μπροστά και πίσω εκτροχιαστή; Νομίζω θα δεις μεγαλύτερη διαφορά από ότι αν αλλάξεις απλά δισκοβραχίωνα, όχι τόσο μεγάλη διαφορά σε βάρος, αλλά καλύτερες αλλαγές!

deore xt εχω εχω πισω εκτροχιαστη.Δε μου χρειαζεται XTR.σχεδον ΚΑΝΕΝΑΣ δεν βαζει.

επιλογεις μπροστα θα βρω μεταχειρισμενους καποια στιγμη και θα βαλω :)

δισκοβραχιωνα ειναι "must" γιατι εχει αρχισει και την ακουει αυτος

mlkies λεω...

σκετο η ζαντα μου ζυγιζει κοντα στο 1,4κιλο.χωρις σαμπρελα και ελαστικο.(το ζυγισα τωρα)

δε πιστευα οτι τα 2 τελευταια εχουν τοσο βαρος.

Επισης μου ειχε πει ο racer πως η ζαντα μου ζυγιζει κοντα στα 2κιλα απο ψαξιμο στο ιντερνετ.

ενταξει παλι διπλασιο βαρος ειναι απο τις καινουργιες ζαντες..αντε βαρια βαρια να χασω 2κιλα με ολα τα αλλα.

γμτ χαρηκα

edit: το ελαστικο μου ζυγιζει 580gr!! rofl

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=54053

βγαλε και το κεντρο και θα δεις οτι η διαφορα δεν ειναι τεραστια..

Συμφωνω να αλλαξεις ζαντα, κ εγω το θελω για μενα, αλλα ως ομοιοπαθης τα ειχα βαλει κατω και ειδα οτι χρειαζονται πολλα λεφτα για δραστικες αλλαγες. Αξιζει, απλως ειναι αρκετα τα λεφτα.

Ωραιο λαστιχο το panaracer και δειχνει ελαφρυ.

Αν τα εσκαγα για ελαφρια ζαντα, θα εβαζα tubeless μονο αν το συνολικο βαρος του με συνεφερε, αλλιως κανω 2 βηματα μπροστα με την ζαντα κ 1 βημα πισω με το βαρυ λαστιχο.

Να σας ρωτησω κατι, ειχα φαει μια μικρη σουπα και εκτοτε την εχει ακουσει το κιβωτιο και ειτε πηδαει ταχυτητες, ειτε κουδουνιζει, ειτε βγαινει η αλυσιδα οταν κατεβαζω μικρη ταχυτητα, τι μπορει να φταιει?

καλημερα :)

[MENTION=1243]fotme[/MENTION] : οι νεες ζαντες που λεω με το κεντρο ειναι μετρημενες:)

και επισης ειναι tubeless ready ζαντες.Μονο που δε θα εχω tubeless ελαστικο η θα κανω το panaracer tubeless..

οσο για το προβλημα σου , η την ακουσε το νυχι(θελει ισιωμα) η αλλαγη , η ο εκτροχιαστης πισω θελει ρεγουλαρισμα.

OK για την ζαντα νομιζα οτι θα βαλεις tubeless λαστιχο, για το προβλημα μπορω να το διακρινω εγω? μια χαρα πιανουν τα χερια μου, απλως δεν εχω ασχοληθει με το ζητημα.

Πως μπορω να διακρινω που ειναι το προβλημα?

για το νυχι δε μπορεις να κανεις τπτ..θελει μετρηση με ειδικο εργαλειο.

Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να ρυθμισεις τον εκτροχιαστη.

πρεπει να εχεις το ποδηλατο σε βαση να κανεις πεταλι (παντα σε 2ο δισκο) και σιγα σιγα για αρχη να σφιγγεις η το αναποδο το συρμα απο τον επιλογεα πανω στο τιμονι.Αλλιως θελει ρυθμιση και απο κατω.(το low / high )

διαβασε αυτο με εχει βοηθησει

Cyclist.gr - Ρύθμιση οπίσθιου εκτροχιαστή

Ο δισκοβραχίωνας slx είναι πιο ανθεκτικος απο τον xt ελάχιστα πιο βαρύς πιο φθηνός και πιο ειδικός για να κανείς το κατσίκι.

Αν στραβώσει μια φορά το νύχι

Θέλει αλλαγή.

Από το τέλος του χθεσινού αγώνα στην κορυφή του λόφου:

attachment.php?attachmentid=45043&stc=1&d=1308304187

(το χαμόγελο κρύβει ότι δε μπορούσα να ανασάνω άλλο :hehe:)

post-23-1416075279,5589_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.