Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

χμμ για ritchey πηγαινα στην αρχη, αλλα διαβαζω απο comments σε chainreaction, wiggle,etc οτι στα παλουκοσελα αυτα με την μια βιδα στερεωσης κανουν fail, βεβαια ενταξει δεν ξερω κ την χρηση..θα παω σε thompson για δοκιμη και θα σου πω :p

θα βεβαια, διοτι αυτη τη περιοδο προεχουν πολλα αλλα και μονο η σελα ειναι η απολυτως αναγκαια..

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply
Ναι θα δώσω 600ευρώ για κάμερα η οποία μπορεί να πάει ανά πάσα στιγμή από βροχή ή πέσιμο :hehe: Δε σφάξανε!

ενω για το κινητο τα σκας με περισση χαρα :p

Tεσπα....κουβαλα την ρημαδα την canon τουλαχιστον..και οποτε εισαι για καταθεση φωναξε..:D

Οκ έφτασε το κιτ για την εξαέρωση και την έκανα. Το μπροστινό έγινε τζιτζί, σταματάει εκεί που πρέπει. Το πίσω είναι ακόμα χαλαρούλι δυστυχώς, και το πάλεψα πολύ ώρα για να μην έχει καθόλου αέρα. Δε ξέρω αν μπορεί να γίνει κατι άλλο με δαύτο.

Κάτι άλλο τώρα, ο μπροστινός δίσκος βρίσκει στα τακάκια, τα έβγαλα και ξαναβαλα 2-3 φορές αλλά δεν.. τι κάνω λάθος; :shout:

Οκ έφτασε το κιτ για την εξαέρωση και την έκανα. Το μπροστινό έγινε τζιτζί, σταματάει εκεί που πρέπει. Το πίσω είναι ακόμα χαλαρούλι δυστυχώς, και το πάλεψα πολύ ώρα για να μην έχει καθόλου αέρα. Δε ξέρω αν μπορεί να γίνει κατι άλλο με δαύτο.

Κάτι άλλο τώρα, ο μπροστινός δίσκος βρίσκει στα τακάκια, τα έβγαλα και ξαναβαλα 2-3 φορές αλλά δεν.. τι κάνω λάθος; :shout:

χαλαρωσε λιγο τις βιδες της δαγκανας, πατα φρενο, και με πατημενο φρενο σφιξε τις βιδες.

παλι μπορει να ακουμπανε λιγο, μετα φευγει με λιγα χιλιομετρα οταν παρουν μορφη τα τακακια.

Ειναι μεγαλυτερο το καλωδιο πισω, για αυτο δυσκολευει περισσοτερο.

Αν ηταν ok το μαστορι που τα ειχες δωσει στην αρχη τωρα δεν θα ειχες προβλημα.

Ουτε θα εμπαινες καν σ αυτο το κοπο : (

Θενξ, τα έφερα στα ίσια. Εντάξει μωρέ, καλή εμπειρία ήταν η εξαέρωση, με το youtube στο pause :hehe:

Θενξ, τα έφερα στα ίσια. Εντάξει μωρέ, καλή εμπειρία ήταν η εξαέρωση, με το youtube στο pause :hehe:

Αναμενόμενο... δυστυχώς αξιόλογους μάστορες δύσκολα βρίσκεις, είτε στα ποδήλατα (σπάνια) είτε σε οτιδήποτε άλλο πιο διαδεδομένο, τους ψάχνεις με τον φακό!

Αποψη για τα atala υπαρχει????

μετα απο λιγο ψαξιμο ειδα οτι μια πολυ καλη λυση ειναι και το atala slr 100 ομως με προβληματιζει το γεγονος οτι εχει πολυ λεπτα ελαστικα 700-23 ,γνωριζετε μεχρι ποσο παραπανω θα μπορουσα να του βαλω????μιας και αρχαριος κριμα δεν ειναι να τρεχω για ζαντες καθε λιγο και λιγακι???

ποσο ανθεκτικα μπορει να ειναι τα 23 η εστω τα 25 που σιγουρα ταιριαζουν??

τελικά το σκονισμένο οδόστρωμα είναι χειρότερο από ψιλόβροχο.ήθελα να στρίψω και γω πλαγιασμένος μέσα στη πόλη λες και έκανα αγώνα.....πονάω γμτ:(

τελικά το σκονισμένο οδόστρωμα είναι χειρότερο από ψιλόβροχο.ήθελα να στρίψω και γω πλαγιασμένος μέσα στη πόλη λες και έκανα αγώνα.....πονάω γμτ:(

είπες μήπως να ακολουθήσεις τα βήματα του πιο τρανού ποδηλάτη του φορουμ; :p

περαστικά Γιώργη:(

εντάξει....τον Κώστα δε τον φτάνει κανείς :p

η στροφή ήταν αριστερή....πλάγιασα αριστερά και ξαφνικά έχασα grip.....ούτε 30μοίρες δε το πλάγιασα, αλλά με τόση σκόνη που είδα οτι είχε μετά ήταν λογικό να μην πιάσει πρόσφυση οτιδήποτε διαφορετικό από μπάσιμο με 10χλμ/ω και στρίψιμο στο τιμόνι.....έχω συνηθίσει τελευταία να μην στρίβω καθολου το τιμόνι αλλά να πλαγιάζω και δεν σκέφτηκα σκόνες (παραλιακός δρόμος με εργοτάξιο του νέου λιμανιού και αρκετή σκόνη)

αφού όταν σηκώθηκα και τινάχτηκα έφευγαν σύννεφα.

το θέμα είναι έπεσα με όλο το βάρος πάνω στο αριστερό μπούτι και έχει φουσκώσει από τη μέση ως το γλουτό.μελάνιασμα ακόμα δεν έχω αλλά ζορίζομαι αρκετά να περπατήσω....

σκέφτομαι μήπως θέλει ξεκούραση και αλοιφές αλλά δε μασάω εύκολα από τέτοιους πόνους και θέλω όσες μέρες μείνω κάτω να βολτάρω και όχι να κλειστώ σπίτι από μια αναποδιά....

ευτυχώς το ποδήλατο ούτε γρατσουνιά γιατί ήμουν εγώ από κάτω του.

παγο βαζε και θα εισαι ok, οχι θερμαντικη, κ μην σταματας καθολου!!!

εδιt> για να ειμαι ειλικρινης κ οχι κομπογιανιτης, αν ειναι μυικος πονος απο τραβηγμα βαζεις θερμαντικη, αν ειναι απο χτυπημα τοτε παγο. ετσι μου ειχαν πει εμενα τουλαχιστον οταν ειχα πεσει απο μια σκαλα κ εβαζα θερμαντικη, οπου κ δεν εκανε τιποτα..

.

ευτυχώς το ποδήλατο ούτε γρατσουνιά γιατί ήμουν εγώ από κάτω του.

Σκεψου την θετικη πλευρα, τουλαχιστον σε καβαλησε κατι που αγαπας :hehe:

Περαστικα George :kiss3:

χθες ήταν μια πολύ περίεργη μέρα....

αρχικά είχα την τούμπα.....

ύστερα συναντήθηκα 15χρόνια μετά με έναν παιδικό μου έρωτα που έγινε μια 2μετρη κουκλάρα και ετοιμάζεται να περάσει το κατώφλι της εκκλησίας το καλοκαίρι..........

και λίγες ώρες μετά είχα μια πολύ καλή προσφορά να πουλήσω το κουρσάκι παραπάνω από όσο το αγόρασα.

και μάλλον θα το δώσω το κουρσάκι......για 9 μήνες στρατό μπορώ να βολευτώ με ένα πιο απλό ποδήλατο αν θέλω να κάνω καμιά βόλτα και υπάρχει χρόνος ή να αρχίσω πάλι τα φωτογραφικά για να περνάει ο καιρός.

νιώθω κάπως....ήταν πολύ περίεργη η χθεσινή μέρα :nothing:

ύστερα συναντήθηκα 15χρόνια μετά με έναν παιδικό μου έρωτα που έγινε μια 2μετρη κουκλάρα και ετοιμάζεται να περάσει το κατώφλι της εκκλησίας το καλοκαίρι..........

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gv1B_foRU9o]YouTube - A Night At Roxbury Wedding[/ame]

sorry δεν κρατηθηκα :kiss3:

Αποψη για τα atala υπαρχει????

μετα απο λιγο ψαξιμο ειδα οτι μια πολυ καλη λυση ειναι και το atala slr 100 ομως με προβληματιζει το γεγονος οτι εχει πολυ λεπτα ελαστικα 700-23 ,γνωριζετε μεχρι ποσο παραπανω θα μπορουσα να του βαλω????μιας και αρχαριος κριμα δεν ειναι να τρεχω για ζαντες καθε λιγο και λιγακι???

ποσο ανθεκτικα μπορει να ειναι τα 23 η εστω τα 25 που σιγουρα ταιριαζουν??

Από τα atala καλύτερα το Raleigh. Δε θα έχεις πρόβλημα με τα 23άρια αν έχεις τα ελαστικά στην σωστή πίεση, εκεί την παθαίνουν οι περισσότεροι. Σίγουρα πάντως ένα 25άρι θα ναι πιο ξεκούραστο σε δρόμο με λακούβες.

Παρακαλώ λίγο βοήθεια σχετικά με ρύθμιση πίσω εκτροχιαστή

έχω τον campagnolo record 10spd που εκτός του ρυθμιστή του συρματόσχοινου όπως έχουν όλα τα derailleur έχει και 2 βίδες, 1 για το πάνω όριο και 1 για το κάτω όριο της κασέτας.

για να ρυθμίσω λοιπόν τις ταχύτητες ξεκινάω ως εξής:

βάζω μεγάλο δίσκο μπροστά + μικρό γρανάζι πίσω.

κοιτάζω αν ειναι ευθυγραμμισμένο το μικρό πίσω γρανάζι με τον πιο μακρινό μύλο του derailleur. αν δεν είναι σφίγγω ή χαλαρώνω το συρματόσχοινο ανάλογα.

μόλις έρθει στα ίσια του τσεκάρω όλη την κασέτα από το μικρότερο πίσω γρανάζι ως το μεγαλύτερο δίπλα στις ακτίνες αν μπαίνουν σωστά οι ταχύτητες χωρίς να πηδάει ή να κολλάει η αλυσίδα σε κάποιο γρανάζι.

αν όλα οκ πάμε στο μικρό δίσκο μπροστά και μεγαλύτερο γρανάζι πίσω.......

τσεκάρω επίσης την ευθυγράμμιση και επαναλαμβάνω τα παραπάνω.....

στην περίπτωση του μεγάλου δίσκου λοιπόν αν δεν μπαίνει η τελευταία ταχύτητα ή η αλυσίδα πέφτει εκτός τότε ρυθμίζω την βίδα πιο κοντά στα πετάλια ανάλογα.....

στην περίπτωση του μικρού δίσκου αν δε μπαίνει η 1η ταχύτηα ή η αλυσίδα πέφτει ανάμεσα από κασέτα και ακτίνες ρυθμίζω την βίδα κοντύτερα στην ουρά του ποδηλάτου ανάλογα......

τι σκ@τα κάνω λάθος εδώ και 5 ώρες και δε λέει να ρυθμιστεί!@!@!@!@......ακόμα και το συρματόσχοινο έλεγχα μήπως δεν είναι τελείως τεντωμένο:wall:

Παρακαλώ λίγο βοήθεια σχετικά με ρύθμιση πίσω εκτροχιαστή

έχω τον campagnolo record 10spd που εκτός του ρυθμιστή του συρματόσχοινου όπως έχουν όλα τα derailleur έχει και 2 βίδες, 1 για το πάνω όριο και 1 για το κάτω όριο της κασέτας.

για να ρυθμίσω λοιπόν τις ταχύτητες ξεκινάω ως εξής:

βάζω μεγάλο δίσκο μπροστά + μικρό γρανάζι πίσω.

κοιτάζω αν ειναι ευθυγραμμισμένο το μικρό πίσω γρανάζι με τον πιο μακρινό μύλο του derailleur. αν δεν είναι σφίγγω ή χαλαρώνω το συρματόσχοινο ανάλογα.

μόλις έρθει στα ίσια του τσεκάρω όλη την κασέτα από το μικρότερο πίσω γρανάζι ως το μεγαλύτερο δίπλα στις ακτίνες αν μπαίνουν σωστά οι ταχύτητες χωρίς να πηδάει ή να κολλάει η αλυσίδα σε κάποιο γρανάζι.

αν όλα οκ πάμε στο μικρό δίσκο μπροστά και μεγαλύτερο γρανάζι πίσω.......

τσεκάρω επίσης την ευθυγράμμιση και επαναλαμβάνω τα παραπάνω.....

στην περίπτωση του μεγάλου δίσκου λοιπόν αν δεν μπαίνει η τελευταία ταχύτητα ή η αλυσίδα πέφτει εκτός τότε ρυθμίζω την βίδα πιο κοντά στα πετάλια ανάλογα.....

στην περίπτωση του μικρού δίσκου αν δε μπαίνει η 1η ταχύτηα ή η αλυσίδα πέφτει ανάμεσα από κασέτα και ακτίνες ρυθμίζω την βίδα κοντύτερα στην ουρά του ποδηλάτου ανάλογα......

τι σκ@τα κάνω λάθος εδώ και 5 ώρες και δε λέει να ρυθμιστεί!@!@!@!@......ακόμα και το συρματόσχοινο έλεγχα μήπως δεν είναι τελείως τεντωμένο:wall:

Καμία ευθυγράμμιση μπρος με πίσω. Απλά ρυθμίζεις τις 2 βίδες να μην βγαίνει η αλυσίδα εκτός κασέτας.

Μετά βάζεις μια οποιαδήποτε ταχύτητα και στρίβεις την βίδα που καταλήγει το συρματόσκοινο, τεντώνοντας η χαλαρώνοντας μέχρι το γρανάζι της κασέτας και τα ροδακια του εκτροχιαστή να ευθυγραμμιστούν.

γιάγκο στην ευθυγράμμιση δεν αναφέρομαι μπρος με πίσω.....αλλά στο γρανάζι της κασέτας με το μακρύτερο γρανάζι/μύλο στο derailleur

Βαλε ένα μεσαίο γρανάζι στην κασέτα και ρύθμισε το με τον εκτροχιαστή.

Όχι από τα 2 βιδακια αλλά από την κούφια βίδα που τερματίζει το συρματόσχοινο.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.