Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Το υδροδοχείο bank που το πας? Φήμες λένε ότι τρέχει με την υποστήριξη της Εurobank.:p (μα πράσινες θήκες...?)

Χαχα!! Ειμαι ξαπλωμενος και γελαω μονος μου με τα ποστ σου! Χαχα!!

Με βρε αγορι μου [MENTION=1006]wrong method[/MENTION]...ειναι κριμα...εχεις φοβερο εργαλειο και το αδικεις με τις χρωματικες σου επιλογες! Χαχα!!

Και τωρα θα μου απαντησεις: μιλας εσυ που εχεις βαλει slick λαστιχα σε mtb!! Χαχα!!

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link to comment
Share on other sites

Μετά την πλύση εγκεφάλου από τον wrong method δεν προτίμησα τα Fizik R1 ή οτιδήποτε άλλο με αυτοκόλλητά και παρήγγειλα τα DMT Prisma 2.0 - Philippe Gilbert Edition μιας και τα Gaerne G. Chrono παραήταν ακριβά.

Link to comment
Share on other sites

το πόσο άκαμπτη,ελαφριά αλλά ταυτόχρονα στιβαρή είναι η καρμπόν σόλα και η ευκολία του μονού dial, θα το δεις μοναχός σου :T:

καλές προπονήσεις (ανέβαζε και τπτ στο garmin να βλέπουμε) :)

Link to comment
Share on other sites

5 x CREE XM-L XML T6 LED Bicycle light

Καλημέρα/σπέρα.:)

Αφορμή ψάχνω για σκαλίσματα ως συνήθως, οπότε σκέφτηκα να σας δείξω μία πρόσφατη επέμβαση που έκανα.

"Ασθενής" το φως του ποδηλάτου και συγκεκριμένα αυτό. Bike 5 x CREE XM L T6 LED 7000 LM Bicycle Headlight Headlamp 6400mAh Battery | eBay

Να πω ότι είμαι υπέρ-ευχαριστημένος από το φως και το συστήνω με κλειστά μάτια, αφού εδώ και αρκετούς μήνες που το έχω λειτουργεί απροβλημάτιστα.

Μάλιστα πήρα και δεύτερο για το άλλο ποδήλατο, πράγμα που θα βοηθήσει ως μέτρο σύγκρισης για την επιτυχία της επέμβασης.

Όλα καλά και όλα ωραία, αλλά από την πρώτη στιγμή που έβαλα σε λειτουργία τον προβολέα κάτι μου έκανε εντύπωση...δεν ζεσταινόταν γρήγορα.

Αυτό μου κίνησε τη περιέργεια αφού τα T6 leds εκλύουν πολύ θερμότητα και ήθελα καιρό να το ερευνήσω, αν και ο προβολέας λειτουργεί υποδειγματικά ακόμα και από 3 ώρες σε full load.

Έτσι αποφάσισα να προβώ στη "χειρουργική επέμβαση" μήπως και δώσω λύση.

Ο προβολέας με τα 5 led.

BFw3AIM.jpg

Ξεβιδώνουμε τη βίδα που υπάρχει στο εσωτερικό της βάσης.

oE1rRWy.jpg

Ξεβιδώνουμε τον δακτύλιο που συγκρατεί το τζάμι και αποσυναρμολογούμε τον προβολέα.

6Ttxv8j.jpg

Ας δούμε τα δύο κύρια τμήματά του.

Εδώ είναι το καβούκι, και προσέξτε ότι η εσωτερική διάμετρο μικραίνει κάνοντας ένα σκαλοπάτι εσωτερικά στο μέσον του περίπου.

84x3VZA.jpg

Ο φακός

jkCm5h9.jpg

Ας εξετάσουμε το φακό πιο προσεκτικά ξεκινώντας απ' το πίσω μέρος του.

Βλέπουμε τη πλακέτα οδήγησης των led με τον διακόπτη on/0ff να δεσπόζει στο κέντρο της.

Στο πορτοκαλί πλαίσιο είναι τα τρία led που υποδεικνύουν τη κατάσταση της μπαταρίας κατά τη λειτουργία.

fgRMB8E.jpg

FsusJHH.jpg

Σχεδιαστικό ατόπημα των Κινέζων.

Το καλώδιο του ρεύματος είναι στον αέρα, ενώ δεν υπάρχει σύστημα στερέωσης του στο σώμα του φακού.

Ενδεχόμενο βίαιο τράβηγμα του μπορεί να το ξεκολλήσει απ΄τη πλακέτα με αποτέλεσμα τη δημιουργία βραχυκυκλώματος.

YIXikjA.jpg

Βλέποντας το προβολέα σε λειτουργία παρατηρούμε ότι απαρτίζεται από δύο μεταλλικά τμήματα τα Α και Β.

uy1YICt.jpg

9lryFcw.jpg

Κοντινό στα μεταλλικά τμήματα.

Στο τμήμα Α εδράζονται τα 5 led, και αποβάλουν τη θερμότητά τους με τη βοήθεια θερμοαγώγιμης πάστας.

Η πάστα είναι ελαστική και εικάζω ότι είναι κάποια μορφή σιλικόνης.

Το Β είναι το κάτοπτρο που διαχέει το φως στο περιβάλλον.

Η πλειοψηφία της θερμότητας μεταδίδεται στο τμήμα Α αφού τα Α, Β δεν έρχονται σε άμεση επαφή λόγω κάποιων πλαστικών αποστατών/δακτυλίων που φέρουν τα led επάνω στο pcb τους.

Οι αποστάτες αυτοί δημιουργούν το απαραίτητο κενό μεταξύ Α, Β ώστε να χωρέσουν τα led και η καλωδίωση τους.

awUu9cf.jpg

Θυμηθείτε ξανά αυτή την εικόνα και το εσωτερικό σκαλοπάτι στο μέσον του καβουκιού.

84x3VZA.jpg

Η πλειοψηφία της θερμότητας που εκλύουν τα led μεταφέρεται από το τμήμα Α στο καβούκι μέσω του μοναδικού σημείου επαφής, την ακμή που έχω σημάνει με μπλε χρώμα.

Το άλλο σημείο επαφής (κόκκινη ακμή) δεν μας ενδιαφέρει τόσο, γιατί η θερμότητα είναι πολύ μικρότερη εκεί.

Hi8ojUR.jpg

Η μέτρηση μας δείχνει ότι μας λείπουν 5.5 χιλιοστά αλουμινίου περιμετρικά, ώστε να είχαμε πλήρη εφαρμογή του τμήματος Α στο καβούκι, και άριστη αποβολή της θερμότητας στο περιβάλλον.

3aF6IvE.jpg

QnJMtpV.jpg

Υποδειγματική λύση θα ήταν η κατασκευή μίας αλουμινένιας στεφάνης σε τόρνο, αλλά αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός....

Η πατέντα εμπεριέχει το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού, οπότε αντικαθιστούμε με αλουμινόχαρτο τυλιγμένο σε λωρίδες.

qQEBvMu.jpg

zEGPcNx.jpg

'The chill factor'!

wBBUuLp.jpg

Αρχικά τοποθετήθηκε πάστα σε όλο το μήκος της μπλε ακμής.

WlNepT2.jpg

Τοποθετήθηκε το αλουμινόχαρτο.

ZjfDS9e.jpg

Τέλος το πρόβλημα της στήριξης του καλωδίου λύθηκε με τη χρήση δεματικού.

9DU5DGf.jpg

Ο προβολέας συναρμολογήθηκε, μπήκε σε λειτουργία, και το αποτέλεσμα ήταν απρόσμενα καλό.:)

Ζεσταίνεται πολύ γρήγορα το καβούκι, σε σχέση με τον "μαμίσιο" που καθυστερεί αρκετά.

Φυσικά με την κατασκευή ενός δακτυλίου σε τόρνο το αποτέλεσμα θα ήταν σαφώς καλύτερο, αλλά ακόμα και έτσι η διαφορά είναι γρήγορα εμφανής.

Η σωστή αποβολή τη θερμότητας εξασφαλίζει χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας του προβολέα, πράγμα σημαντικό

όταν το ποδήλατο κινείται με μικρή ταχύτητα, είναι στάσιμο, η χρησιμοποιείται το καλοκαίρι.

Χαμηλότερη θερμοκρασία επίσης παρατείνει τη ζωή των led και της πλακέτας οδήγησης τους.

Για ότι απορία/ερώτηση στη διάθεσή σας.

Ευχαριστώ.:)

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

Νίκο πολύ ωραία ανάλυση του προβλήματος!

Και πολύ εμπνευσμένη η λύση!!

Και όσον αφορά στην λύση του μονομπλόκ κομματιού αλουμινίου, ιδιαίτερα αν κατεργαστεί

σε τόρνο για να έχει καλή εφαρμογή, θα βοηθήσει στην πολύ καλη σύζευξη του ζεστού κομματιού με το κέλυφος του φακού!

Αλλά τώρα, που να βρεις τόρνο..........???????? (:unsure:)

:D

Link to comment
Share on other sites

Άσε που δεν μοιράζεται και σωστά το βάρος εμπρός πίσω. Να το έβαζαν στο τιμόνι να σου στηρίζει τους ώμους, οκ για τον πΛουτσο θα ήταν πάλι, αλλά θα είχε πιο πολύ νόημα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.