Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

περι φρεναρισματος εμενα μου κανει εντυπωση η αναφορα στην αλλαγη ελαστικων.

ΠΡιν δλδ φρεναριζε(ς)?

συνήθως, τους μεγαλύτερους δίσκους δεν τους υποστηρίζουν τα κέντρα και αρχίζουν οι στρεβλώσεις (μετά αρχίζει να παίρνει και το πιρούνι)

παίδες μια ερώτηση,

πόσο το κοστολογείτε???

Campagnolo Nuovo Veloce/Mirage/Xenon mixed Groupset group vintage eroica classic | eBay

για buy now...?

θα μπει σε αυτό πάνω και δεν εχω $$ για καινούργιο και νομίζω ότι είναι μια καλή αρχή!

το σετ που έβαλες δεν περιλαμβάνει κασέτα πίσω και δεν φαίνεται σε καλή (οπτικά) κατάσταση

περισσότερα για campa θα σου πει [MENTION=23]DJD[/MENTION]

τελικα θα παω σε υδραυλικες δαγκανες και μανετες αλλα δεν ξερω ακομα για μεγαλυτερες δισκοπλακες. θα ενημερωθω το βραδυ....

συνήθως, τους μεγαλύτερους δίσκους δεν τους υποστηρίζουν τα κέντρα και αρχίζουν οι στρεβλώσεις (μετά αρχίζει να παίρνει και το πιρούνι)

το σετ που έβαλες δεν περιλαμβάνει κασέτα πίσω και δεν φαίνεται σε καλή (οπτικά) κατάσταση

περισσότερα για campa θα σου πει [MENTION=23]DJD[/MENTION]

Ε εντάξει λέμε απο 160 να πάς σε 180 όχι σε 203

συνήθως, τους μεγαλύτερους δίσκους δεν τους υποστηρίζουν τα κέντρα και αρχίζουν οι στρεβλώσεις (μετά αρχίζει να παίρνει και το πιρούνι)

το σετ που έβαλες δεν περιλαμβάνει κασέτα πίσω και δεν φαίνεται σε καλή (οπτικά) κατάσταση

περισσότερα για campa θα σου πει [MENTION=23]DJD[/MENTION]

ναι το γνωρίζω ότι του λείπει η κασέτα, να σου πω την αλήθεια μου ποντάρω στο οτι δεν είναι κ στην καλύτερη (οπτικά) κατάσταση μπας και τα πάρω πιο οικονομικά..το θέμα είναι ότι δεν εχω ιδέα πόσα να ζητήσω απο το παλικάρι...κάθε βοήθεια δεχτή [MENTION=23]DJD[/MENTION]

τελικα θα παω σε υδραυλικες δαγκανες και μανετες αλλα δεν ξερω ακομα για μεγαλυτερες δισκοπλακες. θα ενημερωθω το βραδυ....

-Εισαι σιγουρος οτι δεν θελουν ρυθμισμα καθαρισμα τα φρενα που εχεις?

-Εχεις ριξει κατι αλλο εκτος απο νερο πανω στου δισκους / τακακια ?

-Μπορει απλα να εχουν φαγωθει τα τακακια

Αν καταλαβα καλα (δεν δινεις και πληροφοριες) εχεις μηχανικα 160mm

και εφοσον βαζεις και λαστιχα δρομου πανω σημαινει οτι ειναι υπεραρκετα τα φρενα.

Ε εντάξει λέμε απο 160 να πάς σε 180 όχι σε 203

δεν μας είπε τι θα βάλει,πάντως παίζουν πολλά ρόλο:χρήση,τιμή ακόμα και το βάρος του αναβάτη

πρέπει να συνυπολογιστεί :)

και ξαναρωταω εγω...με αλλαγη ελαστικων ειδες οτι δεν εχεις φρενα??

Σε κατηφορικο χωματοδρομο το διαπιστωσες??

Γιατι δε νομιζω να με περναει κανεις σα συνολο βαρους ποδηλατο και αναβατη (εχω βαρυ ποδηλατο..:whistling: )και τα φρενα μου (vbrakes) ειναι αρκετα να μπλοκαρουν τη πισω ροδα ακομα και αν ριξω ολο το βαρος μου πισω.

Πριν κανεις την οποια αλλαγη δε κοιτας ..ο,τι σου πουν οσοι εχουν δισκοφρενα?

με τα λαστιχα του βουνου τα φρενα ειναι μια χαρα γιατι δεν μπορει το ποδηλατο να πιασει μεγαλες ταχυτητες.

με τα σχεδον σλικ και στενα λαστιχα δρομου, τα δισκοφρενα μου σε αποτομο φρεναρισμα μπλοκαρουν και σερνονται οι ροδες στην ασφαλτο, πραγμα που δεν πρεπει να γινει....

ποιος σας ειπε οτι τα απλα κλασσικα v-brakes με τακακια ειναι χειροτερα? φιλος με prorider σταματαει σε δευτερολεπτα αφου το ποδηλατο βουζωνει χωρις να μπλοκαρουν οι ροδες και κοβει παρα πολυ γρηγορα...

το διαπιστωσα σε πολυ κατηφορικο δρόμο....

@NTG εχω ηδη δισκοφρενα, μιλαμε για αλλαγη απο μηχανικα σε υδραυλικα εντελως...

τελικα δισκοπλακες δεν θα αλλαξω γιατι ειναι δυσκολο να συμβαδισει με τα υπολοιπα, θα μεινω στις κλασσικες...

Μαιστα

Ο λόγος τοτε που σε αποτρέπει να πατάς με λιγότερη δύναμη τα φρένα ποιος είναι ;

Στο λέω γιατι με αυτα τα νεα δεδομένα αν βάλεις υδραυλικά με ακόμη λιγότερη δυναμη θα μπλοκαρεις ακόμα περισσότερο τους τροχούς.

Επίσης άλλο υδραυλικά φρένα άλλο ABS.

Εγώ έχω να πω τα εξής, τα V-Brakes γενικά είναι πολύ δυνατά φρένα αλλά όχι κατάλληλα για όλες τις χρήσεις.

Αυτό που είδα από την αλλαγή σε hydraulics είναι οτι σε μονοπάτια,απότομες κατηφόρες και γενικότερα ασταθή εδάφη

μπορείς άνετα να μειώσεις αρκετά την ταχύτητα σου χωρίς να lockάρει ο τροχός και να γλιστρήσει το ποδήλατο.

Κάτι που με τα V-Brakes σε τέτοιο βαθμό δεν κατάφερα ποτέ.

Επίσης μην ξεχνάτε το που ασκείται η δύναμη σε κάθε περίπτωση. Εκ των πραγμάτων είναι αρκετά πιο δύσκολο να

σταματήσεις την κίνηση του τροχού ασκώντας δύναμη κοντά στο κέντρο περιστροφής απ'ότι στην περιφέρειά του

ακόμα και εάν πολλαπλασιάζεται η δύναμη λόγω υδραυλικού φρ.

Όσο για τα μηχανικά δισκόφρενα απ'οτι έχω διαβάσει, γιατί δεν έχω χρησιμοποιήσει, είναι πολύ χειρότερα απο τα V.

Στην θέση του [MENTION=10585]aeroengine[/MENTION] θα πήγαινα σε V brake. Ειδικά σε δρόμο είναι ότι καλύτερο σε σχέση τιμής/απόδοσης

[MENTION=10585]aeroengine[/MENTION] ...το προβλημα δεν ειναι οτι δεν εχεις φρενα...αλλα οτι δεν ελεγχεις το φρεναρισμα.

Απο την στιγμη που μπλοκαρουν οι ροδες τη δουλεια τους την κανουν παραπανω απο μια χαρα.Αν θες να σταματας πιο γρηγορα ειναι αλλο θεμα..προσπαθησε να πατας το φρενο τοσο ωστε να μην μπλοκαρουν.

Σιγουρα μικροτερη επιφανεια κυλισης και μαλλον πιο φουσκωτα λαστιχα απο οτι ειχες πριν με τα τρακτερωτα εχουν τον αντικτυπο τους στο φρεναρισμα αλλα αυτο δεν εχει καμμια σχεση με τα φρενα σου.

Το ειπε και ο dem βεβαια πιο πανω..

Δεν πιστεύω να πατάς μόνο το πίσω και να περιμένεις να σταματήσεις;

παιδιά είμαι μεταξύ του ideal megisto,του ktm manhattan και του specialized cross trail (της πιο οικονομικής έκδοσης). ποιο μου προτείνετε; εμφανισιακά προτιμώ σίγουρα το ktm αλλά όλοι μου λένε ότι το specialized είναι ανώτερο ποδήλατο. εσείς τι λέτε;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.