Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Τα βρήκα σε στην αθήνα σε ένα κατάστημα καλλιωρας αλλά τώρα που μπήκα να τα βρώ στο site της kenda δεν τα βρήκα άρα ίσως είναι αρχαία πάντως είναι έτσι

[ATTACH]51143[/ATTACH]

είναι 1.95.

Αυτο πρεπει να ναι

MTB / 26x195 K-831

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply
Να κανω ενα update και να ευχαριστησω δημοσια τον @greekfragma για κατι πραγματακια που μου εδωσε.

v-brakes

κασετα με 8

δισκοβραχιωνα με 3

Rear derailleur

λαιμο

Άρα, θα χρειαστω σιγουρα shifters, τακακια και λαστιχα με σαμπρελες. Μεσαια τριβη θα την γρασαρω κλπ και βλεπουμε. Ομοιως και για τον Front derailleur, θα τον ρυθμισω και αμα δεν την παλευει αλλαγη.

πχ πως σας φαινονται αυτα;

SHIMANO ACERA ST-EF51-3sp LEFT Gear/Brake Lever - Λεβιέδες - Ταχύτητες

SHIMANO ACERA ST-EF51-8sp RIGHT Gear/Brake Lever - Λεβιέδες - Ταχύτητες

SHIMANO M70T4 V-Brake Pads - Τακάκια για V/BMX/Canti

αυτα καμια 30αρια €υρω.

Μπροστινό derailleur αν δεν έχει χαλάσει/σπάσει δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αλλάξεις, οι λεβεδιομανετες είναι πιο οικονομικές αλλά δεν τις συμπαθώ :p, υπολόγισε και μια αλύσίδα (ίσως).

Μπροστινό derailleur αν δεν έχει χαλάσει/σπάσει δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αλλάξεις, οι λεβεδιομανετες είναι πιο οικονομικές αλλά δεν τις συμπαθώ :p, υπολόγισε και μια αλύσίδα (ίσως).

Αυτα εδω τι εκδοση ειναι; δεν βρισκω στο google

Cyclist.gr - Shimano ST-R221 Λεβιεδομανέτες 8απλές

ανωτερες απο τις acera που εβαλα πριν;

Θα χρειαστείς και πίσω κέντρο τροχού εαν θές να χρησιμοποιήσεις την κασέτα του fragma

Tετοιο δλδ;

http://www.topcycles.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=2129&category_id=47&option=com_virtuemart&Itemid=64

Κέντρα Τροχών ΜTB Κέντρο Οπίσθιο FHM430 (ΑLIVIO)

Το πρώτο link είναι άκυρο. το δεύτερο οκ :) φρόντισε όμως να έχει τρύπες όσες και οι ακτίνες της ζάντας σου.

Πάντως μην αρχίσεις να ξεφεύγεις με τα χρήματα, αλλιώς πήγαινε σε κάτι τέτοιο εφόσον δεν έχεις πολλές απαιτήσεις από το ποδήλατο

2010-Clermont Freeland 716 - Bikecenter.gr

http://www.clermont.gr/bike.php?id=7

Ενταξει προτιμω να φτιαξω το δικο μου. Ισως να αφησω τις δικες του πανω κ παραπισω βαζω αυτες του φραγμα. Βλεπουμε σιγα σιγα.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

Μάλλον σε ελατωματική παρτίδα έπεσα, έβγαλα άλλο ένα που χα στο κουτί και κάνει τα ίδια.

Να ρωτησω ρε παιδια,

επειδη οπως εχω πει πρεπει να αλλαξω shifters αφου ο ενας ειναι σπασμενος, μπορω να βαλω πχ shifter για 8 ταχυτητες, αλλα να κρατησω προς το παρον την 6αρα κασσεττα; μετα αν αποφαισω να συνεχισω, βαζω την 8αρα κασσεττα που μου εδωσε ο φραγμας και αλλαζω και το κεντρο τροχου οπως μου ειπατε οτι χρειαζεται. Εκτος και αν με καποιο τροπο μπορω να βαλω την κασσεττα χωρις να αλλαξω κεντρο.

Περιμενω κατι αμεσες εργασιακες εξελίξεις και αν ολα πανε καλα απο βδομαδα θα μου το στειλουν Αθηνα να ξεκινησω τις εργασιες.

[MENTION=93]ΓιαγκΤ[/MENTION] flashback .Σημαντικός παράγοντας δεν είναι η αντοχή της μέσης, αλλά του κώλου :p Και για όταν κάνεις και για τις επόμενες μέρες.

[MENTION=93]ΓιαγκΤ[/MENTION] flashback .Σημαντικός παράγοντας δεν είναι η αντοχή της μέσης, αλλά του κώλου :p Και για όταν κάνεις και για τις επόμενες μέρες.

Συγκρίνεις τα ασύγκριτα. Ο κώλος είναι ο μεγαλύτερος μυς του ανθρώπου και η μέση η πλέων ευαίσθητη περιοχή.

Όσο κάνεις πετάλι με ρυθμό δεν υπάρχει πρόβλημα. Με κόντρα την σέλα τα πόδια ανεβοκατεβαίνουν.

Όταν όμως θέλεις να βάλεις δύναμη και κοντράρεις στο τιμόνι με τα χέρια σπρώχνοντας τα πετάλια, αυτή η δύναμη συναντιέται στη μέση . Το σώμα τότε χρησιμοποιεί την μέση σαν υπομόχλιο

Και στις βουνίσιες latex τα ίδια πάθαινα... οι δικές μου επίσης κινούνταν μέσα στο λάστιχο και κόβονταν στην βαλβίδα

[MENTION=23]DJD[/MENTION]

χαχαχαχα

αυτες ειναι σαμπρελες απο λατεξ για λιγοτερο βαρος ;

edit : παω να λιωσω τα φρενα :p

Latex ναι, οχι τοσο για μείωση βάρους οσο για ποιότητα κυλισης και καλύτερη αίσθηση.

Λάτεξ, αισθήσεις.. Βγαίνουν και με γεύσεις; :p:p

Sent from my U8800 using Tapatalk 2

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.