Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Κέντρα τροχών είναι τα ... κέντρα των τροχών :p Εκεί που πιάνονται οι ακτίνες της ρόδας. Βγάζεις τη ρόδα, μετά ξεσφίγγεις τον άξονα, τον βγάζεις, καθάρισμα κλπ.

Μεσαία τριβή χονδρικά, είναι το συστηματάκι που ενώνει τα δύο πετάλια. (αυτό που είναι μέσα στον σκελετό, όχι και οι άξονες). Αυτό θέλει ειδικά εργαλεία. Δανείσου τα από τον ποδηλατά ή άστο έτσi. Εγώ ποτέ δεν το καθάρισα. :p

Κασσέτα είναι τα πίσω γρανάζια. Καθάρισε την μην έχει τιγκάρει στην βρωμιά και δεν πιάνουν τα δοντάκια εύκολα την αλυσίδα.

Αν είναι σαν αυτό που λες, δεν ξέρω. Εγώ έχω σαν αυτά της φωτογραφίας. Ρώτα τον ποδηλατά αν βρίσκει/έχει κανένα παλιό, μην πληρώσεις και πολλά. Το είχα αλλάξει και εγώ το ένα αλλά δεν θυμάμαι πόσα μου πήρε (λίγα πάντως).

Τι εννοείς "αλλάζει δύσκολα ταχύτητα"; (εκτός του ότι θέλει δύναμη το shifter) Ίσως απλά θέλουν ρύθμισμα οι εκτροχιαστές. Δες και εδώ Cyclist.gr - Οδηγοί Αγοράς @ Επισκεύασέ το μόνος σου

Στον ποδηλατά για μένα, πήγαινε το, αφού τα έχεις καθαρίσει/λαδώσει/σενιάρει όλα και παρ' όλα αυτά κάνει θορύβους, δυσκολεύεται στις αλλαγές κλπ.

Και αν δεν έχεις εργαλεία που λέει ο Κωστάκης, να πας να πάρεις :p Γερμανικά κλειδιά, allen, κατσαβίδια όλο και κάπου χρειάζονται.

Έγινε επεξεργασία από l2phile
Link to comment
Share on other sites

Για να βγάλει τον άξονα του κέντρου πρέπει πρώτα να βγάλει το ελεύθερο που θέλει πάλι ειδικό εργαλείο.

Επίσης μετά θα πρέπει να προσέξει το κέντρο τροχού να είναι ακριβώς κέντρο με τον άξονα και να το ρυθμίσει κιόλας. δεν είναι και οτι πιο εύκολο άμα δεν το έχεις ξανά κάνει. :)

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου δεν χρειαζόταν. Έβγαζες τις βίδες από την απέναντι μεριά και το τραβούσες έξω από την μεριά του ελεύθερου. Αυτορυθμίζεται από τα ρουλεμάν αυτό που λες (από τις χύμα μπίλιες, σε μένα)

(πάω για ποδήλατο. Με κάτι μπάνια και κάτι τρεξίματα έχω να κάνω 5 μέρες)

Link to comment
Share on other sites

Ωραια, βρηκα και ενα μαγαζι tsirikos και ειδα σε φωτογραφιες αυτα που λες.

Οι πισω ταχυτητες αλλαζουν κανονικα, οι μπροστα ενω το εχεις παει πχ απο το 1 στο 2 κανει χρου χρου και μπορει να πας πολλα μετρα μεχρι να ανεβει στο αλλο γραναζι. Και καμια φορα δεν ανεβαινει και θελει να το προχωρησεις κι αλλο τον shifter. Στον shifter για τις μπροστινες ταχυτητες εχει 1............2............3. Συνηθως οταν το παω στο 2 δεν την αλλαζει και πρεπει να το παω κοντα στο 3. Οι πισω ειναι κανονικα 1.2.3.4.5.6.

Οταν παω Ναξο θα το πιασω με τον πατερα που πιανουν τα χερια του γενικα να το σενιαρουμε. Θυμαμαι που ειχε κανει και ακτινολογηση σε μια ζαντα που ειχε στραβωσει λιγο. Κατι με στις ακτινες ειχε πειραξει και την ειχε ισιωσει, δε θυμαμαι ακριβως, παει μια 10ετια τουλαχιστον.

Έγινε επεξεργασία από FANISTELROOY
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάτε γιατί χρήση το θες και τι προβλήματα έχει, οι σειρές shimano από άποψη κόστους/ ποιότητας πάνε έτσι tourney --> altus --> Acera --> Alivio --> Deore --> Slx και ΧΤ τώρα νομίζω φοράς altus (τουλάχιστον το πίσω derailleur), λόγο παλαιότητας αν δεν θες να αλλάξεις κασέτα /ελεύθερο τότε πας σε tourney η κάποια άλλη σειρά προηγούμενης χρονιάς (για πιο παλιά μοντέλα δεν 3ερω να σου πω), αν αρχίσεις να αλλάζεις πράγματα πάνε λίγο αλυσίδα, π.χ. αν βάλεις 8 speeds θα θες άλλη αλυσίδα, derailleur και χειριστήρια, το ποίο οικονομικό είναι να αλλάξεις ότι δεν δουλεύει οπότε μάλλον πας σε tourney…εκτός αν θες χώμα οπότε πρέπει να σκάσει τπτ παραπάνω.

Εκανα περσυ το καλοκαιρι στη Ναξο και τα πεταλια ετριζαν, ταχυτητες αλλαζαν δυσκολα, το ενα απο αυτα που αλλαζεις τις ταχυτητες στο τιμονι ειναι σπασμενο και το εχω δεσει με συρμα, και θελει και λαστιχα γιατι ειναι απο τοτε. Λογικα και φρενα.

To χειριστήριο για τις ταχύτητες έχει από 10€ Tourney SL-TX30 3x6sp, επίσης το ότι δεν αλλάζει σημαίνει ότι δεν είναι ρυθμισμένα σωστά, πετάλια από 9€ προσπάθησε να διαλέξεις κάποια στιβαρά, υπάρχει μια περίπτωση να έχουν φθαρεί και τα πάσα στο δισκοβραχίονα (ελπίζω όχι), λάστιχα kenda sport cruising για MTB 2 x 8 € το τεμάχιο, Σαμπρέλες 2χ 3€ το τεμάχιο Kenda βαλβίδα αυτοκινήτου, στα φρένα τα τακάκια έχουν από 3€ και v-brakeέχει 10€ (SHIMANO BR-M420) αλλά θα θες και καινούριες μανέτες ( Setpromax αλουμινίου σετ 8€ ή πας σε shimanoBL-M421από 10€), ντίζες 1€, Μεσαία τριβή ΒΒ-UN26 10€ ή την UN-55 που την θεωρώ καλύτερη αλλά λόγο παλαιότητας δεν θα την βρεις Ελλάδα

Οι τιμές είναι ενδεικτικές μπορεί να βρεις και καλύτερες αλλά και πολύ που χειρότερες, επίσης διάλεξα τα πιο φτηνά εξαρτήματα επειδή είπες «κανω ενα διαστημα και αν αποφασισω να συνεχισω παιρνω ενα καινουριο που θα ειμαι και οικονομικα πιο ανετος.» αλλιώς θα σου πρότεινα άλλη σειρά, π.χ. ποδήλατα πάνω κάτω στα 240€ φοράνε tourney, από 350/400€+ αρχίζουν τα acera και alivio

Αν τα βάλει όλα ένας μάστορας η εργασία που θα πάρει θα είναι 10-15€ εκτός αν στα τιμολογεί ανά εξάρτημα οπότε πάει πολλά.

Έγινε επεξεργασία από Havic
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα αν τα πάρεις από εξωτερικό θα σου βγουν πιο φτηνά αλλά δεν ξέρω τι παίζει με μεταφορικά, από Ελλάδα εννοείτε είναι πιο ακριβές οι τιμές και θέλει ψάξιμο από κατάστημα σε κατάστημα και από part σε part έχουν διαφορετικές τιμές, μέσω google βρήκα και εγώ κάποια καταστήματα αλλά δεν έχω εμπειρία από τους μάστορες τους, anyway (ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμιση… αν ενοχλεί το αφαιρώ ή ας το αφαιρέσει admin),

..:: BIKE STATION ::..

www.topcycles.gr - www.topcycles.gr

KassimatisBikes

Kefalas Bikes - Kefalas Bikes

Ποδήλατα Τσιρίκος | τα πάντα για τα ποδήλατα

DynoCycles.com - DynoCycles.com

Cyclist.gr - Ποδηλασία και Ποδήλατο

Ανταλλακτικά Ποδηλάτων Ενδυση Αξεσουάρ για Ποδήλατα | World οf Bike

http://www.gatsoulis.gr/index.php?controller=home

Εγώ το έφτιαξα στον καλλιωρα (αθήνα) ο μάστορας του είναι πολύ καλός αλλά οι τιμές του είναι τσιμπημένες, μπορείς να πάρεις τα ανταλλακτικά από αλλού και να στα βάλει αυτός...

Τι χρήση σκοπεύεις να κάνεις; Π.χ. άσφαλτο, βουνό, λίγο απ’όλα;

Κάποιες σειρές (full) για να δεις ενδεικτικό κόστος, αν τα πάρεις ένα ένα από διάφορα καταστήματα μπορεί να στοιχήσει λιγότερο, αλλά θέλει ψάξιμο

Shimano New Altus M310 8sp V-Brake

Shimano New Acera M360 8sp V-Brake

Shimano New Alivio M430 9sp V-Brake

Υπάρχει και η alivio 410 με 8SP

Ξέχασα να σου πω ότι η μεσαία τριβή βγαίνει σε διαφορετικά μεγέθη οπότε πρέπει να μετρήσεις την υποδοχή στο σκελετό, νομίζω είναι 6.8 αλλά δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα στο ποδήλατα σου.

Έγινε επεξεργασία από Havic
Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστω πολυ μαν! Η χρηση θα ειναι λιγο απ ολα. Περισσοτερο ασφαλτο και λιγοτερο χωμα.

[Προσωπική άποψη] Δεν θέλω να σε αποτρέψω από το να πάρεις καινούριο ποδήλατο αλλά να ξέρεις ότι στην άσφαλτο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα καινούριο trekking 26” ή κάποιο άλλο MTB, αν είναι δρόμου (προφανώς είναι καλύτερο) ή trekking 28” τότε οκ (δεν έχω ανέβει σε 28”αρι αλλά πιστεύω θα είναι πιο άνετο), η ανάρτηση σε άσφαλτο δεν πολύ χρειάζεται, εγώ την θεωρώ περιττή, αλλά με αυτά τα δύο ξεχνάς το χώμα (me δρόμου και 28”), οπότε αν έχεις σκοπό να πας σε MTB για να πηγαίνεις και σε χώμα το αν πραγματικά σε συμφέρει να πάρεις καινούριο εξαρτάτε αποκλειστικά από τα λεφτά που θες να σκάσεις, σε όλα τα οικονομικά ποδήλατα βάζουν κάτι σάπιο για να μειώσουν το κόστος οπότε με τα ίδια λεφτά αν τα βάλεις σε ανταλλακτικά θα έχεις ένα πολύ πιο ποιοτικό ποδήλατο χωρίς ανάρτηση βέβαια, αλλά φαντάζομαι θα μπορείς να βάλεις αν θες (επιβεβαιώσετo), η ανάρτηση σε χώμα έχει διαφορά γλιτώνεις πολλά τραντάγματα, τουλάχιστον εγώ που δεν έχω ανάρτηση όταν ανεβαίνω σε άλλο ποδήλατο με μπροστινή ανάρτηση στον ίδιο χωματόδρομο καταλαβαίνω διαφορά, αν θες να πας σε soft tail πάλι εντάξει (δεν έχω ανέβει δεν έχω άποψη) αλλά trekking 26” προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ και αν ήταν να πάρω κάποιο οικονομικό mtb μάλλον θα έπαιρνα ανταλλακτικά για το παλιό, για καινούριο θα σκεφτόμουν μόνο για δρόμου, Μτβ soft tail ή ίσως και trekking 28”, αλλά στην τελική εξαρτάτε πόσα χρήματα θα διαθέτεις και την χρησή, όλα αυτά στα λέω για να το σκεφτείς και αν αποφασίσεις ότι θα το κρατήσεις να μην βάλεις tourney αλλά από τώρα alivio ή acera ίσως και κάποια Parts από deore ώστε να τα κρατήσεις και να μην τα ξαναλάζεις.

Στο ποδήλατο σου τα δόντια στο δισκοβραχιονας είναι 48-28 και η κασέτα 14-28, αν πάς σε 8τάχυτο με 48-22 ή 48-26 και κασέτα 11- 34 ή και 36 θα δεις αρκετή διαφορά στο πετάλι, τόσο στην ανηφόρα όσο και στην ταχύτητα που πιάνεις, μόνο θα απέφευγα στη μεσαία τριβή το Octalink δεν έχω διαβάσει καλά λόγια.

Έγινε επεξεργασία από Havic
Link to comment
Share on other sites

Στο ποδήλατο σου τα δόντια στο δισκοβραχιονας είναι 48-28 και η κασέτα 14-28, αν πάς σε 8τάχυτο με 48-22 ή 48-26 και κασέτα 11- 34 ή και 36 θα δεις αρκετή διαφορά στο πετάλι, τόσο στην ανηφόρα όσο και στην ταχύτητα που πιάνεις, μόνο θα απέφευγα στη μεσαία τριβή το Octalink δεν έχω διαβάσει καλά λόγια.

Πως θα βοηθήσει η διαφορα στα δοντακια; Αν εχω δλδ 3 μπορστα και 8 πισω, παιζει μεγαλη διαφορα αναλογα ποσα δοντακια εχουν συγκριτικα με αλλες 3 μπροστα 8 πισω;

Btw το λαστιχο που μου προτινες μερικα ποστ πιο πανω δεν το βρισκω πουθενα οσο κοιταξα. Για να σου θυμισω θελω κυριως για ασφαλτο και λιγο χωμα που παει αμαξι. Δεν θα κατεβαινω πλαγιες πανω σε πετρες. Εχεις να προτινεις καποιο αλλο;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα όσο πιο μεγάλο σε διάμετρο γρανάζι στο δισκοβραχίονα και μικρό πίσω σου δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα στο δρόμο, π.χ. εγώ με 48 δισκοβραχίονα και 14 κασέτα ξέμενα στο δρόμο από πετάλι. Δεν μπορούσα να πάω πιο γρήγορα, τώρα με 48 και 11 δεν ξεμένω τόσο συχνά. Και όσο πιο μικρό γρανάζι στο δισκοβραχίονα και μεγάλο πίσω τόσο πιο εύκολα ανεβαίνεις ανηφόρες.

Τώρα για τα λάστιχα που είπα είναι κλασσικά δεν είναι αποκλειστικά για βουνό, δλδ δεν είναι πολύ τρακτερωτά, τα αγόρασα και μου φάνηκαν καλά τόσο σε χώμα όσο και σε άσφαλτο και ήταν και φτηνά 8€ , δεν έχω κάποια άλλα να σου προτείνω… δες τπτ από Michelin, Schwalbe και Continental

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα με τα 'δοντάκια' έχεις και πιο σκληρές ή πιο μαλακές ταχύτητες. Όσο πιο μεγάλο είναι το γρανάζι σου τόσο πιο μαλακή είναι και η ταχύτητά σου.

F@ck με πρόλαβε ο αργός :p

Link to comment
Share on other sites

δεν το ειδα απο την αρχη το θεμα ενεκα καλοκαιριου και σουκου..αλλα για αρχη ρυθμισε τις ταχυτητες..παρε και ενα λαστιχο οποιο βρεις με νορμαλ χαραξη ασφαλτινο...(και ας πας σε πατημενο χωμα) καπου στο 1.6-1.75..και δες απο κει και επειτα πως κυλαει με οποιες ερωτησεις αποριες εχεις..

Μην αλλαξεις πραματα που ισως δε χρειαζεται με την αιτιολογια οτι ειναι παλια.

Οι ταχυτητες (τα δοντακια) σε πρωτη φαση δε σε ενδιαφερουν..εκτος αν το 1-1 δεν το εχεις...αλλα μιλαμε πρεπει να ανεβαινεις γκρεμο.(οκ υπερεβαλλα λιγακι).

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Να κανω ενα update και να ευχαριστησω δημοσια τον [MENTION=596]greekfragma[/MENTION] για κατι πραγματακια που μου εδωσε.

v-brakes

κασετα με 8

δισκοβραχιωνα με 3

Rear derailleur

λαιμο

Άρα, θα χρειαστω σιγουρα shifters, τακακια και λαστιχα με σαμπρελες. Μεσαια τριβη θα την γρασαρω κλπ και βλεπουμε. Ομοιως και για τον Front derailleur, θα τον ρυθμισω και αμα δεν την παλευει αλλαγη.

πχ πως σας φαινονται αυτα;

SHIMANO ACERA ST-EF51-3sp LEFT Gear/Brake Lever - Λεβιέδες - Ταχύτητες

SHIMANO ACERA ST-EF51-8sp RIGHT Gear/Brake Lever - Λεβιέδες - Ταχύτητες

SHIMANO M70T4 V-Brake Pads - Τακάκια για V/BMX/Canti

αυτα καμια 30αρια €υρω.

Link to comment
Share on other sites

Τα βρήκα σε στην αθήνα σε ένα κατάστημα καλλιωρας αλλά τώρα που μπήκα να τα βρώ στο site της kenda δεν τα βρήκα άρα ίσως είναι αρχαία πάντως είναι έτσι

post-14015-1416076386,7689_thumb.jpg

είναι 1.95.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.