Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Μερα αγορων και καθαρισμου σημερα, περασα απο ενα ποδηλαταδικο και πηρα το muc-off chain cleaner και η κασετα ειδε παλι το κανονικο της χρωμα απο μαυρη εγινε και παλι ασημι :D. Μαζι πηρα και ενα Smart Lunar R2 που το ειχα δει σε εναν φιλο και ηθελα να αλλαξω το πισω φωτακι, καμια σχεση με το κινεζικο που ειχα ειναι πιο φωτεινο και πολυ πιο ποιοτικο, τωρα μενει να το βγαλω βολτα για δοκιμη.

Link to comment
Share on other sites

[hate] Μου καβάτζωσαν το καλό μου το ποδήλατο(cross 28") κλειδωμένο με αλυσίδα, έξω απο σπίτι φίλου στην Βουλιαγμένη.Δεν το γλιτώνω το hatecrime φέτος μου φαίνεται.[/hate]

Όταν λες αλυσίδα? Τι αλυσίδα?

Link to comment
Share on other sites

Απλή αλυσίδα αλλά δεν έχει να κάνει...απλά θέλω να το ξαναπετύχω στον δρόμο με τον νέο ιδιοκτήτη του ο οποίος θα μετακομίσει σε κανα ΚΑΤ για λίγο καιρό.

IMG_20120630_163623.jpg

και τώρα έχω ξεμείνει με αυτό το ποδήλατο..

IMG_20120630_163615.jpg

Έγινε επεξεργασία από grathk
Link to comment
Share on other sites

τεσπα το ιδιο λες, απλως αυτοματως αντιφατικα, αλλα χαλαλι.. ισιος οριζεται αν ειναι καθετος με το headtube. Εδω δειχνει οτι ειναι παντα με γνωμονα την "κυρτη' του γεωμετρια.

πολυ ομορφο ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Το παλιο ποδηλατο που εχω ειναι ενα Ideal ProRider 15ετιας. Ποσο θα στοιχισει περιπου να το φτιαξω;

Εκανα περσυ το καλοκαιρι στη Ναξο και τα πεταλια ετριζαν, ταχυτητες αλλαζαν δυσκολα, το ενα απο αυτα που αλλαζεις τις ταχυτητες στο τιμονι ειναι σπασμενο και το εχω δεσει με συρμα, και θελει και λαστιχα γιατι ειναι απο τοτε. Λογικα και φρενα.

Η λογικη ειναι οτι αν κοστισουν ολα αυτα 60-80€, το φτιαχνω, κανω ενα διαστημα και αν αποφασισω να συνεχισω παιρνω ενα καινουριο που θα ειμαι και οικονομικα πιο ανετος.

Το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τι μεγεθος ειναι, αυτο πως μπορω να το δω; το γραφει καπου στο σκελετο; θυμαμαι οτι απο κατω λεει κωδικο του ποδηλατου.

Link to comment
Share on other sites

Μέτρα μόνος σου τους σωλήνες και σύγκρινε το με τους νέους (αν και η γεωμετρία μέσα σε 15 χρόνια έχει αλλάξει).

Ανοίγεις (πετάλια/κέντρα τροχών/μεσαία τριβή) τα καθαρίζεις (πανάκια + wd40 ή παρόμοιο) και τα γρασάρεις.

Επίσης wd40 σε αλυσίδα / πίσω εκτροχιαστή / κασσέτα τα καθαρίζεις και μετά λάδι στην αλυσίδα.

Λάστιχα/σαμπρέλες βρίσκεις και με 18ευρώ (2χ6 + 2χ3). Τακάκια κανα 10ευρω μπρος πίσω (μπορεί να βάζω και πολλά) Στο shifter τι έχει σπάσει; Κάτι λειτουργικό ή το "πιάσιμο" στο τιμόνι;

Οπότε, χωρίς shifter, σου βγαίνει κανα 30ευρω. Για αρχή βάλε ότι γράσσο και λάδι υπάρχει και αν δουλεύουν όλα καλά, στο επόμενο service του αγοράζεις καλύτερα.

Έγινε επεξεργασία από l2phile
Link to comment
Share on other sites

Οπως τα λεει ο l2phile για τη συντηρηση, μεγεθος σιγουρα ειναι καπου χτυπημενο, μπορει στο το optube κοντα στο πιρουνι, μπορει να ειναι στο κατω μερος του σκελετου διπλα στον δισκοβραχιονα, μπορει και αλλου...

Αν δεν το βρεις, μην σκας. Παρε ενα τηλεφωνο την ideal, θα σου ζητησουν 1-2 διαστασεις και θα στο πουν..

Και σιγουρα λιγοτερο απο 60-80ε!, εκτος αν βαλεις πανω xtr μανετες..

Link to comment
Share on other sites

Μέτρα μόνος σου τους σωλήνες και σύγκρινε το με τους νέους (αν και η γεωμετρία μέσα σε 15 χρόνια έχει αλλάξει).

Aν ειμαστε σε τετοιο κοστος το φτιαχνω και ας ειναι λαθος μεγεθος. Αν μου αρεσει θα παρω αλλο σε κανενα χρονο.

Ανοίγεις (πετάλια/κέντρα τροχών/μεσαία τριβή) τα καθαρίζεις (πανάκια + wd40 ή παρόμοιο) και τα γρασάρεις.

Επίσης wd40 σε αλυσίδα / πίσω εκτροχιαστή / κασσέτα τα καθαρίζεις και μετά λάδι στην αλυσίδα.

Κεντρα τροχων και μεσαι τριβη; τι ειναι αυτα;; κασσετα;

Λάστιχα/σαμπρέλες βρίσκεις και με 18ευρώ (2χ6 + 2χ3). Τακάκια κανα 10ευρω μπρος πίσω (μπορεί να βάζω και πολλά) Στο shifter τι έχει σπάσει; Κάτι λειτουργικό ή το "πιάσιμο" στο τιμόνι;

Λαστιχα μπορω να βαλω και απο τα πιο λεπτα που εχουν τα trekking ε;

To shifter ειναι απο αυτα που γυριζει σαν το γκαζι στο μηχανακι. Εχει σπασει λοιπον το πλαστικο εκει που ειναι η βιδα και το κραταει στο τιμονι και οταν το γυριζεις παει να σπασει κι αλλο και δυσκολευει πολυ στο να παει στην επομενη ταχυτητα. Το εχω δεσει λοιπον με ενα συρμα σφιχτα να το κραταει, αλλα και παλι θελει αλλαγη.

Αλλαζει ομως και η αλυσιδα δυσκολα απο γραναζι σε γραναζι, ασχετως με το shifter.

Οπότε, χωρίς shifter, σου βγαίνει κανα 30ευρω. Για αρχή βάλε ότι γράσσο και λάδι υπάρχει και αν δουλεύουν όλα καλά, στο επόμενο service του αγοράζεις καλύτερα.

To shifter ποσο παει;

Καλο ειναι να το παω σε ποδηλαταδικο ή να το παλεψω μονος;

Σωστό και αυτό. Μέτρα 2-3 σωλήνες και στείλε mail στην Ideal. Στείλε και καμία φώτο γιατί μπορεί το 15ετίας σου, να είναι 19ετίας και να το πήρες αργότερα.

Σαν αυτο ειναι εμφανισιακα αλλα με τα αλλα shifters που σου ειπα. Εννοω μοντελο, οχι κατασταση....

bike1.JPG

Έγινε επεξεργασία από FANISTELROOY
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πεί ο [MENTION=14015]Havic[/MENTION] πόσο του κόστισε για να το κάνει καινούργιο όμως...

αλλιώς ότι σου είπε ο l2phile :)

εφόσον δεν έχεις τις γνώσεις και τα εργαλεία για να το συντηρήσεις μόνος σου πήγαινε το σε έναν ποδηλατά κατά την γνώμη μου

που θα σου πει και τι χρειάζεται αλλαγή η όχι.

Έγινε επεξεργασία από Κωστάκης
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.