Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Λοιπόν...να αναπτύξω λίγο το σκεπτικό μου μήπως με βοηθήσετε, η με αποτρέψετε αν υπερβάλλω.

Το ποδήλατο που έχω τώρα είναι αυτό Scott Aspect 30 2011 Mountain Bike | Evans Cycles

Απ' το Scott είμαι πολύ ευχαριστημένος και παρόλο τα κιλά μου (115+ δυστυχώς....) ενώ φοβόμουν ζάντες κτλ. είναι

θηρίο! Ειδικά στο χώμα του πίνω το αίμα χωρίς να λυπάμαι πέτρες κτλ.

Τώρα λοιπόν που σιγά-σιγά φτιάχνω φυσική κατάσταση και έχω τα 30km. πλέον στάνταρντ, έχω ξεθαρρέψει και μου αρέσει και η απόσταση στην άσφαλτο.

Σκέφτηκα λοιπόν την αγορά ενός ποδηλάτου καθαρά για αυτό και μόνο αυτό, @GoMaR λεπτό λάστιχο δεν βάζω γιατί θέλω το Scott για το χώμα αφού έχω το πάρκο δίπλα μου και πάω συνέχεια. http://www.parkotritsi.gr/parko-fotografies.htm

Υπερβολή λέτε η αγορά? ίσως αλλά εμένα με βολεύει.

Θα ήθελα ένα ποδήλατο για άσφαλτο να κινείται άνετα....δεν πάω για ρεκόρ απλά κάτι που να ρολάρει ωραία χωρίς να νιώθεις τα τακούνια και να έχει μεγαλύτερο βήμα. (τροχοί/ταχύτητες)

Μια πρώτη σκέψη θα ήταν τα trekking με καθαρά ασφάλτινο λάστιχο, πχ. :

KTM LIFE ONE - Trekking bikes - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

Specialized.gr : Crosstrail

Ποδήλατο Trekking Cube Ltd Cls - buyeasy.gr

-Έχω ένα θέμα με το βάρος μου, και φοβάμαι τα πολύ λεπτά λάστιχα/ζάντες της κούρσας...έχω δίκιο?

-Τα trekking έχουν λάστιχα κούρσας, ή διπλόπατες ζάντες και λίγο πιό χοντρά λάστιχα?

Μια άλλη κατηγορία δεδομένου ότι έχουμε αποκλείσει το χώμα και η ανάρτηση του trekking είναι άχρηστη είναι τα fitness....πχ. :

Scott Metrix 40 '2012 - Car.gr

SCOTT SUB 40 | KassimatisBikes

IDEAL CITYRUN A/Γ | KassimatisBikes

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΚΕΛΕΤΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Ποδήλατα Δρόμου Fitness Ποδήλατο Fitness BLADE'12 (2200) 24ταχ.

1) Αξίζει να πάρω πρώτα απ' όλα ποδήλατο μόνο για δρόμο?

2) Trekking ή fitness και ποιές οι σημαντικές διαφορές?

3) Το βάρος μου είναι ανασταλτικός παράγων σε λεπτά λάστιχα/λακκούβες/ποδήλατο χωρίς ανάρτηση μπροστά?

4) Προτείνετε και κανένα bike ,ε?:) (normal τιμές)

[MENTION=12156]Lakisss[/MENTION] η κατάσταση σου είναι παρόμοια με την δική μου. Εγώ προσωπικά λοιπόν θα σου προτείνω αυτό που έκανα και εγώ, δηλαδή να έχεις 2 διαφορετικά ποδήλατα. Ένα για βόλτες στον δρόμο, φθηνό για να μην ανησυχείς συνέχεια μην στο κλέψουν, και ένα για το βουνό (που έχεις ήδη).

Το βάρος σου δεν είναι πρόβλημα, αρκεί βέβαια να κάνεις ποδήλατο χρησιμοποιώντας τα πόδια σου σαν αναρτήσεις όταν πέφτεις σε λακκούβες.

Εγώ τελικά κατέληξα να πάρω ένα παλιό πλαίσιο και να το φτιάξω μόνος μου σε φιξάκι για να θέλει ελάχιστη συντήρηση αλλά και να με βοηθήσει στην φυσική κατάσταση για όταν ανεβαίνω στο βουνό με το mountain! Γενικώς, δεν υπάρχει λόγος να υπερβάλεις στο θέμα των χρημάτων, πάρε απλά ένα ποδηλατάκι με λεπτούς τροχούς 700c >30 προφίλ. Όσο πιο απλό, τόσο καλύτερα, ειδικά στο θέμα της συντήρησης!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wrong method

    1192

  • GoMaR

    1184

  • DJD

    1018

  • l2phile

    781

Top Posters In This Topic

Posted Images

3) Το βάρος μου είναι ανασταλτικός παράγων σε λεπτά λάστιχα/λακκούβες/ποδήλατο χωρίς ανάρτηση μπροστά?

οχι οχι οχι και παλι οχι.Και οι ...γεματουληδες εχουν ψυχη:p

Tα trekking εχουν συνηθως mtb περιφερειακα ..και σπανιως τα βλεπεις κατω απο 32mm λαστιχο .Το συνηθες ειναι 37..και παιζει να δεις και κανενα 40αρι...

Τα φιτνες ειναι πιο πολυ κουρσαδικα...παιζουν απο 25-28mm σε πελμα..ενω παιζει να δεις και carbon πηρουνι οπως στα κουρσακια(τα φτηνα δλδ..που δεν ειναι carbon και ο σκελετος).

Προφανως ειναι πιο λιγο πιο ελαφρια..(οχι λογω του carbon ).

(βασικα τωρα ειδα οτι το orbea εχει και carbon πηρουνι.(δεν ξερω αν ειναι ολοκληρο ή μονο το κατω μερος.Μου φαινεται αρκετα φτηνο σαν ποδηλατο για τετοια πραματα.)

Aν επαιρνα...θα επαιρνα αυτο..

Wiggle | Boardman Hybrid Race Hybrid & City Bikes

Το ξερω..δε προκειται να το βρεις ελλαδα..dont care:D

(και η metrix σειρα της scott μου καλοκαθεται..αλλα προτιμω το παραπανω boardman)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τελικά κατέληξα να πάρω ένα παλιό πλαίσιο και να το φτιάξω μόνος μου σε φιξάκι

Αν ημουν ανετος θα έφτιαχνα και εγω ενα, εδω και πολυ καιρο μου περιτριγυρίζει στο κεφαλι μου.

Ενα απλο, οχι τιποτα ιδιαιτερο, αν και η θεσσαλονικη εχει αρκετες καλες ανηφορες.

Μια που το εκανες προσφατα ποσο περιπου να υπολογιζω?

Aν επαιρνα...θα επαιρνα αυτο..

Wiggle | Boardman Hybrid Race Hybrid & City Bikes

Το ξερω..δε προκειται να το βρεις ελλαδα..dont care:D

(και η metrix σειρα της scott μου καλοκαθεται..αλλα προτιμω το παραπανω boardman)

Αυτο στην φωτο δεν πρεπει να ειναι alu παντως, εκτος αν δεν βλεπω τις κολλήσεις.

Moυ ειχε κανει εντυπωση η Βoardman σαν εταιρια οταν εβλεπα κατι MTB πολυ ιδιαιτερα χωρις να εχω ανεβει σε κανενα.

Edit: οχι alu ειναι και μαλιστα αυτο ακριβως....μπραβοοο

Link to comment
Share on other sites

αλουμινιο ειναι ...και δεν φαινονται οι κολλησεις!!:D

(Δεν ξερω αν ειναι "κομματι" του triple butted σκελετου..αλλα εχουν δωσει την πρεπουσα προσοχη σε αυτο το κομματι.Να σημειωσω οτι ειναι και απο τα σχετικα ελαφρια -δε ξερω αν ειναι τα ελφρυτερα ..οκ οσο επιτρεπει και η τιμη τους απο πλευρας σκελετου.)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=11697]eloydark[/MENTION] : Την Altus και την Tourney δεν τις λες γνωστές σειρές Shimano Europe Cycling Για μένα επώνυμες θεωρούντε από Acera και πάνω.

Και δεν τις μειώνω.

Από αυτά που βάζουν στα praktiker-ο ποδήλατα, αιώνες μπροστά.
ή αλλιώς "Τα no-name της Shimano είναι αιώνες μπροστά από τις πλαστικούρες που έχουν τα φθηνά praktiker-ο ποδήλατα."

Άλλωστε 3 Ideal παίζουν στο σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Αν ημουν ανετος θα έφτιαχνα και εγω ενα, εδω και πολυ καιρο μου περιτριγυρίζει στο κεφαλι μου.

Ενα απλο, οχι τιποτα ιδιαιτερο, αν και η θεσσαλονικη εχει αρκετες καλες ανηφορες.

Μια που το εκανες προσφατα ποσο περιπου να υπολογιζω?

Και εγώ απλό έφτιαξα, μην φαντάζεσαι. Με πλαίσιο του '80 Ιταλικό.

Αν θες να φτιάξεις κάτι φθηνό με βάση ένα παλιό σχετικά λειτουργικό ποδήλατο, τότε ουσιαστικά θα χρειαστείς 3-4 πράγματα μόνο!

Γρανάζι για τον μπροστά δισκοβραχίονα που να είναι κυκλικό (όχι κλασσικό οβάλ για ταχύτητες)

Πίσω κέντρο για fixed gear

Πίσω γρανάζι (προσοχή, υπολόγισε ΣΩΣΤΑ το γρανάζωμα που θα βάλεις! πχ εδώ για να έχεις πολλά skid patches)

Lockring για το πίσω γρανάζι.

Εγώ ξέφυγα αρκετά στο κόστος, καθώς έπλεξα μπρος πίσω τροχούς με κλειστά ρουλεμάν και άλλαξα μεσαία τριβή και δισκοβραχίονα. Υπολόγιζε όμως ότι για τα ανωτέρω θα χρειαστείς κάνα 100 ευρω...

Link to comment
Share on other sites

αλουμινιο ειναι ...και δεν φαινονται οι κολλησεις!!:D

(Δεν ξερω αν ειναι "κομματι" του triple butted σκελετου..αλλα εχουν δωσει την πρεπουσα προσοχη σε αυτο το κομματι.Να σημειωσω οτι ειναι και απο τα σχετικα ελαφρια -δε ξερω αν ειναι τα ελφρυτερα ..οκ οσο επιτρεπει και η τιμη τους απο πλευρας σκελετου.)

ναι το ειδα και στο off site, ουτε σε ατσαλι δεν γινονται τοσο καθαρες κολλησεις....

το butted εχει να κανει με το διαφορετικο παχος στα ακρα των σωλήνων.

Και εγώ απλό έφτιαξα, μην φαντάζεσαι. Με πλαίσιο του '80 Ιταλικό.

Αν θες να φτιάξεις κάτι φθηνό με βάση ένα παλιό σχετικά λειτουργικό ποδήλατο, τότε ουσιαστικά θα χρειαστείς 3-4 πράγματα μόνο!

Γρανάζι για τον μπροστά δισκοβραχίονα που να είναι κυκλικό (όχι κλασσικό οβάλ για ταχύτητες)

Πίσω κέντρο για fixed gear

Πίσω γρανάζι (προσοχή, υπολόγισε ΣΩΣΤΑ το γρανάζωμα που θα βάλεις! πχ εδώ για να έχεις πολλά skid patches)

Lockring για το πίσω γρανάζι.

Εγώ ξέφυγα αρκετά στο κόστος, καθώς έπλεξα μπρος πίσω τροχούς με κλειστά ρουλεμάν και άλλαξα μεσαία τριβή και δισκοβραχίονα. Υπολόγιζε όμως ότι για τα ανωτέρω θα χρειαστείς κάνα 100 ευρω...

εχω ετοιμους 29αρηδες, μαλλον αυτους θα βαλω με φιξ κεντρο πισω.

αν βρω κανα μτχ σκελετό θα το επιχειρήσω και εγω.

αν και το παλιο μου ΜΤΒ 26αρι μου βγαζει και αυτο την πιστη μεσα στην πολη

ειναι και αυτο ψιλοφιξ δεν πολυ αλλαζουν οι ταχυτητες :hehe:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=12156]Lakisss[/MENTION] Δεν ξέρω να σου απαντήσω στο θέμα βάρους, αλλά δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα όπως σου έγραψαν απο πάνω.

Δικιά μου πρόταση, με γνώμονα τα χρήματα, θα ήταν να πάρεις ένα ζευγάρι ρόδες (με ότι άλλο χρειάζεται, άξονες, και μία οχταπλέτα ίδια με αυτή που φοράει το ποδήλατο σου) και όποτε θέλεις, να αλλάζεις ρόδες και να φευγεις. Βάλε και ένα ζευγάρι ακροτίμονα (κέρατα) και θα με θυμηθείς στις ευθείες και τις ανηφόρες.

Πραγματικά, ο έξτρα κόπος είναι αμελητέος, και ο χρόνος, κάτω από 5 λεπτά, ενώ κερδίζεις τουλάχιστον 200+ ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=12156]Lakisss[/MENTION] Θα συμφωνήσω με τα 1000 με τον Myralis, φτιάξε ένα δεύτερο ζευγαράκι ζάντες με quick release και σε 1 λεπτό έχεις αλλάξει και έχεις φύγει.

Αντιλάμβάνεσαι φυσικά οτι το κόστος θα πέσει στο 1/5 της αγοράς καινούργιου ποδηλάτου

Link to comment
Share on other sites

@Lakisss Θα συμφωνήσω με τα 1000 με τον Myralis, φτιάξε ένα δεύτερο ζευγαράκι ζάντες με quick release και σε 1 λεπτό έχεις αλλάξει και έχεις φύγει.

Αντιλάμβάνεσαι φυσικά οτι το κόστος θα πέσει στο 1/5 της αγοράς καινούργιου ποδηλάτου

Από την άλλη, το κόστος (και η συχνότητα) συντήρησης θα εκτοξευτεί στο 3πλάσιο.

Γιατί άλλο είναι να κάνεις με το "καλό" ποδήλατο 5000km τον χρόνο και άλλο να κάνεις 1000 και τα υπόλοιπα με το "φθηνό" που δεν έχει αναρτήσεις, δεν έχει κασσέτα των 60 ευρώ, δισκοβραχίονα των 300 ευρώ και δισκόφρενα των 200...

Για βάλτε μέσα στο κόστος τα σέρβις της ανάρτησης, γρανάζια μπρος πίσω, αλυσίδα, φρένα, ρουλεμάν.

Εντάξει, στο Aspect 30 ίσως το κόστος να μην είναι τραγικό, αλλά στο Canyon του [MENTION=1243]fotme[/MENTION] κατά την γνώμη μου δεν αξίζει. Θα συμφωνήσει και αυτός μαζί μου, πιστεύω, μετά το πρώτο σέρβις που θα κάνει στις αναρτήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και παλι με τον eloydark. Εκτος αυτων, ενα ΜΤΒ με 26" ροδα με οτι λαστιχο και να του βαλεις δεν μπορει να φτασει το βημα και τη γρηγοραδα ενος 28" μεσα στην πολη.

Οχι μονο εξαιτιας της ροδας αλλα και της πολυ λιγοτερο επιθετικης στασης επειδη ακριβως ειναι mountain. H επιθετικη σταση δεν βοηθαει μονο στη μειωση του αεροδυναμικου συντελεστη (που πιστευω δεν μας ενδιαφερει και τοσο εδω περα) αλλα και στην εφαρμογή δυναμης στο δρομο.

και αν σας φαίνονται θεωριες αυτα, παω πολυ πιο γρήγορα με το τρεκιν (που και παλι δεν εχει τοσο σκυφτη θεση) των 250Ε παρα με το παλιο MTB 26". Για το κυριως ΜΤΒ ουτε λογος να το ταλαιπωρώ μέσα στην πολη.

Ειμαι και εγω της αποψης οτι αν κανει πραγματικα πολυ ποδηλατο μεσα στην πολη αν παρει ενα 2ο εστω των 250Ε με στενα λαστιχα μεγαλης πιεσης θα το ευχαριστηθεί περισσοτερο και θα κανει μεγαλυτερη οικονομια.

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη, το κόστος (και η συχνότητα) συντήρησης θα εκτοξευτεί στο 3πλάσιο.

Γιατί άλλο είναι να κάνεις με το "καλό" ποδήλατο 5000km τον χρόνο και άλλο να κάνεις 1000 και τα υπόλοιπα με το "φθηνό" που δεν έχει αναρτήσεις, δεν έχει κασσέτα των 60 ευρώ, δισκοβραχίονα των 300 ευρώ και δισκόφρενα των 200...

Για βάλτε μέσα στο κόστος τα σέρβις της ανάρτησης, γρανάζια μπρος πίσω, αλυσίδα, φρένα, ρουλεμάν.

Εντάξει, στο Aspect 30 ίσως το κόστος να μην είναι τραγικό, αλλά στο Canyon του [MENTION=1243]fotme[/MENTION] κατά την γνώμη μου δεν αξίζει. Θα συμφωνήσει και αυτός μαζί μου, πιστεύω, μετά το πρώτο σέρβις που θα κάνει στις αναρτήσεις...

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Καταρχήν δεν θα έχει την καταπόνηση που έχει στο βουνό. Δισκοβραχίονα των 300 και φρένα των 200 δεν παίζει να έχει...

Με τη λογική αυτή θα έπρεπε να έχει 3 ποδήλατα ο καθένας και μιλάμε για άτομα που απλά κάνουν το χόμπι τους.

Ο Λάκης και ο κάθε Λάκης μπορεί τού χρόνου να μην γουστάρει να ξανακαβαλήσει, πρέπει να έχει 2 ποδήλατα να σαπίζουν? Ας έχει ένα..

Link to comment
Share on other sites

παιδιά επειδή του μιλάω απο χθες και τον ξέρω και καλά λεφτά έχει δόξα το Θεό. του έχει κάτσει τώρα τέλος. Οπότε αφήστε τις ρόδες και κάντε του μια δυο προτάσεις. Δεν τον αντέχω άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.